Loitsut

KristenGold

Hei!

Kertokaa oikeita loitsuja, jotka toimivat. Olen 12-vuotias tyttö, joka on kiinnostunut taikuudesta. Kertokaa OIKEASTI toimivia loitsuja. En puhu mistään Harry Potterista enkä luule taian olevan mitään tavaroiden suurentelua (toisinkuin jotkut täällä olevat. Ei myöskään mitään, että palvon saatanaa. Eikä mitään, että pitäisi opiskella) Noituus on energioiden ohjailemista.
Haluaisin luontoon liittyviä loitsuja ja tavaroihin ja ihan mihin vain. Kertokaa samalla myös mitä loitsu tekee. Eikä vain jotain sanoja. Kertokaa mitä se tekee.
Kiitos!

Tiedän jo viisikanta loitsun.
Kiitos!

7

149

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • KristenGold

      Vastauksia

      • Yritän olla noita...

        Mikä on viisikanta:-) ???


      • Yritän olla noita... kirjoitti:

        Mikä on viisikanta:-) ???

        Se 5-sakarainen tähti mikä voidaan piirtää yhdellä viivalla.


    • noaiddi

      Toimivien loitsujen ketominen ei ole ihan niin yksinkertaista. Ensinnäkään ei ole olemassa loitsuja jotka toimisivat koska vaan kenen vaan käsissä, tarvitaan synnynnäisiä kykyjä ja paljon muutakin tietoutta kuin loitsusanat. Toisekseen sinun pitäisi osata kertoa mihin perinteeseen, kulttuuriin, aikakauteen liittyvistä olet kiinnostunut ja mihin tarkoitukseen. Suosittelen että opiskelet vielä vähän perusteita, kysymyksesi muodosta näkee että et tiedä oikein mitä kysyt. Täältä voi t suomesta talteen kerättyjä perinneloitsuja(kin) löytää, 100 000 runoa joista 35 000 loitsua. Toimivat jos tietää miten käyttää ja sitä tällaisell foorumilla pysty kukaan toiselle opettamaan :) http://dbgw.finlit.fi/skvr/

    • KristenGold

      Nostan

    • Hyvä-taika

      Kun keskiyöllä työnnät sormen pimppiin ja sanot SIMSALABIM, niin pystyt lentämään!

    • Mantrameditaatio

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Haluaisitko nähdä

      Hänet alastomana?
      Ikävä
      74
      3520
    2. Hilirimpsistä

      Hyvää huomenta ja kivaa päivää. Ilmat viilenee. Niin myös tunteet. 🧊☕✨🍁❤️
      Ikävä
      201
      2942
    3. Nainen lopeta pakoon luikkiminen?

      Elämä ei oo peli 😔😟
      Ikävä
      25
      2830
    4. Älä elättele

      Toiveita enää. Ihan turhaa. Sotku mikä sotku.
      Ikävä
      49
      2718
    5. Olet täällä. Mutta ei minulle.

      Nyt olen tästä 100% varma. Satuttaa. T: V
      Ikävä
      22
      2624
    6. Kuule rakas...

      Kerrohan minulle lempivärisi niin osaan jatkaa yhtä projektia? Arvaan jo melkein kyllä toki. Olethan sinä aina niin tyyl
      Ikävä
      41
      2425
    7. Miten hitsissä ulosoton asiakas?

      On tää maailma kumma, tässä haisee suuri kusetus ja ennennäkemättömän törkeä *huijaus*! Miten to.monen kieroilu on edez
      Kotimaiset julkkisjuorut
      237
      2024
    8. Törmättiin tänään

      enkä taaskaan osannut reagoida fiksusti. Menen aina lukkoon. Yksi asia on varma: tunteeni sinua kohtaan ovat edelleen v
      Ikävä
      24
      1857
    9. Vieläkö sä

      Rakastat mua?❤️😔
      Ikävä
      42
      1763
    10. Kela valvoo lasten tilejä.

      Tämä isoveli Kela kyttää jopa lasten yli 200,- euron rahat jotka on melko varmasti lahjaksi saatu. Se vaikuttaa perheen
      Yhteiskunta
      160
      1684
    Aihe