Tuolla olen pyörinyt baareissa ja ihmettelen missä kaikki hyvännäköiset,fiksut ja vapaat nuoret miehet on :) onko tosiaan lappeenrannassa vaan seurustelevia pareja..
Vai onko baarissa vaikee lähestyä naista/miestä?
Miehet...
157
19610
Vastaukset
- Teekkari
Jos et Lappeenrannasta miestä löydä, niin et sitten mistään.
- HERÄTYS
Suomen feministiakat valittaa, valittaa
Eletään v.2004. Työntekijät vinkuu 37,5 h. viikoista, ergonomioista ja palkkalisistä.
Samaan aikaan mieht joutuu parhaasen työ ja opiskeluaikaan - rämpimään viikkotolkulla pakkasessa, orjan käskyasemassa, ilman palkkaa jne
MIten v**tussa tämä on mahdollista !
Eikä riitä - joku armeijaa itsekäymätön - on nostettu koko armeijan ylipäälliköksi - - ja tämän jälkeen kyseinen homojen, transujen, SM juttujen luotsaaja - kieltää vielä iisin bikinikierroksen näitä työorjilta - suomen leijonilta ...
Ei v''tu - herätkää nyt miehet ! - HERÄTYS
Suomen feministiakat valittaa, valittaa
Eletään v.2004. Työntekijät vinkuu 37,5 h. viikoista, ergonomioista ja palkkalisistä.
Samaan aikaan mieht joutuu parhaasen työ ja opiskeluaikaan - rämpimään viikkotolkulla pakkasessa, orjan käskyasemassa, ilman palkkaa jne
MIten v**tussa tämä on mahdollista !
Eikä riitä - joku armeijaa itsekäymätön - on nostettu koko armeijan ylipäälliköksi - - ja tämän jälkeen kyseinen homojen, transujen, SM juttujen luotsaaja - kieltää vielä iisin bikinikierroksen näitä työorjilta - suomen leijonilta ...
Ei v''tu - herätkää nyt miehet !
- IsoJii
Todellakin jos et lappeenrannasta vapaata miestä löydä niin mahdat kävellä silmät kiinni... =D
- KMan_
Yhdyn edellisiin kommentoijiin... Lappeenrannasta jos ei (fiksua) sinkkumiestä löydä, niin sitten vika on jossain muussa kuin tarjonnan määrässä...
Itse ei äkkiseltään tule mieleen yhtään paikkaa maailmassa saati Suomessa, jossa olisi paremmat apajat nuorten, fiksujen sinkkumiesten suhteen kuin Lappeenrannassa. Sotilaskoteja ei lasketa. - S-mies
Paikalliset ladyt ovat kouluttaneet miehistä varovaisia. Aina yrittäessä tutustua, tuntuu lähinnä siltä, että naiset pelkäävät vähintään tulevansa raiskatuksi ja pistävät kaikki "suojat" päälle. Eihän kukaan kestä jatkuvaa "emmälähe" vastausta tanssipyyntöjenkään kohdalla...
Siis alkuperäisnaisasukkaat: heittäkää miehille rentoa läppää, vähän flirttimielellä, vaikka ei pitemmän päälle kiinnostaisikaan. Onhan mukava jutskata myös muuten vaan. Jos ette halua tutustua uusiin ihmisiin, jääkää kotiin!- Rita
Kyllä sitä varatutkin käy tanssimassa, mut ei ehkä lähe jonkun pyytämänä, ettei tuu sitte kotona nyrkistä..
- KMan_
Kyllähän kieroutunut sukupuolijakauma vaikuttaa väkisinkin ihmisten asenteisiin ja monilla naisilla nousee tavallaan "pissi päähän"...
Itse en tästä niinkään naisia syytä, koska eihän se naisten itsensä "vika" ole, että sattuvat elämään isojen tyttöjen "karkkikaupassa".
Yleisenä ohjeena paikkakunnan nuorille miehille voisin sanoa, että jos lähdet baari-iltaa viettämään pimpin kuvat silmissä, niin sitten kannattaa joko lähteä toiseen kaupunkiin bilettämään tai jäädä kotiin... Lappeenrannassa on järkevää bailata vain bailauksen vuoksi, koska laadukasta naisseuraa ei kovin monelle heru. Tämän sanon kokemuksen syvällä rintaäänellä, ja itselläni on kokemusta myös muista kaupungeista. - Unski
KMan_ kirjoitti:
Kyllähän kieroutunut sukupuolijakauma vaikuttaa väkisinkin ihmisten asenteisiin ja monilla naisilla nousee tavallaan "pissi päähän"...
Itse en tästä niinkään naisia syytä, koska eihän se naisten itsensä "vika" ole, että sattuvat elämään isojen tyttöjen "karkkikaupassa".
Yleisenä ohjeena paikkakunnan nuorille miehille voisin sanoa, että jos lähdet baari-iltaa viettämään pimpin kuvat silmissä, niin sitten kannattaa joko lähteä toiseen kaupunkiin bilettämään tai jäädä kotiin... Lappeenrannassa on järkevää bailata vain bailauksen vuoksi, koska laadukasta naisseuraa ei kovin monelle heru. Tämän sanon kokemuksen syvällä rintaäänellä, ja itselläni on kokemusta myös muista kaupungeista.Joo, kyllä on muualla suomessa sinkkumiehillä hyvät oltavat.
Esim: Jyväskylässä ei tarvinnut kauan yksin istuskella, kun seuraksi oikein tarjouduttiin.
Lappeenrannassa, jos lähdet yksin kuppilaan, niin yksin sieltä myös lähdet, se on nähty.
JOtain hyvääkin asiassa tietysti on, Lappeenrannasta tulee meinaan maan taitavimmat naisten iskijät, olosuhteiden pakosta ;) - KMan_
Unski kirjoitti:
Joo, kyllä on muualla suomessa sinkkumiehillä hyvät oltavat.
Esim: Jyväskylässä ei tarvinnut kauan yksin istuskella, kun seuraksi oikein tarjouduttiin.
Lappeenrannassa, jos lähdet yksin kuppilaan, niin yksin sieltä myös lähdet, se on nähty.
JOtain hyvääkin asiassa tietysti on, Lappeenrannasta tulee meinaan maan taitavimmat naisten iskijät, olosuhteiden pakosta ;)Tätä olen ajatellut itsekin, eli Lappeenrannassa sinkkumiehen luonne karaistuu ja tähän kun vielä yhdistetään karjalainen avoimuus, niin helpottaa kummasti asioita sitten muissa kaupungeissa.. :)
- Janne 67
Unski kirjoitti:
Joo, kyllä on muualla suomessa sinkkumiehillä hyvät oltavat.
JOtain hyvääkin asiassa tietysti on, Lappeenrannasta tulee meinaan maan taitavimmat naisten iskijät, olosuhteiden pakosta ;)Viikonloppuisin käyn usein Kouvolassa, kun yöpaikka on varma kaverin luona. Tosin lähes poikkeuksetta tulee lähdettyä jonkun paikallisen naisen matkaan, näyttäisi olevan Vaakunan asiakkaista suurin osa naisia ja lähestyttäessä valomerkkiä alkavat naiset jopa tunkevan juttusille, hienovaraisesti toki =)
Kokeilkaapas joskus, nämä viikonlopun reissut muissa kaupungeissa ovat antoisia!
Voihan tuo yletön flaksi johtua myös siitä että vieraspaikkakuntalainen ei häiritse jälkeenpäin ja samalla välttyy huonoksi naiseksi leimaantumiselta, mikä sinänsä on mielestäni turha ja aiheeton pelko nykyaikaa elettäessä. - KMan_
Janne 67 kirjoitti:
Viikonloppuisin käyn usein Kouvolassa, kun yöpaikka on varma kaverin luona. Tosin lähes poikkeuksetta tulee lähdettyä jonkun paikallisen naisen matkaan, näyttäisi olevan Vaakunan asiakkaista suurin osa naisia ja lähestyttäessä valomerkkiä alkavat naiset jopa tunkevan juttusille, hienovaraisesti toki =)
Kokeilkaapas joskus, nämä viikonlopun reissut muissa kaupungeissa ovat antoisia!
Voihan tuo yletön flaksi johtua myös siitä että vieraspaikkakuntalainen ei häiritse jälkeenpäin ja samalla välttyy huonoksi naiseksi leimaantumiselta, mikä sinänsä on mielestäni turha ja aiheeton pelko nykyaikaa elettäessä.Kouvolan Vaakunasta on kokemuksia, eikä siellä sukupuolijakauma usein ole kovinkaan paljon häävimpi kuin Lappeenrannassakaan, tosin toki tilanne aavistuksen verran parempi on kuin täällä. Sama pätee Imatran paikkoihin, sukupuolijakauma on vähän terveempi. Tosin muuten siinä kaupungissa on kyllä melko ahdistava junttimeininki...
Eiköhän ne parhaimmat apajat löydy jostain yliopistokaupungista (teknillisiä ei lasketa), jollaisia ei tosin täällä päin Suomea ole lainkaan. - Kruuse
KMan_ kirjoitti:
Tätä olen ajatellut itsekin, eli Lappeenrannassa sinkkumiehen luonne karaistuu ja tähän kun vielä yhdistetään karjalainen avoimuus, niin helpottaa kummasti asioita sitten muissa kaupungeissa.. :)
Mut se pitää osata ottaa huumorilla =)
- KMan_
Kruuse kirjoitti:
Niin, pitää ajatella positiivisesti... Lappeenrannan vähien horatsujen kanssa kun vuosia "taistelee", niin muualla onkin sitten paljon helpompaa, kun joskus täältä poikamiehen helvetistä pois pääsee...
- 'vera22v'
KMan_ kirjoitti:
Kouvolan Vaakunasta on kokemuksia, eikä siellä sukupuolijakauma usein ole kovinkaan paljon häävimpi kuin Lappeenrannassakaan, tosin toki tilanne aavistuksen verran parempi on kuin täällä. Sama pätee Imatran paikkoihin, sukupuolijakauma on vähän terveempi. Tosin muuten siinä kaupungissa on kyllä melko ahdistava junttimeininki...
Eiköhän ne parhaimmat apajat löydy jostain yliopistokaupungista (teknillisiä ei lasketa), jollaisia ei tosin täällä päin Suomea ole lainkaan.mä taidan tosiaan kävellä baareissa silmät kiinni tai jotain... tosin on vähän vaikee ottaa selvää onko mies varattu vai ei kun on kokenut viime aikoina 'kovia'.. miks miehet ei tee aloitetta? tai siis että jos on vaikka kiinnostunut jostain muijasta niin menis jutteleen tälle aiemmin illan aikana eikä vaan pyytää hitaita tanssii.. ei tyhmempi idea?
- KMan_
'vera22v' kirjoitti:
mä taidan tosiaan kävellä baareissa silmät kiinni tai jotain... tosin on vähän vaikee ottaa selvää onko mies varattu vai ei kun on kokenut viime aikoina 'kovia'.. miks miehet ei tee aloitetta? tai siis että jos on vaikka kiinnostunut jostain muijasta niin menis jutteleen tälle aiemmin illan aikana eikä vaan pyytää hitaita tanssii.. ei tyhmempi idea?
No ensinnäkin varmasti suurin osa baarien nuorista miehistä on sinkkuja tässä kaupungissa. Toki varattuunkin saattaa törmätä, jos kiinnittää silmänsä siihen paikan komeimpaan urokseen, johon kaikki muutkin naiset ovat aiemmin kiinnittäneet huomionsa.. (Jos vähän kärjistetään asiaa. :)
Itse kyllä uskallan tehdä aloitteen, jos sopiva tilaisuus tulee ja sopiva nainen osuu kohdalle. Tosin yleensä tämä on tässä kaupungissa melko turhaa, koska 90% varmuudella nainen ei ole vapaa. Tai sitten hänellä on muuten vakava asenneongelma. Miksi siis nähdä suotta vaivaa - näinkin voisi ajatella ja epäilemättä moni ajatteleekin.
Itse olen sen verran kauan asunut Lappeenrannassa, että tiedän kyllä tasan tarkkaan missä mennään, enkä todellisuudessa edes kuvittele tästä kaupungista mitään fiksua seuraa löytäväni. Lappeenrannassa vanhenen vain sen aikaa kuin on pakko, ja sitten siirryn paremmille apajille... - 'vera22v'
KMan_ kirjoitti:
No ensinnäkin varmasti suurin osa baarien nuorista miehistä on sinkkuja tässä kaupungissa. Toki varattuunkin saattaa törmätä, jos kiinnittää silmänsä siihen paikan komeimpaan urokseen, johon kaikki muutkin naiset ovat aiemmin kiinnittäneet huomionsa.. (Jos vähän kärjistetään asiaa. :)
Itse kyllä uskallan tehdä aloitteen, jos sopiva tilaisuus tulee ja sopiva nainen osuu kohdalle. Tosin yleensä tämä on tässä kaupungissa melko turhaa, koska 90% varmuudella nainen ei ole vapaa. Tai sitten hänellä on muuten vakava asenneongelma. Miksi siis nähdä suotta vaivaa - näinkin voisi ajatella ja epäilemättä moni ajatteleekin.
Itse olen sen verran kauan asunut Lappeenrannassa, että tiedän kyllä tasan tarkkaan missä mennään, enkä todellisuudessa edes kuvittele tästä kaupungista mitään fiksua seuraa löytäväni. Lappeenrannassa vanhenen vain sen aikaa kuin on pakko, ja sitten siirryn paremmille apajille...jos totta puhutaan niin sulla kman tuntuu olevan vakava asenneongelma tai sitten katkera ettet saa ketään.. ei pahalla mut sellasen käsityksen susta saa tekstin perusteella.
mäkin olen pääkaupunkiseudulta ja siks kai tätä asiaa ihmettelenkin, enemmän tai vähemmän.. eiköhän tää keskustelu ole tässä. - KMan_
'vera22v' kirjoitti:
jos totta puhutaan niin sulla kman tuntuu olevan vakava asenneongelma tai sitten katkera ettet saa ketään.. ei pahalla mut sellasen käsityksen susta saa tekstin perusteella.
mäkin olen pääkaupunkiseudulta ja siks kai tätä asiaa ihmettelenkin, enemmän tai vähemmän.. eiköhän tää keskustelu ole tässä.Kuten keskustelusta huomaat, niin en ole ihan yksin mielipiteineni...
Myönnän, että minulla on tietty "ennakkoasenne" lappeenrantalaisia naisia kohtaan, mutta tämä on ihan elämänkokemuksen tulosta. Parhaat ihmissuhteet ovat olleet muualla asuvien kanssa.
Eikä kysymys todellakaan ole siitä, etten saa "ketään", vaan siitä, ettei se "ketään" minulle riitä, vaan vaadin kyllä naiselta aika paljon muutakin sen lisäksi, että sattuu olemaan nainen...
Mutta onnea sinulle miehen metsästykseen! Lappeenrannassa sen ei pitäisi olla sen vaikeampaa kuin haulikolla seinään ampuminen metrin päästä... :) - diibadaa
'vera22v' kirjoitti:
mä taidan tosiaan kävellä baareissa silmät kiinni tai jotain... tosin on vähän vaikee ottaa selvää onko mies varattu vai ei kun on kokenut viime aikoina 'kovia'.. miks miehet ei tee aloitetta? tai siis että jos on vaikka kiinnostunut jostain muijasta niin menis jutteleen tälle aiemmin illan aikana eikä vaan pyytää hitaita tanssii.. ei tyhmempi idea?
Kyllä totakin on kokeiltu tota alotteen tekemistä, mutta kun yrittää jotain keskustelun tynkkää jollekkin kiinnostavalle naiselle yrittää, ni sillon sit ollaan et mitäs vittua mulle tuut juttelee, (vaikkakin on kyllä ollu jonkinlaista silmäpeliä). Mä oon ainakin saanu sellasen kuvan tästä kaupungista, et ei tääl naisille kelpaa ku jotkut lätkäjätkät ja korispelaajat.
Mut kyllähän sitä kaikilla jätkillä on jonkinlaista asennevammaa/itseluottamuksen puutetta(kokemusta on) ku pitäis mennä juttelemaan jollekkin kauniille naiselle. Toi vaan vinkkinä teillekkin(naisille) et kaikilla ei aina oo pokkaa tulla "heruttamaan"/juttelemaan jos on esim. "kokenu kovia" viime aikoina. Se on vaan niin helppoa jättää se aina siihen viime tinkaan koska sillon se on "tupla tai kuitti". - KMan_
diibadaa kirjoitti:
Kyllä totakin on kokeiltu tota alotteen tekemistä, mutta kun yrittää jotain keskustelun tynkkää jollekkin kiinnostavalle naiselle yrittää, ni sillon sit ollaan et mitäs vittua mulle tuut juttelee, (vaikkakin on kyllä ollu jonkinlaista silmäpeliä). Mä oon ainakin saanu sellasen kuvan tästä kaupungista, et ei tääl naisille kelpaa ku jotkut lätkäjätkät ja korispelaajat.
Mut kyllähän sitä kaikilla jätkillä on jonkinlaista asennevammaa/itseluottamuksen puutetta(kokemusta on) ku pitäis mennä juttelemaan jollekkin kauniille naiselle. Toi vaan vinkkinä teillekkin(naisille) et kaikilla ei aina oo pokkaa tulla "heruttamaan"/juttelemaan jos on esim. "kokenu kovia" viime aikoina. Se on vaan niin helppoa jättää se aina siihen viime tinkaan koska sillon se on "tupla tai kuitti".Mitä "lätkäjätkiin" tulee, niin ainakin omien havaintojeni mukaan SaiPan Frank Banham ja Eetu Qvist saivat olla Divassa viime lauantaina aika rauhassa... En tosin seurannut miesten edesottamuksia kovinkaan tarkkaan.
Mitä sanot "asennevammasta", niin olet ihan oikeassa. Itselläni ainakin on "asennevamma" lappeenrantalaisten naisten suhteen, myönnän sen täysin. Olen asunut pitkään Lappeenrannassa, ja jos Lappeenrannan baareista pokaamistani naisista yli puolet on ollut kaupungissa vierailevia ulkopaikkakuntalaisia naisia (sattumalta), niin se varmaan kertoo jostain jo jotain! - 'vera22v'
KMan_ kirjoitti:
Mitä "lätkäjätkiin" tulee, niin ainakin omien havaintojeni mukaan SaiPan Frank Banham ja Eetu Qvist saivat olla Divassa viime lauantaina aika rauhassa... En tosin seurannut miesten edesottamuksia kovinkaan tarkkaan.
Mitä sanot "asennevammasta", niin olet ihan oikeassa. Itselläni ainakin on "asennevamma" lappeenrantalaisten naisten suhteen, myönnän sen täysin. Olen asunut pitkään Lappeenrannassa, ja jos Lappeenrannan baareista pokaamistani naisista yli puolet on ollut kaupungissa vierailevia ulkopaikkakuntalaisia naisia (sattumalta), niin se varmaan kertoo jostain jo jotain!kyllä mä oikeastaan tajuan teitä kahta..kmania ja kuka tää toinen nyt oli..
mut aika pahaa tekstiä lappeenrannan naisista :D sen oon tiennyt että suurin osa lappeenrantalaisista on aika.. miten sanois.. tylyjä. mut että oikeen yleistetään että ne naiset :D
mä en henk koht haluais kyllä mitään lätkäjätkää vaan miehen jolla aikaa urheiluun mutta myös mulle :) lätkäjätkä koettu kerran... - lprtyttö
'vera22v' kirjoitti:
kyllä mä oikeastaan tajuan teitä kahta..kmania ja kuka tää toinen nyt oli..
mut aika pahaa tekstiä lappeenrannan naisista :D sen oon tiennyt että suurin osa lappeenrantalaisista on aika.. miten sanois.. tylyjä. mut että oikeen yleistetään että ne naiset :D
mä en henk koht haluais kyllä mitään lätkäjätkää vaan miehen jolla aikaa urheiluun mutta myös mulle :) lätkäjätkä koettu kerran...Onkohan itsetunto lappeenrannan miehillä ihan kohdallaan, kun pitää meitä lappeenrantalaisia tyttöjä noin morkata... Mun mielestä ihmiset on ihan yhtä vittumoisia/ihania melkeinpä missä vaan, omasta asenteesta se on pitkälti kiinni. Itse oon ainakin tavannut kauheesti mukavia miehiä baarissa ja muualla, ja onpa mulla paljon tyttökavereitakin ketkä on tavannut mukavia miehiä... ei niissä miehissä mitään vikaa ole, kun ei oo mun mielestä meissä naisissakaan.
- Repro
Kruuse kirjoitti:
Siinä kasvaa luonne,oppii kikat ja kasvaa ihmisenä.
"Vanhasta salametsästäjästä tulee paras riistanvartija" tuo sanonta pitää aika kutinsa tässäkin asiassa.
