Lumia 800 kuvat hukassa

Nyt tuli problema Lumia 800 kuvien siirrossa PC:lle. Aikaisemmin toimi kuin junan vessa mutta nyt ei sitten millään. USP-kaapeli kiinni ja Zune latautuu ja ilmoittelee sykroinoinnin olevan menossa ja kuva numerot heiluvat aikansa, mutta mihin kuvat menee? Ei löydy asianmukaisen hakemistost. Jos hakemiston poistaa kokonaan niin systeemi tekee uuden mutta kuvat ei ole siinä mukana. Latasin Zunekin uudelleen mutta ei auta. Onko kokemusta moisesta tai ideoita?

1

75

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tyhtyvyb

      Nykypäivänä saa usein lukea uutisia hakkereista jotka ovat murtautuneet sinne ja tänne, ja uhkaavat julkistaa henkilöiden tietoja ym. ellei joku tee sitä ja tätä.

      Lähdetään ilman muuta mukaan leikkiin, ja aletaan julkaista hakkereitten nimiä ja tietoja aina kun siihen on 100% todisteet. Usein nämä hakkerit työskentelevät isoissa it-alan yrityksissä, esimerkiksi kuten tämän viestin hakkeri jonka työnantajana toimii CGI Group Sweden. Ruotsissa tuli muuten uusi laki koskien tietomurtoja vähän aikaa sitten, jossa maksimi rangaistus on jopa mukavat 6 vuotta vankeutta Suomen naurettavan 1 vuoteen verrattuna. Esimerkiksi tämä viestissä mainittu hakkeri on laskelmien mukaan syyllistynyt yhteensä vähintään 20 eri rikosnimikkeeseen jota löytyy Suomen lakikirjoissa, joten saattaa olla että jokin päivä kakkua syödään pidemmän aikaa.

      Kaikki mukaan hakkereiden vastaiseen kampanjaan, jos nimi löytyy niin rohkeasti esille vain. Sitä saa mitä tilaa, vai miten se sanonta menikään??

      Andreas Frost

      1969-08-13-XXXX

      Puhelinnumero

      090-13 82 72

      Osoite

      Mariehemsvägen 39 E

      906 52 Umeå

      http://i.imgur.com/OnOs1xD.jpg

      https://se.linkedin.com/pub/andreas-frost/30/a35/250

      -----------------------------------------------------------------

      Pyöräily on mukava laji, melkein yhtä mukava kuin tietokoneiden ja puhelimien hakkerointi?

      Vai mitä koo-mikko Nokia Networksilla on mieltä?

      http://www.valkeakoskensanomat.fi/cs/Satellite?blobcol=urldata&blobkey=id&blobtable=MungoBlobs&blobwhere=1196034641333&ssbinary=true

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mietitikö nainen koskaan

      Miksi me ollaan päädytty tähän pisteeseen. Lähestmistapaa ei ole. Tarvitaanko me oikeasti enää tätä.
      Ikävä
      121
      1728
    2. Olisi hauska tietää

      Koska huomasit pitäväsi minusta? Itse taisin ihastua sinuun heti silloin kun tavattiin ensimmäistä kertaa. Miehelle, jon
      Ikävä
      62
      1103
    3. Marin on ehkä maailman kaunein "Nelikymppinen"

      Marinin julkaisu on saanut yli 68 500 tykkäystä. Postauksen kommenttikentässä ylistetään paljon Marinin kauneutta, jota
      Maailman menoa
      145
      1079
    4. Apua. Onks mä jotenki erikoinen ?

      Oon ihastunu paljon vanhempaan mieheen.
      Ikävä
      97
      905
    5. En kelpaa sinulle

      Varattuna - olen sinulle ongelma. Eroaminen vuoksesi voi olla turhaa, sillä me ei puhuta, kun olen varattu ja kumpikin v
      Ikävä
      76
      900
    6. Vernu Vasunta

      On mahotonta miten marjanpoimijoita on kohdeltu! Eikö paremmalla kohtelulla olisi saanut paremman tuloksen?
      Suomussalmi
      23
      871
    7. Minun on vaan päästettävä irti

      Toiveesta. Satutan vain itseäni😥😔. Toivon sinulle pelkkää hyvää, eläthän elämäsi parasta aikaa, mutta en halua enää k
      Ikävä
      37
      850
    8. Kertoisit jo

      Rakastatko minua vai olenko käsittänyt väärin onko tämä vaan ystävyyttä tai kaveruutta? En haluaisi enää nolata itseäni
      Ikävä
      42
      759
    9. Taidat vanhempi nainen

      Haluta sen tien itsellesi. juokse vaan karkuun ! Pahentaa vaan asiaa.Pitäs toimia ihan toisin päin
      Ikävä
      61
      754
    10. En koskaan saanut asiattomia kuvia!

      Silloin kun olin vielä nuori, kukaan mies ei koskaan lähettänyt minulle asiattomia kuvia itsestään. Jos tiedätte mitä ta
      Sinkut
      156
      721
    Aihe