Ask home page

Kyllästynyt

Miten saan ask home pagen vaihdettua normi googleen kun avaan uuden sivun? Kun uusi sivi aukeaa niin tuo Ask home pagen hakukone tulee sivuksi, en tykkää siitä.

14

147

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 3Timo

      Lataa vaikka Malwarebytes?
      Toinen on, että vaihdat sen kotisivun vaan oikeaksi asetuksista.

      • kyllästynyt

        Mulla on kotisivu eri ei ask home page, mutta jostain syystä aina kun avaan toisen sivun niin ask home pagen hakukone on siinääää.... yleensä on ollu google ...


      • Kyllästynyt

        Mulla selaimena firefox...


    • fddfgghgfjhhgjhklkjl

      poista windowsissa lisää/poista ohjelmia luettelosta kaikki ask nimiset palikat...

      • Kyllästynyt

        Poistin mutta ei auta :) :)


    • pörtti

      Poista FF:n hakukonevalikosta Ask, ja tarkista ettei se majaile Addonseissa.
      vaikka kyllä sitä jotkut käyttävätkin n. 1500 viikottaista latausta.

      • Kyllästynyt

        Pörtti, mistä kohtaa löydän hakukonevalokon, en löydä sitä? Ja mistä löydän Addonssin? :)


      • pörtti
        Kyllästynyt kirjoitti:

        Pörtti, mistä kohtaa löydän hakukonevalokon, en löydä sitä? Ja mistä löydän Addonssin? :)

        Siinä missä on Google haku (ehkä sinulla) on musta pieni kolmio, klikkaa siitä niin paljastuu kaikki mahdolliset nyt käytettävissä olevat hakukoneet.
        Jos Ask näkyy klikkase hiiren oikealla ja sitten poista.

        Samalla rivillä kolme päällekkäistä viivaa klik,
        sitten varmaan "lisäosat" (Add-ons minulla).
        Jos Ask-jotain näkyy niin estä, poista yms (disable remove enkuksi).


    • Ask more

      Firefox: Työkalut-Asetukset-Yleiset. Sieltä löytyy rivi Aloitussivu, johon voit kirjoittaa haluamasi aloitussivun osoitteen.

      • Kyllästynyt

        Ask more , minulla on siinä kohtaa aloitussivu joka ei ole ask home page aloitussivuna ei tule ask home page vaan kun jos avaan toisen sivun aloitussivun viereen plussasta niin silloin tulee tuo viheliäinen ask home pagen sivu... niin mikä neuvoksi?? :(


      • lkjhg
        Kyllästynyt kirjoitti:

        Ask more , minulla on siinä kohtaa aloitussivu joka ei ole ask home page aloitussivuna ei tule ask home page vaan kun jos avaan toisen sivun aloitussivun viereen plussasta niin silloin tulee tuo viheliäinen ask home pagen sivu... niin mikä neuvoksi?? :(

        Oletko jo tuota adwcleaneria kokeillut?


    • Ihan helppoa
      • kyllästynyt

        Kätevää..mutta sain sen pois nollaamalla firefoxin.....


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Onks sulle väliä, jos jokin kaivattusissa

      ei ole täydellistä? Esim. venytysmerkit, arvet, selluliitti, epäsymmetriset rinnat, vinot hampaat jne?
      Ikävä
      85
      4550
    2. Ei sinussa ollut miestä

      Selvittämään asioita vaan kipitit karkuun kuin pikkupoika.
      Ikävä
      127
      3958
    3. Shokkiyllätys! 31-vuotias Hai asuu vielä "kotona" - Anna-vaimon asenne ihmetyttää: "No ei tämä..."

      Hmmm, mitenhän sitä suhtautuisi, jos aviomies/aviovaimo asuisi edelleen lapsuudenperheensä kanssa? Tuore Ensitreffit-vai
      Ensitreffit alttarilla
      33
      2511
    4. Eikö Marin ollut oikeassa kokoomuksen ja persujen toiminnasta

      Ennen vaaleja Marin kertoi mitä kokoomus tulisi hallituksessa tekemään ja tietysti persut suostuu kaikkeen, mitä kokoomu
      Maailman menoa
      196
      1513
    5. Wiisaat Lappajärvellä iät.

      Nyt nimiä listaan menneistä ja nykyisistä Wiisaista Lappajärveläisistä. Itseäkin voi tuoda esille kaikessa Wiisaudessa.
      Lappajärvi
      12
      1286
    6. Missä Steffe hiihtää?

      Missä reppuli luuraa? Ei ole Seiskassa mitään sekoiluja ollut pariin viikkoon? Onko jo liian kylmä skulata tennistä ulko
      Kotimaiset julkkisjuorut
      22
      1243
    7. Olet elämäni rakkaus

      On ollut monia ihastumisia ja syviäkin tunteita eri naisia kohtaan, mutta sinä olet niistä kaikista ihmeellisin. Olet el
      Ikävä
      36
      1198
    8. Ratkaiseva tekijä kiinnostuksen heräämisessä

      Mikä tekee deittikumppanista kiinnostavan? Mitä piirrettä arvostat / et arvosta?
      Sinkut
      62
      1193
    9. Milloin nainen, milloin?

      Katselet ja tiedän, että myös mieli tekee. Voisit laittaa rohkeasti viestin. Tiedät, että odotan. Ehkä aika ei ole vielä
      Ikävä
      61
      1153
    10. Olen menettänyt yöunet kokonaan

      Nytkin vain tunnin nukkunut. En tiedä johtuuko se sinusta vai tästä palstasta. Olis mukava nähdä oikeasti eikä arvuutel
      Tunteet
      17
      1055
    Aihe