Ya know whadam saayyin'? =D - KMan_
lprtyttö kirjoitti:
Onkohan itsetunto lappeenrannan miehillä ihan kohdallaan, kun pitää meitä lappeenrantalaisia tyttöjä noin morkata... Mun mielestä ihmiset on ihan yhtä vittumoisia/ihania melkeinpä missä vaan, omasta asenteesta se on pitkälti kiinni. Itse oon ainakin tavannut kauheesti mukavia miehiä baarissa ja muualla, ja onpa mulla paljon tyttökavereitakin ketkä on tavannut mukavia miehiä... ei niissä miehissä mitään vikaa ole, kun ei oo mun mielestä meissä naisissakaan.
Sinä et olekaan lappeenrantalainen mies, joten olet aika jäävi sanomaan mitään.. :)
Kyllä varmaan minäkin törmäisin paljon mukaviin miehiin, jos olisin nainen Lappeenrannassa... Ja mitä enemmän mukaviin miehiin törmäisin, niin sitä todennäköisemmin ennemmin tai myöhemmin loukkaisin joitain niistä mukavista miehistä. Kaikki mukavat miehet kun eivät välttämättä pidä siitä, että nainen on tekemisissä lukuisten muidenkin mukavien miesten kanssa...
No joo. Itse kumminkin uskon siihen, ettei kieroutunut sukupuolijakauma voi olla vaikuttamatta ihmisten asenteisiin ja käyttäytymiseen monellakin tavalla. Jos jokaista naista kohti kaupungissa on esimerkiksi kolme miestä, niin onhan päivänselvää, että naisen on aika monelle pakko sanoa "ei" ja ennen pitkää asenne saattaa muokkautua aika bitchmäiseksikin, kun miehet alkavat vaikuttaa epätoivoisilta vonkaajilta. Pissi siis saattaa kihahtaa päähän ja nainen luulee olevansa prinsessa, taivaan lahja maailman miehille... Mutta kuten jo aiemmin sanoin, tämä ei niinkään ole naisen itsensä vika, koska hänhän on vain olosuhteiden uhri kuten miehetkin. - Repro
KMan_ kirjoitti:
Sinä et olekaan lappeenrantalainen mies, joten olet aika jäävi sanomaan mitään.. :)
Kyllä varmaan minäkin törmäisin paljon mukaviin miehiin, jos olisin nainen Lappeenrannassa... Ja mitä enemmän mukaviin miehiin törmäisin, niin sitä todennäköisemmin ennemmin tai myöhemmin loukkaisin joitain niistä mukavista miehistä. Kaikki mukavat miehet kun eivät välttämättä pidä siitä, että nainen on tekemisissä lukuisten muidenkin mukavien miesten kanssa...
No joo. Itse kumminkin uskon siihen, ettei kieroutunut sukupuolijakauma voi olla vaikuttamatta ihmisten asenteisiin ja käyttäytymiseen monellakin tavalla. Jos jokaista naista kohti kaupungissa on esimerkiksi kolme miestä, niin onhan päivänselvää, että naisen on aika monelle pakko sanoa "ei" ja ennen pitkää asenne saattaa muokkautua aika bitchmäiseksikin, kun miehet alkavat vaikuttaa epätoivoisilta vonkaajilta. Pissi siis saattaa kihahtaa päähän ja nainen luulee olevansa prinsessa, taivaan lahja maailman miehille... Mutta kuten jo aiemmin sanoin, tämä ei niinkään ole naisen itsensä vika, koska hänhän on vain olosuhteiden uhri kuten miehetkin.Nyt tuli asiaa.
Itsekin kohdannut valitettavan usein tuon,tai oikeastaan loukannut tunteensa,polttanut näppinsä ja kyllästynyt elämäänsä,kun on löytänyt jonkun naisen jonka kanssa kuvittelisi elävänsä pitempääkin,ja ilmeneekin etten ole ainut kala merrassa,vaan miehiä onkin useampia.
Niin kiltti olemus ja ulkonäkö saattaa pettää todella pahasti.
Tässä sitä sitten ihmetellään ja sadatellaan kun me miehet ollaan niin perseestä,kun jotkut naiset ovat meistä tälläisiä luoneet.
Tässä uskalla kohta enää mitään tehdä eikä kelleen jutella,kun aina tuntuu pohja pettävän ja jalka uppoavan. - nainen
Repro kirjoitti:
Nyt tuli asiaa.
Itsekin kohdannut valitettavan usein tuon,tai oikeastaan loukannut tunteensa,polttanut näppinsä ja kyllästynyt elämäänsä,kun on löytänyt jonkun naisen jonka kanssa kuvittelisi elävänsä pitempääkin,ja ilmeneekin etten ole ainut kala merrassa,vaan miehiä onkin useampia.
Niin kiltti olemus ja ulkonäkö saattaa pettää todella pahasti.
Tässä sitä sitten ihmetellään ja sadatellaan kun me miehet ollaan niin perseestä,kun jotkut naiset ovat meistä tälläisiä luoneet.
Tässä uskalla kohta enää mitään tehdä eikä kelleen jutella,kun aina tuntuu pohja pettävän ja jalka uppoavan.Ja kun nainen luulee löytäneensä hyvän
miehen ei hän halua yleensä sitoutua
(mutta tämä lienee yleistä myös muuallakin kuin
Lappeenrannassa).
Niin se vapaus näyttää olevan tärkeämpi asia miehelle kuin parisuhde yhden naisen kanssa kerrallaan :D - lprtyttö
KMan_ kirjoitti:
No joo. Itse kumminkin uskon siihen, ettei kieroutunut sukupuolijakauma voi olla vaikuttamatta ihmisten asenteisiin ja käyttäytymiseen monellakin tavalla. Jos jokaista naista kohti kaupungissa on esimerkiksi kolme miestä, niin onhan päivänselvää, että naisen on aika monelle pakko sanoa "ei" ja ennen pitkää asenne saattaa muokkautua aika bitchmäiseksikin, kun miehet alkavat vaikuttaa epätoivoisilta vonkaajilta. Pissi siis saattaa kihahtaa päähän ja nainen luulee olevansa prinsessa, taivaan lahja maailman miehille... Mutta kuten jo aiemmin sanoin, tämä ei niinkään ole naisen itsensä vika, koska hänhän on vain olosuhteiden uhri kuten miehetkin.Niin... no vaikka niitä miehiä olisikin kolme jokaiselle naiselle, niin ei se sitä tarkoita, että moraali ihmiseltä mihinkään katoaisi... Mulle ei ainakaan ikinä tulisi mieleen pyöriä monen miehen kanssa samaan aikaan, siitähän luulisi katoavan maku. ...Niin ja taidan sitten olla vähän heikommalla ulkokuorella varustettu, kun ei mulla ainakaan mitään ylitarjontaa oo baarissa ollut, hyvä että kukaan käy edes ikinä pyytämässä tanssimaan :)
- KMan_
lprtyttö kirjoitti:
Niin... no vaikka niitä miehiä olisikin kolme jokaiselle naiselle, niin ei se sitä tarkoita, että moraali ihmiseltä mihinkään katoaisi... Mulle ei ainakaan ikinä tulisi mieleen pyöriä monen miehen kanssa samaan aikaan, siitähän luulisi katoavan maku. ...Niin ja taidan sitten olla vähän heikommalla ulkokuorella varustettu, kun ei mulla ainakaan mitään ylitarjontaa oo baarissa ollut, hyvä että kukaan käy edes ikinä pyytämässä tanssimaan :)
Mikäs estää sua itse tekemästä aloitteen? :) Itse ainakin arvostaisin sitä, jos joku nainen tulisi oma-aloitteisesti joskus juttelemaan... Tällä vuosituhannella ei montaa kertaa ole sellaista ihmettä nähty. Josset juttelemaan "uskalla" mennä, niin sekin auttaa, jos "annat ymmärtää", eli katsot vaikka kiinnostavaa herraa tiukasti silmiin ja muutenkin elehdit asiaankuuluvasti...
Itselleni on ainakin melko suuri kynnys mennä juttelemaan vieraan naisen kanssa, joka ei millään tavalla ole osoittanut kiinnostustaan ja lisäksi pitää ehkä seuraa muutamalle kaverilleen.
Ymmärrän kyllä, että puheet "tasa-arvosta" ovat täyttä potaskaa ja on edelleen enimmäkseen miehen tehtävä tehdä aloitteet, mutta yhtä lailla naisen tehtäviin kuuluu pienten "vinkkien" antaminen, eli juuri esim. silmäpeli. Jos nainen haluaa seuraa, niin ei asiaa tarvitse tarpeettoman vaikeaksi tehdä miehen kannalta... - Kruuse
KMan_ kirjoitti:
Mikäs estää sua itse tekemästä aloitteen? :) Itse ainakin arvostaisin sitä, jos joku nainen tulisi oma-aloitteisesti joskus juttelemaan... Tällä vuosituhannella ei montaa kertaa ole sellaista ihmettä nähty. Josset juttelemaan "uskalla" mennä, niin sekin auttaa, jos "annat ymmärtää", eli katsot vaikka kiinnostavaa herraa tiukasti silmiin ja muutenkin elehdit asiaankuuluvasti...
Itselleni on ainakin melko suuri kynnys mennä juttelemaan vieraan naisen kanssa, joka ei millään tavalla ole osoittanut kiinnostustaan ja lisäksi pitää ehkä seuraa muutamalle kaverilleen.
Ymmärrän kyllä, että puheet "tasa-arvosta" ovat täyttä potaskaa ja on edelleen enimmäkseen miehen tehtävä tehdä aloitteet, mutta yhtä lailla naisen tehtäviin kuuluu pienten "vinkkien" antaminen, eli juuri esim. silmäpeli. Jos nainen haluaa seuraa, niin ei asiaa tarvitse tarpeettoman vaikeaksi tehdä miehen kannalta...kynnys mennä juttelemaan on ehkä suurin varsinkin, jos ollaan oltu jo muutaman kerran tilanteessa, jossa pieni hymy tai katsekontakti on ollut mahdollista heittää mutta niitä ei ole tullut. Eli jos vastakkaisen sukupuolen edustaja ei ole osoittanut kiinnostustaan mitenkään, häntä tuskin tuleekaan kiinnostamaan.
Jos olen itse hieman yrittänyt jotain pientä katsetta luoda saamatta minkäännäköistä vastakaikua, jätän asian suosiolla sikseen.. turhaa mennä neitiä vaivaannuttamaan toisten silmien eteen. Mutta jos jotain pientä vihjettä on annettu, vastaan kyllä siihen ja kyllä se aina silloin tällöin siitä etenee =)
Niin siitä, että nainen tulee joskus oma-aloitteisesti juttelemaan, on joskus nähty tapahtuvan lappeenrannassakin. Kysykää vaikka Reprolta! - S-mies
Rita kirjoitti:
Kyllä sitä varatutkin käy tanssimassa, mut ei ehkä lähe jonkun pyytämänä, ettei tuu sitte kotona nyrkistä..
Haluaisin löytää itselleni naisen, joka suostuu tuollaiseen komennukseen. En normaalisti lyö naista missään tilanteessa, mutta jos joku pitkä ja hoikka tyttönen pitää sitä edellytyksenä suhteelle, niin kyllä minulta pesee.
PS: Sormukselliset jätän yleensä rauhaan... - S-mies
lprtyttö kirjoitti:
Onkohan itsetunto lappeenrannan miehillä ihan kohdallaan, kun pitää meitä lappeenrantalaisia tyttöjä noin morkata... Mun mielestä ihmiset on ihan yhtä vittumoisia/ihania melkeinpä missä vaan, omasta asenteesta se on pitkälti kiinni. Itse oon ainakin tavannut kauheesti mukavia miehiä baarissa ja muualla, ja onpa mulla paljon tyttökavereitakin ketkä on tavannut mukavia miehiä... ei niissä miehissä mitään vikaa ole, kun ei oo mun mielestä meissä naisissakaan.
Veikkaan että sulla on asenne kohdallaan ja myös huumorintajua sekä kiinnostusta.
Kesällä sataman jollain terassilla mun pöytään tuli muutama tyttö istumaan ja sitten kun kaveri heitti jotain juttua, ne katto tyyliin: miks sä puhut meille? Sit on teitä mukavia, jotka heittää vähän jotain skeidaläppää ajan kuluksi ja jos ei ole aihetta jatkotoimenpiteisiin, niin ok, oli kiva tavata jne.
Ei tää mitään morkkausta ole, vähän läpsyttelyä poskille vaan, että jutelkaa rennosti, c'mon! - lprtyttö
KMan_ kirjoitti:
Ymmärrän kyllä, että puheet "tasa-arvosta" ovat täyttä potaskaa ja on edelleen enimmäkseen miehen tehtävä tehdä aloitteet, mutta yhtä lailla naisen tehtäviin kuuluu pienten "vinkkien" antaminen, eli juuri esim. silmäpeli. Jos nainen haluaa seuraa, niin ei asiaa tarvitse tarpeettoman vaikeaksi tehdä miehen kannalta...No... itseasiassa minä se taidan olla joka aina menee miehille juttelemaan, että se siitä.
Onhan täällä Lappeenrannassa paljon miehiä, kun on tuo teknillinen yliopisto joka niitä tuottaa liukuhihnalla Lappeenrannan yöelämään, mutta jos haluaa itselleen prosessi-insinöörin tai konetekniikan DI:n niin mikäs siinä, Filosofian tohtoreita täältä on turha lähteä hakemaan, tai edes humanisteja... Lappeenrannassa on pelkkiä ÄIJIÄ, ei miehiä siinä omassa merkityksessään, että vaikka meillä miehiä paljon onkin niin sanoisin että laatu silti voittaa määrän, siksi kai olenkin aina seurustellut ulkopaikkakuntalaisen kanssa ;) - KMan_
lprtyttö kirjoitti:
No... itseasiassa minä se taidan olla joka aina menee miehille juttelemaan, että se siitä.
Onhan täällä Lappeenrannassa paljon miehiä, kun on tuo teknillinen yliopisto joka niitä tuottaa liukuhihnalla Lappeenrannan yöelämään, mutta jos haluaa itselleen prosessi-insinöörin tai konetekniikan DI:n niin mikäs siinä, Filosofian tohtoreita täältä on turha lähteä hakemaan, tai edes humanisteja... Lappeenrannassa on pelkkiä ÄIJIÄ, ei miehiä siinä omassa merkityksessään, että vaikka meillä miehiä paljon onkin niin sanoisin että laatu silti voittaa määrän, siksi kai olenkin aina seurustellut ulkopaikkakuntalaisen kanssa ;)Toki jos kriteerit on niin tiukat, että miehen pitää ehdottomasti opiskella jotain tiettyä alaa (jota ei Lappeenrannassa opeteta), niin siinä tapauksessa voi tarjonta olla jossain muualla varmaankin parempaa...
Lappeenrannassa kyllä opiskelee teekkareiden lisäksi tuhatkunta kadettikoululaistakin, ja tuohon vielä mm. ammattikorkean poitsut lisäksi... Eli kyllä valinnanvaraa löytyy aika paljon.
Mutta tosiaan jos 1970-luvun hippipoikaa etsit, niin ehkäpä vaikka Jyväskylästä löytyy paremmin. Mutta siellä on sitten kilpailukin miehistä kovempi, eli parrun saaminen ei ole ihan niin itsestäänselvä asia kuin Lappeenrannassa...
- nainen27
Enpä ole minäkään miestä löytänyt (en ole onneksi kauan joutunut vielä etsimään), mutta huonolta näyttää! Kaikki mukavan oloiset sekä suht hyvännäköiset on varattuja. Jäljelle jää vain kännisiä, huonosti käyttäytyviä ja pukeutuvia miehiä. No, ehkäpä joku päivä...
- KMan_
Mie en kyllä ymmärrä... Esim. viime lauantaina Divassa oli sadoittain hyvännäköisiä miehiä, ja varmasti hyvin suuri osa heistä vapaita (mukaanluettuna minä ja joukko kavereitani). Ei luulisi olevan kovin vaikea löytää sieltä miestä itselleen.
Riippuu tietenkin vähän siitä, minkä ikäistä seuraa olet etsimässä. Jos vaadit mieheltä yli 30 vuoden ikää, niin siinä ikäluokassa markkinat on käsittääkseni jo paljon huonommat kuin ikäluokassa 20-30. Tosin tässä kaupungissa on enemmän miehiä myös ikäluokassa kolkyt ja risat, kuten itse asiassa kaikissa muissakin ikäluokissa aina tuonne kuudenkympin paremmalle puolelle asti. (Siellä sitten ero onkin niin huima naisten hyväksi, että sen ansiosta kokonaisuutena kaupungissa on itse asiassa kirjoilla enemmän naisia kuin miehiä! Kieroa... (Mutta kaikki opiskelijathan eivät kylläkään ole kirjoilla täällä.))
Mutta siis sinulla, 27-vuotiaalla naisella, on tässä kaupungissa joka tapauksessa huomattavasti paremmat apajat kuin vastaavan ikäisellä miehellä. Josset ihan heti eron jälkeen onnistu uutta kumppania löytämään, niin se ei tosiaankaan ole kaupungin ja kaupungin tarjonnan vika. - 'vera22v'
KMan_ kirjoitti:
Mie en kyllä ymmärrä... Esim. viime lauantaina Divassa oli sadoittain hyvännäköisiä miehiä, ja varmasti hyvin suuri osa heistä vapaita (mukaanluettuna minä ja joukko kavereitani). Ei luulisi olevan kovin vaikea löytää sieltä miestä itselleen.
Riippuu tietenkin vähän siitä, minkä ikäistä seuraa olet etsimässä. Jos vaadit mieheltä yli 30 vuoden ikää, niin siinä ikäluokassa markkinat on käsittääkseni jo paljon huonommat kuin ikäluokassa 20-30. Tosin tässä kaupungissa on enemmän miehiä myös ikäluokassa kolkyt ja risat, kuten itse asiassa kaikissa muissakin ikäluokissa aina tuonne kuudenkympin paremmalle puolelle asti. (Siellä sitten ero onkin niin huima naisten hyväksi, että sen ansiosta kokonaisuutena kaupungissa on itse asiassa kirjoilla enemmän naisia kuin miehiä! Kieroa... (Mutta kaikki opiskelijathan eivät kylläkään ole kirjoilla täällä.))
Mutta siis sinulla, 27-vuotiaalla naisella, on tässä kaupungissa joka tapauksessa huomattavasti paremmat apajat kuin vastaavan ikäisellä miehellä. Josset ihan heti eron jälkeen onnistu uutta kumppania löytämään, niin se ei tosiaankaan ole kaupungin ja kaupungin tarjonnan vika.tehdäänkö niin että kaikki tänne kirjottaneet sinkut tulee perjantaina divaan ja aivan älytön silmäpeli ja juttelutuokiot kehiin :D vähänkö olis kivaa :)
ei kyllä.. mä oon ennen kyllä (noin vajaa vuosi sitten) ihan uskaliaasti mennyt jutteleen kenelle tahansa baarissa, myös selvinpäin mut nykyään vähän vaikeaa koska kävi miten kävi tossa jokunen aika sitten eikä oikeen uskalla enää... sitten mä annan väärän kuvan itestäni vahingossa. oon kyllä huomannut että mua katsellaan ja tullaan pyytää tanssiin mut mä vaan menen ihan lukkoon vaikka haluaisinkin mennä..
sen takia kai odotan sitä prinssi rohkeaa joka tulis 'pehmittää' mua jutuillaan :)) - Kruuse
'vera22v' kirjoitti:
tehdäänkö niin että kaikki tänne kirjottaneet sinkut tulee perjantaina divaan ja aivan älytön silmäpeli ja juttelutuokiot kehiin :D vähänkö olis kivaa :)
ei kyllä.. mä oon ennen kyllä (noin vajaa vuosi sitten) ihan uskaliaasti mennyt jutteleen kenelle tahansa baarissa, myös selvinpäin mut nykyään vähän vaikeaa koska kävi miten kävi tossa jokunen aika sitten eikä oikeen uskalla enää... sitten mä annan väärän kuvan itestäni vahingossa. oon kyllä huomannut että mua katsellaan ja tullaan pyytää tanssiin mut mä vaan menen ihan lukkoon vaikka haluaisinkin mennä..
sen takia kai odotan sitä prinssi rohkeaa joka tulis 'pehmittää' mua jutuillaan :))vai että divaa porukalla ja törkeen kova flirtti päälle, sehän olis ku jonkuu sinkkukerhon kokoontumine =)
Joo siis mitä minä nyt sitte ymmärsin sinusta, ni meet ihan lukkoo etkä saa sahaa suusta ku joku tekee sinuu koskevan alotteen.. mistäs minä vera hyvä tiedän ensi perjantaina että oot juur minusta kiinnostunu? Lupaatko hymyillä edes hetken aikaa vaikka ujous paistaisikin kasvoiltasi? Kannanko sinut kotia baarista jotta saan sinusta mitään irti??? =) - KMan_
'vera22v' kirjoitti:
tehdäänkö niin että kaikki tänne kirjottaneet sinkut tulee perjantaina divaan ja aivan älytön silmäpeli ja juttelutuokiot kehiin :D vähänkö olis kivaa :)
sen takia kai odotan sitä prinssi rohkeaa joka tulis 'pehmittää' mua jutuillaan :))Suomi on niin feministinen yhteiskunta, ettei tässä maassa miehet yksinkertaisesti "uskalla" olla niin suoraviivaisia ja päällekäyviä kuin useimmissa muissa maissa. Ties vaikka saisi syytteen seksuaalisesta häirinnästä... :) Miehet on aivopesty olemaan tossun alla tässä maassa.
