Seksikontakti-ilmoitukset palstoilla

rikotte lakia!

Miksi ylläpito ei poista monelle seksipalstalle lähetettyjä seksikontakti-ilmoituksia?

Onko nykyään kontakti-ilmoitusten jättäminen käyttösääntöjen mukaan OK? Jos on niin niille kannattaisi luoda omat ryhmänsä Seksi - kategorian alle. Tälläisille ryhmille olisi palstoille satavien ilmoitusten perusteella käyttöä:

- Mies etsii miestä
- Mies etsii naista
- Nainen etsii miestä
- Nainen etsii naista
- Alaikäinen etsii vanhempaa seuraa

Tuo viimeinen minua ihmetyttää sikäli, että seksiryhmiin kirjoittaminen on kai kiellettyä alle 18 - vuotiailta ja rikoslain mukaan ne seuraa tarjoavat 15 - vuotiaat olisivat suoraan lapsen seksuaalisen hyväksikäytön uhreja. Mutta eihän se teitä kiinnosta.

Ei olisi kovin vaikeaa skannata ryhmiä läpi automaattisesti varsinkin kun avainsanat on niin kovin helppo näille kontakti-ilmoituksille määritellä. Vaan kun teitä ei voisi vähempää kiinnostaa niin olkoon sitten näin. Luokaa edes ryhmät ilmoituksia varten.

7

437

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • teko pyhät

      Niin, jos haluatte laittaa kontakti-ilmoituksen johon ei mitenkään puututa niin tehkää näin: Älkää itse laittako yhteystietojanne ilmoitukseen. Antakaa vastaajien eli usein seksiä myyvien naisten itsensä laittaa omat tietonsa vastauksiin. Lukekaa vastauksia päivittäin ennen klo 21 määräaikaa, sillä näitä vähemmän tärkeitä viestejä poistetaan vain illalla. Alkuperäistä viestiänne ei koskaan poisteta siksi, että siinä ei ollut yhteystietoja näkyvillä eli sääntöjä ei rikottu.

      http://keskustelu.suomi24.fi/node/12438364
      http://keskustelu.suomi24.fi/node/12140133

      Tässä on kokonainen ketju seksikontakti-ilmoituksia mutta kun aloittava viesti on OK niin saavat jäädä palstalle:
      http://keskustelu.suomi24.fi/node/12428596

      Vain SUOLI24:ssä...
      Minua ei pätkääkään kiinnosta seksin myyntiin ja muuhun hankkimiseen liittyvä moraalinen paheksunta mutta haluaisin että keskustelupalstat olisivat keskustelupalstoja eikä Jallun, Kallen ja Raton kontaktisivuja 80 - luvulta.

    • PedofiilejäPalstalla

      Miesten itsetydytyspalstalla ei oikeastaan ole muuta kuin kontakti-ilmoituksia. Tässä esimerkki:
      http://keskustelu.suomi24.fi/node/12458576

      Viisitoistavuotias pedofiilimies etsii seksiseuraa 10-16 vuotiaista pojista. Viestiä ei poisteta automaattisesti eikä arkiston perusteella ketään kiinnosta tälläinen meno palstallanne. Entäs sitten, kun ne palstallanne seksiseuraa etsivät pedofiilit alkavat olla yli 18 - vuotiaita? Siinäkö vaiheessa vasta heräätte?

      Nyt edes rahtunen sitä ryhtiä. Pitääkö alkaa ottaa yhteyttä teidän mainostajiinne jotta ymmärtävät millaisten ilmoitusten seassa mainoksensa näkyvät??

      • PedofiilejäPalstalla

        Niin, se viisitoistavuotias pedofiilinalku kirjoittaa siis näin:
        http://keskustelu.suomi24.fi/node/12458576

        "Moi
        Ettisin poikia jotka vois lähettää kuvia niide munista
        ja panna. Asun hesas ni jostai PK seudulta.
        Suunnillee 10-16v"

        ja sitten jatkaa saatuaan palautetta:

        "Oon ollu samanlaisessa tilanteessa ennenki. Mun ei oo pakko kertoo tätä mut kerron silti:
        Mun yhtä tuttus syytettiin lapselle seksi viestin lähettämisestä. Ja sit poliisit halus tutkia mun tietokonee
        no siellä oli lasten pippeli kuvii.Ni sit ne lähetti mut tutkintaa koska epäili et se mun tuttu joka on aikuinen oli ottanu ne. no sehän nyt on laitonta et aikune ottaa lapsesta kuvia. koska lapsi on niin paljon nuorempi eli toisin sanoen heikompi osapuoli. Niin sitte juttelin lastensuojelun ja poliisin kanssa. Ne kuvat oli otettu 12v pojasta ja olin sillo 14v. ni siellä kuulustelus ne kyseli kaikkee onks ne kuvat mun jne. ja sanoin et minä ja mun kaveri läheteltii niitä toisille se lähetti mulle ja mä sille.

