En puhu kenenkään kanssa seksistä, itsetyydytyksestä, seurustelusta, murrosiän kehityksestä. Ystävieni kesken nämä asiat ovat tabu, enkä tiedä muutakaan. Äiti kanssa kehtaan/voin puhua ainoastaan murrosiästä. Olisi ihanaa jos voisi puhua jonkun kanssa omasta itsetyydytyksestä, seurustelusta ja varsinkin seksistä.
Haluaisin jonkun, jonka kanssa puhua
14
487
Vastaukset
- samaihminen
ja ootko t vai p?
- Ehkä yksinäinen
T vai p?
- Kuuntelen
Ehkä yksinäinen kirjoitti:
T vai p?
^ tyttö vai poika? Mutta onko sulla sähköpostii voisin tulla juttelee!:)
- Ehkä yksinäinen
Kuuntelen kirjoitti:
^ tyttö vai poika? Mutta onko sulla sähköpostii voisin tulla juttelee!:)
Tyttö ja en pistä sitä mielelläni tänne :P
- samaihminen
whatsapp?
- samaihminen
kuule teeppä, voisin oikeesti jutella kanssas, mutta vähän vaikea jos ei oo missä jutella
- Temesis
Haluisin jutella kanssasi. Laita postia: [email protected]
- Juttele mulle
Minulle voi myös jutella. Olen varsinkin hyvä kuuntelemaan. En ehkä niinkään puhumaan itse, mutta osaan kuunnella ja neuvoa
[email protected] - Jamijami90
toki voin yrittää neuvoa parhaani mukaan: [email protected]
- hauska tutustua
Laitappa viestiä
[email protected]
Oon kans aika yksinäinen ja ois just kiva jos ois jolku kaveri jonka kaa vois puhuu just vaikka noista asioista sillee ei pervosti:) - luke1996
Kikkaa luffeluke
vastaan nopeesti ja osaan auttaa:) - Anonyymi00016
Moi
- Anonyymi00017
Moi
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka runnoo: datakeskuksille tulee UUSI yritystuki
"Suomen valtio erikseen tukee esimerkiksi kryptovaluuttaan tai aikuisviihteeseen tai muuhun keskittyviä datakeskuksia."422106Eläkeläiset siirrettävä muuttotappioalueille
Joutoväki pois ruuhkauttamasta elättäjien arkea. Samalla putoaa jokaisen asumiskulut ja rahaa jää enemmän kuluttamiseen.1701868- 1161310
En kerro nimeäsi nainen
Sillä olet nyt salaisuus jota kannan sydämessäni. Tämä mitä tunnen ja kuinka sinuun vahvasti ihastuin on jo niin erikoin711140- 91895
Olet kiva ihminen
En kiellä sitä yhtään. Sinussa on hyvin paljon erinomaisia puolia, enemmän varmasti kun meissä muissa. Sitten on puoli73879Auta mua mies
Ota vielä yhteyttä, keksi oikeat sanat että vuosien ajan kasvanut muuri murtuu meidän väliltä vaikka aluksi vain vähän.78839Uuden upotuskasteen vaiettu ongelma
Alkuseurakunnan kaste oli useamman vuosisadan upotuskaste, joka toimitettiin joko ulkona luonnon vesistöissä tai kasteki43836Ja tääkin vielä...
Kukakohan on valittanut, Salmiko itse? https://www.viiskunta.fi/rehtori-valittiin-ahtarissa-ilman-hakumenettelya-o/1347931763- 54681