Sinä

SJones

Istut minua vastapäätä ruokapöydässä ja hymyilet. Käännän katseeni pois, ujostelen sinua. Olet minun reviirilläni, omassa kodissani. Vaikka jokainen soluni halusi sinut tänne ja haluaa sinua, tunnen oloni vaikeaksi. Ruskeat silmäsi ovat aina saaneet jalkani heikoiksi, siitä lähtien kun tapasin sinut. Olet hyvin kaunis, pitkät tummat hiukset, hiukan kiharat, hymy joka valaisee koko huoneen ja hämmentävän kauniit ruskeat silmät. En uskalla kohdata katsettasi, saat minut tekemään mitä tahansa tahdot upeilla silmilläsi. Tällä hetkellä tosin tiedän hyvin tarkkaan vain sen mitä itse haluaisin sinulle tehdä. Nouset pöydästä ja astelet olohuoneeseen, istut sohvalle. Katselet minua, olet hiljaa ja hymyilet. Korjaan astiat pöydästä. Suutani kuivaa, kaadan lasillisen jäävettä. Tuijotan lasia ja jääpaloja, ajatukseni harhailee entistä pahemmin. Kiimani pahenee ja yritän saada ajatukseni kuriin. Halu tuntuu polttavana kipuna alavatsassani kun istun viereesi sohvalle.
Avaan teeveen jotta saan muuta ajateltavaa, jotakin tyhjänpäiväistä puhuttavaa. Istut aivan kiinni minussa, kylmät väreet kulkevat joka puolella vartaloani ja jokainen kätesi pienikin hipaisu reidelläni tuntuu kuin sähköä kulkisi lävitseni. Hipaisen sinua välillä kuin ohimennen, yritän kerätä rohkeuttani. Aistin jännityksen kasvavan välillämme, en vain ole täysin varma siitä mitä haluat. Olet niin monet kerrat saanut minut märäksi puheillasi. Olen maannut yksin sängyssä ja käynyt läpi kaiken sen mitä haluaisin sinulle tehdä. Tuntenut kuinka haluni sinua kohtaan kastelee minut, saa vartaloni huutamaan kosketustasi. Nyt kun olet vieressäni, en olekaan enää varma mitä haluat minun tekevän. Haluatko minun jatkavan siitä mihin viimeksi jäimme, vai pelkäätkö että haluan enemmän, vaikket ole siihen itse valmis?
Havahdun ajatuksistani kun kysyt joko sauna on lämmin. Nousen sohvalta, käyn tarkistamassa. Palaan takaisin olohuoneeseen ja totean saunan olevan lämmin. Jään seisomaan keskelle olohuonetta, selin sinuun. Katselen televisiota hajamielisesti ja riisun paitani. Vilkaisen taakseni ja huomaan sinun katselevan. Avaan farkkujeni napit kun nouset sohvalta ja riisut oman paitasi. Kävelet viereeni, tuijotat minua edelleen. Pelkään katsoa silmiisi muttet anna minulle vaihtoehtoja. Kosketat ensin hellästi poskeani, kätesi hiipii niskaani, lopulta harot hiuksiani ja vedät minut kiinni sinuun. Suutelet minua ahneesti. Olet loistava suutelija, juuri niin hyvä kuin muistin. Olen varma että jalkani pettävät, halu tuntuu jokaisessa solussani. Päästät irti ja kävelet hymyillen suihkuun. Seison olohuoneessa, tunnen reisieni kastuvan.
Seuraan sinua suihkuun ja ihailen vartaloasi. Tiedän että teet töitä sen eteen. Käsivartesi ja hartiasi ovat lihaksikkaat, seksikkäät. Seuraan selkälihaksiasi ja katseeni valuu pakaroillesi asti. Ne näyttävät juuri niin hyviltä kuin olen niiden kuvitellutkin näyttävän. Haluni alkaa viedä voiton itsehillinnästäni kun astelen viereesi suihkuun. Painaudun kiinni selkääsi ja suutelen niskaasi. Huokaat hiljaa. Hivelen käsivarsiasi sormenpäilläni, suutelen selkääsi. Taivutat päätäsi taaksepäin niin että yletyn suutelemaan kaulaasi. Vien käteni lantiollesi ja vedän pakarasi tiukasti itseäni vasten. Sinun on pakkoa tuntea kuinka märkä olen. Käteni vaeltavat vartalollasi kun suutelen hellästi selkääsi, valutan huuleni aina pakaroillesi asti ja suutelen niitä ahneesti. Hyväilen samalla takareisiäsi, kuulen kuinka hengityksesi kiihtyy. Käteni kiertävät nivusillesi samalla kun suutelen selkääsi ja palautan huuleni niskaasi. En kykene hillitsemään itseäni, kosketan jalkoväliäsi. Olet läpimärkä. Se kiihottaa minua entisestään ja käännän sinut ympäri. Suutelen sinua suulle rajusti, ahneesti. Vastaat suudelmaan, kielesi etsii kieltäni, puret alahuultani kun upotan sormeni sisääsi. Nain sinua hitaasti, haluan pitkittää nautintoasi. Toinen käteni hakeutuu rinnallesi, puristan sen kämmeneeni ja suutelen kaulaasi ja korvalehteäsi. Hengität raskaasti, kiivaasti ja huokailet kuuluvasti. Lantiosi painuu kämmentäni vasten, kuin kerjäten minua kiihdyttämään tahtia.

