Mitä pitää muistaa antalyassa ja onko jotain välttämättömiin tarvikkeita? Ens torstaina lähtö ja eka kerta turkissa, joten tarvii apua.
Mitä pitää muistaa antalyassa
7
290
Vastaukset
- günesli
En kyllä yhtään ymmärrä, mitä tarkoitat välttämättömillä tarvikkeilla? Sieltähän saa kaikkea. Tarkennahan kysymystäsi.
- ??????
Antalya vai Analya?
- Antalyaan
antalyan delphin imperial ja tarkoitin että mitä hygienia tarvikkeita jne. nimi merkki on eri ku ei suostu tuleen toi vanha
- antalyaan
onkohan muuten kokemuksia delphin imperialista sen palveluista ja kaupoista yms.
- Hyvää matkaa!
http://keskustelu.suomi24.fi/node/11276426#comment-0
tuossa vain yksi ketju. Ylävasemmalla on laatikko 'hae suomi 24.fi:stä', siihen hotlan nimi ja sitten painat hae.
En tulle hotlaa, mutta Larassa näkyy olevan. Hygieniakamat samat kuin minne tahansa matkalle. Ja Turkista saat kaiken mitä puuttuu. Jos hotelli on hienompi, siellä on valmiina pikkuiset pullot shampoota, suihkugeeliä jne.
Antalya kaupunkina on tosi mielenkiintoinen ja iso. Lara ja kaikki hotellialueet ovat sen ulkopuolella sillä Antalyassa ei ole kunnon uimarantoja.
Kaivelepa noita ketjuja tai sitten hotellin nimellä tripadvisor.com, jossa saat asiakkaiden arvioita (pääosin enkuksi) ja asiakkaiden itse ottamiaan kuvia. Itse teen aina niin. - Suomes edullisempaa
Kaikkea kosmetiikkaa saaTurkista. Jos tahdot ehdottomasti jotain tiettyä merkkiä, ota mukaan.
- Aurinkovoiteet saattavat olla Suomessa edullisempia.
- Kansainväliset kosmetiikkamerkit ovat hintavampia Turkissa. Turkissa tuotettu kosmetiikka on edullisempaa (vaan miten ehdit kokeilla ja etsiä mieluista?). - antalyaan
Kiitos paljon
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.62463- 1161628
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill361366Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1571205- 521115
- 1161101
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1051054- 571051
Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.46929- 60892