- sinkku 25 v.
KMan_ kirjoitti:
Suomi on niin feministinen yhteiskunta, ettei tässä maassa miehet yksinkertaisesti "uskalla" olla niin suoraviivaisia ja päällekäyviä kuin useimmissa muissa maissa. Ties vaikka saisi syytteen seksuaalisesta häirinnästä... :) Miehet on aivopesty olemaan tossun alla tässä maassa.
Heipähei! Tää nainen taitaa käydä sitten väärissä ravintoloissa (tosin sitäkin ahkerammin..). Olen vuoden verran asunut Lappeenrannassa ja todennut ettei täällä oikeasti ole varteenotettavia sinkkumiehiä. (ainakaan baareissa, ja etenkään jos ei halua humpalle monttuun tai jortsuille teknohelvettiin..) Mistähän niitä löytyisi??? Samoin kuin metsästysseuraa olisin vailla saman ikäluokan sinkkunaisista! Alkaa akottuneilla kamuilla olla jo kiintiö täys miehen metsästystä =)
- nainen27
KMan_ kirjoitti:
Mutta siis sinulla, 27-vuotiaalla naisella, on tässä kaupungissa joka tapauksessa huomattavasti paremmat apajat kuin vastaavan ikäisellä miehellä. Josset ihan heti eron jälkeen onnistu uutta kumppania löytämään, niin se ei tosiaankaan ole kaupungin ja kaupungin tarjonnan vika.Hittolainen! En ollut viime lauantaina Divassa. Tulevana lauantaina olen menossa. Toivottavasti ne komeat miehet ovat myös silloin siellä :)
Vaikka olen 27 niin mies voisi olla iältään 25-30.
Täytyy myöntää, että olen ehkä hieman ronkeli miesten suhteen. Enkä viitsi valehdella etteikö ulkonäöllä ja vaatetuksella olisi merkitystä.
Yksi ongelma minulla vielä on. Moni kiinnostava mies on usein minua lyhyempi. Itse olen 175 pitkä enkä halua lyhyempää miestä... - nainen27
sinkku 25 v. kirjoitti:
Heipähei! Tää nainen taitaa käydä sitten väärissä ravintoloissa (tosin sitäkin ahkerammin..). Olen vuoden verran asunut Lappeenrannassa ja todennut ettei täällä oikeasti ole varteenotettavia sinkkumiehiä. (ainakaan baareissa, ja etenkään jos ei halua humpalle monttuun tai jortsuille teknohelvettiin..) Mistähän niitä löytyisi??? Samoin kuin metsästysseuraa olisin vailla saman ikäluokan sinkkunaisista! Alkaa akottuneilla kamuilla olla jo kiintiö täys miehen metsästystä =)
Kaikki kaverit on pariskuntia. Harvoin niitä liikkeelle saa... Ja jos saa, niin kotia pitää päästä ajoissa.
- 'vera22v'
nainen27 kirjoitti:
Hittolainen! En ollut viime lauantaina Divassa. Tulevana lauantaina olen menossa. Toivottavasti ne komeat miehet ovat myös silloin siellä :)
Vaikka olen 27 niin mies voisi olla iältään 25-30.
Täytyy myöntää, että olen ehkä hieman ronkeli miesten suhteen. Enkä viitsi valehdella etteikö ulkonäöllä ja vaatetuksella olisi merkitystä.
Yksi ongelma minulla vielä on. Moni kiinnostava mies on usein minua lyhyempi. Itse olen 175 pitkä enkä halua lyhyempää miestä...että ronkeli olen mäkin :) vaatteilla ja ulkonäöllä on väliä mut en mitään muskelimasaa kyllä ottais :D
joo, kaikki vaan rohkeesti leikkii sinkkutapaamista lauantaina :)) luulen että ite hannaan mutta.. :)
jospa yksinkertaisesti ottas iloisemman asenteen ja yrittäs unohtaa sen kaiken pskan mitä on käynyt ja antaa mahdollisuus edes.. ei kaikki voi olla samanlaisia idiootteja kun eräs :/
katsotaan :)
jos kiinnostaa mailata niin laittakaa mailiossuja (siis naiset :D) niin voisin ottaa yhteyttä ja pohditaan mistä niitä miehiä löytää :D - Kruuse
'vera22v' kirjoitti:
että ronkeli olen mäkin :) vaatteilla ja ulkonäöllä on väliä mut en mitään muskelimasaa kyllä ottais :D
joo, kaikki vaan rohkeesti leikkii sinkkutapaamista lauantaina :)) luulen että ite hannaan mutta.. :)
jospa yksinkertaisesti ottas iloisemman asenteen ja yrittäs unohtaa sen kaiken pskan mitä on käynyt ja antaa mahdollisuus edes.. ei kaikki voi olla samanlaisia idiootteja kun eräs :/
jos kiinnostaa mailata niin laittakaa mailiossuja (siis naiset :D) niin voisin ottaa yhteyttä ja pohditaan mistä niitä miehiä löytää :Dno oisitte kuulkaas neidit ollu viime lauantaina liikkeellä kun oltiin oikein puvut päällä divassa... ei mitään huonosti pukeutuvia miehiä =) Melkein kävi huvittamaan kun pois lähtiessä ulkopuolella kolmekymppinen nahkatakkinen mies tuli ilmottamaan että "miks teil on puvut päällä, voitteko lyödä minua turpaan ku tarviin sitä" Outo tilanne, kun virallisesti pukeutuminen houkuttelee oikein riidanhaastajaa.. no se oli vaan pieni otos lappeentantalaisista miehistä :D
- nainen27
Kruuse kirjoitti:
no oisitte kuulkaas neidit ollu viime lauantaina liikkeellä kun oltiin oikein puvut päällä divassa... ei mitään huonosti pukeutuvia miehiä =) Melkein kävi huvittamaan kun pois lähtiessä ulkopuolella kolmekymppinen nahkatakkinen mies tuli ilmottamaan että "miks teil on puvut päällä, voitteko lyödä minua turpaan ku tarviin sitä" Outo tilanne, kun virallisesti pukeutuminen houkuttelee oikein riidanhaastajaa.. no se oli vaan pieni otos lappeentantalaisista miehistä :D
Jos tulet/tulette ensi lauantaina Divaan puvut päällä, niin varmaan tunnistan:) Minä olen se pitkä nainen, joka luultavasti näyttää hyvin tylsistyneelle ja myös sille, että pysykää kaikki kaukana. Noin minulle on sanottu... :)
- KMan_
'vera22v' kirjoitti:
että ronkeli olen mäkin :) vaatteilla ja ulkonäöllä on väliä mut en mitään muskelimasaa kyllä ottais :D
jos kiinnostaa mailata niin laittakaa mailiossuja (siis naiset :D) niin voisin ottaa yhteyttä ja pohditaan mistä niitä miehiä löytää :DHeh, ronkeli olen minäkin naisten suhteen, eikä ehkä kannattaisi, koska esimerkiksi ruumiinrakenne karsii jo heti kättelyssä yli puolet naisista pois.. Hoikka pitää olla. Ja Suomi on kyllä ihan väärä maa ja Lappeenranta erityisen väärä kaupunki, jos pitää hoikista naisista...
Jos sattuu pitämään latinotyyppisistä, tummista tai mustista miehistä, niin varmasti Lappeenranta on siinäkin tapauksessa väärä paikka. Sen sijaan komeita, fiksuja, suomalaisen näköisiä sinkkupoikia on kaupunki täynnä, joten naisille pitäisi kyllä löytyä seuraa vähän vaativampaankin makuun...
Mitä ensi lauantaihin tulee, niin Diva (ja Lappeenrannan baarit muutenkin) on aina se vihoviimeinen vaihtoehto, joihin mennään vain siinä tapauksessa, ettei kerta kaikkiaan muuta tekemistä saa kehiteltyä. :) - 'vera22v'
nainen27 kirjoitti:
Jos tulet/tulette ensi lauantaina Divaan puvut päällä, niin varmaan tunnistan:) Minä olen se pitkä nainen, joka luultavasti näyttää hyvin tylsistyneelle ja myös sille, että pysykää kaikki kaukana. Noin minulle on sanottu... :)
mulle on sanottu aivan samaa, että näytän siltä että menkää kaikki pois kauas musta :D no joo, saatan vaikka näyttääkin mut kyllä siinä on sit käyny joku erittäin humalassa oleva ei niinkään kovin kiinnostavan näkönen ihminen :))
yleisesti ottaen tuun toimeen niin monien ihmisten kanssa että on se kumma ku tollasta tullaan sanomaan... tai sitten piiloudun kuoreeni tosiaan.
Mä menen huomenna bilettään ja kivaa tulee :) sinne kruuse puku päällä :P - 'vera22v'
KMan_ kirjoitti:
Heh, ronkeli olen minäkin naisten suhteen, eikä ehkä kannattaisi, koska esimerkiksi ruumiinrakenne karsii jo heti kättelyssä yli puolet naisista pois.. Hoikka pitää olla. Ja Suomi on kyllä ihan väärä maa ja Lappeenranta erityisen väärä kaupunki, jos pitää hoikista naisista...
Jos sattuu pitämään latinotyyppisistä, tummista tai mustista miehistä, niin varmasti Lappeenranta on siinäkin tapauksessa väärä paikka. Sen sijaan komeita, fiksuja, suomalaisen näköisiä sinkkupoikia on kaupunki täynnä, joten naisille pitäisi kyllä löytyä seuraa vähän vaativampaankin makuun...
Mitä ensi lauantaihin tulee, niin Diva (ja Lappeenrannan baarit muutenkin) on aina se vihoviimeinen vaihtoehto, joihin mennään vain siinä tapauksessa, ettei kerta kaikkiaan muuta tekemistä saa kehiteltyä. :)mä ainakin olen hoikka, ja saanut kuulla kyllästymiseen asti että oot nätti ja kaunis... plaah. tylsää.. voisko puhua jostain muustakin kun ulkonäöstä tai edes kommenttien jälkeen puhua jostain muusta :D
ja divaan mennään sen takia et siellä nyt yksinkertasesti on porukkaa eniten.. en oo sentään erakkoluonne et istuisin väkisin jossain puolityhjässä pubissa. - KMan_
Se on totta, että seuraa Divasta tuskin tulee löytämään ja että hauskaa sinne lähinnä mennään pitämään... Itse kumminkin biletän mieluummin jossain, missä on jonkun verran vastakkaisen sukupuolen edustajiakin. Käytännössä siis jossain muualla kuin Lappeenrannassa... Äkkiäkös sitä ottaa auton alle ja kiitää vaikka naapurikaupunkiin. Ja aika usein tulee näin tehtyäkin. Siksi siis Lappeenrannan baarit on aina se viimeinen vaihtoehto...
Se on totta, että mieluummin sinkku kuin että tyytyy johonkin, joka ei miellytä.. Mutta kyllähän sinkkukin lämmintä kainaloa tarvitsee. Itse en kyllä edes usko mihinkään "vuosisadan rakkaustarinoihin", enkä siihen, että kaikille ihmisille on vain yksi oikea jossain... Omasta mielestäni ihminen on moniavioinen eläin, enkä itse ainakaan aio sitoutua vakavammin ennen kuin (lähes) täydellinen nainen kävelee vastaan (omasta näkökulmastani). - Repro
Kruuse kirjoitti:
no oisitte kuulkaas neidit ollu viime lauantaina liikkeellä kun oltiin oikein puvut päällä divassa... ei mitään huonosti pukeutuvia miehiä =) Melkein kävi huvittamaan kun pois lähtiessä ulkopuolella kolmekymppinen nahkatakkinen mies tuli ilmottamaan että "miks teil on puvut päällä, voitteko lyödä minua turpaan ku tarviin sitä" Outo tilanne, kun virallisesti pukeutuminen houkuttelee oikein riidanhaastajaa.. no se oli vaan pieni otos lappeentantalaisista miehistä :D
Lauantaina Divaan,vaiko offimessuille?Hmm...
- 100xmies
'vera22v' kirjoitti:
sen takia kai odotan sitä prinssi rohkeaa joka tulis 'pehmittää' mua jutuillaan :))siellä on jotain 100x kertaa enempi ukkoja ja parikyt naista :D
- sinkku 25 v.
'vera22v' kirjoitti:
mulle on sanottu aivan samaa, että näytän siltä että menkää kaikki pois kauas musta :D no joo, saatan vaikka näyttääkin mut kyllä siinä on sit käyny joku erittäin humalassa oleva ei niinkään kovin kiinnostavan näkönen ihminen :))
yleisesti ottaen tuun toimeen niin monien ihmisten kanssa että on se kumma ku tollasta tullaan sanomaan... tai sitten piiloudun kuoreeni tosiaan.
Mä menen huomenna bilettään ja kivaa tulee :) sinne kruuse puku päällä :PIhan kun omia juttuja lukisin...=) Moni on tullu sanomaan että mikäs siuta v.tuttaa, kun tuollasta naamaa näytät... Varmaan se ettei kukaan mies tajua tulla juttusille ja sitte siinä illan mittaan alkaa koko juttu kyllästyttää! Sitten tulee annettua pakit liukuhihnalla kaikille hitaan vonkaajille, kun kiukuttaa ettei voi tulla aiemmin tekemään tuttavuutta.
- KMan_
sinkku 25 v. kirjoitti:
Ihan kun omia juttuja lukisin...=) Moni on tullu sanomaan että mikäs siuta v.tuttaa, kun tuollasta naamaa näytät... Varmaan se ettei kukaan mies tajua tulla juttusille ja sitte siinä illan mittaan alkaa koko juttu kyllästyttää! Sitten tulee annettua pakit liukuhihnalla kaikille hitaan vonkaajille, kun kiukuttaa ettei voi tulla aiemmin tekemään tuttavuutta.
Älä miehiä syytä, kun omassa asenteessasi on selvästi vikaa... Jos haluat seuraa, niin auttaa huomattavasti asiaa, jos
A) annat miehille pieniä vinkkejä (silmäpeli!)
B) menet itse juttelemaan kiinnostavan miehen kanssa!
C) lähdet tanssimaan hitaat, jos miellyttävänoloinen mies tulee hakemaan!
Jos et mitään näistä toteuta, niin turha valittaa täällä, jos jää ilman seuraa.
Itse miehenä olisin suunnattoman iloinen ja hämmästynyt, jos joku nainen joskus tulisi "vonkumaan hitaille", mutta meillä miehillähän ei sitä pelkoa ole, että tarvisi kiukkuuntuneena antaa liukuhihnalla pakkeja näille "vonkaajille"! Itseäni pyydetty ehkä pari kertaa tällä vuosituhannella..
Eli kyllä on teidän naisten ongelmat aika pieniä meihin lappeenrantalaismiehiin verrattuna... Mutta eihän ihminen ole koskaan tyytyväinen. Etenkään suomalainen. - Kruuse
sinkku 25 v. kirjoitti:
Ihan kun omia juttuja lukisin...=) Moni on tullu sanomaan että mikäs siuta v.tuttaa, kun tuollasta naamaa näytät... Varmaan se ettei kukaan mies tajua tulla juttusille ja sitte siinä illan mittaan alkaa koko juttu kyllästyttää! Sitten tulee annettua pakit liukuhihnalla kaikille hitaan vonkaajille, kun kiukuttaa ettei voi tulla aiemmin tekemään tuttavuutta.
mitenhän me saatas sinut hymyilemää ja tekemään yks silmänisku illassa, voin taata että osakkeet nousee kohisten! Niin no, hyvähän tässä on miehenä neuvoo ku itekkään ei aina uskalla tehdä noita em. juttuja. No, nyt minä otan itteeni niskasta kiinni ja toivon et teet samoin! =)
- sinkku 25 v.
Kruuse kirjoitti:
mitenhän me saatas sinut hymyilemää ja tekemään yks silmänisku illassa, voin taata että osakkeet nousee kohisten! Niin no, hyvähän tässä on miehenä neuvoo ku itekkään ei aina uskalla tehdä noita em. juttuja. No, nyt minä otan itteeni niskasta kiinni ja toivon et teet samoin! =)
Tää olikin ihan arvattavissa..että kohisee miesjoukossa sen kommentin jälkeen.=) Mutta en voi sille mitään, kun tosi juttu on. Ehkä pitäisi itsekin asennetta tarkistaa, mutta mitäköhän hyötyä siitä olisi? Ei se teitä saamattomia miehiä miksikään muuttaisi. Törkee flirtti päälle vaan aina kun mahdollista! ;)
Tehdessäni ns.aloitetta olen myös saanut kuulla kommenttia, että onpas kevytkenkäinen nainen..ota teistä nyt selvää. Taitaa olla ikuisuuskysymys, se mitä tässä puidaan. Jatkoja kaikille! - Repro
sinkku 25 v. kirjoitti:
Tää olikin ihan arvattavissa..että kohisee miesjoukossa sen kommentin jälkeen.=) Mutta en voi sille mitään, kun tosi juttu on. Ehkä pitäisi itsekin asennetta tarkistaa, mutta mitäköhän hyötyä siitä olisi? Ei se teitä saamattomia miehiä miksikään muuttaisi. Törkee flirtti päälle vaan aina kun mahdollista! ;)
Tehdessäni ns.aloitetta olen myös saanut kuulla kommenttia, että onpas kevytkenkäinen nainen..ota teistä nyt selvää. Taitaa olla ikuisuuskysymys, se mitä tässä puidaan. Jatkoja kaikille!No mut auttaa se saamaan jotain kontaktia,jos:
-Et ole varatun näköinen
-Kaverin väkisin baariin raahaaman näköinen
-Juuri leskeksi tulleen näköinen
Näin niinkuin suurinpiirtein... ;) - KMan_
sinkku 25 v. kirjoitti:
Tehdessäni ns.aloitetta olen myös saanut kuulla kommenttia, että onpas kevytkenkäinen nainen..ota teistä nyt selvää. Taitaa olla ikuisuuskysymys, se mitä tässä puidaan. Jatkoja kaikille!Mitäs luulet, pidetäänkö meitä miehiä usein "epätoivoisina vonkaajina", kun menemme tekemään aloitetta?
Olen kyllä ihan varma, että suurin osa miehistä on enemmän kuin iloisia, jos teet aloitteet. Jos joku pitää sitä "kevytkenkäisenä toimintana", niin se on sitten hänen ongelmansa ja varmasti kuuluu hyvin pieneen vähemmistöön... - S-mies
nainen27 kirjoitti:
Kuinka pitkä on pitkä nainen Lpr:ssä? Olen luonnollisesti pitkä mies ja etsinyt vastaavaa seuraa.
Näytän itsekin tylsistyneeltä ja jonkun mielestä en hymyile koskaan, joten ollaan suunnilleen tasoissa ;)
On aika pulmallista, kun ei uskalla lähestyä ihmistä, jota ei tunne ja jota ei tunnu kiinnostavan, kun itse näyttää torjuvalta. Siis vinkaa silmää tylsille ihmisille, tai jotain... - nainen27
S-mies kirjoitti:
Kuinka pitkä on pitkä nainen Lpr:ssä? Olen luonnollisesti pitkä mies ja etsinyt vastaavaa seuraa.
Näytän itsekin tylsistyneeltä ja jonkun mielestä en hymyile koskaan, joten ollaan suunnilleen tasoissa ;)
On aika pulmallista, kun ei uskalla lähestyä ihmistä, jota ei tunne ja jota ei tunnu kiinnostavan, kun itse näyttää torjuvalta. Siis vinkaa silmää tylsille ihmisille, tai jotain...Olen 175.
- S-mies
nainen27 kirjoitti:
Olen 175.
Sehän on jo ihan missimittoja :)
Mutta normaali naisen pituus kuitenkin. 180 cm voisi olla rajana, kun aletaan puhua pitkistä naisista. (Henk. koht. mielipide.)
- nainen27
Minkä ikäisiä olette? Olenko porukan vanhin joka täällä kirjoittelee :(
Divasta vielä sen verran, että ennemmin menen sinne kuin jään yksin kotiin nyhjöttämään. Kahdesta pahasta pitää valita se pienempi...- S-mies
Heitin sinulle kyssärin aikaisempaan juttuun, mutta aattelin vastata vielä, että olet aika nuori ikäiseksesi. Varsinkin kun täällä pyörii näitä 28 v. vanhoja poikia niinuin minäkin...
