Katainen vitsi

4+6

Filosofi: "Ja puheeni lopuksi tahdon korostaa politiikassa visionäärisyyttä. Kiitos."
Katainen: "Kyllä se television katselu kuului vapaa-aikaan! Lopetetaan ruikuttaminen ja kääritään hihat ruvetaan hommiin"

7

82

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kataisen aika pääministerinä oli lopuilllaan ja hän keskusteli pientä huolta tuntien kollegansa kanssa eurobyrokraattien arkirutiineista.

      Kollega: "Se on hullua touhua. Kaikki kaatuu ja rahaa tuhlataan. Typerät byrokraattirosvot ovat kuin vanhoja prostituoituja ja tietävät, että mulkkua täytyy imeä vielä kun se seisoo. Se on heidän ainoa tapansa elää ja tienata. Sittenpähän näet ja opit kun sinne menet."

      Jyrki pohdiskeli näitä viisauden sanoja ja kätki ne sydämeensä.

      Seuraavaksi Katainen tapasi tulevan seuraajansa.

      Jyrki: "Ministeri Stubb, olenkin odottanut tapaamistanne".

      Alex: " Pliis, sano Alex vaan. Olet varmaan miettinyt paljon niitä eurohommia?"

      Jyrki: "Olen minä vähän neuvoa kollegoilta kysellyt."

      Alex: "Mitähän ne kollegasi ovat sinulle opettaneet? Olen vanha tekijä euroduuneissa, tunnen kaikki temput ja niiden tekijät. Kääny vain minun puoleeni jos jotain tarvitset."

      Katainen katseli Stubbia lempein silmin ja sanoi: "Tulisitko Alex vähän tänne lähemmäs" ja aukaisi muodikkaan pukunsa housujen sepaluksen.

    • Mikä on toivottavasti Ruotsin pääministeri Fredrik Reinfeldin ja Jyrki Kataisen välissä.

      Kondomi.

    • Yhdysvalloissa ja maailmalla syntyi valtava kohu Clintonin avioliiton ulkopuolisesta seksisuhteesta alaiseensa naiseen.

      Suomessa se ei olisi onnistunut Kataisen aikana.

      Jyrki ei yksinkertaisesti olisi kyennyt.

    • Kiinalainen sananlasku sanoo: "Anna työttömälle kala ja hän kerjää ovellasi päiviensä loppuun asti. Anna hänelle onki, ja hän hankkii elatuksen lopun ikänsä".

      Sanonnan kuultuaan Jyrki tilasi oitis 200 000 onkea Kiinasta siimoineen, koukkuineen ja kaikkineen.

    • Jyrki Katainen oli juuri astunut pääministeriksi ja luotsiksi valtiolaivan peräsimeen, kun korkeat valtion virkamiehet lähestyivät häntä hienovaraisilla neuvoillaan ja tiedoillaan. Emme voi tässä yhteydessä ilmoittaa kyseisiä virastoja saati virkamiesten nimikkeitä. Näillä ei loppujen lopuksi ole merkitystä anekdoottimme kannalta.

      Kaikki suuret salaisuudet annettiin hänelle tiedoksi. Hitlerin kuolema, Roswell, Stalinin kuolema, Kuuban ohjuskriisi, Kennedyjen murhat, Hrutsovin syrjäyttäminen, EU ja ilmestyskirja, Vietnamin sota, öljykriisi, Reagan ja ufot, Berliinin muuri, Neuvostoliiton kaatuminen, Bush ja kuwait, Clinton ja Monica, W. Bush ja Saddam, Vanhanen ja Ruusunen, vain mainitaksemme tärkeimmät salaisuudet. Pikku Jyrki imi tietoa kuin vastasyntynyt äitinsä nisää, kukapa ei olisi. Hänelle teroitettiin, kuinka tärkeää olisi salaisuuksien säilyttäminen. Tietojen ilmiantaminen saattaisi johtaa ennalta arvaamattomiin seuraamuksiin, jopa maailman apokalyptiseen loppuun.

      Jyrki oli kauhuissaan, hän vakuutti vaikenevansa kuin muuri ja pitävänsä salaisuudet kuin vaari kuolinvuoteella. Kun vapina ja sitä seuraava tutina oli lakannut, Jyrki saattoi siirtyä kotiinsa ja rakkaansa huolenpitävään syleilyyn.

      Hänen ikuinen armaansa ja kotikehonrakentajansa kysyi vain: "Onko meidän syytä olla huolissamme jostain?"

      Jyrki: "on, Jari Sillanpää ei olekaan kokonaan meikäläisiä".

    • Viisas tyhmä

      Katainen kilpailuttamatta antoi mun vero rahoja monta sataa tuhatta kaverilleen, jostain paskan kirjoittamisesta.

      Sit oikeus kansleri ei tee mitään.

      Koska vapaa demoktratia pelastaa meidät Suomen kansan?

      Miksi Ruotsalaiset omistaa ja päättää Suomen asioista?

      Lipponenkin on ruotsalainen kuuleman mukaan?

      Miksi on kiinteistö vero, eikö maa ole meidän?

      Miksi valtionyhtiöt kokoomus myi?

      On myös kokoomus soluttautujia muissa puolueissa, kuten vassareiden viimevuosien johto ja esko oli. Nyt ne saa rahaa laittomista päätöksiistään?

      Miksi sitra perustettiin, kun se nimeänsä vastaan pyrkii poistamaan suomelta itsenäisyyden?
      Antaa verorahoja vain eu mieliseen toimintaan?

    • Viisas tyhmä

      Sain puhelin soiton ja oudon viruksen tietokoneeseen.

      Joten edellinen oli vitsi.

      Vakuutan että se oli vitsi.

      Siis vakuutan ministerinvalan kaltaisella kansalaisen valalla, että äsköinen oli vitsi.

      Haluan Suomen parasta ja kyllähän sen paremmin tietävät Käteinen ja Stuppi, siis tän homohallituksen suveneerit pääministerit.

      Ja homohallitus on kehumissana, niinkuin sinipuna tai sateenkaarii.



      Mitä eroa on muuten sateenkaari ja homohallituksella?

      No. Jumala antoi sateenkaaren muistutukseksi ettei enää koskaa hukuta ihmiskuntaa.

      Homot taas antoi saatana, muistutukseksi ettei Jumala enää koskaan hukuta ihmiskuntaa.

      Eli ei muutakun suklaa juna kulkemaan ja adoptiolapset siihen viereiseen huoneeseen.

      Muistakaa sitten ala-alteella jo lapsille opettaa että yhdyntä ja perspano on sama asia. -Rakkauden tunnustus toiselle-

      Mitä eroa on paskanhajulla ja silakalla?

      Vastaus: n.1-3cm. Sitä kutsutaan välilihaksi.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      115
      9164
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      40
      2688
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      145
      2467
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      22
      2009
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      14
      1766
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      11
      1560
    7. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      15
      1517
    8. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      10
      1448
    9. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      14
      1316
    10. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      7
      1310
    Aihe