Hei.mulla 1.8 vm.02 farkku mondeo nyt palaa koko ajan ABS valo mittaristossa. Testerissä ei vielä käyty,Varmaan kannattaa irroittaa yksi kerrallaan liitin pyörästä ja katsoa onko merkitystä.
Mondeo ABS
6
237
Vastaukset
- köffffffff
Kannattaa vaihtaa auto..mut ei missään nimessä toiseen fooooordkoslaan.
hahhhhaaaaaaaaaa....
vaihda ny, ni ei tartte aina vikojen kanssa tahia.- Trdfkoggl
Sekä se m jatke on parempi??? V tut !!!!
- köffff
Älä ny suutu..ei se oo mun vika, jos sulla on hemrot kirreel foooordisi kanssa.
Mitä oot ostanu tollasen vikkaa täynnä olevan auton ..
hihhhiiiiiiiiiiii - foordisti
Et sä sillä liittimen irroituksella mitään voita, jos soivasta pelistä irroittaa yhdenkin anturin niin silloin se sytyttää sen merkkivalon. Helpommalla pääset kun käytät testerillä sitä.
- MJS1971Oulusta
Hei! Mul 1.8 06 VM farkku! Lopetti luistonesto toiminnan ei tosin mitään vika valoa syttynyt!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1069616
- 494711
Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘1021976Taas ryssittiin oikein kunnolla
r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html421961- 241660
Vanha Suola janottaa Iivarilla
Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia131401Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin
Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,401329Rakastuminenhan on psykoosi
Ei ihme että olen täysin vailla järkeä sen asian suhteen. Eipä olis aikoinaan arvannut, että tossa se tyyppi menee, jonk54937Känniläiset veneessä?
Siinä taas päästiin näyttämään miten tyhmiä känniläiset on. Heh heh "Kaikki osalliset ovat täysi-ikäisiä ja alkoholin v30913Olisinko mä voinut käsittää sut väärin
Nyt mä kelaan päässäni kaikkea meidän välillä tapahtunutta. Jos mä sit kuitenkin tulkitsin sut väärin? Se, miten sä käyt31912