2

1031

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • SJones

      Mielessäni on kuitenkin muuta. Vedän sormeni sisältäsi ja sammutan suihkun. Vesi valuu hiuksistasi kasvoillesi, selkääsi pitkin. Tartun käteesi ja vien sinut makuuhuoneeseen. Istun sängyn reunalle ja pyydän sinua istumaan syliini. Kierrät jalkasi ympärilleni, katsot silmiini ja hymyilet. Suutelen sinua jälleen, tällä kertaa hellemmin. Tutkin huuliasi kielelläni, kielesi etsii kieltäni. Tiedän ja tunnen kuinka paljon haluat, sormeni hiipivät jälleen märkään jalkoväliisi. Nautinto purkautuu äänekkäänä voihkaisuna suustasi kun sormeni palaavat sisällesi. Nain sinua rajummin, määrätietoisemmin. Etsin rintasi suuhuni, pyöritän kieltäni nänniesi ympärillä, ennen kuin imaisen ne kokonaan suuhuni. Painat kasvoni tiukemmin vasten rintojasi kun keinut sylissäni, tunnen kiimasi sormissani, kuulen voihkintasi. Liikutan sormiani hitaasti sisälläsi, etsin kohtia joiden kosketuksesta nautit eniten. Peukaloni hipaisee klitoristasi ja värähdät. Alat itse kiihdyttää lantiosi liikettä sormieni ympärillä, vaadit minua naimaan itseäsi rajummin. Nostan kasvoni rinnoiltasi, suutelen huuliasi ja työnnän sormeni niin syvälle sisääsi kuin voin. Tunnen kuinka lihaksesi kiristyvät tiukemmin sormieni ympärille orgasmin tullessa. Väriset kun vedän sormeni sisältäsi, hivelen hellästi klitoristasi ja kaadan sinut selälleen sängylle.
      Makaat sängyllä ja tasaat hengitystäsi. Olet sanomassa jotain mutta painan kämmeneni suullesi. Otan vapaalla kädelläni ikkunalaudalta käsisiteet. Katsot silmiini kun pujotan siteet ranteisiisi ja taivutan kätesi pääsi yläpuolelle. Kytken pikalukot kiinni toisiinsa patteriputken taakse. Olet täysin armoillani ja tiedät sen. Et sano mitään kun sidon huivin silmiesi eteen. Suutelen sinua suulle hellästi ja nousen sängystä. Pysyt hiljaa kun haen keittiöstä uuden lasillisen jäävettä. Seison sängyn päädyssä ja tuijotan sinua. Näky saa himoni kasvamaan äärimmilleen. Sinä, alastomana sängyssäni, kädet sidottuina. Saan viimeinkin naida sinua juuri niin kuin olen monissa fantasioissani tehnyt.
