Minä niin odotan sitä kanarianlomaa! Joukuussa lähdetään ja ollaan pari viikkoa.
Valitsimme All Inclusiven monestakin syystä!
Ensiksi se on niin helppoa, ei tarvitse kantaa mitään ruokia kaupasta eikä vettä tai juomisia.
Toiseksi mieheni on ronkeli ruuan suhteen , aina tilaa wieninleikkeen ja ranskalaiset jos käymme ravintolassa Puerto Ricossa.
Sitä hän ei saa AI-ravintolasta mutta aina sille löytyy sieltä jotakin syötävää.
Kyllä me silti syödään muallakin kuin hotellissa, jokunen ilta käydään ensin syömässä jossakin ja sitten tanssimaan!
Kukin tavallaan, matkaa odotellessa!
vähän päälle sata päivää
46
926
Vastaukset
- et sillee
60 päivää :)
- jeee
82 päivää....
- aqua ankka
51 päivää vielä odotusta :)
- ootellaan
63 päivää vielä:)
Viitisenkymmentä.....
- et sillee
Maspalomasiin siis 60 päivää :) Mihis muut menossa?
Inglesiin tietysti.
- Haahuilija 72
84 päivää Inglesiin perheen kanssa
- ankkuriin
75 päivää, viikko las palmasissa ja toinen viikko inglesissä ja keskitalvella uudestaan
- Buukkari
39 päivää - syyslomareissu
118 päivää - talvilomareissu
Sitä jaksaa tuplasti paremmin kun pitää kaksi reissua buukattuna... :)- Inglesiin taas
9.11 sunnuntaina ensimmäinen lonkero klo 23.00, joko Apilaniityssä tai Foxissa.
- Kerava?
Inglesiin taas kirjoitti:
9.11 sunnuntaina ensimmäinen lonkero klo 23.00, joko Apilaniityssä tai Foxissa.
Pistätkö harmaat kengät vai tällä kertaa vaihteeksi räpsysandaalit valkoisine tennissukkineen. Hihaton paita ja Karhulippis on varmaan jo pakattuina?
- -"-
Kerava? kirjoitti:
Pistätkö harmaat kengät vai tällä kertaa vaihteeksi räpsysandaalit valkoisine tennissukkineen. Hihaton paita ja Karhulippis on varmaan jo pakattuina?
Älä unohda vyölaukkua!
- Inglesiin taas
Kerava? kirjoitti:
Käytän ainoastaan merkkivaatteita. Noilla sinun esittämillä vaatteilla varustettuna ei käy tanssiflaksi, vaan nauravat pihalle. Suomibaareihin pukeudutaan siististi ja arvokkaasti.
- Fashionista
-"- kirjoitti:
Älä unohda vyölaukkua!
Vyölaukut ovat tulleet takaisin muotiin :DDD
- akat tampereelta
77 päivää americasiin:)
- tsk50
Parisensataa päivää huh, Inglesiin tietty ja Suomibaariin:)
- Maahinen Barbadoksel
Reilut sata päivää ja Puertoon.
- joululomalle
112 ja Inglesiin
- melkein 5-kymppinen
Jouluksi Lanzarotelle perheen kanssa ja helmikuussa kaksin Fuerteventuraan kun täytän pyöreitä vuosia.
- -Sarana-
134 ja Puerto Ricoon sekä Inglesiin samalla reissulla :)
- pitkä reissu
59 ja Maspalomas :)
- matka suunnitelmia
tällaiset nyt buukattuna:
17 päivää Etelä Afrikkaan
72 päivää Sisiliaan
164 päivää Turkkiin - utelias kyseleepi
mikä noista kohteista sijaitsee Kanarian saarilla?
- Hohhoijaati
Noin 200 päivää enää ja sitten Inglesiin ;)
- Sara79
Reilu 200päivää ja sitten odottaa kaks viikkoa Teneriffalla
- Matkamuistoja
Teneriffalla tarkeneekin jo kahdensadan päivän kuluttua ..Alkuvuodesta on aika vilpoisaa,kuin huono suomen kesä.Kevättalvi hyvä aika mennä Teneriffalle.
Mukavia matkakokemuksia Saralle. - Sara79
Matkamuistoja kirjoitti:
Teneriffalla tarkeneekin jo kahdensadan päivän kuluttua ..Alkuvuodesta on aika vilpoisaa,kuin huono suomen kesä.Kevättalvi hyvä aika mennä Teneriffalle.
