Tietäiskö kukaan mistä löytäis tohon kappaleeseen nuotit(jos niitä nyt ees on...)? Googlesta oon jo hakenu, mut en oo ainakaa viel löytäny. Parista musakaupastakin oon käyny kyselees, mut toi levy taitaa viel olla niin uus. No mut jos joku tietää noist nuoteist jotain niin apua kaivataan.... :)
A Window to the Past
12
1171
Vastaukset
En satu tietämään, mutta kysyn kakikilta muiltakin yhtä asiaa:
Tietääkö kukaan Harry Potter musiikkien nuoteista jotain? Löytyykö ne netisttä? Jos löytyy niin laittakaa osoite tänne! Kaikki Potter musiikit hyväksytään!- Minä
hommaa itelles elämä paskapää sä oot semmon huoranpenikka äpärälapsi et kukaa ei tykkää susta ja sit viel leikit junaa voi voi sua seinä hulluu
- Patrick Bateman
http://www.musicnotes.com/harrypotter/
Siellä ne on, mutta toi vaatii, että asennat koneelle jonkun ohjelman jotta voit kattoa niitä. En tiedä miten turvallista, kun en kokeillut.
Mähän alan käydä tän palstan hakukoneesta XD- Harry
Ei kannata koittaa asentaa sitä! Se on active, eikä todellakaan turvallinen!
Harry kirjoitti:
Ei kannata koittaa asentaa sitä! Se on active, eikä todellakaan turvallinen!
Minä en asentanut, mutta nuotit näkyvät silti. Otin sieltä jo yhet. KIITOS! Soittelin sitä jo tuolla pianolla.
- MJS
En tiedä ootko ite ladannu sitä ohjelmaa, mut kysyn silti. Laitoin sen lataan mut se on ny jumittanu siinä samas kohdas jo aika kauan. Siinä vaan lukee et "Your Musicnotes Viewer is loading" ja sit ne pisteet vaan liikkuu siinä. Pitääks sit vaan venata...?
- MJS
blue-tree kirjoitti:
Minä en asentanut, mutta nuotit näkyvät silti. Otin sieltä jo yhet. KIITOS! Soittelin sitä jo tuolla pianolla.
Miten sait nuotit näkyyn ilman sitä latausta?
- blue-tree En jaksanut kirja...
MJS kirjoitti:
En tiedä ootko ite ladannu sitä ohjelmaa, mut kysyn silti. Laitoin sen lataan mut se on ny jumittanu siinä samas kohdas jo aika kauan. Siinä vaan lukee et "Your Musicnotes Viewer is loading" ja sit ne pisteet vaan liikkuu siinä. Pitääks sit vaan venata...?
En ladannu ite... Minulla on keinoni.
- Harry's mate
blue-tree kirjoitti:
Minä en asentanut, mutta nuotit näkyvät silti. Otin sieltä jo yhet. KIITOS! Soittelin sitä jo tuolla pianolla.
niin kuule..mäkin oon käyny monesti musicnotes.com:ssa mutta miten sait tietyn biisiin koko nuotit...kun siinä voi tulostaa vaan ekan sivun??
- MJS
blue-tree En jaksanut kirja... kirjoitti:
En ladannu ite... Minulla on keinoni.
Niin, mullaki on keinoni ja sain nuotit näkyviin, mut kuinka saan ne loput sivut siihen (eiks niit ollu 4 kpl.)? ku yhestä jää vähä kesken. Kiitti jos autat! :D
- Black´s widow
blue-tree kirjoitti:
Minä en asentanut, mutta nuotit näkyvät silti. Otin sieltä jo yhet. KIITOS! Soittelin sitä jo tuolla pianolla.
Joo no mä taas olen tehnyt konemusa-version tosta "Hedwig´s Themestä", mikä soi aina Potter leffojen alussa. Se soittorasialta kuulostava.
Hitsi kun sais sen vielä nettiin. Itse en kyllä käyttänyt mitään nuotteja vaan ihan korvakuulolta sävelsin, muusikko kun olen, enkä jaksa netistä hakea...
- ....
Muistaisin, että ainakin Double troublen nuotit oli jossain John Williams fan network -nimisellä sivulla. En oo varma oliks se ton niminen sivu eikä osotteesta haisuakaan, enkä ole edes varma oliks siellä noi nuotit.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1351422
- 1101173
Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede261023Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait89964Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat313861- 99823
- 38712
- 109666
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.56658Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.
Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet144634