A Window to the Past

MJS

Tietäiskö kukaan mistä löytäis tohon kappaleeseen nuotit(jos niitä nyt ees on...)? Googlesta oon jo hakenu, mut en oo ainakaa viel löytäny. Parista musakaupastakin oon käyny kyselees, mut toi levy taitaa viel olla niin uus. No mut jos joku tietää noist nuoteist jotain niin apua kaivataan.... :)

12

1171

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • En satu tietämään, mutta kysyn kakikilta muiltakin yhtä asiaa:

      Tietääkö kukaan Harry Potter musiikkien nuoteista jotain? Löytyykö ne netisttä? Jos löytyy niin laittakaa osoite tänne! Kaikki Potter musiikit hyväksytään!

      • Minä

        hommaa itelles elämä paskapää sä oot semmon huoranpenikka äpärälapsi et kukaa ei tykkää susta ja sit viel leikit junaa voi voi sua seinä hulluu


    • Patrick Bateman

      http://www.musicnotes.com/harrypotter/

      Siellä ne on, mutta toi vaatii, että asennat koneelle jonkun ohjelman jotta voit kattoa niitä. En tiedä miten turvallista, kun en kokeillut.

      Mähän alan käydä tän palstan hakukoneesta XD

      • Harry

        Ei kannata koittaa asentaa sitä! Se on active, eikä todellakaan turvallinen!


      • Harry kirjoitti:

        Ei kannata koittaa asentaa sitä! Se on active, eikä todellakaan turvallinen!

        Minä en asentanut, mutta nuotit näkyvät silti. Otin sieltä jo yhet. KIITOS! Soittelin sitä jo tuolla pianolla.


      • MJS

        En tiedä ootko ite ladannu sitä ohjelmaa, mut kysyn silti. Laitoin sen lataan mut se on ny jumittanu siinä samas kohdas jo aika kauan. Siinä vaan lukee et "Your Musicnotes Viewer is loading" ja sit ne pisteet vaan liikkuu siinä. Pitääks sit vaan venata...?


      • MJS
        blue-tree kirjoitti:

        Minä en asentanut, mutta nuotit näkyvät silti. Otin sieltä jo yhet. KIITOS! Soittelin sitä jo tuolla pianolla.

        Miten sait nuotit näkyyn ilman sitä latausta?


      • blue-tree En jaksanut kirja...
        MJS kirjoitti:

        En tiedä ootko ite ladannu sitä ohjelmaa, mut kysyn silti. Laitoin sen lataan mut se on ny jumittanu siinä samas kohdas jo aika kauan. Siinä vaan lukee et "Your Musicnotes Viewer is loading" ja sit ne pisteet vaan liikkuu siinä. Pitääks sit vaan venata...?

        En ladannu ite... Minulla on keinoni.


      • Harry's mate
        blue-tree kirjoitti:

        Minä en asentanut, mutta nuotit näkyvät silti. Otin sieltä jo yhet. KIITOS! Soittelin sitä jo tuolla pianolla.

        niin kuule..mäkin oon käyny monesti musicnotes.com:ssa mutta miten sait tietyn biisiin koko nuotit...kun siinä voi tulostaa vaan ekan sivun??


      • MJS
        blue-tree En jaksanut kirja... kirjoitti:

        En ladannu ite... Minulla on keinoni.

        Niin, mullaki on keinoni ja sain nuotit näkyviin, mut kuinka saan ne loput sivut siihen (eiks niit ollu 4 kpl.)? ku yhestä jää vähä kesken. Kiitti jos autat! :D


      • Black´s widow
        blue-tree kirjoitti:

        Minä en asentanut, mutta nuotit näkyvät silti. Otin sieltä jo yhet. KIITOS! Soittelin sitä jo tuolla pianolla.

        Joo no mä taas olen tehnyt konemusa-version tosta "Hedwig´s Themestä", mikä soi aina Potter leffojen alussa. Se soittorasialta kuulostava.
        Hitsi kun sais sen vielä nettiin. Itse en kyllä käyttänyt mitään nuotteja vaan ihan korvakuulolta sävelsin, muusikko kun olen, enkä jaksa netistä hakea...


    • ....

      Muistaisin, että ainakin Double troublen nuotit oli jossain John Williams fan network -nimisellä sivulla. En oo varma oliks se ton niminen sivu eikä osotteesta haisuakaan, enkä ole edes varma oliks siellä noi nuotit.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      135
      1422
    2. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      110
      1173
    3. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      26
      1023
    4. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      964
    5. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      313
      861
    6. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      99
      823
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      38
      712
    8. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      109
      666
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      56
      658
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      144
      634
    Aihe