Poistakaa kun hävettää jo

Herätys ylläpito

Voisko ylläpito nyt tehdä poikkeuksen ja poistaa tämän aloituksen profetiat sivustolta.
Mielestäni törkeää ja yksilöön henk. koht. kohdistuvaa solvausta.
Profetiat palstalla ko. nim. netpunk on ateistina uskovien solvaajana päivittäin.

Netpunk
31.8.2014 17:40
Kerään tähän ketjuun palsta-aktivisti Jarmon profetioita, sutkauksia, vihanpurkauksia ja kaikkea muuta, mitä Jarmo on itse kirjoitellut Suomi24:n eri ketjuissa ja ylläpitämällään saitilla pelastussanoma.fi
Jarmo pisti pelastussanoma-saitin pystyyn keväällä 2007. Ennen sitä oli tapahtunut seuraaava, josta -jarmo- raportoi ketjussa Pasuuna soi!!! 30.4.2014 klo 14.23 täällä Suomi24:ssa
"Itse olen rukoillut ex. vaimoni puolesta, joka jumalattomuuttaan pani minut hullujenhuoneelle vuonna 2006 jotta saisi sossujen kans ryöstää ja hajottaa kotini ja kaapata lapseni ja tuhota kaiken sillä aikaa. Kaikki johtui siitä että hänen siskonsa oli taustalla jolla oli korkea asema sosiaalivirastossa. Tuo sisko on sovittanut syntinsä, koska avioeron jälkeen välittömästi sairastui syöpään ja kuoli. Tämä tapaus puhutti tuota ex. vaimon sukua ja perhettä, mutta en tiedä rikkoiko vielä suuremmin sitä sisintä."
Tällainen oli siis -jarmon- tilanne ennen pelastussanomia. Tarkemmat kuvaukset (jopa vihanpurkaukset ) löytyvät pelastussanomista. Niihin palataan vielä.
Aikamme anti-profeetta kirjoittaa ketjussa Pasuuna soi!!! 3.5.2014 klo 20:57 seuraavastI: "
"Amen, hienoa! Kuulin tässä joku aika sitten Rauno Helpin kanssa höpötellessä että Herramme paransi hänen kauttaan tässä aika vasta erään hänen luokseen tulleen psykoosipotilaan, jolla oli sekä itsetuhoisia ajatuksia, että pelkotiloja ihmisten keskellä ja homous. Kaikki lähti :) Halleluja! Herra vei seksuaaliset halut kokonaan, ei ole enää ollenkaan sellaista ja pystyi jo todistamaan
ihmisten keskellä tapahtunutta."
Tästä tuskin lienee mitään lääketieteellistä näyttöä. Homous on homoutta, mutta Helpin Raimon helppi näyttää toimivan ainakin jarmon päässä. Monissa kirjoituksissaan jarmo vaikuttaa homofobioselta. Fobiat eivät voi pitemmän päälle olla mitenkään terveellisiä.
Ensimmäisestä epäonnistuneesta tempaus-profetiasta myöhemmin.
Parhaat pläjäykset löytyvät pelastussanomista, mutta niihin myöhemmin.
Kaikki tässä esitetyt analyysit perustuvat jarmon kirjoituksiin julkisilla palstoilla. Osa on julkisia ja avoimia, osa kommenteilta suojattua.
Reklamaatiot suoraan jahvelle

3

103

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Syöpäkasvaimiako?

      Netpunk
      10.8.2014 15:10
      Vapaus uskoa
      Kyllähän tuo minuakin koskee. On vain niin, ettei uskonnolliset mielipiteet (ei edes kristilliset) ole immuuneja kritiikille
      Aika Matlock saa olla jos kirjoituksistani kehittää minulle syytteen. Siinä samalla menee palstan omistaja(Aller) ja palstan moderaattori syytettyjen penkille.
      Koska te uskovaiset olette niin herkkähipiäsiä, ehdotan, että teet minusta rikosilmoituksen. Samalla minä tutkitutan tapuksen, jossa palstan kiintiöidiootti lateli minulle tappouhkauksia.
      Ja sitten kiihotusta kansanryhmää vastaan: Kristityt ovat pari tuhatta vuotta olleet yhteiskuntien syöpäkasvaimia. Onneksi heistä ollaan pääsemässä eroon luonnollisen poistuman kautta ja käännytystyön epäonnistumisen takia.
      P.S. Et vieläkään psyty vaientamaan minua!

    • Ylläito reagoi
      • Kemijärveltä

        Samoin Kemijärvi-palstalla solvataan Kaarlo Nurmikumpua. Hänestä on tehty useita aloituksia, kuten Saunakauha-viestit yhteiskunnallisilla palstoilla kesällä.
        http://keskustelu.suomi24.fi/debate/5505


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mietitikö nainen koskaan

      Miksi me ollaan päädytty tähän pisteeseen. Lähestmistapaa ei ole. Tarvitaanko me oikeasti enää tätä.
      Ikävä
      132
      2407
    2. Marin on ehkä maailman kaunein "Nelikymppinen"

      Marinin julkaisu on saanut yli 68 500 tykkäystä. Postauksen kommenttikentässä ylistetään paljon Marinin kauneutta, jota
      Maailman menoa
      291
      2312
    3. Vernu Vasunta

      On mahotonta miten marjanpoimijoita on kohdeltu! Eikö paremmalla kohtelulla olisi saanut paremman tuloksen?
      Suomussalmi
      75
      1790
    4. En kelpaa sinulle

      Varattuna - olen sinulle ongelma. Eroaminen vuoksesi voi olla turhaa, sillä me ei puhuta, kun olen varattu ja kumpikin v
      Ikävä
      119
      1462
    5. Apua. Onks mä jotenki erikoinen ?

      Oon ihastunu paljon vanhempaan mieheen.
      Ikävä
      130
      1309
    6. Olisi hauska tietää

      Koska huomasit pitäväsi minusta? Itse taisin ihastua sinuun heti silloin kun tavattiin ensimmäistä kertaa. Miehelle, jon
      Ikävä
      64
      1308
    7. Taidat vanhempi nainen

      Haluta sen tien itsellesi. juokse vaan karkuun ! Pahentaa vaan asiaa.Pitäs toimia ihan toisin päin
      Ikävä
      72
      1040
    8. Minun on vaan päästettävä irti

      Toiveesta. Satutan vain itseäni😥😔. Toivon sinulle pelkkää hyvää, eläthän elämäsi parasta aikaa, mutta en halua enää k
      Ikävä
      37
      1030
    9. Kertoisit jo

      Rakastatko minua vai olenko käsittänyt väärin onko tämä vaan ystävyyttä tai kaveruutta? En haluaisi enää nolata itseäni
      Ikävä
      47
      925
    10. En koskaan saanut asiattomia kuvia!

      Silloin kun olin vielä nuori, kukaan mies ei koskaan lähettänyt minulle asiattomia kuvia itsestään. Jos tiedätte mitä ta
      Sinkut
      156
      901
    Aihe