      Otan jääpalan käteeni ja istun hajareisin päällesi. Kosketan sillä hellästi kaulaasi, vain pienen hetken. Suutelen kaulallesi jääneen veden pois. Hengityksesi kiihtyy jälleen, odotat seuraavaa siirtoani. Jääpala alkaa vaeltaa vartalollasi. Aloitan kaulalta, piirrän viivan kaulalta rintojesi väliin. Kieleni seuraa perässä. Pyöritän jäätä nänniesi ympärillä, annan vesipisaran pudota nännillesi. Värähdät, huuliltasi purkautuu terävä huokaus kun suutelen rintojasi. Pudottelen vesipisaroita vatsallesi, aina vain alemmas. Nostat lantiotasi, tiedän mitä haluat. Annan jääpalan vaeltaa sisäreisilläsi, suutelen vatsaasi. Kiemurtelet allani, tarjoat itseäsi minulle. Hymyilen, haluan saada sinut kerjäämään kosketustani, haluan saada sinut kerjäämään minua nuolemaan sinua, naimaan sinua, tyydyttämään himosi. Jääpala hipaisee pilluasi ja himon täyttämä huokauksesi täyttää huoneen. Pistän jään takaisin lasiin ja kylmät sormeni löytävät tiensä klitoriksellesi. Täriset ja vaikeroit kun hyväilen sitä hellästi.
      Kumarrun suutelemaan huuliasi ja otan sormeni pois jalkojesi välistä. Kysyn mitä haluat minun tekevän. Yniset hiljaa, yrität painaa lantiosi minua vasten ja kätesi rimpuilevat siteissä. Upotan sormeni sisääsi, vedän ne lähes kokonaan pois. Huohotat raskaasti. Kysyn uudestaan mitä haluat. Lantiosi painuu kättäni vasten kun pyydät minua himonsekaisella äänellä naimaan itseäsi. Nousen päältäsi ja levitän jalkojasi enemmän. Otan jääpalan suuhuni ja kumarrun suutelemaan läpimärkää pilluasi. Jääpala pyörii jalkojesi välissä vuorotellen lämpimän kieleni ja huulieni kanssa. Sormeni aloittavat hitaan liikkeen sisälläsi ja nautinto saa sinut vaikeroimaan kuuluvasti. Nuolen sinua ensin rauhallisesti, hyvin hellästi. Käyn läpi joka ikisen neliösentin jalkojesi välissä, maistut huumaavan hyvältä. Kieleni löytää lopulta tiensä klitoriksellesi, jääpalan seuratessa mukana. Nuolen sinua entistä ahneemmin, pyöritän kieltäni klitoriksesi ympärillä, imaisen sen välillä kokonaan suuhuni. Sinun on vaikea pysyä paikallasi, yritän painaa lantiotasi sänkyä vasten. Kuulen äänestäsi kuinka nautintosi kasvaa, olet lähellä orgasmia. Nain sinua sormillani rajummin, vasen käteni löytää rinnoillesi, hyväilee nännejäsi, puristaa rintojasi. Kieleni tutkii klitoristasi, jääpala on sulanut aikoja sitten. Tunnen orgasmisi tulevan, tunnen sen sormissani, kielessäni, huulissani. Hyvänolon tunne valtaa koko vartaloni kun tulet, huudat nautintosi ulos.