- Machou
Kyllä vain, jos naisseuraa haluaa niin eipä lappeenrannalla ole mitään tarjottavaa. Onneksi jos hyvin käy niin tammikuussa lähtö muualle.. ahh. En ole edes jaksanut vaivautua enää tekemään mitään sen eteen jotta naisen saisi. Enkä jaksa edes tehdä silloinkaan kun naiset jotain yrittävät. Jotenkin vain paljon hauskempaa kavereiden kanssa bilettää menemään.. parin naisen kanssa olen ollut ja eihyvääpäivää kahvipannukin on tähdellisempää juttuseuraa :/ ja enkä edes etsi mitään maatajärisyttävää vaan ihan tavallista naista, jota ehkä kiinnostaa muukin kuin jokaviikonloppuisin tapahtuva biletys :/ Lappeenrannassa vain naiset käyttäytyvät noin, eivät ole sen parempia kuin muuallakaan ehkä jopa huonompiakin.. vain miestarjonta tekee heidät luulemaan olevansa maailmannapa ja parhaimman näkösiä maailmassa. Mutta adios!
- lprtyttö
Tän aiheen nimi pitäisi olla: "Lappeenrannassa asuvien miesten itkuvirsi" Jos naisia on enemmän muualla niin sinne sitten vaan, elämä osaakin olla sitten rankkaa aina välillä ;)
Niin kirjoittaja on 24 v. - nolla
tähän keskusteluun ei voi lappeenrantalaisena naisena sanoa muuta kuin KIITOS JA ANTEEKS !
- Liina
No hellurei ja tervemenoa. Kannattaisi ehkä ennen paikkakunnan vaihtoa tehdä pieni asennetsekkaus omalla kohdallasi. Saattaapi muuten käydä niin, ettet uudesta kotikaupungistasi löydä sen tähdellisempää seuraa kuin Lappeenrannastakaan. Tosin jutuistasi päätellen kahvipannu todellakin on juuri se oikea keskustelukumppani sinulle. Ehkä poikkeus vahvistaa säännön ja sikäli mikäli asia sinulle kuuluu niin haluan kertoa, etten minä ainakaan koe, että lappeenrantalaisuus tekisi minusta millään tavoin parempaa (eikä huonompaa!) naista. Jessus sentään! Uskon, että maisemanvaihdos tekee hyvää sinulle, ehkä opit, että jokaisessa kaupungissa asuu sekä "hyviä" että "huonoja" ihmisiä, sekä miehiä että naisia. Mitä sitten kyseisillä määritteillä tarkoitatkin. Ja käsi sydämelle, eiköhän jokaiselle ihmiselle (ainakin lapsettomalle) loppupeleissä se oma rakas itsensä ole maailmannapa. Mutta hyvää jatkoa sinulle! Kyllä joku (hyvä) nainen varmasti jaksaa kuunnella katkeralta kalskahtavia, ahdasmielisiä yleistyksiäsi. Onneksi ei olla baarissa törmätty.
- Machou
Liina kirjoitti:
No hellurei ja tervemenoa. Kannattaisi ehkä ennen paikkakunnan vaihtoa tehdä pieni asennetsekkaus omalla kohdallasi. Saattaapi muuten käydä niin, ettet uudesta kotikaupungistasi löydä sen tähdellisempää seuraa kuin Lappeenrannastakaan. Tosin jutuistasi päätellen kahvipannu todellakin on juuri se oikea keskustelukumppani sinulle. Ehkä poikkeus vahvistaa säännön ja sikäli mikäli asia sinulle kuuluu niin haluan kertoa, etten minä ainakaan koe, että lappeenrantalaisuus tekisi minusta millään tavoin parempaa (eikä huonompaa!) naista. Jessus sentään! Uskon, että maisemanvaihdos tekee hyvää sinulle, ehkä opit, että jokaisessa kaupungissa asuu sekä "hyviä" että "huonoja" ihmisiä, sekä miehiä että naisia. Mitä sitten kyseisillä määritteillä tarkoitatkin. Ja käsi sydämelle, eiköhän jokaiselle ihmiselle (ainakin lapsettomalle) loppupeleissä se oma rakas itsensä ole maailmannapa. Mutta hyvää jatkoa sinulle! Kyllä joku (hyvä) nainen varmasti jaksaa kuunnella katkeralta kalskahtavia, ahdasmielisiä yleistyksiäsi. Onneksi ei olla baarissa törmätty.
Taisinpa sohaista pintaliitäjien mekkaa :) Mikäs siinä, rumiluksetkin ym. muut seinäruusut tuntevat itsensä joksikin kun miehiä parveilee ympärillä pilvin pimein koska muutakaan tarjontaa ei ole? Tiedän että minut kivitetään tästä hyvästä mutta so what? En väitä etteikö mukaviakin naisia (sinkkuina) olisi, en vain nähtävästi ole heihin törmännyt. Asenne on juuri oikea lpr:n yöelämään, hyväksi havaittu joten en koe tarvetta sitä muuttaa. Jos lähdet baareihin niin eipä sinne juuri kannata kuin viinan takia mennä. :) Siinä mielessä LPR on oikea munaparatiisi naisille.
- Liina
Machou kirjoitti:
Taisinpa sohaista pintaliitäjien mekkaa :) Mikäs siinä, rumiluksetkin ym. muut seinäruusut tuntevat itsensä joksikin kun miehiä parveilee ympärillä pilvin pimein koska muutakaan tarjontaa ei ole? Tiedän että minut kivitetään tästä hyvästä mutta so what? En väitä etteikö mukaviakin naisia (sinkkuina) olisi, en vain nähtävästi ole heihin törmännyt. Asenne on juuri oikea lpr:n yöelämään, hyväksi havaittu joten en koe tarvetta sitä muuttaa. Jos lähdet baareihin niin eipä sinne juuri kannata kuin viinan takia mennä. :) Siinä mielessä LPR on oikea munaparatiisi naisille.
Koen suhteellisen turhauttavaksi jatkaa tätä keskustelua, koska näen jo nyt, ettei rakentavakaan kritiikki tule tavoittamaan aivosolujasi. No, muutaman sanasen haluan vielä sanoa. Olisiko niin, että tapaamasi tytöt ovat omaksuneet saman kyynisen asenteen Lappeenrannan miehiä kohtaan kuin sinä naisia? Eli yhtä pinnallisella bilemeiningillä ollaan liikkeellä puolin ja toisin. Jos et itse osoita minkäänlaista kunnioitusta/yritystä ihmisiä kohtaan niin tuskin vastakaikukaan on kovin kummoista. Asenne asenteesta. Sehän nyt on tunnettu tosiasia, että baarissa ihmiset ovat humalassa (muissakin kaupungeissa kuin Lappeenrannassa), joten tuskin kovin syvällistä keskustelua siellä muutenkaan saisi aikaiseksi, oli ihminen kuinka fiksu tahansa arkielämässä. Ja hieman faktaa minusta väärien tulkintojen välttämiseksi: 1) Omaa mekkaani en vielä ole löytänyt. Sen verran tiedän, ettei se ainakaan Lappeenrannassa (eikä etenkään baareissa) sijaitse 2) Pintaliitäjä...hmm. Tarvitsisin hieman lisätietoja siitä, minkälainen ihminen mielestäsi ansaitsee pintaliitäjän tittelin. Mutta mainittakoon, ettei minua toistaiseksi kukaan ole sellaiseksi nimittänyt, enkä myöskään itseäni sellaiseksi koe. Ja vielä tästä...Siis Lappeenranta munaparatiisi?! Eikö heteronaisille koko maailma ole munaparatiisi johtuen mies- ja naisluonteen eroavaisuuksista? Miehillä kun on jonkinlainen alkukantainen tarve levittää siementään lähes naaraaseen kuin naaraaseen. Kyllä olen kuullut "rumilusten" ja "seinäruusujen" saaneen kyytiä muissakin kaupungeissa kuin Lappeenrannassa. Pitänee vedota kemioihin. Hohhoijaa. Alkoipas kyllästyttää. Yritä nyt rentoutua ja nauttia näistä viimeisistä kuukausista tyhmien ja rumien naisten kaupungissa. Parempi onni jossakin muualla.
- KMan_
Liina kirjoitti:
Koen suhteellisen turhauttavaksi jatkaa tätä keskustelua, koska näen jo nyt, ettei rakentavakaan kritiikki tule tavoittamaan aivosolujasi. No, muutaman sanasen haluan vielä sanoa. Olisiko niin, että tapaamasi tytöt ovat omaksuneet saman kyynisen asenteen Lappeenrannan miehiä kohtaan kuin sinä naisia? Eli yhtä pinnallisella bilemeiningillä ollaan liikkeellä puolin ja toisin. Jos et itse osoita minkäänlaista kunnioitusta/yritystä ihmisiä kohtaan niin tuskin vastakaikukaan on kovin kummoista. Asenne asenteesta. Sehän nyt on tunnettu tosiasia, että baarissa ihmiset ovat humalassa (muissakin kaupungeissa kuin Lappeenrannassa), joten tuskin kovin syvällistä keskustelua siellä muutenkaan saisi aikaiseksi, oli ihminen kuinka fiksu tahansa arkielämässä. Ja hieman faktaa minusta väärien tulkintojen välttämiseksi: 1) Omaa mekkaani en vielä ole löytänyt. Sen verran tiedän, ettei se ainakaan Lappeenrannassa (eikä etenkään baareissa) sijaitse 2) Pintaliitäjä...hmm. Tarvitsisin hieman lisätietoja siitä, minkälainen ihminen mielestäsi ansaitsee pintaliitäjän tittelin. Mutta mainittakoon, ettei minua toistaiseksi kukaan ole sellaiseksi nimittänyt, enkä myöskään itseäni sellaiseksi koe. Ja vielä tästä...Siis Lappeenranta munaparatiisi?! Eikö heteronaisille koko maailma ole munaparatiisi johtuen mies- ja naisluonteen eroavaisuuksista? Miehillä kun on jonkinlainen alkukantainen tarve levittää siementään lähes naaraaseen kuin naaraaseen. Kyllä olen kuullut "rumilusten" ja "seinäruusujen" saaneen kyytiä muissakin kaupungeissa kuin Lappeenrannassa. Pitänee vedota kemioihin. Hohhoijaa. Alkoipas kyllästyttää. Yritä nyt rentoutua ja nauttia näistä viimeisistä kuukausista tyhmien ja rumien naisten kaupungissa. Parempi onni jossakin muualla.
Kyllähän nainen tosiaan parrua saa missä tahansa, ei siitä olekaan kysymys...
Kysymys on siitä, että Lappeenrannasta löydät todennäköisemmin laadukkaamman miehen seurustelukumppaniksi kuin useimmista muista kaupungeista, ja toisaalta vaikka haluaisit pelkkää seksiäkin, niin todennäköisesti Lappeenrannassa saat sitä hieman parempitasoiselta mieheltä kuin useimmissa Suomen muissa kaupungeissa saisit.
Kysynnän ja tarjonnan laeistahan tässä on kysymys...
Vastaavasti Lappeenrannan miehillä on usein tyytyminen siihen mitä sattuvat saamaan, jos yleensä mitään keneltäkään saavat. - Liina
KMan_ kirjoitti:
Kyllähän nainen tosiaan parrua saa missä tahansa, ei siitä olekaan kysymys...
Kysymys on siitä, että Lappeenrannasta löydät todennäköisemmin laadukkaamman miehen seurustelukumppaniksi kuin useimmista muista kaupungeista, ja toisaalta vaikka haluaisit pelkkää seksiäkin, niin todennäköisesti Lappeenrannassa saat sitä hieman parempitasoiselta mieheltä kuin useimmissa Suomen muissa kaupungeissa saisit.
Kysynnän ja tarjonnan laeistahan tässä on kysymys...
Vastaavasti Lappeenrannan miehillä on usein tyytyminen siihen mitä sattuvat saamaan, jos yleensä mitään keneltäkään saavat.Sehän on ihan oman valinnan varassa, että mihin tyytyy...En ymmärrä käsitettä "laadukkuus" ihmisistä tai rakkaudesta puhuttaessa. Onko kyse ulkonäöstä, älystä vai mistä??? Yleensä luonto hoitaa homman niin että "samantasoiset" ihmiset viehättyvät toisistaan. Itselläni ainakin kaikki on kiinni näistä kemioista. En todellakaan heilu baareissa metsästämässä parhaimman näköistä (siis laadukkainta?) urosta! Ikävää, jos joku niin laskelmoidusti hakee kumppania, oli kyse sitten yhden illan huvista tai vakavammasta jutusta. Täytyy oikeasti ihmetellä, että mikä pakko Lappeenrannan miehillä sitten on seurustella sellaisen ihmisen kanssa, joka ei täytä "vaatimuksia". Itselläni vaatimus on se, että mies tuntuu hyvältä, kaikin puolin. Siinä ei paljon laatuluokituksia tule mietittyä. Vähempään en tyydy, vaikka joutuisin koko loppuelämäni olemaan yksin. Samaa suosittelen kaikille. Turha lytätä kaikki Lappeenrannan naiset, jos ei omalle kohdalle sitä sopivaa ole sattunut. Ja pienoinen epäilys, että tuskin sinäkään jokaiseen ko. kaupungin naiseen olet tutustunut. Samaa pätee Machouun. Yksi helmi sikojen joukossa riittää. Ainakin minulle.
- KMan_
Liina kirjoitti:
Sehän on ihan oman valinnan varassa, että mihin tyytyy...En ymmärrä käsitettä "laadukkuus" ihmisistä tai rakkaudesta puhuttaessa. Onko kyse ulkonäöstä, älystä vai mistä??? Yleensä luonto hoitaa homman niin että "samantasoiset" ihmiset viehättyvät toisistaan. Itselläni ainakin kaikki on kiinni näistä kemioista. En todellakaan heilu baareissa metsästämässä parhaimman näköistä (siis laadukkainta?) urosta! Ikävää, jos joku niin laskelmoidusti hakee kumppania, oli kyse sitten yhden illan huvista tai vakavammasta jutusta. Täytyy oikeasti ihmetellä, että mikä pakko Lappeenrannan miehillä sitten on seurustella sellaisen ihmisen kanssa, joka ei täytä "vaatimuksia". Itselläni vaatimus on se, että mies tuntuu hyvältä, kaikin puolin. Siinä ei paljon laatuluokituksia tule mietittyä. Vähempään en tyydy, vaikka joutuisin koko loppuelämäni olemaan yksin. Samaa suosittelen kaikille. Turha lytätä kaikki Lappeenrannan naiset, jos ei omalle kohdalle sitä sopivaa ole sattunut. Ja pienoinen epäilys, että tuskin sinäkään jokaiseen ko. kaupungin naiseen olet tutustunut. Samaa pätee Machouun. Yksi helmi sikojen joukossa riittää. Ainakin minulle.
Naisen aivoilla on tietysti mahdotonta ymmärtää monimutkaisia matemaattisia käsitteitä kuten "kysynnän ja tarjonnan laki", mutta jos yritän jotenkin idean tiivistää, niin Lappeenrannassa löydät todennäköisemmin sen "sopivimman" miehen kuin jostain muualta, koska jossain muualla vapaita ehdokkaita on suhteellisesti vähemmän tarjolla.
Vastaavasti Lappeenrannan miehille on vaikea löytää sitä ideaalista sielunkumppania, koska naisia ylipäätänsäkin on hyvin vähän tarjolla tässä kaupungissa. Käytännössä siis joutuu tyytymään siihen mitä on tarjolla tai olemaan ilman.
Jos siis autiolla saarella on sata miestä ja yksi nainen, niin todennäköisemmin se nainen sieltä saarelta täydellisen kumppanin löytää kuin yksikään niistä sadasta miehestä! - Liina
KMan_ kirjoitti:
Naisen aivoilla on tietysti mahdotonta ymmärtää monimutkaisia matemaattisia käsitteitä kuten "kysynnän ja tarjonnan laki", mutta jos yritän jotenkin idean tiivistää, niin Lappeenrannassa löydät todennäköisemmin sen "sopivimman" miehen kuin jostain muualta, koska jossain muualla vapaita ehdokkaita on suhteellisesti vähemmän tarjolla.
Vastaavasti Lappeenrannan miehille on vaikea löytää sitä ideaalista sielunkumppania, koska naisia ylipäätänsäkin on hyvin vähän tarjolla tässä kaupungissa. Käytännössä siis joutuu tyytymään siihen mitä on tarjolla tai olemaan ilman.
Jos siis autiolla saarella on sata miestä ja yksi nainen, niin todennäköisemmin se nainen sieltä saarelta täydellisen kumppanin löytää kuin yksikään niistä sadasta miehestä!No niin, paljastuihan se sovinisti sieltä naamion takaa :) Tähän en nyt enempää jaksa puuttua. Mutta olisi tosiaankin mielenkiintoista nähdä se tilasto, josta olet tietosi poiminut. "Lappeenranta, varatut miehet 10000, vapaat 30000. Jyväskylä, varatut miehet 30000, vapaat 7000." Vähän kyllä epäilen, ettei sun miehisen matemaattiset laskelmat päde rakkauteen. Ymmärrän pointtisi, mutta en yhdy siihen. Eiköhän sen oikean löydä samalla todennäköisyydellä mistä tahansa (sattuma, kuulostaako tutulta? Ei kaikki ole matematiikkaa.) Mielipiteeni ei muutu aiheettomilla loukkauksillasi ja jätänkin ne omaan arvoonsa (eli muun paskan joukkoon pöntöstä alas). Anteeksi asiattomuuteni, mutta pakko vihjata; ehkä kannattaisi ensin kaivaa oma sielu jostakin esiin ennen kuin lähtee sille kumppania hakemaan.
- KMan_
Liina kirjoitti:
No niin, paljastuihan se sovinisti sieltä naamion takaa :) Tähän en nyt enempää jaksa puuttua. Mutta olisi tosiaankin mielenkiintoista nähdä se tilasto, josta olet tietosi poiminut. "Lappeenranta, varatut miehet 10000, vapaat 30000. Jyväskylä, varatut miehet 30000, vapaat 7000." Vähän kyllä epäilen, ettei sun miehisen matemaattiset laskelmat päde rakkauteen. Ymmärrän pointtisi, mutta en yhdy siihen. Eiköhän sen oikean löydä samalla todennäköisyydellä mistä tahansa (sattuma, kuulostaako tutulta? Ei kaikki ole matematiikkaa.) Mielipiteeni ei muutu aiheettomilla loukkauksillasi ja jätänkin ne omaan arvoonsa (eli muun paskan joukkoon pöntöstä alas). Anteeksi asiattomuuteni, mutta pakko vihjata; ehkä kannattaisi ensin kaivaa oma sielu jostakin esiin ennen kuin lähtee sille kumppania hakemaan.
Todennäköisyys ei todellakaan ole sama kaikkialla.
Mietipä hetki sitä minun "autio saari" -esimerkkiä, joka oli mielestäni hyvä ja osuu asian ytimeen.
Todennäköisyyksistä puhuttaessa on toki aivan sama mikä on todennäköisyys millekin asialle, jos se omalle kohdalle sattuu. Todennäköisyys saada HIV heteroseksissä on pieni, todennäköisyys voittaa lotossa on pieni, todennäköisyys löytää huippunainen Lappeenrannassa on pieni. Silti joillekin harvoille näitäkin sattuu. Se ei silti muuta sitä tosiasiaa miksikään, että yleisellä tasolla todennäköisyyksillä on merkitystä.
Itse ainakin tiedän sen, että TODENNÄKÖISESTI elän loppuelämäni yksin, ellen vaihda kaupunkia tai laske rimaa oleellisesti.
(Mitä Jyväskylään ja Lappeenrantaan tulee, niin ensimmäisessä on nuoria naisia enemmän kuin nuoria miehiä. Lappeenrannassa tilanne on päinvastoin. Eiköhän ole päivänselvää, että sama heijastuu myös varattujen ja vapaiden ihmisten suhteisiin, eikä absoluuttisilla luvuilla ole tässä mitään merkitystä.) - KMan_
KMan_ kirjoitti:
Mietipä hetki sitä minun "autio saari" -esimerkkiä, joka oli mielestäni hyvä ja osuu asian ytimeen.
Todennäköisyyksistä puhuttaessa on toki aivan sama mikä on todennäköisyys millekin asialle, jos se omalle kohdalle sattuu. Todennäköisyys saada HIV heteroseksissä on pieni, todennäköisyys voittaa lotossa on pieni, todennäköisyys löytää huippunainen Lappeenrannassa on pieni. Silti joillekin harvoille näitäkin sattuu. Se ei silti muuta sitä tosiasiaa miksikään, että yleisellä tasolla todennäköisyyksillä on merkitystä.
