A Window to the Past

MJS

Tietäiskö kukaan mistä löytäis tohon kappaleeseen nuotit(jos niitä nyt ees on...)? Googlesta oon jo hakenu, mut en oo ainakaa viel löytäny. Parista musakaupastakin oon käyny kyselees, mut toi levy taitaa viel olla niin uus. No mut jos joku tietää noist nuoteist jotain niin apua kaivataan.... :)

12

1139

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • En satu tietämään, mutta kysyn kakikilta muiltakin yhtä asiaa:

Tietääkö kukaan Harry Potter musiikkien nuoteista jotain? Löytyykö ne netisttä? Jos löytyy niin laittakaa osoite tänne! Kaikki Potter musiikit hyväksytään!

• Minä

hommaa itelles elämä paskapää sä oot semmon huoranpenikka äpärälapsi et kukaa ei tykkää susta ja sit viel leikit junaa voi voi sua seinä hulluu

• Patrick Bateman

http://www.musicnotes.com/harrypotter/

Siellä ne on, mutta toi vaatii, että asennat koneelle jonkun ohjelman jotta voit kattoa niitä. En tiedä miten turvallista, kun en kokeillut.

Mähän alan käydä tän palstan hakukoneesta XD

• Harry

Ei kannata koittaa asentaa sitä! Se on active, eikä todellakaan turvallinen!

• Harry kirjoitti:

Ei kannata koittaa asentaa sitä! Se on active, eikä todellakaan turvallinen!

Minä en asentanut, mutta nuotit näkyvät silti. Otin sieltä jo yhet. KIITOS! Soittelin sitä jo tuolla pianolla.

• MJS

En tiedä ootko ite ladannu sitä ohjelmaa, mut kysyn silti. Laitoin sen lataan mut se on ny jumittanu siinä samas kohdas jo aika kauan. Siinä vaan lukee et "Your Musicnotes Viewer is loading" ja sit ne pisteet vaan liikkuu siinä. Pitääks sit vaan venata...?

• MJS
        blue-tree kirjoitti:

Minä en asentanut, mutta nuotit näkyvät silti. Otin sieltä jo yhet. KIITOS! Soittelin sitä jo tuolla pianolla.

Miten sait nuotit näkyyn ilman sitä latausta?

• blue-tree En jaksanut kirja...
        MJS kirjoitti:

En tiedä ootko ite ladannu sitä ohjelmaa, mut kysyn silti. Laitoin sen lataan mut se on ny jumittanu siinä samas kohdas jo aika kauan. Siinä vaan lukee et "Your Musicnotes Viewer is loading" ja sit ne pisteet vaan liikkuu siinä. Pitääks sit vaan venata...?

En ladannu ite... Minulla on keinoni.

• Harry's mate
        blue-tree kirjoitti:

niin kuule..mäkin oon käyny monesti musicnotes.com:ssa mutta miten sait tietyn biisiin koko nuotit...kun siinä voi tulostaa vaan ekan sivun??

• MJS
        blue-tree En jaksanut kirja... kirjoitti:

En ladannu ite... Minulla on keinoni.

Niin, mullaki on keinoni ja sain nuotit näkyviin, mut kuinka saan ne loput sivut siihen (eiks niit ollu 4 kpl.)? ku yhestä jää vähä kesken. Kiitti jos autat! :D

• Black´s widow
        blue-tree kirjoitti:

Joo no mä taas olen tehnyt konemusa-version tosta "Hedwig´s Themestä", mikä soi aina Potter leffojen alussa. Se soittorasialta kuulostava.
        Hitsi kun sais sen vielä nettiin. Itse en kyllä käyttänyt mitään nuotteja vaan ihan korvakuulolta sävelsin, muusikko kun olen, enkä jaksa netistä hakea...

• ....

Muistaisin, että ainakin Double troublen nuotit oli jossain John Williams fan network -nimisellä sivulla. En oo varma oliks se ton niminen sivu eikä osotteesta haisuakaan, enkä ole edes varma oliks siellä noi nuotit.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nurmossa kuoli 2 Lasta..

Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .
      Seinäjoki
      135
      7455
    2. Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!

https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/1525663
      Kotimaiset julkkisjuorut
      166
      4492
    3. Vanhalle ukon rähjälle

Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen
      Ikävä
      56
      3510
    4. Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi

Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi
      Kotimaiset julkkisjuorut
      510
      3275
    5. Purra hermostui A-studiossa

Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.
      Perussuomalaiset
      297
      2164
    6. Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!

Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde
      Suomalaiset julkkikset
      36
      1813
    7. Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena

Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja
      Maailman menoa
      24
      1799
    8. Miten meinasit

Suhtautua minuun kun taas kohdataan?
      Ikävä
      91
      1593
    9. Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle

Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että
      Maailman menoa
      179
      1505
    10. Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."

Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito
      Ensitreffit alttarilla
      15
      1456
    Aihe