Morjens!
Kyselyni on kyseisestä pelistä.
Mikähän lie ratkaisu tuon pelin viidennestä missionista jossa siltaa pitkin kävellään ja vastapuolen spiner tulittaa meitä mutta kaverit ampuu sen kuitenkin.
Siitä kun lähdetään vastapuolen joukkoja vastaan mikä on ratkaisu kun minun kaverit tulittaa yhdessä mutta kaikki ensimmäisen vastapuolen kaverit on ammuttu minun kaverit jää vaan seisomaan paikoilleen ja minun pityäisi mennä seuraavalle valkealle osioille muttei ne tule perässä. Youtubesta olen katsonut spiner ghost warrior mission 5 mutta teen juuri noinkin kun videossa.
Voitkos Iskää auttaa...
Spiner Ghost Warrior 1
Iskävaan
0
<50
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miten suomalaiset miehet
On usein niin aikaansaamattomia? Odottavat prinsessapalvelua. Odottavat, että nainen tekee aloitteen, että nainen pyytää1741504Eräs läheinen sanoi
Että mies kyllä ottaa aina itse yhteyttä, jos on kiinnostunut. Oli tilanne mikä hyvänsä. Kuulemma kuvittelin koko jutun.561215puukkotappelu-keskella-tieta
https://www.paivanlehti.fi/puukkotappelu-keskella-tieta-kohta-toinen-miehista-makasi-elottomana-maassa/ Poliisi sai klo131191- 511091
Missä Martina miehineen?
Onko tämä v. 2009 Turhin julkkis unohdettu nyt vallan? Mistä nyt tulee rahaa, kun ketään ei kiinnosta? Tähänkö päättyi M1931064- 61962
- 51742
Skandaali on persujen vaaliromahdus, ei jonkun metsän kaataminen
Huvittaa kuinka persut yrittävät saada heidän omasta skandaalistaan huomion aivan toisaalle. Persut ovat huonoja häviäm252727Miten pääsisin vielä tutustumaan sinuun?
Tekisi mieli etsiä sinut facebookista ja laittaa viestiä, se vaan olisi vähän noloa mutta silti haluaisin kokeilla. Siel30698- 37692