keskipohjanmaan homot

arvon penaali

Missäs homot viettää aikaa keskipohjanmaalla?
olen vasta hesasta muuttanut homo ja tahtoisin löytää itselleni seuraa?

13

290

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • pisvainen ramppi
    • Tee ärrä

göggölä ja tr,alias kivel..reis.. ötä yhtyntää

• trans Sonja

Kokkolaan tarvittas kyl SETA. Miten sellaisen voi perustaa? Mullei ole yhtään hajua hommasta, mut näin trans-ihmisenä kiinnostais tietää. Esimerkiksi kaupungintalolle homojen ja muiden transujen ja pervojen kirjoittama adressi tuli mieleeni.

Kyl meit tääl on ja nyt yks transsu lisää Kokkolassa.

Entäpäs näitä sateenkaari kansan suosimia ravintelleja? Itsehän en käytä alkoholia, mutta joku kiva paikka vaikka limunaatille olisi silloin tällöin rentouttavaa miellyttävässä ympäristössä.

Olen toki visioinut ideasta ruveta pitämään Draq-juontuja ja karaoken vetoa Hakalaxissa... Tämä viimeinen virke siis vitsi. ;9

- 27wee transsu Kla

• sm hömmö

Kysy tosirealisdisda giwelanrreisgalt,on uhhee ja harhajohdaj ja sm tuttua

• Bruna bönor
        sm hömmö kirjoitti:

Kysy tosirealisdisda giwelanrreisgalt,on uhhee ja harhajohdaj ja sm tuttua

Här på mesil har vi egen förening.

• sonmunveli

Mä oon tään kirjoituksen alottajan veli -VARMAAKIN.
      Nimeni on Penaali Antti.

• tavataanko me

Hei täällä yksi tositarkoituksella ja olen vapaa 35v 180 - 80 luotettava mies

• Määttälä

Moro! Tule Ylivieskaan.

• Pysykää_poissa

Älä yritä ylivieskan kriminaali käyttää peite nimeä!

• EiTeistäMihkäänOo

Hesan uus avuttomat ei pärjää edes suunpieksännässä niin arvaa notta jos kääritähän hihat tai tulee tupen rapinat!?

• Paetenpythagoljattains

Perverssi auringon tyttö: Hei, kun sä kainalossain, synnyit alle 35-vuotta sitten, oli lahja enkelin.

Olemus saarnasi ylpeänä: Olen auringontyttö, ja sinä sateenkuningas.
      Ja kun viimein kohdataan, olin värin kodittomana.
      Uupunut pastori kertoo, vain elämäntarinaansa, niin kovin karua: Ei edes Jumala keinotekoisesta!
      Teräsmieheksi kenties itsensä unohtanut, ilmeistään, niin vapaudesta kaiken kaivannut.
      Poliitikko, aviolittoona kun vain kiinnosti...
      Osoittaen, kun opastaa...
      Voi löytää, etsimänsä sana
      kun eläin vain ymmärtää antaen
      osoittaa

• Voinappi

Hei kultsipupuhimppelini
      Olen reipas 40cm pilillä varustettu uusiohinttari, ja asun täällä kaivossa n. 15m syvyydessä. Tule luo, odotan sinua kanki tanassa. Mikä tahansa kaivo on oikea kaivo. Tule luo, darling. Pää edellä.

• sormetmärkinä

Lestadiolaiset isät viettää yleensä pirtissä pangolla laatuaikaa kakaroonsa kanssa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. 257
      2380
    2. Ensitreffit alttarilla: Kouvolan komistus Miikka yllättää Henni-vaimon: "Sie oot toivonut sitä..."

Miikka ja Henni on kyllä söpö pari. Onhan siinä romantiikkaa, kun Miikka hurauttaa "valkealla ratsullaan", valkealla pakettiautolla, hakemaan tuoretta
      Ensitreffit alttarilla
      8
      1815
    3. Esko Eerikäinen sai karvaan muiston Martina Aitolehden kanssa tosi-tv:stä: "Pureskelen vieläkin..."

Esko Eerikäinen ja Martina Aitolehti olivat kyllä aikamoinen pari, totta tosiaan. Räväkät persoonat ovat kumpikin monilahjakkuuksia. Eerikäinen on
      Kotimaiset julkkisjuorut
      25
      1366
    4. Ketkä räjäyttivät Nord Stream I ja II kaasuputket?

Suomessa jo "tiedetään" syyllinen, jos kuuntelemme hurjimpia syytöksiä - jopa 'Mainilan laukaukset' |1 ovat nousseet esille --- .. muualla EU-Euroopa
      Maailman menoa
      306
      1334
    5. Kenellä on suurin motiivi sabotoida Nord Streamin kaasuputkea..

Muistin virkistämiseksi..... https://www.savonsanomat.fi/uutissuomalainen/3180533
      Maailman menoa
      231
      1246
    6. Maajussi Arho lähti tv-sarjaan hälläväliä asenteella - Mieli muuttui: "Oli aika yllätyksellinen..."

Arho on tainnut sulattaa monen tv-katsojan sydämen... Ja ehkä se maajussin sydänkin on sulanut jollekin tietylle morsiolle. Lue Arhon haastattelu: h
      Maajussille morsian
      12
      1040
    7. Anna Puu, 40, julkaisi ennen-jälkeen -kuvat happopistoshoidosta: "Ei ihan hirveesti tee mieli..."

Anna Puu on kertonut Instassa käyneensä kauneusklinikalla. Hän kertoo kärsineensä kaulan juonteista ja paljastaa googlanneensa "kaulan kiristys" -hak
      Kotimaiset julkkisjuorut
      10
      960
    8. Päivän Zieppi

Mikä on Sara-tytön some-vastaisku, kun 7eiska on julkaissut mimmistä kuvan, jossa kaksoisleuka näkyy selvästi? Itkupotkuraivari tulollaan. Jeejee. Onn
      Kotimaiset julkkisjuorut
      94
      889
    9. Uudet Eränkävijät yllättävät: Ex-ammattisotilas, YouTube-tähti, 11-vuotias eräjorma, nuoripari...

Harmi, ettei Äijä-koira ja Aki Huhtanen ainakaan ohjelmatietojen mukaan ole enää mukana ohjelmassa. Mutta onhan tuossa toki ihan hyvä kattaus ja katso
      Tv-sarjat
      7
      688
    10. Mitä Alfatv:lle todella kuuluu?

Tämän klo 18.00 Uutisplus AlfaTV:n päätoimittaja Hannu Haukka ja hallituksen puheenjohtaja Andreas Wirth vastaavat kysymyksiin koskien AlfaTV:n tilann
      Luterilaisuus
      198
      646
    Aihe