Itse ainakin tiedän sen, että TODENNÄKÖISESTI elän loppuelämäni yksin, ellen vaihda kaupunkia tai laske rimaa oleellisesti.
(Mitä Jyväskylään ja Lappeenrantaan tulee, niin ensimmäisessä on nuoria naisia enemmän kuin nuoria miehiä. Lappeenrannassa tilanne on päinvastoin. Eiköhän ole päivänselvää, että sama heijastuu myös varattujen ja vapaiden ihmisten suhteisiin, eikä absoluuttisilla luvuilla ole tässä mitään merkitystä.)Ja voisin vielä selventää sen verran, että Lappeenrannassa ero nuorten miesten ja naisten määrässä todellakin on huomattava. Yliopistossa opiskelee lähemmäs viisi tuhatta henkilöä, näistä tietääkseni vain neljännes on naisia. Maasotakoulussa opiskelee yli tuhat henkeä, ja naiset lienee lähinnä kuriositeetti siellä. AMK:ssa tilanne on melko tasan, mutta AMK:n Lappeenrannan yksiköissä on vain reilu tuhat opiskelijaa.
Jyväskylä on lähestulkoon toinen ääripää, koska sikäläisen yliopiston tiedekunnat ovat hyvin naisvaltaisia.
Ei tarvitse olla mikään erityinen matikkanero, jotta voisi päätellä, kummasta kaupungista löytää todennäköisemmin sen unelmien miehensä/naisensa. - Liina
KMan_ kirjoitti:
(Mitä Jyväskylään ja Lappeenrantaan tulee, niin ensimmäisessä on nuoria naisia enemmän kuin nuoria miehiä. Lappeenrannassa tilanne on päinvastoin. Eiköhän ole päivänselvää, että sama heijastuu myös varattujen ja vapaiden ihmisten suhteisiin, eikä absoluuttisilla luvuilla ole tässä mitään merkitystä.)Mietinpä tässä vain sellasta että...Sen oikean löytäminen vaatii, että sekä mies on oikea naiselle että kyseinen nainen tälle miehelle. Eikö tämä vähennä eroa miehen ja naisten eri todennäköisyyksien välillä? Naiselle on mahdollista löytää sopiva mies sadan joukosta, mutta mikä on todennäköisyys siihen, että juuri tämä mies kokee kyseisen naisen sopivaksi itselleen? Onko tässä mitään tolkkua?
- KMan_
Liina kirjoitti:
Mietinpä tässä vain sellasta että...Sen oikean löytäminen vaatii, että sekä mies on oikea naiselle että kyseinen nainen tälle miehelle. Eikö tämä vähennä eroa miehen ja naisten eri todennäköisyyksien välillä? Naiselle on mahdollista löytää sopiva mies sadan joukosta, mutta mikä on todennäköisyys siihen, että juuri tämä mies kokee kyseisen naisen sopivaksi itselleen? Onko tässä mitään tolkkua?
Siis eihän unelmien kumppani ole unelmien kumppani, jos unelmien kumppani ei itse koe olevansa sellainen...
Palataksemme vielä saari-esimerkkiin, niin voi tietysti olla, ettei sadasta miehestä KUKAAN ole sopiva tälle yhdelle naiselle. Silti on SATA KERTAA todennäköisempää, että tämä yksi nainen löytää sen sopivan kumppanin sieltä saarelta, kuin kukaan niistä saaren miehistä!
En osaa enää paremmin selittää, mutta ehdokkaiden määrä on kyllä suoraan verrannollinen siihen, millä todennäköisyydellä sopivan kumppanin mistäkin löydät... - Liina
KMan_ kirjoitti:
Siis eihän unelmien kumppani ole unelmien kumppani, jos unelmien kumppani ei itse koe olevansa sellainen...
Palataksemme vielä saari-esimerkkiin, niin voi tietysti olla, ettei sadasta miehestä KUKAAN ole sopiva tälle yhdelle naiselle. Silti on SATA KERTAA todennäköisempää, että tämä yksi nainen löytää sen sopivan kumppanin sieltä saarelta, kuin kukaan niistä saaren miehistä!
En osaa enää paremmin selittää, mutta ehdokkaiden määrä on kyllä suoraan verrannollinen siihen, millä todennäköisyydellä sopivan kumppanin mistäkin löydät......niin jos kyse olisi vain yhdestä tekijästä. Mutta kun rakkauteen tarvitaan kaksi. Ja kaikki muut tekijät, kuten luonne...Esim. Joku ihastuu helpommin kuin toinen... Liian monimutkaista miehen logiikalle? Älä suutu :) Mutta väitän edelleen, että mun on yhtä vaikea löytää Lappeenrannasta itelleni kumppani kuin sunkin.
- KMan_
Liina kirjoitti:
...niin jos kyse olisi vain yhdestä tekijästä. Mutta kun rakkauteen tarvitaan kaksi. Ja kaikki muut tekijät, kuten luonne...Esim. Joku ihastuu helpommin kuin toinen... Liian monimutkaista miehen logiikalle? Älä suutu :) Mutta väitän edelleen, että mun on yhtä vaikea löytää Lappeenrannasta itelleni kumppani kuin sunkin.
Joo, et tosiaan tainnut menestyä matematiikassa koulussa.. :)
Mutta tässähän tosiaan ilmenee juuri naisen ja miehen ajattelutavan konflikti.. Nainen ajattelee tunteella ja mies aivoillaan.
Vaikka otettaisiin kaikki mahdolliset tekijät huomioon, niin silti on sata kertaa todennäköisempää, että se yksi nainen löytää sadan miehen joukosta unelmien kumppaninsa kuin sata miestä yhden naisen joukosta!
Yksilötasolla sitten asia on monimutkaisempi. Jos esimerkiksi sinä haluat humanistisia aloja opiskelevan pojan/miehen, latinon, muslimin, amerikkalaisen tai Mika Häkkisen, niin Lappeenranta ei varmasti ole sinulle sen parempi paikka kuin minullekaan.
Jos sinulla sen sijaan ei ole mitään erityisen pahoja kriteerejä miehen suhteen, niin Lappeenranta on varmasti parempi paikka sinulle kumppanin etsinnässä kuin minulle. - Liina
KMan_ kirjoitti:
Joo, et tosiaan tainnut menestyä matematiikassa koulussa.. :)
Mutta tässähän tosiaan ilmenee juuri naisen ja miehen ajattelutavan konflikti.. Nainen ajattelee tunteella ja mies aivoillaan.
Vaikka otettaisiin kaikki mahdolliset tekijät huomioon, niin silti on sata kertaa todennäköisempää, että se yksi nainen löytää sadan miehen joukosta unelmien kumppaninsa kuin sata miestä yhden naisen joukosta!
Yksilötasolla sitten asia on monimutkaisempi. Jos esimerkiksi sinä haluat humanistisia aloja opiskelevan pojan/miehen, latinon, muslimin, amerikkalaisen tai Mika Häkkisen, niin Lappeenranta ei varmasti ole sinulle sen parempi paikka kuin minullekaan.
Jos sinulla sen sijaan ei ole mitään erityisen pahoja kriteerejä miehen suhteen, niin Lappeenranta on varmasti parempi paikka sinulle kumppanin etsinnässä kuin minulle.En nyt sentään ihan surkea matematiikassa ollut..Ainakin parempi kuin ihmissuhteissa. Helppoahan se olisi, jos kaikki elämässä sujuisi yhtä säännönmukaisesti kuin matematiikassa. Mutta kun...on olemassa se pieni asia nimeltä SATTUMA. Ja olen edelleen sitä mieltä, että monet muuttuvat tekijät sotkee sun todennäköisyyslaskelmat, jos vaan suostut vähän syvemmin asiaa pohtimaan. Heitä laskin ja säännöt helvettiin niin ehkä huomaat, että mun jutuissa voi pikkusen olla perääkin. BTW. Kyllä naisetkin käyttää aivoja ajattelemiseen...Vaikka et heti uskoisikaan.
- KMan_
Liina kirjoitti:
En nyt sentään ihan surkea matematiikassa ollut..Ainakin parempi kuin ihmissuhteissa. Helppoahan se olisi, jos kaikki elämässä sujuisi yhtä säännönmukaisesti kuin matematiikassa. Mutta kun...on olemassa se pieni asia nimeltä SATTUMA. Ja olen edelleen sitä mieltä, että monet muuttuvat tekijät sotkee sun todennäköisyyslaskelmat, jos vaan suostut vähän syvemmin asiaa pohtimaan. Heitä laskin ja säännöt helvettiin niin ehkä huomaat, että mun jutuissa voi pikkusen olla perääkin. BTW. Kyllä naisetkin käyttää aivoja ajattelemiseen...Vaikka et heti uskoisikaan.
Sattumahan asioita ohjaa, mutta TODENNÄKÖISYYS sen sattuman kohdalle osumiseen vaihtelee.. :) Tätä sinä et jostain syystä tunnu ymmärtävän...
Jos mielestäsi "monet muuttuvat tekijät" sotkee mun todennäköisyyslaskelmat, niin kerro ihmeessä minullekin, mitkä ne ovat. Jos ajatellaan saari-esimerkkiä, niin voitko perustella, että miksi se ei ole täysin paikkaansa pitävä?
Saari-esimerkki on toki äärimmilleen yksinkertaistettu, mutta josset edes sitä pysty myöntämään paikkaansa pitäväksi, niin sitten ollaan aika heikoilla kantimilla, ja jatkoneuvottelu melko turhaa... - Liina
KMan_ kirjoitti:
Sattumahan asioita ohjaa, mutta TODENNÄKÖISYYS sen sattuman kohdalle osumiseen vaihtelee.. :) Tätä sinä et jostain syystä tunnu ymmärtävän...
Jos mielestäsi "monet muuttuvat tekijät" sotkee mun todennäköisyyslaskelmat, niin kerro ihmeessä minullekin, mitkä ne ovat. Jos ajatellaan saari-esimerkkiä, niin voitko perustella, että miksi se ei ole täysin paikkaansa pitävä?
Saari-esimerkki on toki äärimmilleen yksinkertaistettu, mutta josset edes sitä pysty myöntämään paikkaansa pitäväksi, niin sitten ollaan aika heikoilla kantimilla, ja jatkoneuvottelu melko turhaa...Naisen suurempi todennäköisyys löytää mies sadan joukosta hupenee miehen pieneen todennäköisyyteen löytää nainen yhden "joukosta". En tiedä, kuinka saisin asian selkeämmin esitettyä. Tämä on mun näkemys, en tiedä oonko oikeassa millään matemaattisella tasolla. Mulla ajatuksena on se, että sadankin miehen joukosta on vaikea löytää juuri sopiva. Saati, että tämä nainen olisi juuri sopiva tälle miehelle. Oikeasti, todellakin ymmärrän mitä tarkoitat. Teoriassa olet oikeassa. Teoria ja käytäntö on kuitenkin erillisiä asioita. Hassua, että nimitit tätä keskustelua neuvotteluksi :) Näkemykset harvoin on neuvoteltavissa...Toisen kannan voi tietenkin ymmärtää ja siitä tässä taitaakin olla kyse. Myönnän, ymmärrän näkemyksesi. En kuitenkaan myönnä itse olevani väärässä. Kyl alkaa kohta väsy tulla... :)
- KMan_
Liina kirjoitti:
Naisen suurempi todennäköisyys löytää mies sadan joukosta hupenee miehen pieneen todennäköisyyteen löytää nainen yhden "joukosta". En tiedä, kuinka saisin asian selkeämmin esitettyä. Tämä on mun näkemys, en tiedä oonko oikeassa millään matemaattisella tasolla. Mulla ajatuksena on se, että sadankin miehen joukosta on vaikea löytää juuri sopiva. Saati, että tämä nainen olisi juuri sopiva tälle miehelle. Oikeasti, todellakin ymmärrän mitä tarkoitat. Teoriassa olet oikeassa. Teoria ja käytäntö on kuitenkin erillisiä asioita. Hassua, että nimitit tätä keskustelua neuvotteluksi :) Näkemykset harvoin on neuvoteltavissa...Toisen kannan voi tietenkin ymmärtää ja siitä tässä taitaakin olla kyse. Myönnän, ymmärrän näkemyksesi. En kuitenkaan myönnä itse olevani väärässä. Kyl alkaa kohta väsy tulla... :)
Naisen suurempi todennäköisyys ei hupene miehen pieneen todennäköisyyteen. Näin se vain on. Naisen ja miehen todennäköisyydet ovat toisistaan täysin riippumattomia.
Asia ei oikeasti ole minun mielestäni kovinkaan vaikea ymmärtää...
Enkä todellakaan väittänyt, että se nainen välttämättä sadan miehen joukosta sopivaa kumppania löytää, mutta silti todennäköisyys tämän toteutumiselle on sata kertaa suurempi kuin kenenkään miehen kohdalla sillä saarella!
Käytännön tasolla saari-esimerkki heijastuu todellisuuteen esimerkiksi Lappeenrannassa siten, että täällä ei ole satakertaisesti miehiä naisiin nähden, mutta täällä on ehkäpä kolminkertaisesti miehiä naisiin nähden. Periaatteessa siis naiselle on kolme kertaa todennäköisempää löytää kumppani itselleen kuin miehelle. Käytännössä ero lienee vielä suurempi, koska naisista suhteessa suurempi osa luultavasti jo seurustelee, eli vapaita miehiä olisi näin paljon enemmänkin kuin kolminkertaisesti vapaisiin naisiin nähden.
Tämän havainnoimiseksi ei toki tarvita edes tilastotietoja, vaan silmät auki käveleminen Lappeenrannan yöelämässä (tai vaikka ruokakaupassa!) riittää.
Ymmärrän kyllä, mitä ajat takaa.. Mutta valitettavasti olet silti väärässä. :) - Liina
KMan_ kirjoitti:
Naisen suurempi todennäköisyys ei hupene miehen pieneen todennäköisyyteen. Näin se vain on. Naisen ja miehen todennäköisyydet ovat toisistaan täysin riippumattomia.
Asia ei oikeasti ole minun mielestäni kovinkaan vaikea ymmärtää...
Enkä todellakaan väittänyt, että se nainen välttämättä sadan miehen joukosta sopivaa kumppania löytää, mutta silti todennäköisyys tämän toteutumiselle on sata kertaa suurempi kuin kenenkään miehen kohdalla sillä saarella!
Käytännön tasolla saari-esimerkki heijastuu todellisuuteen esimerkiksi Lappeenrannassa siten, että täällä ei ole satakertaisesti miehiä naisiin nähden, mutta täällä on ehkäpä kolminkertaisesti miehiä naisiin nähden. Periaatteessa siis naiselle on kolme kertaa todennäköisempää löytää kumppani itselleen kuin miehelle. Käytännössä ero lienee vielä suurempi, koska naisista suhteessa suurempi osa luultavasti jo seurustelee, eli vapaita miehiä olisi näin paljon enemmänkin kuin kolminkertaisesti vapaisiin naisiin nähden.
Tämän havainnoimiseksi ei toki tarvita edes tilastotietoja, vaan silmät auki käveleminen Lappeenrannan yöelämässä (tai vaikka ruokakaupassa!) riittää.
Ymmärrän kyllä, mitä ajat takaa.. Mutta valitettavasti olet silti väärässä. :)No niin ja puoli tuntia valvotit minua ton takia. Alkaa hiljalleen tuntua, että tää "neuvottelu" on tiensä päässä. Olin sitten väärässä tai suorassa niin näkemystäni en muuta. Mutta hienoahan se on, jos mulla on edes todennäköisyyslaskennan mukaan mahdollisuus löytää Lappeenrannasta mies :) Aika nurinkurista, mutta sehän olisi mun kannalta edullista, jos olisit oikeassa :) Pitänee alkaa kulkea silmät auki, ruokakaupassakin. Käväisin lukemassa muita kirjoituksiasi...Jäänkin mielenkiinnolla odottelemaan seuraavaa kertaa, kun pääsen koneen äärelle. Jatkoa seuraa...Öitä.
- Machouu
Liina kirjoitti:
Elä friidu käy avautumaan :) Vaikutat juuri niin pinnalliselta kuin kuvittelinkin kirjoitustes perusteella, eli onneksi olkoon pintaliitäjän titteli luovutettu, miltä nyt tuntuu? :D. Hirveä hinku väittää vastaan ja mitään ei uskota, pätemisen tarvetta mutta netissä väittelyhän on tunnetusti kivaa :c). Varmasti juttelen ennemmin kahvipannulle kuin sun kanssas, ei siitä epäilystäkään :/ munaparatiisilla viitaten edelleen siihen että miehiä on huomattavasti enemmän kuin naisia, mutta eihän se sun päähäs mene. Luoja, koko ajan paremmalta tuntuu muuttaa :D
- Juliet
Pisti silmään tuo kirjoituksesi. Ettäkö muka Lappeenrannan naiset pitäisivät itseään paremman näköisinä ja muutenkin parempina paikkakunnan miestarjonnan takia?
Ehei, nyt on ihan väärä kanta. Ja jos sellainen nainen on ni sit löytyy kusta päästä eikä se todellakaan voi johtua miestarjonnasta täällä.
Huhhuh... Kaikkea ne miehetkin itsestään luulee...
- sinkkumies_
Itse en juurikaan enää baareissa viihdy, mutta kyllä siellä naisia minulle riittävästi on ollut sen hetkisiin tarpeisiini.
Pidempiaikaiset suhteet olen aina löytänyt työtehtävien hoidossa syntyneiden kontaktien kautta, tutulle on helpompi mennä juttelemaan vaikkapa marketissa, ei aina sitä savuista baaria tarvita.
Eli kannattaa mennä töihin alalle jossa tapaa paljon vastakkaisen sukupuolen edustajia!
Ja tämän kirjoitti 34-vuotias sinkkumies. - KMan_
Valvotin sua puoli tuntia vain siksi, että Suomi24.fi:ssä oli tekninen häiriö, eikä viestin lähettäminen onnistunut.. :)
Enkä väittänytkään, että juuri sinulle olisi välttämättä todennäköistä löytää mies Lappeenrannasta. Väitin, että naiselle on keskimäärin _todennäköisempää_ löytää kumppani kuin miehelle tässä kaupungissa. Luultavasti myös sinulle, ellei sinulla ole mitään kovin erityisiä kriteerejä.
Se, kuinka todennäköistä kumppanin löytäminen juuri sinulle on, riippuu miljoonasta asiasta, joista montaakaan en tunne. Eikä vähiten siitä, millainen olet niin luonteeltasi kuin ulkonäöltäsikin, minkä ikäinen olet, mitä vaadit mieheltä ja millaisissa paikoissa aikaasi vietät. - Pete
että lappeenrannan naiset ovat hyvin tylyjä luonteeltaan. Itse vuosia kaupungissa asuneena olen nähnyt jos minkälaista liitäjää.
Jos lappeenrannanssa erehtyy menee juttelemaan jollekkin naiselle niin vähintään saa halveksuvan katseen, jos edes sitäkään. Reissuhommissa ympäri Suomea on tullut tutustuttua moneen eri kaupunkiin ja kyllä niissä meno on aivan toista. Yleensä ei tarvitse kauan kapakassa yksin istua kun joku paikallinen nainen tulee juttusille. Tämä on lappeenrannanssa täysin mahdotonta. Silloinkin jos itse yrittää naista lähestyä juttelun merkeissä. - Repro
Pitäsköhä teidän kahden oikeasti mennä treffeille...? =D Ei ainakaan jutut loppuisi kesken kun kaksi vastakohtaa täydentää toisiaan.
- Liina
Sinänsä mielenkiintoinen ajatus... :) Loppupeleissä en kuitenkaan nauti jatkuvasta väittelystä, keskustelua pitää riittää ilman eriäviä mielipiteitäkin. Tosin kukapa tietää, jos vaikka olisimmekin Kmanin kanssa kaikesta muusta yhtä mieltä (jeah right.. :) No ihan antoisa tuo yksi juttutuokio oli.
- sinkkuM
ongelma naisten lähestymisessä on se että kun on saanu tarpeeksi monta kertaa tylyt pakit niin ei sitä enää viitsi yrittää ellei nainen todellä selvästi osoita kiinnostusta
- nainen27
Minä olin ainakin. Oliko muita täällä kirjoittelevia?
- 'vera22v'
ja siellä sitten tapasin erään tosi tosi mukavan ja komean sinkkumiehen :) eri asennetta se näköjään vaan vaati.. saas nähdä mitä tästä kehkeytyy :D
- KMan_
Tulihan siellä käytyä. Ihmisiä näytti olevan. Hitaatkin tuli tanssittua ja pusut vaihdettua, mutta aika tyypillinen horatsuhan sekin muija loppujen lopuksi oli. Ei kyllä oikeasti edes kiinnostanut.
