sasta wolf camo puku

shooter1

Mitä mieltä ko. puvun omistajat,onko hintansa veroinen? Onko koko normi taulukon mukainen?

5

1427

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • wulffi

Perus värillä jostain löytyy alle 400€, ihan ok puku.

Kannattaa kokeilla ennen kuin ostaa, omalla kohdalla olis muuten tullut liian isot housut ja takki jos olis ottanut samalla koolla kuin muutkin vaatteet.

Lahkeet tuossa Fenno housussa vähän lyhkäset 185cm ihmiselle.

• kunnon taskut

Millaiset taskut takissa?onko sivu taskut riittävän syvät ja löytyykö ns,napoleontasku sekä povitasku

• e bn3

Ei tee yhtikäs mitään noilla nykyajan asuilla metsästyksessä, nuotilla seisoskeluun ne käy ja huoltoasemilla kahvin juontiin. mainostavat kahisemattomaksi, kyllä joo kun kuuntelee huonokuuloinen 200 metrin päästä, kyllä paras on villapaita tai sarkavaatetus tai joku fleece-asu..no se onkin nykyajan vaatteista ainoa kahisematon.

• Hiljainen 200m

...ja noin sanoo mies joka on tietävinään vaan ei okieasti tiedä.
        Itselläni on kokemusta monestakin "vedenkestävästä" ja kahisemattomasta asusta. Siksi uskallan kirjoittaa edellistä kirjoittajaa vastaan.
        Miksi mulla on ollut niin monia asuja? Siksi että olen halunnut kokeilla itse kun mainokset nyt ovat mitä ovat. Sastan asihin voi luottaa. Ainoa huono puoli niissä on se että ne ovat hintavia, vastapainona saa toisaalta aidon Core-Tex -asun.
        Tällä hetkellä mulla on Sasta ja Hongkongin 129€ maksanut asut.
        Hongkongin asulle annan yhdeksän pistettä, Sastalle 10-!! MAinostamatta lisäisin tuohon listaan vielä Erätukun (nyk. Retkitukku) arvostelun; kokonaiset neljä pistettä.
        Miinusta aiheuttaa korkea hinta verrattuna vastaaviin kopiokalvoasuihin (hongkong, biltema, kärkkäinen ym.ym) No, jos haluaa saada suuren määrän ylihinnoiteltua lumppua "ilmaiseksi" niin ehkä se hiukan kompensoi investoinnin ala-arvoisuutta.
        Merkkivaate joka on luokiteltu kahisemattomaksi on myös sitä. Mitä "kahisemattomuus sitten on - siitä ei ole virallista määritelmää mutta "e bn3"n kertomus on kyllä samaa luokkaa kuin em. lumppukauppiaan mainokset!

• e bn3

Enimmäkseen tarkoitan tällä kahisemattomuudella sitä kun puskan läpi menee niin se kahina kuuluu liian voimakkaasti omiin korviin eikä kuule esim. jäniksen lähtöä puskasta eikä myöskään metsäkanalintujen lentoon lähtöä, tätä tarkoitan.

Olen metsästänyt vuodesta 1979 lähtien ja monenlaisia mets.asuja ollut ja kaapissa edelleen niin halpoja kuin kalliita ja mielestäni paras on villapaita tai fleece.

Monessa merkkivaatteessa eri materiaaleja ja jotkut niistä vaan kahisee liikaa.

Tämä minun mielipiteeni ja haluan metsästystilanteessa kuulla myös liikkuessani mahdollisimman hyvin. Eli kaikki aistit valppaana koska harrastan samoilumetsästystä tai miksi sitä nyt voisi sanoa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nurmossa kuoli 2 Lasta..

Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .
      Seinäjoki
      138
      7765
    2. Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!

Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde
      Suomalaiset julkkikset
      38
      1975
    3. Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena

Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja
      Maailman menoa
      25
      1920
    4. Miten meinasit

Suhtautua minuun kun taas kohdataan?
      Ikävä
      91
      1643
    5. Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle

Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että
      Maailman menoa
      180
      1565
    6. Tunnekylmä olet

En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p
      Ikävä
      107
      1016
    7. Oletko miten

Valmis läheisyyteen?
      Ikävä
      49
      930
    8. Taisit sä sit kuiteski

Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik
      Ikävä
      4
      909
    9. Odotathan nainen jälleenkohtaamistamme

Tiedät tunteeni, ne eivät sammu johtuen ihanuudestasi. Haluan tuntea ihanan kehosi kosketuksen ja sen aikaansaamaan väri
      Ikävä
      28
      830
    10. Muistatko hänen

Tuoksunsa? Saako se sinut syttymään? ❤️‍🔥
      Ikävä
      34
      812
    Aihe