Loitsut

KristenGold

Hei!

Kertokaa oikeita loitsuja, jotka toimivat. Olen 12-vuotias tyttö, joka on kiinnostunut taikuudesta. Kertokaa OIKEASTI toimivia loitsuja. En puhu mistään Harry Potterista enkä luule taian olevan mitään tavaroiden suurentelua (toisinkuin jotkut täällä olevat. Ei myöskään mitään, että palvon saatanaa. Eikä mitään, että pitäisi opiskella) Noituus on energioiden ohjailemista.
Haluaisin luontoon liittyviä loitsuja ja tavaroihin ja ihan mihin vain. Kertokaa samalla myös mitä loitsu tekee. Eikä vain jotain sanoja. Kertokaa mitä se tekee.
Kiitos!

5

176

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • KristenGokd

Vastauksia

• Itsen alkemisti

Siinäpä suurin virheesi; haluat loitsua loitsimisen takia. Loitsu tehdään yleensä viimeisenä keinona vaikuttaa. Tokihan kuulostaa tavattoman kietovalta elämän menoon vaikuttaminen näkymättömin keinoin vaan ei se ole niin ihmeellistä. Paras loitsu lienee kaunis sana ystävältä tai hetki luonnossa. Oi kuinka se toimii ja vaikuttaa koko mieleen ja ruumiiseen! Ihminen hakee onnea ja onni on kiinni asenteista. Tutustu itseesi, arvoihisi ja asenteihisi. Vasta sitten voit muuttaa niitä (eli loitsia)

• KristenGold

Kiitos neuvosta, mutta saisinkohan eri tahoilta vastauksia?

• Pehmojänis

Sinut on nyt lähetetty etsimismatkalle!

• Kirouksia on kyllä Suomessa langettanu ainakin Leo Meller. Ilmeisesti pari poliitikkoa on joutunut luopumaan urastaan niiden ansiosta. ko. henkilö on langettanut ilmeisesti muitakin kirouksia, mut niistä ei oo tietoo, kuinka on käynyt.
      Loitsuista en tiedä mitään, enkä ole sen enempää kuullut.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. Oletko tyytyväinen viime tapaamiseemme?

Vai toivoitko sen menevän toisella tavalla? Miten?
      Ikävä
      67
      2801
    2. Nyt se sit loppuu

Et ei enää nähdä ja yhteyttä pidetä.
      Ikävä
      46
      2554
    3. Kuoleman pelko katosi

Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä
      Hindulaisuus
      431
      2217
    4. Viikonloppu terveiset kaivatulle

tähän alas ⬇️⬇️⬇️
      Ikävä
      79
      2128
    5. Jos sitä keittelis teetä

Ja miettis mitä mies siellä jossain touhuilee... ☕️
      Ikävä
      95
      1956
    6. Myötähäpeä kun näkee sut,

tekisit jotain ittelles. Ihan hyvällä tämä!
      Ikävä
      32
      1692
    7. Huomenta ........

Huomenta 💗 Tiedän, että tuntuisit hyvälle.
      Ikävä
      12
      1526
    8. Kuhmolainen on selvästi kepun lehti

Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan
      Kuhmo
      17
      1477
    9. Mitä nämä palautteet palstalla ovat?

Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?
      Ikävä
      26
      1283
    10. Ei mun tunteet

ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil
      Ikävä
      18
      1165
    Aihe