Jätkät ei sais olla blondeja?

frezzygrl

Tota otsikon lausetta kuulee aika usein muijilta. Itekin pidän tietenkin enemmän tummista jätkistä mutta yks frendikin sano ettei vois ikinä seurustella jätkän kans jos sillä ois vaaleat hiukset.
Mitä mieltä muut on? Kantsiiko blondien jätkien yleensäkään yrittää iskeä ketään muijaa? en oo vielä ikinä kuullu että joku muija pitäis blondeista jätkistä.

22

1413

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • reps

      Missäköhän tuppukylässä tuollaistakin roskaa kuulet? Siis tääl (PK-seudulla) on ihan sama onko blondi vai tumma jätkä, mitä helvetin väliä sillä värillä on? Musta tuntuu et muijat jotka noin sanoo, ei oo nähny tarpeeks hyvännäkösiä blondeja jätkiä siel perähikiäl. :)

    • :) :) :)

      mun mielest blondit jätkät on just ihaninpii....tummat on yök!!!! tai no ei kaikki...

    • Saattaa toki olla totta murkkuiässä, mutta kun vuosia tulee lisää tuollaiset seikat jäävät taka-alalle.

      Itse aina tuntenut vetoa sekä vaaleisiin että tummiin. Oma poikakaveri tumma, mutta ajatuksen tasolla elävä pienen pieni ihastus on vaalea. ;) Kyse nimenomaan ajatuksen tasolla olevasta ihastuksesta (eli vastapuoli ei tiedä mitään), petturi kun en ole. =) Pientä piristystä arkeen... ;)

    • fdd

      Säälittävä yritys! Buahhahhaa! XD

    • blondi

      Blondit ovat vähemmistö. Eli heidän syrjimisensä on rasismia! Häpeäisit.

    • dsffd

      Rasisti. No provohan tää on mutta toi kuulostaakin niin typerältä: "ei sais olla..."
      ja että "itse TIETENKIN.." ja toi ettei vois seurustella vaaleen kanssa. Hei minkä ikänen muuten oot? Toi oli kyllä hölmöin, että kannattaako blondien edes iskee ketään muijaa. (taidat olla jätkä ja sulla on kiikarissa tyttö, mutta joku blondi kaveris on aatellu iskee sen tytön)

      Itse oon kuullu monien pitävän juuri blondeista ja varsinkin sen takia kun ne on harvassa, mutta ei sillä värillä tosiaankaan ole mitään merkitystä. Jotkut 10 vuotiaat voi varmaan valita "seurustelu kumppaninsa" tolla perusteella. Hahheh! Ainiin täähän oli provo.

      • blondi (mutta miten kauan)

        Itse olen vaaleahiuksinen, mutta ei sitäkään "iloa" kauan kestä. Hiukseni ovat koko ajan tummumaan päin, aikuisena ne ovat jo "maantienväriset"! Ärsyttävää todeta karjalaisen perimänsä vaikutukset. Pitäisi ruveta vaalentamaan, mutta se ei ole enää oikeaa vaaleutta...


      • pöliä
        blondi (mutta miten kauan) kirjoitti:

        Itse olen vaaleahiuksinen, mutta ei sitäkään "iloa" kauan kestä. Hiukseni ovat koko ajan tummumaan päin, aikuisena ne ovat jo "maantienväriset"! Ärsyttävää todeta karjalaisen perimänsä vaikutukset. Pitäisi ruveta vaalentamaan, mutta se ei ole enää oikeaa vaaleutta...

        Ihan pienenä minullakin oli liki valkoiset hiukset, nyt enää latvat ovat suht vaaleat ja juuret alkavat pikkuhiljaa muttua maantien värisiksi. Vähän ärsyttää, mutta minkäs teet.

        Eihän sinun minun mielipidettäni tarvitse kuunnella, mutta en toivoisi sinun kuitenkaan blondaavan hiuksiasi. Omasta mielestäni se oma väri on kuitenkin kaikista paras, oli se mikä tahansa.

        Tuohon alkuperäiseen viestiin viitaten itse pidän niin vaaleista kuin tummistakin pojista (tyttö kun olen), mutta heti, jos väri ei ole oma, niin ei se niin viehätäkään. Lähinnä yököttää.


    • Sabriina-teininoita

      brunetista pojasta TÄLLÄ hetkellä...Olen tykännyt myös blondista!!!!Joten ei mun osalta ainakaan pidä paikkaansa!:)

    • minä

      mä tykkään enemmän kylläkin blondeist jätkist ku tummist..ne vaan jotenki on nii ihanii.. :P tai no ei kaikki mut nii.. xD

    • Checker

      Ja mitenköhän tämä liittyy rakkauteen, kun olet kirjoittanut sen rakkaus-palstalle? Eikö vaaleahiuksisiin voisi siis rakastua... sitäkö tarkoitat? Jos on ensin ihastunut, niin miksei voisi sitten myös rakastua. Kyllä mä ainakin uskoisin niin...

    • ääh..

      haha. miks sä kyselet sitä täällä ja vielä demissäkin samaa kysymystä?!

      ehkä niinku hiusten väril ei oo mitään väliä!!

      idiootti.

      trolli.

