En puhu kenenkään kanssa seksistä, itsetyydytyksestä, seurustelusta, murrosiän kehityksestä. Ystävieni kesken nämä asiat ovat tabu, enkä tiedä muutakaan. Äiti kanssa kehtaan/voin puhua ainoastaan murrosiästä. Olisi ihanaa jos voisi puhua jonkun kanssa omasta itsetyydytyksestä, seurustelusta ja varsinkin seksistä.
Haluaisin jonkun, jonka kanssa puhua
14
598
Vastaukset
- samaihminen
ja ootko t vai p?
- Ehkä yksinäinen
T vai p?
- Kuuntelen
Ehkä yksinäinen kirjoitti:
T vai p?
^ tyttö vai poika? Mutta onko sulla sähköpostii voisin tulla juttelee!:)
- Ehkä yksinäinen
Kuuntelen kirjoitti:
^ tyttö vai poika? Mutta onko sulla sähköpostii voisin tulla juttelee!:)
Tyttö ja en pistä sitä mielelläni tänne :P
- samaihminen
whatsapp?
- samaihminen
kuule teeppä, voisin oikeesti jutella kanssas, mutta vähän vaikea jos ei oo missä jutella
- Temesis
Haluisin jutella kanssasi. Laita postia: [email protected]
- Juttele mulle
Minulle voi myös jutella. Olen varsinkin hyvä kuuntelemaan. En ehkä niinkään puhumaan itse, mutta osaan kuunnella ja neuvoa
[email protected] - Jamijami90
toki voin yrittää neuvoa parhaani mukaan: [email protected]
- hauska tutustua
Laitappa viestiä
[email protected]
Oon kans aika yksinäinen ja ois just kiva jos ois jolku kaveri jonka kaa vois puhuu just vaikka noista asioista sillee ei pervosti:) - luke1996
Kikkaa luffeluke
vastaan nopeesti ja osaan auttaa:) - Anonyymi00016
Moi
- Anonyymi00017
Moi
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad831332- 45950
Alastomat miehet seksikeinussa lasten nähden PRIDEssä!
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/adf62289-a0b6-4b4c-9672-9e19c01beb51 Eikö nyt muka mene jo aivan liian pitkälle että367788- 142749
- 55689
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän117667- 51648
Naiselle Kuuleppa Tämä
Tämä ei ole mikään vitsi. Minulla on ikävä sinua nainen! Naiselle mieheltä38625- 76612
- 56594