Positiivista oli se, että DJ:llä oli keskimääräistä parempaa settiä tällä kertaa... - nainen27
'vera22v' kirjoitti:
ja siellä sitten tapasin erään tosi tosi mukavan ja komean sinkkumiehen :) eri asennetta se näköjään vaan vaati.. saas nähdä mitä tästä kehkeytyy :D
Minulle kävi ihan samoin. Ettei vaan sattunut olemaan sama mies :)
Nyt vaan katsellaan mitä tapahtuu... - sinkku 25 v.
Joo tosiaan pyörähdin vaan. Ja kauniisti hymyilin. Ei ollu muuta kun 4-kymppisiä miehiä tarjoamassa siideriä ja yrittämässä käpälöidä..tulipa halpa ilta. Miten mie vedänkin puoleeni näitä, yäk.
- Kruuse
taisin jänistää... no ei vaan. Naikkosilla on tuntunut menneen ainakin lujaa tällä kertaa. Liekkö palstan kirjottelut tehonneet jompaan kumpaan tai ehkä molempiin osapuoliin!?!
- KMan_
Kruuse kirjoitti:
taisin jänistää... no ei vaan. Naikkosilla on tuntunut menneen ainakin lujaa tällä kertaa. Liekkö palstan kirjottelut tehonneet jompaan kumpaan tai ehkä molempiin osapuoliin!?!
Eiköhän ne paljon puhutut "sattuma" ja "todennäköisyys" ole vaan ottaneet ohjat käsiinsä...
Itse en kovin ihmeellistä seuraa löytänyt, kuten yleensä, mutta olen sentään kahtena peräkkäisenä biletysiltana pusut ja puhelinnumerot saanut... Joskaan en ehkä ihan sellaisilta henkilöiltä kuin olisin toivonut, eli eipä tarvitse paljon numeroita käyttää.
Mutta aika harvinaista tässä kaupungissa, että edes noin paljon saa aikaiseksi peräti kahtena iltana putkeen.
Seuraavana lauantaina pääsen bilettämään toivon mukaan jonnekin ihan muualle, eli pois tästä kaupungista... - S-mies
Tottakai piti käydä. En muuten siellä olisi niin usein, mutta kun on niin lyhyt matka kotiin ;)
- S-mies
sinkku 25 v. kirjoitti:
Joo tosiaan pyörähdin vaan. Ja kauniisti hymyilin. Ei ollu muuta kun 4-kymppisiä miehiä tarjoamassa siideriä ja yrittämässä käpälöidä..tulipa halpa ilta. Miten mie vedänkin puoleeni näitä, yäk.
Et viittisi olla sanomatta 4-kymppiseksi, vaikka onkin vähän levottomat kädet... Vitsi ;)
Onko perjantaisin liikkeellä nuorempaa vai vanhempaa porukkaa? Tuli joku viikko sitten kyllä perjantaina ihan namusetä olo. Lauantaina kyllä sulaudun muiden sekaan. - Rerpo
Tulihan siellä käytyä,Kruuse jäi matkasta vaikka kuinka houkutteli.
- nainen27
Eiköhän sinne Divaan tule lähdettyä myös tulevana lauantaina. Oli siellä viimeeksi sen verran kivaa... Näköjään välillä löytyy niitä kunnollisiakin komeita hyvin pukeutuvia miehiäkin baarista!
- KMan_
Vai välillä...
Vähän tuntuu, että tämän kaupungin naisiin pätee mentaliteetti: "mulle kaikki nyt heti", eli jos päivänkin on sinkkuna, eikä just sillä sekunnilla saa jotain Mr. Finland -kandidaattia lohduttamaan, niin heti ollaan Internetin keskustelupalstoilla ihmettelemässä, että eikö Lappeenrannassa muka ole lainkaan komeita ja mukavia miehiä!
Tämäkin komea ja mukava mies on enimmäkseen elänyt puutteessa tässä kaupungissa, etenkin, kun rima ei ole ihan matalalla naisten suhteen... - Liina
KMan_ kirjoitti:
Vai välillä...
Vähän tuntuu, että tämän kaupungin naisiin pätee mentaliteetti: "mulle kaikki nyt heti", eli jos päivänkin on sinkkuna, eikä just sillä sekunnilla saa jotain Mr. Finland -kandidaattia lohduttamaan, niin heti ollaan Internetin keskustelupalstoilla ihmettelemässä, että eikö Lappeenrannassa muka ole lainkaan komeita ja mukavia miehiä!
Tämäkin komea ja mukava mies on enimmäkseen elänyt puutteessa tässä kaupungissa, etenkin, kun rima ei ole ihan matalalla naisten suhteen...Mielestäni Lappeenrannassa on söpöjä, komeita ja mukavia miehiä. Joinakin päivinä törmää moneen ko. otukseen, toisina ei yhteenkään. Jotkut kiinnostuvat minusta, toiset eivät. Joistakin minä kiinnostun, toisista en. Täydellistä yhtälöä ei vielä minun kohdalleni ole sattunut. Ei Lappeenrannassa eikä muissakaan kaupungeissa. En ole huomannut, että minulla olisi sen enempää tai vähempää vientiä, olin missä kaupungissa tahansa. Toisinaan onnistaa, toisinaan ei. Ja lopuksi: yhdestäkään Mr. Finland-kandidaatista tai muusta mallipojusta en ole kiinnostunut.
- 'vera22v'
KMan_ kirjoitti:
Vai välillä...
Tämäkin komea ja mukava mies on enimmäkseen elänyt puutteessa tässä kaupungissa, etenkin, kun rima ei ole ihan matalalla naisten suhteen...ensinnäkin, mä oon tosi tyytyväinen etten ole ehkä koskaan törmännyt tähän Kmaniin.. kuulostaa vain ja ainostaan siltä että jätkällä on tosi surkee itseluottamus, hakee baarista naista jota ei voi saada ja tyytyy näihin 'horatsuihin', kyllähän se pettymys paistaa kirjotuksen läpi ihan selkeesti!
toiseksi, mä ainakin tapasin sellasen MIEHEN joka on myöskin kiinnostunut musta, ei epäilystäkään :)) Mites sulla nainen27 (mikähän se nimim oli:D) menee tapaamas miehen kanssa?:)
Ja sitten tuo että naiset ei malta olla sinkkuna vaan pitää saada joku mr. Finland nyt ja heti??? Missä ladossa sä kasvat? Mistä tiedät kauan mäkin olen ollut sinkkuna...?? ET MISTÄÄN!
Sen verran että tuli tää uus ja mukava mies ihan hyvään saumaan.. ja eikä mulle kuitenkaan kelpaa kuka tahansa.. - Tifoso
'vera22v' kirjoitti:
ensinnäkin, mä oon tosi tyytyväinen etten ole ehkä koskaan törmännyt tähän Kmaniin.. kuulostaa vain ja ainostaan siltä että jätkällä on tosi surkee itseluottamus, hakee baarista naista jota ei voi saada ja tyytyy näihin 'horatsuihin', kyllähän se pettymys paistaa kirjotuksen läpi ihan selkeesti!
toiseksi, mä ainakin tapasin sellasen MIEHEN joka on myöskin kiinnostunut musta, ei epäilystäkään :)) Mites sulla nainen27 (mikähän se nimim oli:D) menee tapaamas miehen kanssa?:)
Ja sitten tuo että naiset ei malta olla sinkkuna vaan pitää saada joku mr. Finland nyt ja heti??? Missä ladossa sä kasvat? Mistä tiedät kauan mäkin olen ollut sinkkuna...?? ET MISTÄÄN!
Sen verran että tuli tää uus ja mukava mies ihan hyvään saumaan.. ja eikä mulle kuitenkaan kelpaa kuka tahansa..Taidat etsiä vaan lapatossua ketä pystyt määräilemään mieles mukaan? kylläse horatsu kun parempikin muija kelpaa pussien tyhjennykseen! Jihaa pe&la Divassa nähdään! :D
- KMan_
'vera22v' kirjoitti:
ensinnäkin, mä oon tosi tyytyväinen etten ole ehkä koskaan törmännyt tähän Kmaniin.. kuulostaa vain ja ainostaan siltä että jätkällä on tosi surkee itseluottamus, hakee baarista naista jota ei voi saada ja tyytyy näihin 'horatsuihin', kyllähän se pettymys paistaa kirjotuksen läpi ihan selkeesti!
Sen verran että tuli tää uus ja mukava mies ihan hyvään saumaan.. ja eikä mulle kuitenkaan kelpaa kuka tahansa..Mutta siis kuvaavaa on, että ensin ihmettelet tällä palstalla, missä ihmeessä kaikki Lappeenrannan mukavat miehet on, ja sitten jo reilun viikon päästä elämääsi ilmestyy sellainen.
Itse jos ihmettelisin täällä, missä kaikki Lappeenrannan vapaat, fiksut ja kauniit naiset on, niin saisin ihmetellä vielä 10 vuoden päästäkin!
Itsetunnossani ei ole mitään vikaa. Mitä seuran hakuun tulee, niin jos menen baari-iltaa viettämään Lappeenrannassa, ei minulla edes ole haku päällä. Kokemus on kyllä osoittanut, ettei tämän kaupungin baarielämässä sopivia naisia ole tarjolla. Jos jonkun horatsun saa tanssilattialle raahattua, niin se on sitten boonusta, mutta aika yhdentekevää kuitenkin.
Todellinen elämä ja todelliset naiset ovat muualla kuin Lappeenrannassa, sen olen huomannut. - nainen27
'vera22v' kirjoitti:
Sen verran että tuli tää uus ja mukava mies ihan hyvään saumaan.. ja eikä mulle kuitenkaan kelpaa kuka tahansa..Kaikki näyttää hyvältä tällä hetkellä, mutta saa nähdä miten käy.
En minäkään etsi mitään Mr. Finlandia! Mutta nyt jotenkin ihmeen kaupalla eteen sattui todella mukava tyyppi, joka täyttää kaikki kriteerit joita toivon miehessä olevan.
Enkä ollut tarkoituksella etsimässä ketään. Pärjään loistavasti yksinkin, mutta nyt sattui käymään näin hyvin :) - 'vera22v'
nainen27 kirjoitti:
Kaikki näyttää hyvältä tällä hetkellä, mutta saa nähdä miten käy.
En minäkään etsi mitään Mr. Finlandia! Mutta nyt jotenkin ihmeen kaupalla eteen sattui todella mukava tyyppi, joka täyttää kaikki kriteerit joita toivon miehessä olevan.
Enkä ollut tarkoituksella etsimässä ketään. Pärjään loistavasti yksinkin, mutta nyt sattui käymään näin hyvin :)mulla kävi myös aivan sattumalta näin.. se että satuin asiaa ihmettelee vasta vähän aikaa sitten ei mitenkään liity siihen että satuin tapaa mukavan ja komean miehen :D toisille vaan sattuu joskus jotain..jopa :D
tänään taas treffit :))) - Liina
KMan_ kirjoitti:
Mutta siis kuvaavaa on, että ensin ihmettelet tällä palstalla, missä ihmeessä kaikki Lappeenrannan mukavat miehet on, ja sitten jo reilun viikon päästä elämääsi ilmestyy sellainen.
Itse jos ihmettelisin täällä, missä kaikki Lappeenrannan vapaat, fiksut ja kauniit naiset on, niin saisin ihmetellä vielä 10 vuoden päästäkin!
Itsetunnossani ei ole mitään vikaa. Mitä seuran hakuun tulee, niin jos menen baari-iltaa viettämään Lappeenrannassa, ei minulla edes ole haku päällä. Kokemus on kyllä osoittanut, ettei tämän kaupungin baarielämässä sopivia naisia ole tarjolla. Jos jonkun horatsun saa tanssilattialle raahattua, niin se on sitten boonusta, mutta aika yhdentekevää kuitenkin.
Todellinen elämä ja todelliset naiset ovat muualla kuin Lappeenrannassa, sen olen huomannut.Miä oon vapaa (omasta tahdostani), fiksu (vaikka en matematiikassa loistaisikaan) ja kaunis (kun sille päälle satun)! En kylläkään ole Lappeenrannasta kotoisin enkä tänne jää... :)
- sinkku 25 v.
KMan_ kirjoitti:
Mutta siis kuvaavaa on, että ensin ihmettelet tällä palstalla, missä ihmeessä kaikki Lappeenrannan mukavat miehet on, ja sitten jo reilun viikon päästä elämääsi ilmestyy sellainen.
Todellinen elämä ja todelliset naiset ovat muualla kuin Lappeenrannassa, sen olen huomannut...Kyllä tää on ihan todellista elämää.
- Liina
sinkku 25 v. kirjoitti:
..Kyllä tää on ihan todellista elämää.
No mutta tämähän kääntyy siihen, ettei naisilla ole mahdollisuutta löytää miestä Lappeenrannasta, kun kaikki (omasta mielestään) laadukkaat poikamiehet pitävät kaikkia vapaita naisia horatsuina, seinäkukkasina ja pintaliitäjinä, joihin ei kannata vaivautua edes tutustumaan sen enempää. Kiva tietää, mitä Lappeenrannan miehet oikeasti ajattelevat meistä baarissa pyörivistä sinkkutytöistä. Kasvokkain ollaan kyllä mukavia, mutta nimimerkin suojista kasvottomina poljetaan maanrakoon. Enpä olisi uskonut :) No mutta, ihan sama mulle. Minullakin pian maisemanvaihdos edessä!
- nainen27
'vera22v' kirjoitti:
mulla kävi myös aivan sattumalta näin.. se että satuin asiaa ihmettelee vasta vähän aikaa sitten ei mitenkään liity siihen että satuin tapaa mukavan ja komean miehen :D toisille vaan sattuu joskus jotain..jopa :D
tänään taas treffit :)))Nyt on ongelma! Naisena minun tekisi mieli soittaa tälle uudelle miehelle joka päivä, mutta en kehtaa, ettei mene ahdisteluksi. Eikö miehet ahdistu aika nopeasti? Odotan siis, että hän soittaa minulle...jos soittaa:)
- KMan_
nainen27 kirjoitti:
Nyt on ongelma! Naisena minun tekisi mieli soittaa tälle uudelle miehelle joka päivä, mutta en kehtaa, ettei mene ahdisteluksi. Eikö miehet ahdistu aika nopeasti? Odotan siis, että hän soittaa minulle...jos soittaa:)
Ei kannata olla liian häveliäs, ettei jo poimittu marja pomppaa korista tiehensä... ;)
Toki joku mies voi ahdistua, jos otat "liian" usein yhteyksiä, mutta jos tämä mies oikeasti on sinusta kiinnostunut, niin tuskin ahdistuu.
Sitä paitsi, voihan mies ajatella samalla tavalla kuin sinä, eikä siksi viitsi paljon soitella... Mihis se sitten johtaa? - nainen27
KMan_ kirjoitti:
Ei kannata olla liian häveliäs, ettei jo poimittu marja pomppaa korista tiehensä... ;)
Toki joku mies voi ahdistua, jos otat "liian" usein yhteyksiä, mutta jos tämä mies oikeasti on sinusta kiinnostunut, niin tuskin ahdistuu.
Sitä paitsi, voihan mies ajatella samalla tavalla kuin sinä, eikä siksi viitsi paljon soitella... Mihis se sitten johtaa?Entäs jos hän ei olekaan enää kiinnostunut? Miehiä on niin vaikea tulkita. En halua ainakaan tyrkyttää itseäni. Taidan kuitenkin odottaa hänen yhteydenottoaan tämän päivän ajan. Jos ei kuulu, niin se siitä.
- KMan_
nainen27 kirjoitti:
Entäs jos hän ei olekaan enää kiinnostunut? Miehiä on niin vaikea tulkita. En halua ainakaan tyrkyttää itseäni. Taidan kuitenkin odottaa hänen yhteydenottoaan tämän päivän ajan. Jos ei kuulu, niin se siitä.
Jospa sillä miehellä on ollut niin hauskaa Veran kanssa, ettei ole muistanut sulle soitella... ;)
- nainen27
KMan_ kirjoitti:
Jospa sillä miehellä on ollut niin hauskaa Veran kanssa, ettei ole muistanut sulle soitella... ;)
...sitä koskaan tiedä. Olin ajatellut jättää Divan välistä lauantaina, mutta kai se on sitten mentävä.
- KMan_
Tässä keskustelussa tuli siis todistettua, että naiselle on verrattain helppoa löytää laadukas mies tästä kaupungista. (Todellinen "laatu" toki selviää vasta ajan kuluessa, mutta se on sitten jo asia erikseen..) Kysymys on lähinnä vain siitä, että pitää silmänsä auki kaupungilla liikkuessaan, ja että yleensä liikkuu ihmisten ilmoilla.
Sen sijaan minä, 80% miespuolisista kavereistani ja muutama tuhat muuta opiskelijapoikaa ovat edelleenkin ihan yhtä sinkkuja kuin ennenkin. Eikä tämä ole meistä itsestämme kiinni, uskokaa pois. (Tai on sikäli, että satumme Lappeenrannassa asumaan.)- Kruuse
Jätkä julistaa suuree äänee ittensä väittelyn voittajaksi... =) Pisteet KMan_ille!!! Voitteko oikeesti lopettaa ton jauhamisen, kyl mulle ainakii on selvinny kieroutunu sukupuolijakauma noin 110 viestii sitte (kokonaissaldo 113). Ei muuta ku naula päähän ja baanalle!! ;)
- KMan_
Kruuse kirjoitti:
Jätkä julistaa suuree äänee ittensä väittelyn voittajaksi... =) Pisteet KMan_ille!!! Voitteko oikeesti lopettaa ton jauhamisen, kyl mulle ainakii on selvinny kieroutunu sukupuolijakauma noin 110 viestii sitte (kokonaissaldo 113). Ei muuta ku naula päähän ja baanalle!! ;)
Aika myöhään heräsit todellisuuteen, sillä itse tiedostin sukupuolijakauman kieroutuneisuuden jo kymmenisen vuotta sitten... :)
(Jos muuten jotain hyvää halutaan Lappeenrannan tilanteesta oikein hakemalla hakea, niin luojan kiitos, että varuskunta lähti täältä pois noin 15 vuotta sitten... Se tosin korvautuu aika tehokkaasti LTY:n ja Maasotakoulun kasvulla.) - KMan_
Jos olet jossain asiassa kanssani eri mieltä, niin kerro toki...
Mielestäni sitä faktaa ei kenenkään ole kiistäminen, etteikö Lappeenrannassa olisi huomattavasti enemmän nuoria miehiä kuin nuoria naisia. Tämä on siis totuus, ei mikään uskon asia. Tiedot löytyvät vaikka tilastokeskuksen sivuilta, mutta sieltä löytyvät tiedotkin ovat vain puolitotuus, koska opiskelijat eivät aina ole kirjoilla opiskelupaikkakunnallaan...
Tässä keskustelussahan on nyt kiistelty sitten siitä, vaikuttaako tämä asia naisten mahdollisuuksiin löytää tästä kaupungista mies. Omasta mielestäni vaikuttaa aika oleellisestikin, joidenkin naisten mielestä näemmä ei. (Koska kaikki on vain "sattumaa"..:)
On aika kohtuutonta verrata minua puluihin tai uskovaisiin vain siksi, että mielipiteilläni on hyvät perusteet ja muutenkin olen fiksu sälli. ;) - Repro
KMan_ kirjoitti:
Aika myöhään heräsit todellisuuteen, sillä itse tiedostin sukupuolijakauman kieroutuneisuuden jo kymmenisen vuotta sitten... :)
(Jos muuten jotain hyvää halutaan Lappeenrannan tilanteesta oikein hakemalla hakea, niin luojan kiitos, että varuskunta lähti täältä pois noin 15 vuotta sitten... Se tosin korvautuu aika tehokkaasti LTY:n ja Maasotakoulun kasvulla.)Onhan se huomattu jo -80 luvulla että naiset ovat vähemmistönä Lappeenrannassa,vaikkei silloin vielä mitään niiden päälle tajunnutkaan,kyse olikin tästä viestiketjusta että asia tuli jo selväksi... =O
Ja muuten,on niitä varusmiehiä vieläkin Eskadroonassa Rakuunamäellä,ei tosin samassa mittakaavassa kuin muinoin. - Onkyllä
Repro kirjoitti:
Onhan se huomattu jo -80 luvulla että naiset ovat vähemmistönä Lappeenrannassa,vaikkei silloin vielä mitään niiden päälle tajunnutkaan,kyse olikin tästä viestiketjusta että asia tuli jo selväksi... =O
Ja muuten,on niitä varusmiehiä vieläkin Eskadroonassa Rakuunamäellä,ei tosin samassa mittakaavassa kuin muinoin.tollanen määrä nyt ei mitään vaikuta tähän naiskatoon :=)
- nainen27
En todellakaan sanoisi, että on helppoa löytää laadukas mies, vaikka asuisi sitten Helsingissä. Vaikka olisi kuinka paljon tarjontaa, niin harvemmin sattuu sellainen ihminen kohdalle, joka kolahtaa!
