En puhu kenenkään kanssa seksistä, itsetyydytyksestä, seurustelusta, murrosiän kehityksestä. Ystävieni kesken nämä asiat ovat tabu, enkä tiedä muutakaan. Äiti kanssa kehtaan/voin puhua ainoastaan murrosiästä. Olisi ihanaa jos voisi puhua jonkun kanssa omasta itsetyydytyksestä, seurustelusta ja varsinkin seksistä.
Haluaisin jonkun, jonka kanssa puhua
14
587
Vastaukset
- samaihminen
ja ootko t vai p?
- Ehkä yksinäinen
T vai p?
- Kuuntelen
Ehkä yksinäinen kirjoitti:
T vai p?
^ tyttö vai poika? Mutta onko sulla sähköpostii voisin tulla juttelee!:)
- Ehkä yksinäinen
Kuuntelen kirjoitti:
^ tyttö vai poika? Mutta onko sulla sähköpostii voisin tulla juttelee!:)
Tyttö ja en pistä sitä mielelläni tänne :P
- samaihminen
whatsapp?
- samaihminen
kuule teeppä, voisin oikeesti jutella kanssas, mutta vähän vaikea jos ei oo missä jutella
- Temesis
Haluisin jutella kanssasi. Laita postia: [email protected]
- Juttele mulle
Minulle voi myös jutella. Olen varsinkin hyvä kuuntelemaan. En ehkä niinkään puhumaan itse, mutta osaan kuunnella ja neuvoa
[email protected] - Jamijami90
toki voin yrittää neuvoa parhaani mukaan: [email protected]
- hauska tutustua
Laitappa viestiä
[email protected]
Oon kans aika yksinäinen ja ois just kiva jos ois jolku kaveri jonka kaa vois puhuu just vaikka noista asioista sillee ei pervosti:) - luke1996
Kikkaa luffeluke
vastaan nopeesti ja osaan auttaa:) - Anonyymi00016
Moi
- Anonyymi00017
Moi
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Joensuun kaupunki levittelee tonttitietoja Keskisuomalaiselle
Sähköposteja ja tonttitietoja levitellään mm. Pasi Koivumaalle273445Tiesitkö tätä ex-miehistä? Noriko Salo jysäytti yllätyspaljastuksen
Noriko Salo ja ex-F1 kuski Mika Salo olivat naimisissa v. 1999-2022. Kirsi Salon ex-mies puolestaan on muusikko Sammy A122599Kuka? Riehui valtuuston kokouksessa tänään ?
Onko puolangan puolesta porukkaa. Vaikuttaa siltä. Sairasta.1172562Huh, huh! Sofia Belorf ei ole itse pessyt hiuksiaan kolmeen vuoteen
Sofia Belorf elää ökyelämää Dubaissa. Sofian arjessa kulta, raha ja luksus ovat vahvasti läsnä. Luksuselämään tottuneell1112211Toivoisitko Rakas vielä?
Haluaisitko vielä? Uskoisin osaavani näyttää sinulle, kuinka ainutlaatuinen nainen olet.761703Ihan pieni näkeminen vaan
👋 ja minä olisin valmis jo vaikka mihin sun kanssa. Nämä on näitä.. 🤫🫣😘💥481604Sointu Borg tilittää - Ei suostu enää tähän työhön: "Katastrofi"
Sointu Borg on mediapersoona, joka löi itsensä läpi Diili-realityssä. Borg on monipuolinen tekijä: mediapersoona, juonta261546Keskustelua kasteesta
You tubessa kaksi pappia keskustelivat kasteesta ja kritisoivat raamatullista uskovien kastetta. Toinen heistä yritti4001305- 1371267
Tulipalo viimeyönä
Olipa ikävä kuulla tämä tulipalo, nyt on jatkuvasti asuinpaloja.Grillikausi alkanut.Grillit pois parvekkeilta ja asuntoj151156