miten saan ladatun sims2 toimimaan ilman crack?
apua sims2
11
749
Vastaukset
Itelläni toimii kun Daemon Toolssissa avaan sen ykkös cd:n ja meen peliin.
- suonet-tukossa
mulla toimii kaikki simssit ilman crakkii tai muitakaan huumeita ku ostin kaupasta.
- moonflow88
mul ne on image muodossa... mounttaan sen ja yritän käynnistää pelin niin siihen tulee vaan sellanen pieni ikkuna et ei toimi... muita ehdotuksii? :'(
- tympääntynyt
sellaisesta kuin kauppa?se on paikka jossa myydään toimivia pelejä.jos et viitsi ostaa pelejä kaupasta niin opettele käyttämään edes googlea.jatkuvasti joku palikka kyselee samoja asioita ja eikös täällä pitäisi olla kiellettyä puhua warettamisesta?
- moonflow88
tympääntynyt kirjoitti:
sellaisesta kuin kauppa?se on paikka jossa myydään toimivia pelejä.jos et viitsi ostaa pelejä kaupasta niin opettele käyttämään edes googlea.jatkuvasti joku palikka kyselee samoja asioita ja eikös täällä pitäisi olla kiellettyä puhua warettamisesta?
suksi suolle.. ei tasan kuulu sulle ostanko mä sen vai lataanko netistä.. ei oo sun asias...
- .....
nyt vihdosta viimein kertoisit mitä siinä pienessä ikkunassa oikein lukee... sana tarkasti mieluiten, niim vois saada edes aavistuksen syystä miksi ei toimi
- tympääntynyt
moonflow88 kirjoitti:
suksi suolle.. ei tasan kuulu sulle ostanko mä sen vai lataanko netistä.. ei oo sun asias...
mutta näkyy liiankin hyvin joka paikassa missä on sims keskustelua.avuttomat kakarat kyselee muutenkin milloin mistäkin pelistä miten saa waretetun toimimaan ja suosittelenkin palikoille jos ei osaa niin kannattaa ostaa.
- ......
tympääntynyt kirjoitti:
mutta näkyy liiankin hyvin joka paikassa missä on sims keskustelua.avuttomat kakarat kyselee muutenkin milloin mistäkin pelistä miten saa waretetun toimimaan ja suosittelenkin palikoille jos ei osaa niin kannattaa ostaa.
vaikka itse waretankin pelit ym. niin en miekään tykkää katsella noita "mistä saa ladattua..."-viestejä pitkin foorumeita, etenkin kun täälläkin on aiheelle ihan oma palsta tuolla tietotekniikka puolella.. vaikka mielestäni nuo "mistä saa ladattua..."-kysymykset ei kuulu sinnekään, saati sitten millekään keskustelupalstalle... ohjelmista saa kyllä kysellä minun puolestani vaikka kuin paljon (oikealla alueella), mutta kyllä sen varran saa oma-aloitteisutta käyttää että vaivautuu itse searchilla etsimään ne tiedostot...
ja mitä pelien toimivuuteen tulee... no, jos vaivautuisivat lukemaan pelin mukana tulevan .nfo-tiedoston sisällön sillä ratkeaisi tod.näk. n. 90% ongelmista
vaikka toisaalta parempi kai näille palikoille on antaa neuvoja kuin se että imuttelevat jollain kazaalla ja seuraava kysymys onkin: "apua, apua, mun kone on sekaisin" - moonflow88
..... kirjoitti:
nyt vihdosta viimein kertoisit mitä siinä pienessä ikkunassa oikein lukee... sana tarkasti mieluiten, niim vois saada edes aavistuksen syystä miksi ei toimi
siin pienessä ikkunassa ei lue yhtään mitään.. siinähän se onkin..
- .....
moonflow88 kirjoitti:
siin pienessä ikkunassa ei lue yhtään mitään.. siinähän se onkin..
sitä uudelleen asennusta jota olen jo pariinkin kertaan ehdottanut?
- moonflow88
..... kirjoitti:
sitä uudelleen asennusta jota olen jo pariinkin kertaan ehdottanut?
olen kokeillu montakin kertaa.. mut voin yrittää vielä...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ajattelen sinua nyt
Ajattelen sinua hyvin todennäköisesti myös huomenna. Sitten voi mennä viikko, että ajattelen sinua vain iltaisin ja aamu292428- 1312369
Vaistoan ettei sulla kaikki hyvin
Odotatko että se loppuu kokonaan ja avaat vasta linjan. Niin monen asian pitäisi muuttua että menisi loppu elämä kivasti141831Yritys Kannus
Mää vaan ihmettelen, julkijuopottelua. Eikö tosiaan oo parempaa hommaa, koittas saada oikeasti jotain aikaiseksi. Hävett141642Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis731277- 1061234
- 171212
- 93967
Syrjintäskandaali Lieksan kaupungin johdossa
Ylen valpas toimittaja kirjoittaa: Lieksan kaupunki kieltäytyi hyväksymästä Vihreiden venäläistaustaista ehdokasta Lieks134877Kuin sonnilauma
Taas on Virkatiellä kova meteli keskellä päivää. Ei siinä kyllä toisia asukkaita yhtään ajatella. Tullaan yhden asuntoon19868