        Nii kyllä poliisi siinä vaiheessa olis sanonu et se on laitonta tai et sitä ei sais tehä. mutta lastensuojelussa ja poliisiki sano et se on iha okei ja sitä voi tehä nii paljo ku haluu kunha molemmat on lapsia eikä toinen ole aikuinen ja toinen lapsi.

        ni mun pointti oli että jos ne lähettää tutkintaa ni ne korkeintaa varmistaa mun iän et oonko oikeesti 15v joka siis olen. mutta ei ne tätä sitä pidemmälle lähetä koska kyseessä on 2 ala ikäistä lasta. niin ei ne sitä epäile hyväksikäytöksi.

        Ja mua ei kuumota ollenkaa!"

        Kun netissä voi ikänsä ilmoittaa haluamallaan tavalla niin mikään ei estä aikuisia esiintymästä alaikäisinä ja laittamasta esille tuollaisia kontakti-ilmoituksia. Nuori luottaa mieluummin nuorena esiintyvän viesteihin kuin aikuisiin.


    • Siksi!

      Koska treffejä ei saada toimimaan, tuollainen sallitaan.

    • pro vo
    • huo hh

      Suom24:n mielestä tämä allaoleva keskustelu ei ole kontakti-ilmoittelua eikä sitä tarvitse poistaa:

      http://keskustelu.suomi24.fi/node/12463502

      Kun siis suunnittelette seksitreffejä ja haluatte sopia ne Suomi24:n kautta niin keskustelmaa kaikki muut asiat ensin valmiiksi ihan rauhassa. Viestejänne ei poisteta niin kauan, kun ette laita yhteystietoja näkyviin. Sitten kun muut jutut ovat selvillä, esimerkiksi se kuinka paljon seksipalvelusta maksetaan rahaa niin viimeiseksi yhteystiedot näkyviin.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Marin on ehkä maailman kaunein "Nelikymppinen"

      Marinin julkaisu on saanut yli 68 500 tykkäystä. Postauksen kommenttikentässä ylistetään paljon Marinin kauneutta, jota
      Maailman menoa
      352
      3118
    2. Vernu Vasunta

      On mahotonta miten marjanpoimijoita on kohdeltu! Eikö paremmalla kohtelulla olisi saanut paremman tuloksen?
      Suomussalmi
      113
      2292
    3. En kelpaa sinulle

      Varattuna - olen sinulle ongelma. Eroaminen vuoksesi voi olla turhaa, sillä me ei puhuta, kun olen varattu ja kumpikin v
      Ikävä
      120
      1660
    4. Taidat vanhempi nainen

      Haluta sen tien itsellesi. juokse vaan karkuun ! Pahentaa vaan asiaa.Pitäs toimia ihan toisin päin
      Ikävä
      74
      1193
    5. Hetkeäänkään miettimättä ottaisin sinut

      Mutta mitä mieltä miehesi siitä olisi?
      Ikävä
      72
      1087
    6. Olisi kiva tietää miksi pidät minusta?

      Miehelle kysymys :)
      Ikävä
      61
      1013
    7. Voi nainen...

      Kun luovutit meistä liian aikaisin, just kun aloin oppimaan sinua. Jos oisin alussa jo lukenut aiheesta oisin voinut toi
      Ikävä
      42
      996
    8. Venäjä aikoo yksipuolisesti muuttaa rajalinjauksia Suomenlahden itäosassa

      Venäjä aikoo muuttaa rajalinjauksia Suomenlahden itäosassa Venäjän saarten eteläpuolella. Ylen jutussa kerrotaan mm.
      Maailman menoa
      153
      993
    9. Suomi lähettää tarkkailijoita merialueelle

      Venäjä on ilmoittanut aikovansa ylittää Suomen merialueen rajat kysymättä lupaa kertomalla että Suomen merialueen raj
      Maailman menoa
      289
      868
    10. Naiselle kysymys

      Mitä oikein näet minussa?
      Ikävä
      42
      806
    Aihe