Tuskaa...

Yksinäinen.JaTyttö

Voin vaan itkee... On iha vitun säälittävää valittaa, varsinki netissä! Mutta...
Se sattuu. Ainakun jälkeeenpäin ajattelen niin sattuu. Miks ihastumisen täytyy tuottaa kipua... Miksen voi vaan unohtaa?

Alotin lukion tossa pari viikkoo sitten ja mul on ihana uus luokka. Ketään en tuntenu entuudestaan ja nyt ollaan jo kaikki kavereita keskenämme, mutta yks meidän luokkalainen... Se on niin ihana! En kestä... Mä en usko että se on edes huomannu et pidän siitä, mutta ei sillä oo väliä. Mä en oo kykenevä parisuhteeseen, koska mulla ei oo tarpeeks itseluottamusta. Mä kaipaan sitä että joku halais ja sanois: ''Se on okei''. Ja kun mä en pysty antaa olee. Mä haluisin seurustella mutten pysty ja se sattuu...

Haluan unohtaa...
(Ja oikeesti en edes tiedä seksuaalista suuntautumistani, oon aina ihastunu ihmiseen, en sukupuoleen)

1

164

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • f*ck

      ei kukaan ihastu sukupuoleen vaan ihmiseen. Ja mitä tulee noihin raastaviin tunteisiin niin nekin kuuluu siihen ihmisen kasvamiseen. Kukaan ei synny valmiina vaan kaikki taidot, tiedot, pitää opetella. Myös tunteet kuuluu tähän elämään ja niitä opetellaan pitkin matkaa. Vaikka se tuntuu nyt niin traagiselta ja raastavalle niin muutaman vuoden päästä tuksin muistat sen mimmin nimeä enää.
      Nyt vain teet mitä tehtävissä on, joko sen mimmin suhteen tai oman pääsi. Kaikki on kasvua, kipukin.
      Käytä tuokin tunne ja energia johonkin luovaan, laajene ja katso mihin susta on. Elämä haastaa, joko me tartumme näihin haasteisiin tai jäämme paikoillemme. Omia valintoja, oma vastuu omasta elämästä.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Milloin viimeksi näit ikäväsi kohteen?

      Oliko helppo tunnistaa hänet? Millaisia tunteita tuo näkeminen herätti sinussa?
      Ikävä
      100
      1909
    2. Suhde asiaa

      Miksi et halua suhdetta kanssani?
      Ikävä
      124
      1440
    3. Kirjoita nainen meistä jotain tänne

      tai minusta, ihan mitä haluat. Niinkin voi kirjoittaa, etteivät muut tunnista, esim. meidän kahdenkeskisistä jutuista. K
      Ikävä
      92
      1323
    4. En tiedä..

      Yhtään minkälainen miesmaku sinulla on. itse arvioin sinua moneenkin otteeseen ja joka kerta päädyin samaan lopputulokse
      Ikävä
      106
      1317
    5. Paras olisi vain unohtaa

      Tuleekohan tähän meidän tilanteeseen ikinä mitään selvyyttä. Epätoivo iskee taas, enkä jaksaisi enää odottaa. Kohta lop
      Ikävä
      70
      1134
    6. Kristityn megahyökkäys idän palstoilla on kauhistuttava

      Terroristikristityn megahyökkäys joka puolella on kauhistuttava, hänen viesteissään on järjetön määrä vihaa. Hän on idän
      Idän uskonnot
      466
      1014
    7. Voisitko laittaa

      Nimesi ensimmäisen ja kaksi viimeistä kirjainta tähän?
      Ikävä
      47
      918
    8. IS viikonloppu 18-19.5.2024.

      Laatija Toni Pitkälä on itse laatinut ja kuvittanut 3- arvoista ristikkonsa. Nihkeästi tuntuu löytyvän ensimmäisiä var
      Sanaristikot
      88
      913
    9. Oliko vähä sometettu taas vai?

      Tuli aiva liika nopiaa traktorin perä vastahan. https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/2b3857b3-f2c6-424e-8051-506c7525223a
      Kauhava
      9
      862
    10. Nämä kaikki alla olevat aloitukset on saman naisen aloituksia

      Kuinka paljon täytyy vintissä viheltää että esiintyy välillä jopa miehenä, ja sitten itse vastailee omiin kysymyksiinsä?
      Ikävä
      138
      836
    Aihe