2vuotta sitten kaverini sai kuulla sairaudestaan.Munuaissyöpä diagnoosista ei leikata täsmälääke yms.11 vuotta on seurusteltu olen yrittänyt antaa tukea kuunnella lähinnä ja antaa aikaani mutta hän käskee minua etsimään uutta kumppania ja lykkää minua pois.En oikeen ymmärrä tätä käytöstä olen sanonut ettei minua haittaa hänen sairautensa.Ernkä todellakaan ole vonkumassa häntä joka viikonloppu johonkin vaan jos hän on väsynyt käsken lepäämään ja jos meillä on suunnitelmia sanon että mennään sitten jos vointisi on hyvä.Ihan ok hän on kyllä voinutkin keittiö remppaa tehnyt yms.
syöpäsairaan tukeminen
1
185
Vastaukset
- Läpikäynnyt
Oletko ollut jossain omaisryhmässä ja saanut itse tukea, miten toimia?Sillä sekin on tärkeä asia,ja oppii uusia näkökulmia syöpää sairastavasta.Yleensä syöpä potilas masentuu ja olisi tärkeetä että hän itsekin voisi käydä juttelemassa, tai että te voisitte yhdessä käydä suhdettane selvittämissä.Kun sairastuu syöpään niin elämä "romahtaa" ja silloin apu on tärkein asia.Keittiö remppa voi olla hänen omaa sielun hoitoaan? Tuntuu että tarvitsette sivullisen apua,jotta suhteene pysyy kasassa.
Kerron tämän koska olen itse asian läpikäynnyt, ja silloin eräs läheiseni kieltäytyi jatkamasta kurssia joka oli läheisille,ehkä ihan omaa pelkoansa,ja meidän välit siitä rikkontuivat lopulliseti.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nyt se on selvitetty: Sanna Marinin hallitus lisäsi menoja 41 miljardilla
”vasemmistohallitus oli katastrofaalisen huono”, sanoo kokoomus. Sanna Marinin (sd.) hallituksen tekemät menolisäykset25517426Purra sössi kaiken 2 vuodessa, itkee nyt Marinin perään
Nyt on taas sama vanha itkuvirsi, kun ei omat taidot riittänee. Kaikki on taas muiden syytä. No miten sen "Tunnin juna"18312388Eli persujen rääkyminen Marinin hallituksen velanotosta oli sitä itseään
"Valtiovarainministeriön mukaan Marinin hallitus lisäsi valtion pysyviä menoja 3 miljardia eikä 11 miljardia euroa." El706160MTV3 - Auerin poika todistaa videolla, miten Anneli pahoinpiteli lapsia!
Kello 10.04 – Ainakin kerran viikossa se löi. Löi muitakin sisaruksia, mutta ei isosiskoa. Nuorinta siskoa en ole nähny235001Orpon hallitus runnoi Tunnin junan ilman tarvetta
Näinkö valtiontaloutta hoidetaan? Siis asiantuntijoidenkin aikoja sitten kannattamattomaksi laskema Tunnin juna tehdään694975Orpon hallitus paskoi kaikki hommat
ja "yllätäen" ilmestyi raportti Marinin hallituksen tuhlailusta, raportti tuli kuin TILAUKSESTA.524120Kansa haluaa Marinin hallituksen takaisin ja Orpon pois
Suomen kansa on nyt ilmoittanut millaisen hallituksen Suomi tarvitsee. "Suomalaisten suosikki seuraavaksi hallituspohja463701Lindtman ylivoimainen suosikki pääministeriksi
Lindtmania kannattaa pääministeriksi peräti 50 prosenttia useampi kuin toiseksi suosituinta Kaikkosta. https://www.ilta1003662NO NIIN! Nyt on sitten prinsessa Sannan sädekehä lopullisesti rikottu
narsistia ei kannata enää kuin ne fanaattisimmat kulttilaiset, jotka ovat myös sitä Suomen heikkoälyisintä sakkia. Kun413171Sanna Marin - Maailman paras talousasiantuntija?
PersKeKoa pukkaa? https://www.hs.fi/politiikka/art-2000011636623.html1463129