sasta wolf camo puku

shooter1

Mitä mieltä ko. puvun omistajat,onko hintansa veroinen? Onko koko normi taulukon mukainen?

5

1186

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • wulffi

      Perus värillä jostain löytyy alle 400€, ihan ok puku.

      Kannattaa kokeilla ennen kuin ostaa, omalla kohdalla olis muuten tullut liian isot housut ja takki jos olis ottanut samalla koolla kuin muutkin vaatteet.

      Lahkeet tuossa Fenno housussa vähän lyhkäset 185cm ihmiselle.

      • kunnon taskut

        Millaiset taskut takissa?onko sivu taskut riittävän syvät ja löytyykö ns,napoleontasku sekä povitasku


    • e bn3

      Ei tee yhtikäs mitään noilla nykyajan asuilla metsästyksessä, nuotilla seisoskeluun ne käy ja huoltoasemilla kahvin juontiin. mainostavat kahisemattomaksi, kyllä joo kun kuuntelee huonokuuloinen 200 metrin päästä, kyllä paras on villapaita tai sarkavaatetus tai joku fleece-asu..no se onkin nykyajan vaatteista ainoa kahisematon.

      • Hiljainen 200m

        ...ja noin sanoo mies joka on tietävinään vaan ei okieasti tiedä.
        Itselläni on kokemusta monestakin "vedenkestävästä" ja kahisemattomasta asusta. Siksi uskallan kirjoittaa edellistä kirjoittajaa vastaan.
        Miksi mulla on ollut niin monia asuja? Siksi että olen halunnut kokeilla itse kun mainokset nyt ovat mitä ovat. Sastan asihin voi luottaa. Ainoa huono puoli niissä on se että ne ovat hintavia, vastapainona saa toisaalta aidon Core-Tex -asun.
        Tällä hetkellä mulla on Sasta ja Hongkongin 129€ maksanut asut.
        Hongkongin asulle annan yhdeksän pistettä, Sastalle 10-!! MAinostamatta lisäisin tuohon listaan vielä Erätukun (nyk. Retkitukku) arvostelun; kokonaiset neljä pistettä.
        Miinusta aiheuttaa korkea hinta verrattuna vastaaviin kopiokalvoasuihin (hongkong, biltema, kärkkäinen ym.ym) No, jos haluaa saada suuren määrän ylihinnoiteltua lumppua "ilmaiseksi" niin ehkä se hiukan kompensoi investoinnin ala-arvoisuutta.
        Merkkivaate joka on luokiteltu kahisemattomaksi on myös sitä. Mitä "kahisemattomuus sitten on - siitä ei ole virallista määritelmää mutta "e bn3"n kertomus on kyllä samaa luokkaa kuin em. lumppukauppiaan mainokset!


    • e bn3

      Enimmäkseen tarkoitan tällä kahisemattomuudella sitä kun puskan läpi menee niin se kahina kuuluu liian voimakkaasti omiin korviin eikä kuule esim. jäniksen lähtöä puskasta eikä myöskään metsäkanalintujen lentoon lähtöä, tätä tarkoitan.

      Olen metsästänyt vuodesta 1979 lähtien ja monenlaisia mets.asuja ollut ja kaapissa edelleen niin halpoja kuin kalliita ja mielestäni paras on villapaita tai fleece.

      Monessa merkkivaatteessa eri materiaaleja ja jotkut niistä vaan kahisee liikaa.

      Tämä minun mielipiteeni ja haluan metsästystilanteessa kuulla myös liikkuessani mahdollisimman hyvin. Eli kaikki aistit valppaana koska harrastan samoilumetsästystä tai miksi sitä nyt voisi sanoa.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tollokin tajuaa että Timo Vornanen

      oli joutunut äärimmäiseen tilanteeseen ampuessaa yhden laukauksen katuun. Ei poliisi tee tuollaista hetken mielijohteest
      Maailman menoa
      686
      5175
    2. Istuva kansanedustaja epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta

      Seiskan tietojen mukaan Timo Vornanen on epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta eikä kenellekään taatusti tul
      Maailman menoa
      469
      3544
    3. Timo Vornanen kilahti

      Mikähän sille kansanedustajalle polisiisi miehelle on noin pahasti mennyt hermot , että tulevaisuudensa pilasi totaalise
      Kotka
      156
      3307
    4. Pullonpalautusjärjestelmä muuttuu - paluu menneisyyteen

      EU suuressa viisaudessaan on päättänyt, että pulloja pitää kierrättää. Jos oikein ymmärsin, nykyisen järjestelmänmme ti
      Maailman menoa
      170
      2553
    5. Sininen farmari - Ford Focus- YFB-842 on poliisilta kadoksissa Kauhajärvellä

      https://alibi.fi/uutiset/poliisilta-poikkeuksellinen-vihjepyynto-autossa-oleva-henkilo-on-avuntarpeessa/?shared=29255-2d
      Lapua
      10
      2389
    6. 261
      1980
    7. Onko oikeudenmukaista? Yhdellä taholla yllättävä valta-asema Tähdet, tähdet -voittajan valinnassa!

      Näinpä, onko sinusta tämä oikein? Viime jaksossakin voittaja selvisi vain yhden äänen erolla ja tänä sunnuntaina ensimm
      Tv-sarjat
      23
      1487
    8. Persukansanedustaja Timo Vornanen ammuskellut Helsingissä

      Poliisi siviiliammatiltaan, luvallinen ase mukana baarissa tällä hemmetin valopääpersulla. Meni eduskunnasta suoraan baa
      Haapavesi
      100
      1398
    9. No kerros nyt nainen

      Kumpi mielestäsi oli se joka väärinkäsitti kaiken? Nyt voi olla jo rehellinen kun koko tilanne on jo lähes haihtunut.
      Ikävä
      100
      1379
    10. Nainen, mietit miten minä jaksan

      En voi hyvin. Nykyään elämäni on lähinnä selviytymistä tunnista ja päivästä toiseen. Usein tulee epävarma olo, että mite
      Ikävä
      89
      1150
    Aihe