Mukavia matkakokemuksia Saralle.Kiitos! Viimeks oltiin maaliskuussa ja sillonkin tarkeni, mutta josko nyt huhtikuussa ois vielä vähän lämpimämpää :) viime joulukuussa oltiin sen pahimman myrskyn aikana, kokemus sekin :)
- caramba
Mulla on enää 15pv, mahtavaa , ja ihanaa kävelläCanarian auringossa Las Palmasissa, mahtavaa, liikkua paikallisten kanssa, ja puhua espanjaa.
- jekke3
Helmi-Maaliskuut Maspalomasissa granilla :)
- pyhitetty varvas
Aika halpoja on, jos ei ota huomioon syökö hotellissa vai ei, muuten tavallaan maksaa kaikki hotellin ateriat, vaikkei välillä siellä söisi.
Kukin tavallaan. - caramba
Mä olen jo melkein siellä, matkalaukku pian pakataan enkä kohta pysy liitoksissani, mä rakastan matkailua, ja toivon että pian voin taas asua L .P:ssä, se on mun paras paikka, bonkaan aina lentoja että saa hyvään hintaan, joulu ois kiva olla ja jossain taiviimeistään pääsiäisenä on monta vapaapv, sen varjolla jaksaa tylsyyden kotona, sää ja muu vie matalapaineeseen siksi on aina päästävä pois.
- Blaaaaah
On sulla ilmeisesti surkee elämä kotona. Onneksi itsellä paremmin. Vaikka 21 päivän kuluttua 10pv aionkin Kanarialla viettää, niin silti "home is home".
- caramba
Blaaaaah kirjoitti:
On sulla ilmeisesti surkee elämä kotona. Onneksi itsellä paremmin. Vaikka 21 päivän kuluttua 10pv aionkin Kanarialla viettää, niin silti "home is home".
Ei ehkä tylsää mutta kylmä sää mua masentaa aina, se paskamaista.
- savolainen
ihanaa kohta olen kotona, vituttaa puhua espanjaa, saan puhua pelkästään suomea ja savvoo.
- Poeka Savosta
Ylleesä savolaeset ei käätä sannoo "ihanaa" eivätkä ossoo espanjoo, en aenakaa minä kunnolla. Mutta mänen kuitennii Tenerihvalle kolomeks kuukaaveks sitte ku nuapurj alakaa kolata lunta. Ja haploonn espanjoolia nii pirusti kaekkii Carmenii ja Mannoe kansa. Siellä savolaespoekoo ei palenna.
- caramba
Poeka Savosta kirjoitti:
Ylleesä savolaeset ei käätä sannoo "ihanaa" eivätkä ossoo espanjoo, en aenakaa minä kunnolla. Mutta mänen kuitennii Tenerihvalle kolomeks kuukaaveks sitte ku nuapurj alakaa kolata lunta. Ja haploonn espanjoolia nii pirusti kaekkii Carmenii ja Mannoe kansa. Siellä savolaespoekoo ei palenna.
Savolaispoika , aattele miten paljon nauttisit lomasti jos osaisit vähän espanjaa, se avaa portit ja esim palvelu paranee, mä aloin opiskella ekan reissun jälkeen kun oli sanakirja mukana.Nyt ole matkaillut jo vuosikausia Espanjaan, mahtava aurinkomaa.
- Poeka Savosta
caramba kirjoitti:
Savolaispoika , aattele miten paljon nauttisit lomasti jos osaisit vähän espanjaa, se avaa portit ja esim palvelu paranee, mä aloin opiskella ekan reissun jälkeen kun oli sanakirja mukana.Nyt ole matkaillut jo vuosikausia Espanjaan, mahtava aurinkomaa.
Hola, Caramba! He estudiato español hace mucho tiempo, y se olvidó de un montón de palabras y frases. Mutta yritän edelleen sanakirjan kanssa opetella niitä lisää. Olen se savolaispoika ja kiitän kommenteistasi. Menen todellakin taas kylmän talven ajaksi Teneriffalle ja "viännän juttua espanjaksi savolaeseen tyyliin" kanarialaisten kanssa. He todella ovat innoissaan, kun joku suomipappa alkaa kommunikoida heidän kanssaan puutteellisella Espanjan kieliopilla ja minimaalisella sanastolla espanjaa. Monia kanarialaisia ystäviä on tullut vuosien varrella.
