Voisiko joku neuvoa kuinka 125cc samuraista saadaan syttyä säädettyä aikisemmaksi koska syttyy putkessa ja paukkuu kamalasti. Enkä löytänyt netistä apua.
apua nopeasti 125cc samurain sytyn säätöön
3
265
Vastaukset
- VaajaToukka
Olisiko tuossa kuten muissakin magneeton alla levy jossa säätö. Vika tosin kuulostaa pakoventtiilin vuotamiselta joka voi johtua kantamisesta, kokeile säätää venttiilit ennen koneen suurempaa purkamista.
- diipa
no mangneeton alla levyssä ei ole mitään millä säätää. pitää kokeilla niitä venttiilejä vaikka olen 10 kertaa jo kokeillut
- VaajaToukka
diipa kirjoitti:
no mangneeton alla levyssä ei ole mitään millä säätää. pitää kokeilla niitä venttiilejä vaikka olen 10 kertaa jo kokeillut
Venttiilit voi vuotaa vaikka eivät kantaisivatkaan eli välys olisi ok. Vuodon voi imupumpulla selvittää pakoputken poistamalla. Mikäli vuotaa, saattaa käyttäytyä kuvailemallasi tavalla, mutta myös teho on silloin alentunut. Mikäli voimaa on kuin uudessa on vika muualla.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde212606- 1482244
Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän292242Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.522139Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti211742Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3881617Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään961556- 2881436
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm131389- 1321389