    • sneer

      "en oo vielä ikinä kuullu että joku muija pitäis blondeista jätkistä. "

    • tytsy

      ei sillä hiusten värillä sitä suurinta
      vaikutusta todellakaan ole! ite uskoisin voivani
      ihastua sekä tummiin että vaaleisiin,
      tosin viimesimmät ihastuksen kohteet on ollu
      vaaleita ja edelleen on vaalee kiikarissa.
      tietty vaaleiden kandee yhtä hyvin tulla iskee
      tyttöjä ku tummienkin!
      äly hoi älä jätä.

    • ---

      siis en mäkään todellakaan voi seukata niinku blondin jätkän kaa!! siis daa sehän ois niinku tosi mautonta. joo..

    • Nainen08a

      Naurettavaa! :D
      Eikö se kuitenkin ole niin, että ei se ole rakkautta jos ulkonäön takia seurustelee?
      Mielestäni rakkaus on sitä että välittää ja rakastaa ja on valmis olemaan toisen kanssa ja jakamaan ilot ja surut. Mitä noilla asioilla on tekemistä hiustenvärin kanssa? Ei kai mitään.. Mutta ymmärrettäkööt näitä pieniä älyllä paiskaamattomia nyt.

      Tosin jos blondiudella tarkoitetaan tyhmyyttä, niin ei "jätkä" saa olla blondi. Järkeä pitää olla!

    • kaikkea sitä kuulee

      Todella puolueellisesti sanottu, ettet tunne ketään blondeista pitävää tyttöä! Se on sinun pinnallinen mielipiteesi, eikä tarkoita asian olevan juuri niin kuin sanot. Te pinnalliset teinikanat olette eliöyhteisömme mätäpaise!

    • Young-man-88

      Hmm. Tuo on kyllä todella typerää pelleilyä jo sillä sen ymmärtää jos jätkä/muija niin on blondi eli aivan pässi. Mutta, jos jätkä on asiallinen ja sillein niin tuo on aivan turhaa arvostelemista. Itselläni on vaaleat hiukset ja jos hiuksen perusteella tuomitaan niin sitten voin yhtä hyvin elää tämän elämämäni aivan yksin*.

    • idaz

      Voi Helvetti...Mä rakastan Blondeja..Mulle ei uppoo tummat jätkät!en tuu (varmaan) ikinä huolimaankaan ns. tummaa&tulista!

    • Anonyymi

      Itse oon aina ollu enempi Blondien.Perään siis ihan aina mä voisin seurustella koska vaan ja, mitä vaan mut tarkoitan nyt sellaista luonnollista blondia eli ei sellaista joka on siis värjätty siis tukka.Mut blondit jätkät enytime mut, käytös pitää olla fiksu jne. No tiedätte varmaan mitä, tarkoitan luottoo blondit jätkät ny camoon. T blondihunter ja, oon bi mies 32 so what.

    • Anonyymi

      Mä tykkään enemmän blondi jätkistä ;D

      • Anonyymi

        Tai mustahiuksisista mutta enitrn blondeista varsinkin jos hyvä hiustyyli:) varmaa ku oon ite brune. Tykkääköhän kukaan sitä brune muijista? Yleensä kuulee et blondi muijat pois enempi jees


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Milloin viimeksi näit ikäväsi kohteen?

      Oliko helppo tunnistaa hänet? Millaisia tunteita tuo näkeminen herätti sinussa?
      Ikävä
      107
      2117
    2. Kirjoita nainen meistä jotain tänne

      tai minusta, ihan mitä haluat. Niinkin voi kirjoittaa, etteivät muut tunnista, esim. meidän kahdenkeskisistä jutuista. K
      Ikävä
      118
      1630
    3. Suhde asiaa

      Miksi et halua suhdetta kanssani?
      Ikävä
      124
      1520
    4. En tiedä..

      Yhtään minkälainen miesmaku sinulla on. itse arvioin sinua moneenkin otteeseen ja joka kerta päädyin samaan lopputulokse
      Ikävä
      106
      1347
    5. Paras olisi vain unohtaa

      Tuleekohan tähän meidän tilanteeseen ikinä mitään selvyyttä. Epätoivo iskee taas, enkä jaksaisi enää odottaa. Kohta lop
      Ikävä
      75
      1256
    6. Kristityn megahyökkäys idän palstoilla on kauhistuttava

      Terroristikristityn megahyökkäys joka puolella on kauhistuttava, hänen viesteissään on järjetön määrä vihaa. Hän on idän
      Idän uskonnot
      489
      1167
    7. Voisitko laittaa

      Nimesi ensimmäisen ja kaksi viimeistä kirjainta tähän?
      Ikävä
      68
      1165
    8. IS viikonloppu 18-19.5.2024.

      Laatija Toni Pitkälä on itse laatinut ja kuvittanut 3- arvoista ristikkonsa. Nihkeästi tuntuu löytyvän ensimmäisiä var
      Sanaristikot
      88
      963
    9. Oliko vähä sometettu taas vai?

      Tuli aiva liika nopiaa traktorin perä vastahan. https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/2b3857b3-f2c6-424e-8051-506c7525223a
      Kauhava
      9
      932
    10. Nämä kaikki alla olevat aloitukset on saman naisen aloituksia

      Kuinka paljon täytyy vintissä viheltää että esiintyy välillä jopa miehenä, ja sitten itse vastailee omiin kysymyksiinsä?
      Ikävä
      138
      886
    Aihe