apua sims2

moonflow88

miten saan ladatun sims2 toimimaan ilman crack?

11

762

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Itelläni toimii kun Daemon Toolssissa avaan sen ykkös cd:n ja meen peliin.

    • suonet-tukossa

      mulla toimii kaikki simssit ilman crakkii tai muitakaan huumeita ku ostin kaupasta.

    • moonflow88

      mul ne on image muodossa... mounttaan sen ja yritän käynnistää pelin niin siihen tulee vaan sellanen pieni ikkuna et ei toimi... muita ehdotuksii? :'(

      • tympääntynyt

        sellaisesta kuin kauppa?se on paikka jossa myydään toimivia pelejä.jos et viitsi ostaa pelejä kaupasta niin opettele käyttämään edes googlea.jatkuvasti joku palikka kyselee samoja asioita ja eikös täällä pitäisi olla kiellettyä puhua warettamisesta?


      • moonflow88
        tympääntynyt kirjoitti:

        sellaisesta kuin kauppa?se on paikka jossa myydään toimivia pelejä.jos et viitsi ostaa pelejä kaupasta niin opettele käyttämään edes googlea.jatkuvasti joku palikka kyselee samoja asioita ja eikös täällä pitäisi olla kiellettyä puhua warettamisesta?

        suksi suolle.. ei tasan kuulu sulle ostanko mä sen vai lataanko netistä.. ei oo sun asias...


      • .....

        nyt vihdosta viimein kertoisit mitä siinä pienessä ikkunassa oikein lukee... sana tarkasti mieluiten, niim vois saada edes aavistuksen syystä miksi ei toimi


      • tympääntynyt
        moonflow88 kirjoitti:

        suksi suolle.. ei tasan kuulu sulle ostanko mä sen vai lataanko netistä.. ei oo sun asias...

        mutta näkyy liiankin hyvin joka paikassa missä on sims keskustelua.avuttomat kakarat kyselee muutenkin milloin mistäkin pelistä miten saa waretetun toimimaan ja suosittelenkin palikoille jos ei osaa niin kannattaa ostaa.


      • ......
        tympääntynyt kirjoitti:

        mutta näkyy liiankin hyvin joka paikassa missä on sims keskustelua.avuttomat kakarat kyselee muutenkin milloin mistäkin pelistä miten saa waretetun toimimaan ja suosittelenkin palikoille jos ei osaa niin kannattaa ostaa.

        vaikka itse waretankin pelit ym. niin en miekään tykkää katsella noita "mistä saa ladattua..."-viestejä pitkin foorumeita, etenkin kun täälläkin on aiheelle ihan oma palsta tuolla tietotekniikka puolella.. vaikka mielestäni nuo "mistä saa ladattua..."-kysymykset ei kuulu sinnekään, saati sitten millekään keskustelupalstalle... ohjelmista saa kyllä kysellä minun puolestani vaikka kuin paljon (oikealla alueella), mutta kyllä sen varran saa oma-aloitteisutta käyttää että vaivautuu itse searchilla etsimään ne tiedostot...

        ja mitä pelien toimivuuteen tulee... no, jos vaivautuisivat lukemaan pelin mukana tulevan .nfo-tiedoston sisällön sillä ratkeaisi tod.näk. n. 90% ongelmista

        vaikka toisaalta parempi kai näille palikoille on antaa neuvoja kuin se että imuttelevat jollain kazaalla ja seuraava kysymys onkin: "apua, apua, mun kone on sekaisin"


      • moonflow88
        ..... kirjoitti:

        nyt vihdosta viimein kertoisit mitä siinä pienessä ikkunassa oikein lukee... sana tarkasti mieluiten, niim vois saada edes aavistuksen syystä miksi ei toimi

        siin pienessä ikkunassa ei lue yhtään mitään.. siinähän se onkin..


      • .....
        moonflow88 kirjoitti:

        siin pienessä ikkunassa ei lue yhtään mitään.. siinähän se onkin..

        sitä uudelleen asennusta jota olen jo pariinkin kertaan ehdottanut?


      • moonflow88
        ..... kirjoitti:

        sitä uudelleen asennusta jota olen jo pariinkin kertaan ehdottanut?

        olen kokeillu montakin kertaa.. mut voin yrittää vielä...


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      129
      1313
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      99
      833
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      640
    4. Mitä muistoja teillä on kaivatusta?

      😇
      Ikävä
      50
      567
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      11
      481
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      454
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      149
      408
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      30
      387
    9. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      174
      372
    10. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      25
      368
    Aihe