mitkä olisi hyvät ja huonot puolet noista materiaaleista jotka tulisi talon lattiaksi?
(tuulettuvaalapohja)
Laminaatti,Lauta ja Muovimatto
6
173
Vastaukset
- s s
onko alapohja puusta vai betonista?
- heikki,,,
Puu rossi,sähköpatterit seinillä.
Tietysti jos lattian eristeet tsiikais, vois vaikka ottaa noi lattialastut pois, siten tuo mäntylautakin vois käydä.
Mut noi neliöhinnat ihmetyttää, kun toi mattokin on aika hintavaa.... jos jotain edullista ja käytännöllistä
- Duunari78
Laminaatti
Halpa
Melko kova
- kylmä
- tahrat näkyy melko hyvin valoa vasten
- kopisee enemmän
Ponttilauta
Tuntuu lämpimältä, varsinkin jos on vahattu tai öljytty
Suht edullinen
Aitoa puuta
mikäli paksua, voidaan joskus hioa ja käsitellä uudestaan
- Materiaalista riippuen, naarmuuntuu helpommin
Muovimatto
lämmin
kestää hyvin kosteutta
pehmeähkö jalan alla
- painavista kalusteista saattaa jäädä pysyvät jäljet- kiljuvatlapset
Entäs sitten jos On rossitalo jossa on lattia niskat näkyvillä vailla lattiaa, niin mikä näistä järkevin laittaa?
- Duunari78
kiljuvatlapset kirjoitti:
Entäs sitten jos On rossitalo jossa on lattia niskat näkyvillä vailla lattiaa, niin mikä näistä järkevin laittaa?
No halvin on ainakin ponttilauta, koska sen voi suoraan laittaa niskojen päälle jos niskojen jako on vaan sopiva. Ja monen väristä petsiä/vahaa yms. on saatavilla, että siitä pitäs saada kyl mieluisan värisen. Ja muutenkin aito puulattia sopii hyvin rossipohjaan.
- hyvälattia
Duunari78 kirjoitti:
No halvin on ainakin ponttilauta, koska sen voi suoraan laittaa niskojen päälle jos niskojen jako on vaan sopiva. Ja monen väristä petsiä/vahaa yms. on saatavilla, että siitä pitäs saada kyl mieluisan värisen. Ja muutenkin aito puulattia sopii hyvin rossipohjaan.
Niin jos vaikka olisin uutta rossitaloa tekemässä, niin ilman muuta ottaisin tuon lautalattia just ku ei tarvis sitä ostaa lisäksi lattialastua....
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1292073
Noniin rakas
Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi1051886Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?841659Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä
Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy641534Multa sulle
Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M331202- 841173
Nainen, olen tutkinut sinua paljon
Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm561132- 1101103
Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?
Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s471076Onko sulla empatiakykyä?
Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet441023