XBox+TheSims2

krypton

Eli siis, tuleeko Sims 2 XBoxille ja jos tulee, niin milloin? :)

tack så mycket!

9

319

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • krypton

      Onko se peli suomeks? :)

      • Niin kyllä se on suomeksi. Mutta en oo ainakaan kuullu että tulis.


      • krypton-
        lammas-jr kirjoitti:

        Niin kyllä se on suomeksi. Mutta en oo ainakaan kuullu että tulis.

        Onkos se sitten PC:llä suomeks? :o


      • simu
        krypton- kirjoitti:

        Onkos se sitten PC:llä suomeks? :o

        siis sims 2 suomeks ainaki puuceellä ja huippu hyväki vielä kaupan päällisiks.kandee käydä heti ostamas


    • VaaleaSusi

      sims 2 EI TULE XBoxille eikä pleikalle tai camecubelle. pleikalle tulee the sims urbz ja se myöskin ilmestyy muillekin konsoleille ja luultavasti se ajan kanssa ilmestyy myös suomeksi.

      • Wolf

        Ei se ihan varmaa oo ettei Sims 2 tuu pleikka2:lle. Verkkokauppa.com:ssa löytyy Sims 2 pleikalle tosin sitä voi vaan ennakkotilata ja eikä ne myyjät tunnu tietävän että milloin kyseinen peli tulee ja onko se aivan samantapainen kuin PC:lle ilmestynyt sims 2 tai milloin se tulee myyntiin tai tuleeko ollenkaan mutta ei se ainakaan aivan varmaa ole ettei tulisi pleikka2:selle.


      • Wolf kirjoitti:

        Ei se ihan varmaa oo ettei Sims 2 tuu pleikka2:lle. Verkkokauppa.com:ssa löytyy Sims 2 pleikalle tosin sitä voi vaan ennakkotilata ja eikä ne myyjät tunnu tietävän että milloin kyseinen peli tulee ja onko se aivan samantapainen kuin PC:lle ilmestynyt sims 2 tai milloin se tulee myyntiin tai tuleeko ollenkaan mutta ei se ainakaan aivan varmaa ole ettei tulisi pleikka2:selle.

        Vaikka Sims2 tulisikin joskus jollekin pelikonsolille eroaisi se täysin pc:lle tehdystä!
        Pelistä jouduttaisiin jättämään pois vauvan liikkeet, taaperot, pihalla lentävät perhoset, useat kerrokset etc.


      • vampire
        Simoleon84 kirjoitti:

        Vaikka Sims2 tulisikin joskus jollekin pelikonsolille eroaisi se täysin pc:lle tehdystä!
        Pelistä jouduttaisiin jättämään pois vauvan liikkeet, taaperot, pihalla lentävät perhoset, useat kerrokset etc.

        Mistä tiedät että nuo jutut jäisivä pois?


      • vampire kirjoitti:

        Mistä tiedät että nuo jutut jäisivä pois?

        No järkikin sen jo sanoo! Mikään konsoli ei pysty pyörittämään niin laajaa peliä, kuin Sims2!
        Tästäkin asiasta on keskusteltu useasti täälä palstalla ja asiasta tietävät ihmiset ovat sanoneet, että jos Sims 2 päätetään joskus julkaista konsoleille se tulee olemaan alkuperäistä pc versiota paljon suppeampi. Eihän pleikkarillekaan julkaistussa Sims pelissä ole kuin yksi kerros taloissa, perheissä vain neljä hlö, talojen koko rajattu jne. Asiaa voi vaikka tiedustella pelin tekijöiltä, jos ei muuten usko.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      129
      1313
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      99
      833
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      640
    4. 50
      567
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      11
      481
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      454
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      149
      408
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      30
      387
    9. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      174
      372
    10. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      25
      368
    Aihe