      • SJones

        Päästän saman tien kätesi siteistä ja vedän huivin silmiltäsi. Silmäsi pysyvät kiinni. Makaan päälläsi ja suutelen kaulaasi. Työnnät minut päältäsi ja painat selälleen sängylle. En voi estää sinua, olet minua vahvempi. En tiedä edes haluaisinko. Vaikka olen saanut naida sinua, tunnen edelleen himon viiltävänä kipuna jalkojeni välissä. Suutelet kaulaani ahneesti, puret hellästi korvaani. Yritän kiertää käteni ympärillesi mutten pysty, olet lukinnut ranteeni otteeseesi. Hukutat minut suudelmiin, kielesi hyväilee rintojani ja olen varma että tulen pelkästä ajatuksesta sormistasi jalkovälissäni. Puren huuliani etten huutaisi himoani naapurienkin kuuluville.
        Päästät viimein käteni otteestasi kun alat hyväillä kylkiäni sormillasi. Katsot minua koko ajan tiukasti silmiin. Vapisen himosta allasi mutten voi väistää katsettasi. Nautit tilanteesta selvästi. Painat viimein huulesi huulilleni ja kätesi löytää jalkojeni väliin. Et hukkaa aikaa vaan upotat sormesi saman tien sisääni. Tiedät mitä olet tekemässä. Olet raju, jopa hieman kovakourainen. En välitä, sormesi tuntuvat niin suunnattoman hyvältä sisälläni. Tiedän etten kestä kauaa käsissäsi, puren hartiaasi, yritän tukahduttaa huutoni. Tunnen kuinka orgasmi lähestyy, upotan käteni hiuksiisi ja painan kasvosi kaulaani vasten. Kerjään kosketustasi lantiollani, selkäni taipuu kaarelle kun orgasmi valtaa koko vartaloni. Tärisen sylissäsi, yritän tasata hengitykseni kun hipaiset vielä viimeisen kerran klitoristani. Katsot minua jälleen silmiin ja hymyilet voitonriemuisesti. Et sano mitään. Suutelet minua hellästi poskelle ja kierähdät selällesi viereeni. Painan pääni olkapäällesi, kiedon käteni ympärillesi. Tiedän että olet vierelläni vielä aamullakin.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kyllä suoraan

      Sanottua vi.tu.taa. Miksi en toiminut silloin. Sama kun olisi heittänyt smagardin menemään.
      Ikävä
      66
      1592
    2. Voisitko nainen kertoa mulle

      Tykkäätkö sä musta, vai unohdanko koko jutun? Mä en viitti tulla sinne enää, ettei mua pidetä jonain vainoajana, ku sun
      Suhteet
      162
      1359
    3. Oisko jii-miehelle jollakin asiaa

      Jos vaikka on jäänyt joku asia sydämen päälle.
      Ikävä
      88
      1192
    4. Perustele miksi hän ei

      Ole sopiva sinulle
      Ikävä
      118
      1169
    5. Miehelle naiselta

      Ajattelen sinua aina, en jaksa enää. Ja luulin, että pidit minusta, mutta silloin olisit tehnyt jotain. Mutta sinä et te
      Ikävä
      44
      1038
    6. Mikä oli nainen

      Paras yhteinen hetkemme niistä pienistä ja vähäisistä.
      Ikävä
      67
      818
    7. Miksi sinulla, nainen

      On niin negatiivinen asenne minuun ja yleensäkin negatiivinen käsitys?
      Ikävä
      104
      815
    8. Olen syvästi masentunut

      En oikein voi puhua tästä kenenkään kanssa. Sillä tavalla että toinen ymmärtäisi sen, miten huonosti voin. Ja se että mi
      Tunteet
      89
      696
    9. Iäkkäät asiakkaat ärsyttävät kaupoissa

      Miksei Kela järjestä palvelua, jolla toimittaisivat ostokset suoraan ikäihmisille? https://www.is.fi/taloussanomat/art-
      Maailman menoa
      184
      693
    10. Mitä vastaat jos

      Kysyn maanantaina jutteluaikaa ihan arkipäivisistä asioista, rauhassa? Koska nimittäin aion 😍
      Ikävä
      36
      634
    Aihe