Muutan huomenna uuten asuntoon ja teen vuorkasopimuksenkin huomenna niin teenkö myös sähkösopimuksen huomenna ku ei ole vielä tullu tehtyä ja ikää en sähkösopimusta ole tehny niin mitä pitää ottaa huomioo.?
Milloin sähkösopimus tehdään.
8
213
Vastaukset
- gggg24
Heti samantien menet tekemään sen sähkösopimuksenkin. Et saa esimerkiksi jääkaappiin virtaa, jos ei asunnossa ole sähköt päällä. Entä jos tarvitsee imuroida edellisen asukkaan jälkiä tai omia muuton jälkiä? Illalla voisi olla kivaa saada valot jostain.
Ei siinä mitään sen ihmeempää tarvitse ottaa huomioon. Toki voisit hintoja vertailla eri palveluntarjoajien välillä, mutta tällaisella aikataululla pitänee vaan valita joku. Ota vuokrasopimus mukaan, jos menet johonkin kivijalkafirmaan tekemään sopimusta. Jos olet alaikäinen, tarvitaan mukaan huoltaja allekirjoittamaan sopimus. - gghgtrd
Ota huomioon, että ainakin oma sähköyhtiöni perii kytkennästä tilauspäivänä 40 euroa. Eli jos maanantaina menet sähkölaitokseen ja sanot haluavasi sähköt päälle maanantaina, rapsahtaa siitä lisälasku.
- sähkösopimus
Pitääkö sopimus käydä tekee paikanpäällä vai onnistuuko se puhelinsoitolla? Voinko tehdä sopimuksen jo tänään kun huomenna käyn vasta tekee vuokrasopimuksen.
- sähkösopimus
ja miten tehdäänkö sähkösiirrosta myös eriksee sopimus.?
- näinä
Mene paikan päälle. Kaikki selviää kyllä sitten ja voit allekirjoittaa sopimuksen saman tien.
- Kas näin
Sähkösopparin voi tilata netistä, tai soittaa. Kaikki firmat löytyy www.sahkonhinta.fi ja tuonne vaan omat tiedot, vertaile, valitse vaikka 5 halvinta ja googleta kaikki. Tämän jälkeen otat sellaisen sopparin sieltä mikä tuntuu mieluisimmalta. Verkkoyhtiöltä tulee automaattisesti soppari, jos/kun tilaat jostain myyntifirmasta myyntisopparin...
- 45345
Paljon parempi ja laillinen sähkönhintavertailu on http://sahkonhintavertailu.fi/
- Höpöhöpöä
Mikäs vika energiamarkkinaviraston sivustossa on? Tuo sun laittama linkki johtaa kaupalliselle sivustolle, kun taas energiamarkkinaviraston www.sahkonhinta.fi on julkisen palvelun vertailu, eli ei millään tavalla kaupallisesti sidoksissa mihinkään. Sivuston ylläpitäjä ei saa provikoita soppareista, toisin kuin näissä kaupallisisssa sivustoissa..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies kateissa Lapualla
Voi ei taas! Toivottavasti tällä on onnellinen loppu. https://poliisi.fi/-/mies-kateissa-lapualla1166070Poliisi tutkii murhaa Paltamossa
Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta334167- 823372
Jos me voitais puhua
Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä183006Jenna meni seksilakkoon
"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t2582100Joo nyt mä sen tajuan
Kaipaan sua, ei sitä mikään muuta ja olet oikea❤️ miksi tämän pitää olla niin vaikeaa?882014Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."
Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui441866- 1431805
Olipa ihana rakas
❤️🤗😚 Toivottavasti jatkat samalla linjalla ja höpsöttelykin on sallittua, kunhan ei oo loukkaavaa 😉 suloisia unia kau81706Vain yksi elämä
Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu881579