Jos olet mukava, osaat käyttäytyä sekä asiallisen näköinen, niin luulisi että saat seuraa.
Se pitää paikkansa, että useimmiten nainen odottaa miehen tekevän aloitteen. Minä ainakin inhoan kännissä olevia miehiä, jotka yrittävät iskeä. Vaikka vaikuttaisi päällepäin kuinka hyvälle, mutta jos on ihan perseet, niin ei kiitos! - KMan_
nainen27 kirjoitti:
En todellakaan sanoisi, että on helppoa löytää laadukas mies, vaikka asuisi sitten Helsingissä. Vaikka olisi kuinka paljon tarjontaa, niin harvemmin sattuu sellainen ihminen kohdalle, joka kolahtaa!
Jos olet mukava, osaat käyttäytyä sekä asiallisen näköinen, niin luulisi että saat seuraa.
Se pitää paikkansa, että useimmiten nainen odottaa miehen tekevän aloitteen. Minä ainakin inhoan kännissä olevia miehiä, jotka yrittävät iskeä. Vaikka vaikuttaisi päällepäin kuinka hyvälle, mutta jos on ihan perseet, niin ei kiitos!Olet selvästi käsittänyt koko keskustelun pointin ihan väärin.
Vaikka minä, kaverini ja pari tuhatta muuta tämän kaupungin sinkkupoikaa käyttäytyisivät kuinka asiallisesti ja hurmaavasti, ei kaikille mitenkään riitä naisseuraa tässä kaupungissa. (Puhumattakaan, jos on vielä jotain laatukriteerejä.) Tämä on sula mahdottomuus. Nuoria miehiä on ehkä noin kolme kertaa enemmän kuin nuoria naisia, ja sinkkujen osalta suhde on vielä karumpi.
Mitä Helsinkiin tulee, niin siellähän tilanne on ihan eri, eli miehiä on vähemmän kuin naisia käytännössä kaikissa ikäryhmissä! Eli nimenomaan siinä kaupungissa hyvän miehen löytäminen varmasti vaikeaa onkin, etenkin Lappeenrantaan verrattuna. Toki määrällisesti miehiä on paljon, mutta suhdeluvuillahan tässä lähinnä on merkitystä. Laadukkaita miehiä löytyy, mutta jokaista laadukasta miestä kohti on siellä myös enemmän kuin yksi ottajaa... - Liina
KMan_ kirjoitti:
Olet selvästi käsittänyt koko keskustelun pointin ihan väärin.
Vaikka minä, kaverini ja pari tuhatta muuta tämän kaupungin sinkkupoikaa käyttäytyisivät kuinka asiallisesti ja hurmaavasti, ei kaikille mitenkään riitä naisseuraa tässä kaupungissa. (Puhumattakaan, jos on vielä jotain laatukriteerejä.) Tämä on sula mahdottomuus. Nuoria miehiä on ehkä noin kolme kertaa enemmän kuin nuoria naisia, ja sinkkujen osalta suhde on vielä karumpi.
Mitä Helsinkiin tulee, niin siellähän tilanne on ihan eri, eli miehiä on vähemmän kuin naisia käytännössä kaikissa ikäryhmissä! Eli nimenomaan siinä kaupungissa hyvän miehen löytäminen varmasti vaikeaa onkin, etenkin Lappeenrantaan verrattuna. Toki määrällisesti miehiä on paljon, mutta suhdeluvuillahan tässä lähinnä on merkitystä. Laadukkaita miehiä löytyy, mutta jokaista laadukasta miestä kohti on siellä myös enemmän kuin yksi ottajaa...Hyvä mies! Korva käteen ja kuuntele. Fakta 1: Lappeenrannassa on enemmän sinkkumiehiä kuin -naisia. Fakta 2: Matemaattisen todennäköisyyden perusteella sinkkunainen löytää tästä kaupungissa helpommin itselleen sopivan miehen kuin sinkkumies sopivan naisen. Muistelen jostain lukeneeni, että miehen ajattelu on yksioikoista verrattuna naisen analysoivaan ja laajempaan katsantokantaan... (Ei välttämättä minun mielipiteeni, mutta tulipahan mieleen.) Kaikki varmasti jo ymmärtävät nämä em. faktat, turha sinun on niihin enää vedota! Muut keskusteluun osallistuneet ovat yrittäneet sen sijaan pohtia TODELLISTA tilannetta sekä nähdä KAIKKI vaikuttavat tekijät, joita tosiaan on muitakin kuin matematiikka tai tilastot. Ja ihmisiä kun olemme niin tarkastelemme asiaa tietysti myös oman elämämme pohjalta. Onko muutes käväissyt mielessäsi, että Lappeenrannan miestarjonta saattaa olla melko yksipuolista joidenkin naisten silmissä...Tekniikan pariin hakeutuu tietynlaisia ihmisiä, enkä valitettavasti ole löytänyt yhteistä säveltä monenkaan "tekniikkaihmisen" kanssa. Eli jos Lappeenrannasta haluaa löytää hieman persoonallisemman taiteilijasieluisen miehen niin eivät apajat niin kovin laadukkaat olekaan! Minä kun en laske miehen laadukkuutta komeudesta, matemaattisesta älykkyydestä, suorista housuista tai tulevasta tulotasosta.
- KMan_
Liina kirjoitti:
Hyvä mies! Korva käteen ja kuuntele. Fakta 1: Lappeenrannassa on enemmän sinkkumiehiä kuin -naisia. Fakta 2: Matemaattisen todennäköisyyden perusteella sinkkunainen löytää tästä kaupungissa helpommin itselleen sopivan miehen kuin sinkkumies sopivan naisen. Muistelen jostain lukeneeni, että miehen ajattelu on yksioikoista verrattuna naisen analysoivaan ja laajempaan katsantokantaan... (Ei välttämättä minun mielipiteeni, mutta tulipahan mieleen.) Kaikki varmasti jo ymmärtävät nämä em. faktat, turha sinun on niihin enää vedota! Muut keskusteluun osallistuneet ovat yrittäneet sen sijaan pohtia TODELLISTA tilannetta sekä nähdä KAIKKI vaikuttavat tekijät, joita tosiaan on muitakin kuin matematiikka tai tilastot. Ja ihmisiä kun olemme niin tarkastelemme asiaa tietysti myös oman elämämme pohjalta. Onko muutes käväissyt mielessäsi, että Lappeenrannan miestarjonta saattaa olla melko yksipuolista joidenkin naisten silmissä...Tekniikan pariin hakeutuu tietynlaisia ihmisiä, enkä valitettavasti ole löytänyt yhteistä säveltä monenkaan "tekniikkaihmisen" kanssa. Eli jos Lappeenrannasta haluaa löytää hieman persoonallisemman taiteilijasieluisen miehen niin eivät apajat niin kovin laadukkaat olekaan! Minä kun en laske miehen laadukkuutta komeudesta, matemaattisesta älykkyydestä, suorista housuista tai tulevasta tulotasosta.
Oonhan mie sanonutkin, että jos kriteerit on tiukat, niin sitten Lappeenrannasta ei välttämättä löydä miestä sen paremmin kuin jostain muualtakaan.
Henkilökohtaisesti kuitenkin sanoisin, että on aika lapsellista hakemalla hakea jonkun tietyn koulutuksen omaavaa miestä...
Ja vaikka opiskelisikin teknistä alaa, niin ei se tarkoita, etteikö samalla voisi olla myös taiteilijaluonne.
Ei ole järkeä luokitella ihmisiä näin yksioikoisesti ja stereotyyppisesti.
Mutta Lappeenrannan suuri miestarjonta juuri mahdollistaa sen, että naisella on varaa urputtaa ja käydä kriittiseksi. Eli siis pissi nousee päähän, ja naisesta tulee ylpeä horo... Ja tämä on kyllä omakohtaisesti huomattu monen monta kertaa. - Liina
KMan_ kirjoitti:
Oonhan mie sanonutkin, että jos kriteerit on tiukat, niin sitten Lappeenrannasta ei välttämättä löydä miestä sen paremmin kuin jostain muualtakaan.
Henkilökohtaisesti kuitenkin sanoisin, että on aika lapsellista hakemalla hakea jonkun tietyn koulutuksen omaavaa miestä...
Ja vaikka opiskelisikin teknistä alaa, niin ei se tarkoita, etteikö samalla voisi olla myös taiteilijaluonne.
Ei ole järkeä luokitella ihmisiä näin yksioikoisesti ja stereotyyppisesti.
Mutta Lappeenrannan suuri miestarjonta juuri mahdollistaa sen, että naisella on varaa urputtaa ja käydä kriittiseksi. Eli siis pissi nousee päähän, ja naisesta tulee ylpeä horo... Ja tämä on kyllä omakohtaisesti huomattu monen monta kertaa.En todellakaan hae tietyn koulutuksen omaavaa miestä :) Kriteerini olen jo aiemmin 'luetellut'. Eihän keskustelusta tule mitään, jos jokaiseen yleistykseen pitää takertua. Mutta vertailun vuoksi; mielestäni tietyn alan opiskelijoilla on yhteisiä piirteitä. Insinööri on insinööri :) En ole väittänyt, ettei poikkeustapauksia löytyisi. Sinun mielestäsi taas useimmat Lappeenrannan naiset ovat "ylpeitä horoja", joille kelpaa vain Mr. Finland-kandidaatit. Huomaatko kaavan?
- KMan_
Liina kirjoitti:
En todellakaan hae tietyn koulutuksen omaavaa miestä :) Kriteerini olen jo aiemmin 'luetellut'. Eihän keskustelusta tule mitään, jos jokaiseen yleistykseen pitää takertua. Mutta vertailun vuoksi; mielestäni tietyn alan opiskelijoilla on yhteisiä piirteitä. Insinööri on insinööri :) En ole väittänyt, ettei poikkeustapauksia löytyisi. Sinun mielestäsi taas useimmat Lappeenrannan naiset ovat "ylpeitä horoja", joille kelpaa vain Mr. Finland-kandidaatit. Huomaatko kaavan?
Noin en kyllä koskaan ole sanonut. Kaikki Lappeenrannan naiset eivät varmastikaan hae mitään Mr. Finland -ehdokasta, mutta laaja miesvalikoima takaa kyllä sen, että kriteerejä on naisilla varaa nostaa muihin kaupunkeihin verrattuna. Miksi ottaa ruma nössö, jos voi saada komean hunkinkin? Näin niinkuin yksinkertaistetusti. (Hyvin yksinkertaistetusti.)
Ehkä omat kokemuksesi puhuvat sen puolesta, että insinööri on insinööri, ja minun kokemukseni taas puhuvat sen puolesta, että horo on horo.. ;) Helpostihan sitä ihminen yleistyksiin syyllistyy, kun elämänkokemusta karttuu. Itse muutan käsityksiäni heti, jos joku fiksu lappeenrantalaisnainen vielä joskus ilmestyy elämääni ja makuuhuoneeseeni, mutta sitä en todellakaan aio jäädä tähän kaupunkiin odottelemaan... - Liina
KMan_ kirjoitti:
Noin en kyllä koskaan ole sanonut. Kaikki Lappeenrannan naiset eivät varmastikaan hae mitään Mr. Finland -ehdokasta, mutta laaja miesvalikoima takaa kyllä sen, että kriteerejä on naisilla varaa nostaa muihin kaupunkeihin verrattuna. Miksi ottaa ruma nössö, jos voi saada komean hunkinkin? Näin niinkuin yksinkertaistetusti. (Hyvin yksinkertaistetusti.)
Ehkä omat kokemuksesi puhuvat sen puolesta, että insinööri on insinööri, ja minun kokemukseni taas puhuvat sen puolesta, että horo on horo.. ;) Helpostihan sitä ihminen yleistyksiin syyllistyy, kun elämänkokemusta karttuu. Itse muutan käsityksiäni heti, jos joku fiksu lappeenrantalaisnainen vielä joskus ilmestyy elämääni ja makuuhuoneeseeni, mutta sitä en todellakaan aio jäädä tähän kaupunkiin odottelemaan...Oi, aivan ihastuttavan kysymyksen esitit! Taisi tosin olla retorinen, mutta vastaanpa kuitenkin. :) Ensin pakko kuitenkin muokata kysymystä realistisempaan suuntaan eli jotenkin näin: Miksi tavallinen ("omaa tasoa vastaava") kaveri, jos voi saada komean hunkin?
Olen joskus aiemmin maininnut, että ihmiset syystä tai toisesta pyrkivät pariutumaan "oman tasoisen" ihmisen kanssa (tämän olen jostakin tutkimuksesta lukenut, en tiedä millä perusteilla ihmiset oli siinä arvoitettu). Miksi näin?
1) Liian hyvännäköisissä TÄYTYY olla jotain mätää.
2) Alemmuuskompleksi. "Olen itse tavallinen, mieheni upea, miksi hän ei vaihtaisi minua upeampaan naiseen."
3) Upean mieheni kimpussa roikkuvat sadat naiset, josta jatkuva epävarmuus: "Pettääkö mieheni minua?"
4) Kotoisa olo. "Ollaan yhdessä näin epätäydellisiä. Pusipusi." Mitähän arkielämästä tulisi, jos jatkuvasti ihailisin vain upeaa miestäni?
5) Usko tai älä, mutta myös luonteella on väliä.
6) -"-, myös kemioilla on väliä.
7) Menee imeläksi, mutta SE sydämen ääni. En usko, että ihminen kykenee loputtomiin säätelemään kehen ihastuu. Rakkaus ei laskelmoi. Äläkä väitä, että olen naiivi. Johonkin vain on uskottava ja jatkuva kyynisyyskin alkaa hiljalleen vituttaa.
Tässä näin nopeasti muutama pohdittava pointti sinulle. Mielestäni on myös erittäin epätodennäköistä, että kaikilla Lappeenrannan naisilla olisi niin vääristynyt käsitys itsestään, että kuvittelisivat saavansa/ansaitsevansa kuun taivaalta. Ja vaikka sortuisikin upean miehen kanssa pelehtimään niin loppujen lopuksi sekin "hunk" on vain ihminen. (HUOM. Tämä loppukevennyksenä :) - KMan
Liina kirjoitti:
Oi, aivan ihastuttavan kysymyksen esitit! Taisi tosin olla retorinen, mutta vastaanpa kuitenkin. :) Ensin pakko kuitenkin muokata kysymystä realistisempaan suuntaan eli jotenkin näin: Miksi tavallinen ("omaa tasoa vastaava") kaveri, jos voi saada komean hunkin?
Olen joskus aiemmin maininnut, että ihmiset syystä tai toisesta pyrkivät pariutumaan "oman tasoisen" ihmisen kanssa (tämän olen jostakin tutkimuksesta lukenut, en tiedä millä perusteilla ihmiset oli siinä arvoitettu). Miksi näin?
1) Liian hyvännäköisissä TÄYTYY olla jotain mätää.
2) Alemmuuskompleksi. "Olen itse tavallinen, mieheni upea, miksi hän ei vaihtaisi minua upeampaan naiseen."
3) Upean mieheni kimpussa roikkuvat sadat naiset, josta jatkuva epävarmuus: "Pettääkö mieheni minua?"
4) Kotoisa olo. "Ollaan yhdessä näin epätäydellisiä. Pusipusi." Mitähän arkielämästä tulisi, jos jatkuvasti ihailisin vain upeaa miestäni?
5) Usko tai älä, mutta myös luonteella on väliä.
6) -"-, myös kemioilla on väliä.
7) Menee imeläksi, mutta SE sydämen ääni. En usko, että ihminen kykenee loputtomiin säätelemään kehen ihastuu. Rakkaus ei laskelmoi. Äläkä väitä, että olen naiivi. Johonkin vain on uskottava ja jatkuva kyynisyyskin alkaa hiljalleen vituttaa.
Tässä näin nopeasti muutama pohdittava pointti sinulle. Mielestäni on myös erittäin epätodennäköistä, että kaikilla Lappeenrannan naisilla olisi niin vääristynyt käsitys itsestään, että kuvittelisivat saavansa/ansaitsevansa kuun taivaalta. Ja vaikka sortuisikin upean miehen kanssa pelehtimään niin loppujen lopuksi sekin "hunk" on vain ihminen. (HUOM. Tämä loppukevennyksenä :)Kuten sanoin, esimerkki oli hyvin yksinkertaistettu, eikä kysymys todellakaan ollut pelkästä ulkonäöstä. Totuus on, että Lappeenrannassa on laaja miesvalikoima, ja nainen voi siis halutessaan hieman korottaa rimaa ja ottaa "paremman" miehen, kuin mihin toisessa kaupungissa olisi varaa. Samalla rahalla saa siis tavallaan enemmän miestä. ;)
Toki miehen "laatu" on aina suhteellinen käsite... Ja sekin voi olla totta, että ihminen pärjää parhaiten "omantasoisen" kumppanin kanssa, mitä ikinä se sitten tarkoittaakaan. Mutta siis Lappeenrannasta tällaisen "omantasoisen" miehen löytää helpommin kuin jostain muualta... Tai vaikka piirua verran paremmankin kuin "omantasoisen". ;)
(Niin, ja mitä ulkonäköön tulee, niin miehistä suuri osa näyttää olevan ihan timmissä kunnossa, mutta naisista enemmistö enemmän tai vähemmän levähtäneitä... Tämä on kyllä ihan yleissuomalainen ilmiö nuorten aikuisten keskuudessa. Jos siis hoikka tyttö haluaa "omantasoisen" miehen, niin valinnanvaraa löytyy erittäin paljon...) - Liina
KMan kirjoitti:
Kuten sanoin, esimerkki oli hyvin yksinkertaistettu, eikä kysymys todellakaan ollut pelkästä ulkonäöstä. Totuus on, että Lappeenrannassa on laaja miesvalikoima, ja nainen voi siis halutessaan hieman korottaa rimaa ja ottaa "paremman" miehen, kuin mihin toisessa kaupungissa olisi varaa. Samalla rahalla saa siis tavallaan enemmän miestä. ;)
Toki miehen "laatu" on aina suhteellinen käsite... Ja sekin voi olla totta, että ihminen pärjää parhaiten "omantasoisen" kumppanin kanssa, mitä ikinä se sitten tarkoittaakaan. Mutta siis Lappeenrannasta tällaisen "omantasoisen" miehen löytää helpommin kuin jostain muualta... Tai vaikka piirua verran paremmankin kuin "omantasoisen". ;)
(Niin, ja mitä ulkonäköön tulee, niin miehistä suuri osa näyttää olevan ihan timmissä kunnossa, mutta naisista enemmistö enemmän tai vähemmän levähtäneitä... Tämä on kyllä ihan yleissuomalainen ilmiö nuorten aikuisten keskuudessa. Jos siis hoikka tyttö haluaa "omantasoisen" miehen, niin valinnanvaraa löytyy erittäin paljon...)Ehdotus: Jospa vaihtaisit miehiin? Monesta kirjoituksestasi paistaa ihailu Lappeenrannan komeita, hyvävartaloisia ja fiksuja miehiä kohtaan! Mikä estää? Ja siitä kuuluisasta rimasta: SIIS MIKÄ HELVETIN RIMA? :) Jos muissa kaupungeissa kelpuuttaisin miehen älykkyysosamäärällä 110 niin Lappeenrannassa äo:n tulisi olla 120, näinkö? Jep, vittuilun puolelle menee ja siitä itseäni hieman soimaan... :) Enpä oo ennen kyllä kuullut, että kukaan ihminen noin pirun laskelmoivasti olisi rakkaudesta ajatellut.
- KMan
Liina kirjoitti:
Ehdotus: Jospa vaihtaisit miehiin? Monesta kirjoituksestasi paistaa ihailu Lappeenrannan komeita, hyvävartaloisia ja fiksuja miehiä kohtaan! Mikä estää? Ja siitä kuuluisasta rimasta: SIIS MIKÄ HELVETIN RIMA? :) Jos muissa kaupungeissa kelpuuttaisin miehen älykkyysosamäärällä 110 niin Lappeenrannassa äo:n tulisi olla 120, näinkö? Jep, vittuilun puolelle menee ja siitä itseäni hieman soimaan... :) Enpä oo ennen kyllä kuullut, että kukaan ihminen noin pirun laskelmoivasti olisi rakkaudesta ajatellut.
Vaihtaisin kyllä miehiin, jos vaan pikkuveitikka olisi suostuvainen, mutta se on valitettavasti vähän eri mieltä asiasta.. :) Miesten kanssa olisi kyllä oikeasti paljon helpompaa.
Kuten sanoin, "laatu" on aika suhteellinen käsite, ja "rima" siis myös. Kuitenkin minulle viriilinä miehenä asia on aika helppo käsittää, sillä "laadukas" nainen tarkoittaa yksinkertaisesti hyvää kroppaa, kauniita kasvoja, älykästä mieltä ja intohimoista asennetta. Koska en tuollaista voi (ainakaan tästä kaupungista) saada, joudun siis laskemaan "rimaa" eli "laatuvaatimuksia".