Siis nautin talviasumisestani, eläkeläisillä ei ole lomia.
Mukavia Espanjanlomia sinullekin! - caramba
Poeka Savosta kirjoitti:
Hola, Caramba! He estudiato español hace mucho tiempo, y se olvidó de un montón de palabras y frases. Mutta yritän edelleen sanakirjan kanssa opetella niitä lisää. Olen se savolaispoika ja kiitän kommenteistasi. Menen todellakin taas kylmän talven ajaksi Teneriffalle ja "viännän juttua espanjaksi savolaeseen tyyliin" kanarialaisten kanssa. He todella ovat innoissaan, kun joku suomipappa alkaa kommunikoida heidän kanssaan puutteellisella Espanjan kieliopilla ja minimaalisella sanastolla espanjaa. Monia kanarialaisia ystäviä on tullut vuosien varrella.
Siis nautin talviasumisestani, eläkeläisillä ei ole lomia.
Mukavia Espanjanlomia sinullekin!Kiitos samoin, paikalliset tykkää kun sanot pari sanaa , niin he puhuvat sulle täyttä häkää, sanot vain si si, comprendo.
- teneriffalle
82 päivää ja vähintään kaksi kuukautta, paluulentoja ei ole edes varattu. Voihan sen vuorotteluvapaan näinkin aloittaa :)
- Yks persaukinen
40 päivää ja kaikki herkut 5* ja Al nautimme ,syömme, juomme ja naimme. et silleen.
Ehkä poistumme hotellilta ehkä emme.
Ihana kun on AI voi mennä syömään ja juomaan koska vaan, mahtavaa.
Ja voi notkua altaalla kärkkymässä juomia koko ihanan pitkän päivän.
Ai niin tämän matkan ottavat kuulemma vain persaukiset joilla ei ole varaa syödä hotellin ulkopuolella. Samoilla haminoilla lähtö,kolme viikkoa perillä.
Ketjusta on poistettu 11 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miikka Pentikäinen, 28, on kuollut
– Classicin liigaottelu siirtyi Lahtelaisen LASBin ja Classicin oli määrä kohdata keskiviikkona. https://www.aamulehti31136809Särkynyt sydän
Teit sitten selväksi ettet ole kiinnostunut. Kiitos siitä! Nyt on turha enää yrittää mitään, lähestyä tai edes jutella s895755Täytyy sanoa että on tämä aika mielenkiintoinen tilanne..
Ihan en osaa vielä yhdistellä palasia, toisaalta tarvitseeko edes. Et vaan taida pystyä kokonaan päästämään irti, ja jos294904Tiedättekö naiset, että miehelle kannattaa antaa vasta...
Kun hän on jo kiintynyt teihin. Naisilla erittyy oksitosiinia sek.sin yhteydessä, mikä saa meidät rakastumaan heihin mel2584092Queen of Fucking Everything jakaa mielipiteitä - Mitä tykkäät sarjasta, kolahtiko?
Tiina Lymin käsikirjoittama ja ohjaama tv-sarja on varmasti yksi tämän vuoden puhutuimmista. Mitä tykkäät mustaa huumori1053373Jos haluat tietää miksi tykkään sinusta
Niin siksi, koska sinusta huokuu sellaista lempeyttä ja seesteisyyttä ja olet lisäksi komea ilmestys. Jotenkin olet myös203248Oho! Dannyn, 82, seuralainen Helmi Loukasmäki, 23, paljastavissa kuvissa - Yksi sana kertoo kaiken!
Mediassa on kerrottu, että Danny ja Helmi ovat muuttaneet uuteen kotiin Raumalle. Nyt Loukasmäki on jakanut omalla Insta632788Paskakaivo Kuhmo
Moniko teki uuden saostuskaivon, joka erittelee paskan ja nesteet imeytyskenttineen maassa taloissa. Kaikkien talojen pi512281En suuttunut missään vaiheessa
Oon vaan herkkä ja tuskastunut. Mies se ei ole henkilökohtaista sinulle. Ei mitenkään päin. Sinä herkkänä vaan satut näk122074Trump on jo ihan seonnut...
Nato maa uhkailee toista Natomaata....Amerikan tuho näyttää toteutuvan Trumpin kaudella 100 varmasti.4721820