Todella maukas ruoka, mutta palvelu on.......... no sanotaan nyt vaikka ihan suoraan, että aika kammottavaa. Vai mitä mieltä olette?
Lounasravintola Rosanne
13
1915
Vastaukset
- nytkö hokasit
Kaikkihan sillä junttikylällä on hanurista
- ?.?
Kuinka niin?
- ....mm
Tunge kauha perceeceen ja mieti
- tunkemisesta
....mm kirjoitti:
Tunge kauha perceeceen ja mieti
Miksi aina kauha?
- Duunar1
tunkemisesta kirjoitti:
Miksi aina kauha?
Ruoka on hyvää ollut aina kun oon käynyt. Palvelu ei tuommoisessa paikoissa ole mulle tärkee juttu. Rahastavat lounaan ja täts it.
- SuppilovahveroInen
Ystävällistä palvelua ja maukasta ruokaa! Parasta koko kylällä. Suosittelen lämpimästi.
- Kotoinen ravintola
Asun muualla, mutta teen myyntityötä. Käyn Laukaalla 1-4 kertaa/vuosi. Tämä on yksi harvoja paikkoja joita suosin muille, niin ruuan kuin palvelun vuoksi. Hyvällä mielin lähden pois, kiitos henkilökunnalle. Pitäisikö ketjun aloittelijan katsoa omaa käytöstä pelistä?
- wautsi
Sillä kylällä ole muuta kun hyvännäköinen kunnanjohtaja ottakaa juntit mallia
- plaaplaaa
paskaa
- Anonyymi
On ollut kokemus että erittäin hyvä ruoka, mutta pitkästä aikaa kesällä kävin pari kertaa ja oli pettymys, samoin sanoin totesi lounaskaveri. Jälkiruoka jäi jopa syömättä. Ja se että aina ollut hieman korkeampi hintataso kuin muissa lounaspaikoissa mutta ruoka oli kyllä ennen hyvää, mutta nyt oli lounaan hinta 11;50€ ja taso laskenut. Jyväskylän louimaspaikaat kuitenkin edelleen 8,50-10€
- Anonyymi
Valita paikan pitäjälle eläkä täällä nillitä
- Anonyymi
Opettele tekee itse ruokaa ja ota evääksi matkoille, jos ei muiden tekemät maaiiistu.
- Anonyymi
Nolo huusholli 🤣😅
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jäätävä epävarmuus
Mistä tää hirveä epävarmuus molemminpuolin johtuu? Pohjimmiltaan uskon, että molemmat tietää, että tunteita on. Vai onko821619- 401259
En malta odottaa mies että tulet minuun
Sykkivänä ja intohimon palossa ujutat hitaasti upean rakkauden miekkasi minuun, ja antaudutaan kiihkeään rakasteluun. Hu87956Siltojen varjoissa
Siltojen varjoissa Yksinäinen susi kulkee, hiljaisuudessa sanoja punnitsee. Sydän auki, paljas liekki rinnassa, siltoja200917- 61853
- 53845
Pitsaa selliiä
Onko uudet pitsat hyviä, kannatteooko käyvä vai suosiollako pittää hilipasta sotkamoon20830Vanhemmalle naiselle
Ihastuin sinuun kauan sitten. Luonteeseen, ulkonäköön ja iloisuuteen. Olen haaveillut sinusta sen jälkeen monet kerrat.54784- 37779
- 33759