Todella maukas ruoka, mutta palvelu on.......... no sanotaan nyt vaikka ihan suoraan, että aika kammottavaa. Vai mitä mieltä olette?
Lounasravintola Rosanne
13
1922
Vastaukset
- nytkö hokasit
Kaikkihan sillä junttikylällä on hanurista
- ?.?
Kuinka niin?
- ....mm
Tunge kauha perceeceen ja mieti
- tunkemisesta
....mm kirjoitti:
Tunge kauha perceeceen ja mieti
Miksi aina kauha?
- Duunar1
tunkemisesta kirjoitti:
Miksi aina kauha?
Ruoka on hyvää ollut aina kun oon käynyt. Palvelu ei tuommoisessa paikoissa ole mulle tärkee juttu. Rahastavat lounaan ja täts it.
- SuppilovahveroInen
Ystävällistä palvelua ja maukasta ruokaa! Parasta koko kylällä. Suosittelen lämpimästi.
- Kotoinen ravintola
Asun muualla, mutta teen myyntityötä. Käyn Laukaalla 1-4 kertaa/vuosi. Tämä on yksi harvoja paikkoja joita suosin muille, niin ruuan kuin palvelun vuoksi. Hyvällä mielin lähden pois, kiitos henkilökunnalle. Pitäisikö ketjun aloittelijan katsoa omaa käytöstä pelistä?
- wautsi
Sillä kylällä ole muuta kun hyvännäköinen kunnanjohtaja ottakaa juntit mallia
- plaaplaaa
paskaa
- Anonyymi
On ollut kokemus että erittäin hyvä ruoka, mutta pitkästä aikaa kesällä kävin pari kertaa ja oli pettymys, samoin sanoin totesi lounaskaveri. Jälkiruoka jäi jopa syömättä. Ja se että aina ollut hieman korkeampi hintataso kuin muissa lounaspaikoissa mutta ruoka oli kyllä ennen hyvää, mutta nyt oli lounaan hinta 11;50€ ja taso laskenut. Jyväskylän louimaspaikaat kuitenkin edelleen 8,50-10€
- Anonyymi
Valita paikan pitäjälle eläkä täällä nillitä
- Anonyymi
Opettele tekee itse ruokaa ja ota evääksi matkoille, jos ei muiden tekemät maaiiistu.
- Anonyymi
Nolo huusholli 🤣😅
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1456069
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k253726Eelin, 20, itsemurhakirje - Suomalaisen terveydenhuollon virhe maksoi nuoren elämän
Yksikin mielenterveysongelmien takia menetetty nuori on liikaa. Masennusta sairastava Eeli Syrjälä, 20, ehti asua ensi1282911- 472568
- 372421
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä251945Hajoaako persut kuten 2017?
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011217813.html Tämä on totisinta totta. Persut on murroksessa. Osa jättää puolueen2691914Kamala uutinen: Henkilö kuoli Tokmannin pihaan Kankaanpäässä- Jäi trukin alle
IL 9.5.2025 Ihminen kuoli Kankaanpään Tokmannin edustalla perjantaina aamupäivästä. Poliisin mukaan henkilö oli jäänyt511858- 341633
- 281600