A Window to the Past

MJS

Tietäiskö kukaan mistä löytäis tohon kappaleeseen nuotit(jos niitä nyt ees on...)? Googlesta oon jo hakenu, mut en oo ainakaa viel löytäny. Parista musakaupastakin oon käyny kyselees, mut toi levy taitaa viel olla niin uus. No mut jos joku tietää noist nuoteist jotain niin apua kaivataan.... :)

12

1171

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • En satu tietämään, mutta kysyn kakikilta muiltakin yhtä asiaa:

      Tietääkö kukaan Harry Potter musiikkien nuoteista jotain? Löytyykö ne netisttä? Jos löytyy niin laittakaa osoite tänne! Kaikki Potter musiikit hyväksytään!

      • Minä

        hommaa itelles elämä paskapää sä oot semmon huoranpenikka äpärälapsi et kukaa ei tykkää susta ja sit viel leikit junaa voi voi sua seinä hulluu


    • Patrick Bateman

      http://www.musicnotes.com/harrypotter/

      Siellä ne on, mutta toi vaatii, että asennat koneelle jonkun ohjelman jotta voit kattoa niitä. En tiedä miten turvallista, kun en kokeillut.

      Mähän alan käydä tän palstan hakukoneesta XD

      • Harry

        Ei kannata koittaa asentaa sitä! Se on active, eikä todellakaan turvallinen!


      • Harry kirjoitti:

        Ei kannata koittaa asentaa sitä! Se on active, eikä todellakaan turvallinen!

        Minä en asentanut, mutta nuotit näkyvät silti. Otin sieltä jo yhet. KIITOS! Soittelin sitä jo tuolla pianolla.


      • MJS

        En tiedä ootko ite ladannu sitä ohjelmaa, mut kysyn silti. Laitoin sen lataan mut se on ny jumittanu siinä samas kohdas jo aika kauan. Siinä vaan lukee et "Your Musicnotes Viewer is loading" ja sit ne pisteet vaan liikkuu siinä. Pitääks sit vaan venata...?


      • MJS
        blue-tree kirjoitti:

        Minä en asentanut, mutta nuotit näkyvät silti. Otin sieltä jo yhet. KIITOS! Soittelin sitä jo tuolla pianolla.

        Miten sait nuotit näkyyn ilman sitä latausta?


      • blue-tree En jaksanut kirja...
        MJS kirjoitti:

        En tiedä ootko ite ladannu sitä ohjelmaa, mut kysyn silti. Laitoin sen lataan mut se on ny jumittanu siinä samas kohdas jo aika kauan. Siinä vaan lukee et "Your Musicnotes Viewer is loading" ja sit ne pisteet vaan liikkuu siinä. Pitääks sit vaan venata...?

        En ladannu ite... Minulla on keinoni.


      • Harry's mate
        blue-tree kirjoitti:

        Minä en asentanut, mutta nuotit näkyvät silti. Otin sieltä jo yhet. KIITOS! Soittelin sitä jo tuolla pianolla.

        niin kuule..mäkin oon käyny monesti musicnotes.com:ssa mutta miten sait tietyn biisiin koko nuotit...kun siinä voi tulostaa vaan ekan sivun??


      • MJS
        blue-tree En jaksanut kirja... kirjoitti:

        En ladannu ite... Minulla on keinoni.

        Niin, mullaki on keinoni ja sain nuotit näkyviin, mut kuinka saan ne loput sivut siihen (eiks niit ollu 4 kpl.)? ku yhestä jää vähä kesken. Kiitti jos autat! :D


      • Black´s widow
        blue-tree kirjoitti:

        Minä en asentanut, mutta nuotit näkyvät silti. Otin sieltä jo yhet. KIITOS! Soittelin sitä jo tuolla pianolla.

        Joo no mä taas olen tehnyt konemusa-version tosta "Hedwig´s Themestä", mikä soi aina Potter leffojen alussa. Se soittorasialta kuulostava.
        Hitsi kun sais sen vielä nettiin. Itse en kyllä käyttänyt mitään nuotteja vaan ihan korvakuulolta sävelsin, muusikko kun olen, enkä jaksa netistä hakea...


    • ....

      Muistaisin, että ainakin Double troublen nuotit oli jossain John Williams fan network -nimisellä sivulla. En oo varma oliks se ton niminen sivu eikä osotteesta haisuakaan, enkä ole edes varma oliks siellä noi nuotit.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      149
      1461
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      104
      911
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      723
    4. 51
      625
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      15
      563
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      504
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      153
      461
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      37
      453
    9. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      409
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      185
      402
    Aihe