Itse käsitän sanan "rakkaus" selvästi vähän eri tavalla kuin sinä. Sinun mielestäsi "rakkaus" on ilmeisesti jokin mystinen voima, joka vaan yht' äkkiä ilmestyy kahden satunnaisen ihmisen välille. Minun mielestäni taas "rakkaus" on kiintymystä, joka voi syntyä, kun on saman ihmisen kanssa riittävän pitkään ja läheisesti tekemisissä. - Liina
KMan kirjoitti:
Vaihtaisin kyllä miehiin, jos vaan pikkuveitikka olisi suostuvainen, mutta se on valitettavasti vähän eri mieltä asiasta.. :) Miesten kanssa olisi kyllä oikeasti paljon helpompaa.
Kuten sanoin, "laatu" on aika suhteellinen käsite, ja "rima" siis myös. Kuitenkin minulle viriilinä miehenä asia on aika helppo käsittää, sillä "laadukas" nainen tarkoittaa yksinkertaisesti hyvää kroppaa, kauniita kasvoja, älykästä mieltä ja intohimoista asennetta. Koska en tuollaista voi (ainakaan tästä kaupungista) saada, joudun siis laskemaan "rimaa" eli "laatuvaatimuksia".
Itse käsitän sanan "rakkaus" selvästi vähän eri tavalla kuin sinä. Sinun mielestäsi "rakkaus" on ilmeisesti jokin mystinen voima, joka vaan yht' äkkiä ilmestyy kahden satunnaisen ihmisen välille. Minun mielestäni taas "rakkaus" on kiintymystä, joka voi syntyä, kun on saman ihmisen kanssa riittävän pitkään ja läheisesti tekemisissä.Ooh, nyt teit vaikutuksen! :) Olen kyllä rakkauden olemuksesta samaa mieltä kanssasi. Myönnän, että tuli hieman huolimattomasti käytettyä kyseistä sanaa. Mystisenä voimana käsitän ennemminkin ne kemiat, jotka mielestäni ovat perusedellytys sille, että yleensäkin päästään ensisilmäyksestä eteenpäin. Laatuvaatimuksistasi en ala väittelemään, suotakoon jokaiselle oikeus henkilökohtaisiin karsintamääritteisiin. Turha sun kuitenkin on rimaa laskea ja tulla sitten kiukuttelemaan tänne. Yhteenvetona: valitat, ettei kaupungista löydy tarpeeksi laadukkaita naisia sinulle. O ja K. Samaan aikaan valitat, ettei naisille kelpaa laadukkaat Lappeenrannan miehet, siis sinäkö? No niin, ei sitten kelvata toisillemme, asia selvä. Mutta viimeiset hitaat ja piusaa sun pitäisi meiltä horoilta kuitenkin saada? (Viitaten joihinkin aiempiin kirjoituksiisi.) Näiden perusteella kuvittelisin suurimman ongelmasi olevan omassa heikkoudessasi. Kukaan ei kelpaa, mutta yksinkään et pysty olemaan. Muutenhan et horoja hitaille hakisikaan, saati alkaisi suudelmia vaihtaa. Ei pahalla! Mutta surullistahan se on.
- KMan_
Liina kirjoitti:
Ooh, nyt teit vaikutuksen! :) Olen kyllä rakkauden olemuksesta samaa mieltä kanssasi. Myönnän, että tuli hieman huolimattomasti käytettyä kyseistä sanaa. Mystisenä voimana käsitän ennemminkin ne kemiat, jotka mielestäni ovat perusedellytys sille, että yleensäkin päästään ensisilmäyksestä eteenpäin. Laatuvaatimuksistasi en ala väittelemään, suotakoon jokaiselle oikeus henkilökohtaisiin karsintamääritteisiin. Turha sun kuitenkin on rimaa laskea ja tulla sitten kiukuttelemaan tänne. Yhteenvetona: valitat, ettei kaupungista löydy tarpeeksi laadukkaita naisia sinulle. O ja K. Samaan aikaan valitat, ettei naisille kelpaa laadukkaat Lappeenrannan miehet, siis sinäkö? No niin, ei sitten kelvata toisillemme, asia selvä. Mutta viimeiset hitaat ja piusaa sun pitäisi meiltä horoilta kuitenkin saada? (Viitaten joihinkin aiempiin kirjoituksiisi.) Näiden perusteella kuvittelisin suurimman ongelmasi olevan omassa heikkoudessasi. Kukaan ei kelpaa, mutta yksinkään et pysty olemaan. Muutenhan et horoja hitaille hakisikaan, saati alkaisi suudelmia vaihtaa. Ei pahalla! Mutta surullistahan se on.
Mielestäni "kemioissa" ei ole mitään mystistä... Kysymys on yksinkertaisesti siitä, ylittääkö jokin henkilö asettamasi "kriteerit" ensisilmäyksellä (jotka ovat olemassa riippumatta siitä, tiedostaako niitä vai ei).
Ja runsaan tarjonnan vuoksihan ne kriteerit tuppaavat väkisinkin nousemaan... Tai ainakaan niistä ei tarvitse tinkiä.
Yksin pystyn kyllä olemaan vallan hyvin, enkä ole itse asiassa seurustellut aikoihin (koska riittävän hyvää naista ei kohdalle ole osunut). Seksiä sen sijaan tarvitsen elääkseni, ja siksi Divan horojakin tulee vongattua. Onneksi kaikki lusikkani eivät kuitenkaan ole pelkästään Lappeenrannan sopassa... - Liina
KMan_ kirjoitti:
Mielestäni "kemioissa" ei ole mitään mystistä... Kysymys on yksinkertaisesti siitä, ylittääkö jokin henkilö asettamasi "kriteerit" ensisilmäyksellä (jotka ovat olemassa riippumatta siitä, tiedostaako niitä vai ei).
Ja runsaan tarjonnan vuoksihan ne kriteerit tuppaavat väkisinkin nousemaan... Tai ainakaan niistä ei tarvitse tinkiä.
Yksin pystyn kyllä olemaan vallan hyvin, enkä ole itse asiassa seurustellut aikoihin (koska riittävän hyvää naista ei kohdalle ole osunut). Seksiä sen sijaan tarvitsen elääkseni, ja siksi Divan horojakin tulee vongattua. Onneksi kaikki lusikkani eivät kuitenkaan ole pelkästään Lappeenrannan sopassa...Se horojen pistäminenhän tekee sinusta huoripukin. Tai se sana, jota itse mieluiten käytän: spermalingon. (HUOM. Ei kohteliaisuus, vaikka miehet usein kuvittelevatkin niin.) Kemioista en mieltäni muuta; niillä ei ole mitään tekemistä laatukriteereiden kanssa. Jos olisi, niin sinullehan kelpaisi kuka tahansa kaunis, hyväkroppainen ja fiksu nainen. Kaiketi kelpaakin...Mutta kyllä "se jokin" tunne tulee muualta kuin riman ylittävistä ominaisuuksista. Yksin olemisella tarkoitin pidättäytymistä kaikenlaisesta läheisyydestä epämiellyttävien henkilöiden kanssa.
- KMan_
Liina kirjoitti:
Se horojen pistäminenhän tekee sinusta huoripukin. Tai se sana, jota itse mieluiten käytän: spermalingon. (HUOM. Ei kohteliaisuus, vaikka miehet usein kuvittelevatkin niin.) Kemioista en mieltäni muuta; niillä ei ole mitään tekemistä laatukriteereiden kanssa. Jos olisi, niin sinullehan kelpaisi kuka tahansa kaunis, hyväkroppainen ja fiksu nainen. Kaiketi kelpaakin...Mutta kyllä "se jokin" tunne tulee muualta kuin riman ylittävistä ominaisuuksista. Yksin olemisella tarkoitin pidättäytymistä kaikenlaisesta läheisyydestä epämiellyttävien henkilöiden kanssa.
Pelkän ensisilmäyksen perusteella tuskin kovin kummallisia kemioita pääsee kahden ihmisen välille muodostumaan... Tarkemmin tutustuttaessa kemiat voi kolahtaa, jos henkilöt ovat oikeasti samalla aaltopituudella, tai vaihtoehtoisesti jos jompi kumpi tarkoituksella manipuloi toista (eli on esim. "pelimies"). Mutta siis jonkinlaiset ulkonäkökriteerit pitää täyttyä jo ensisilmäyksellä, että tämä tarkempi tutustuminen yleensä edes toteutuu...
Lappeenrantalaisia horoja en ole "pistänyt" aikoihin. En siis ole mikään "spermalinko". Tanssittanut ja pusuttanut kyllä olen, ja osittain siitä syystä, että ehkä salaa olen toivonut, ettei se toinen olekaan mikään horo... Mutta ihan turha toivohan se on.
Kyllä minulle leikkikaveriksi kelpaa aivan hyvin ihan kuka tahansa kaunis, hyväkroppainen ja fiksu nainen. Jos noi kriteerit täyttyy, on jopa erittäin todennäköistä, että suhteesta kehkeytyisi jotain muutakin. (Mutta eihän tässä kaupungissa fiksuja, kauniita ja hyväkroppaisia naisia ole olemassakaan... Tai jos muutama onkin, ovat ne kyllä tarkassa poikaystäväin valvonnassa 24/7..:)
- 'vera22v'
hmm.. odotat pari päivää maksimissaan ja sitten otat rohkeesti yhteyttä.. voihan se mies luulla ettet oo kiinnostunut.
mun tapauksessa se meni niin että mies laittoi jo yöllä viestin..toivotteli hyvät yöt jne. ja sitten onkin tähän asti mennyt silleen että vuoroperään.. ajattelin eilen ihan samaa et jos mies ahdistuu.. mut kun kyselee ihan joka päiväsiä asioita ja sen kautta ehdottaa tapaamista ni sehän menee kuin itestään :) tosin siis ei me olla joka päivä nähty :P
en usko että mulla ja nainen27:lla on sama mies kiikarissa, ainakin toivon ettei :D miten vanha mies on kyseessä? Jos saa udella :))- nainen27
...on 25. Pitkä ja tumma. Entäs sinun? Pitää varmaan sitten ruveta ahdistelemaan :)
- 'vera22v'
nainen27 kirjoitti:
...on 25. Pitkä ja tumma. Entäs sinun? Pitää varmaan sitten ruveta ahdistelemaan :)
tämä 'mun' mies on 26v, tumma muttei niin kovin pitkä :) jokos ahdistelit? mikä oli vastakaiku? tänään kai vois taas lähteä baariin.. toisaalta olis kyllä muutakin mut kun on pyydetty jo alkuviikosta niin.. :)
- KMan_
'vera22v' kirjoitti:
tämä 'mun' mies on 26v, tumma muttei niin kovin pitkä :) jokos ahdistelit? mikä oli vastakaiku? tänään kai vois taas lähteä baariin.. toisaalta olis kyllä muutakin mut kun on pyydetty jo alkuviikosta niin.. :)
Tämä poika suuntaa pääkaupunkiseudulle... Tekee hyvää saada taas vähän näkökulmaa näihin Lappeenrannan kuvioihin.
- nainen27
'vera22v' kirjoitti:
Minusta alkaa tuntua, että unohdan koko jutun. Miehet on niin vaikeita. En tiedä yhtään mitä hän ajattelee minusta. Enkä ole saanut sitä selville. Suoraankaan en kehtaa kysyä, ettei mene ahdistelun puolelle. No, katson tämän viikon ja jos ei näytä hyvälle, niin täytyy katsella tarkemmin lauantaina Divassa ympärilleen, että näkyykö mitään mielenkiintoista... Luultavasti ei.
- nainen27
'vera22v' kirjoitti:
...ei miehistä ota selvää. En tiedä mitä hän ajattelee minusta enkä kehtaa kysyä suoraan. Miksi miesten on niin vaikea puhua tunteista? Välillä hän vaikuttaa erittäin kiinnostuneelle ja välillä tuntuu, että olen ilmaa...
- nainen27
nainen27 kirjoitti:
...ei miehistä ota selvää. En tiedä mitä hän ajattelee minusta enkä kehtaa kysyä suoraan. Miksi miesten on niin vaikea puhua tunteista? Välillä hän vaikuttaa erittäin kiinnostuneelle ja välillä tuntuu, että olen ilmaa...
Nyt tuli melkein sama viesti kaksi kertaa, kun ensin kone ilmoitti, että kirjoittamani teksti ei lähtenyt. No, mitäs pienistä :)
- Repro
nainen27 kirjoitti:
Nyt tuli melkein sama viesti kaksi kertaa, kun ensin kone ilmoitti, että kirjoittamani teksti ei lähtenyt. No, mitäs pienistä :)
lannistu täysin,jos leikkisit vähän aikaa vähemmän kiinnostunutta niin kiinnostuisiko mies kenties paremmin...?
- Repro
nainen27 kirjoitti:
saas nähdä tuleeko omakin viesti kahteen kertaan...
Mut opintojen äitinä (vaiko isänä)ja kertauksen vuoksi sanoisin että älä lannistu,leiki vähän aikaa vähemmän kiinnostunutta,josko miehen kiinnostus siitä heräisi,jossei,niin tokko se on silloin sen arvoistakaan... =P - Trash can
nainen27 kirjoitti:
Minusta alkaa tuntua, että unohdan koko jutun. Miehet on niin vaikeita. En tiedä yhtään mitä hän ajattelee minusta. Enkä ole saanut sitä selville. Suoraankaan en kehtaa kysyä, ettei mene ahdistelun puolelle. No, katson tämän viikon ja jos ei näytä hyvälle, niin täytyy katsella tarkemmin lauantaina Divassa ympärilleen, että näkyykö mitään mielenkiintoista... Luultavasti ei.
Jospa kokeilisit vaihteeksi jotakin muuta kuin joka viikonloppuinen kapakassa käynti, vai onko tuo sitä nykynaisten biletysvimmaa.
Voihan sitä katsella siellä kapakassa vaikka kuinka ympärilleen, mutta kuka mukava mies (ja mitä niitä kriteereitä olikaan) edes viitsii divan jonoon tulla seisoskelemaan, ainakaan alle kahden promillen kännissä. Kyllä viikonloppuisin on mukavampaakin tekemistä eikä mene päivät maatessa, ainakaan krapuloissaan ;) - nainen27
Repro kirjoitti:
saas nähdä tuleeko omakin viesti kahteen kertaan...
Mut opintojen äitinä (vaiko isänä)ja kertauksen vuoksi sanoisin että älä lannistu,leiki vähän aikaa vähemmän kiinnostunutta,josko miehen kiinnostus siitä heräisi,jossei,niin tokko se on silloin sen arvoistakaan... =PNiin ajattelin tehdäkin. Soittakoon minulle jos kiinnostaa. En ota itse yhteyttä. Olen ennenkin huomannut miesten kanssa, että kun esittää välinpitämätöntä, niin johan alkaa kiinnostaa...tai sitten ei.
- nainen27
Trash can kirjoitti:
Jospa kokeilisit vaihteeksi jotakin muuta kuin joka viikonloppuinen kapakassa käynti, vai onko tuo sitä nykynaisten biletysvimmaa.
Voihan sitä katsella siellä kapakassa vaikka kuinka ympärilleen, mutta kuka mukava mies (ja mitä niitä kriteereitä olikaan) edes viitsii divan jonoon tulla seisoskelemaan, ainakaan alle kahden promillen kännissä. Kyllä viikonloppuisin on mukavampaakin tekemistä eikä mene päivät maatessa, ainakaan krapuloissaan ;)...niitä ihmisiä sitten tapaa jos ei baarissa? Yksinkään ei viitsi jäädä lauantaina kotiin. Kuntosalilla taas en kehtaa miehiä ahdistella, koska itsekään en mene sinne iskettäväksi vaan pelkästään treenaamaan.
- Kruuse
nainen27 kirjoitti:
...niitä ihmisiä sitten tapaa jos ei baarissa? Yksinkään ei viitsi jäädä lauantaina kotiin. Kuntosalilla taas en kehtaa miehiä ahdistella, koska itsekään en mene sinne iskettäväksi vaan pelkästään treenaamaan.
...treenaamaahan sinne mennää. Harmitti vaa vähäsen ku näin tänää oikein viehättävän neitosen salilla ja ois melkei tehny mieli tutustuu. Mut sit taas ajattelin et hikeehä se on sinne tullu vuodattamaa eikä mun lätinöitä kuuntelemaa =) No tää näkökulma sai sitte pitämää naamani ummessa ja peruslukemilla.
- nainen27
Kruuse kirjoitti:
...treenaamaahan sinne mennää. Harmitti vaa vähäsen ku näin tänää oikein viehättävän neitosen salilla ja ois melkei tehny mieli tutustuu. Mut sit taas ajattelin et hikeehä se on sinne tullu vuodattamaa eikä mun lätinöitä kuuntelemaa =) No tää näkökulma sai sitte pitämää naamani ummessa ja peruslukemilla.
Ihan hyvin voit jotain heittää salilla naisille, kunhan et jää koko päiväksi höpisemään. Nopeasti huomaa kiinnostaako naista yhtään jutella.
Ei siinä mitään jos joku mukava mies vaihtaa muutaman sanan salilla, mutta kun kaiken maailman äijät tulee juttelemaan eikä niistä tunnu pääsevän eroon. Siinä ne vieressä höpisee kun yritän tehdä esim. vatsalihaksia.
Eli anna mennä vaan! - Kruuse
nainen27 kirjoitti:
Ihan hyvin voit jotain heittää salilla naisille, kunhan et jää koko päiväksi höpisemään. Nopeasti huomaa kiinnostaako naista yhtään jutella.
Ei siinä mitään jos joku mukava mies vaihtaa muutaman sanan salilla, mutta kun kaiken maailman äijät tulee juttelemaan eikä niistä tunnu pääsevän eroon. Siinä ne vieressä höpisee kun yritän tehdä esim. vatsalihaksia.
Eli anna mennä vaan!ku nähdään seuraavan kerran salilla ni saatan tulla muutaman sanan vaihtamaan siun kanssa... mut just sillein ettet oo tekemässä vatsalihaksia ;)
- nainen27
Kruuse kirjoitti:
ku nähdään seuraavan kerran salilla ni saatan tulla muutaman sanan vaihtamaan siun kanssa... mut just sillein ettet oo tekemässä vatsalihaksia ;)
...salilla käyt? Näinköhän käydään samalla?
- Kruuse
nainen27 kirjoitti:
...salilla käyt? Näinköhän käydään samalla?
...platinumilla
- nainen27
Kruuse kirjoitti:
...platinumilla
Ei sitten tulla törmäämään, koska en käy siellä salilla, mutta onnea siellä käyvien naisten kanssa:)
- Vutilo
nainen27 kirjoitti:
Ei sitten tulla törmäämään, koska en käy siellä salilla, mutta onnea siellä käyvien naisten kanssa:)
vaan toivottelee vutilokin kruuselle. Sitä nimittäin tarvitaan ;)
- kysyntää kunnollisille
http://keskustelu.suomi24.fi/show.fcgi?category=115&conference=4500000000000229&posting=22000000005198826
Kouvolassa naiset ihmettelee.- joppe
kukahan tämä KMAN on.. on nim. löytynyt henk.koht. ainakin miulle uusi jumala jolle kumarran syvään ja LEPO! LIPPAAN! LEPO!! tervehdys... on nim. NIIIIIN asia tekstiä ettei paremmasta väliä! luin koko listan alusta loppuun ja oon kyllä sanasta sanaan täysin samaa mieltä! välillä tuli jo mieleen et onkohan nää meikäläisen kirjottamia, on niiin samalla ajatuksella. ja tifosolle kunnia maininta tuolla yhes välis olleest huomiosta... :)
EI PERKELE!! että otsa suoni tykytti kun luin noita "saari vertauksia" tän yhen oikein niinku viimmesen päälle perus naisen kans! voi v...tu!
siis voiko olla mahdollista ettei noin suurellakaan toistolla uppoa NOIN yksinkertainen
perusteltu asia... ei helvetti... se on täysin fakta mitä KMAN on kertonut, ja että jos naiset täällä winettää ettei oo miehiä ni lpr:ssa= bullshit! noh, ei siitä sen enempää.. henk.koht. en enää hae/etsi/halua nai'sta/sia/yms. kanssakäymistä, selviää nimittäin ihan helvetin paljon helpommalla ilman /erossa!! ESIM. tuo saari jähinä KMAN vs (leenu liinu vai mikä tiinu se...) noin pienestä ja yksinkertaisesta asiasta
voi/joutuu jähisemään vaikka saatana kymmenen tuntia ja ei, ei helvetti mene jakeluun... akka eikun jankkaa ja väittä vaikka tietäiskin et on väärässä... se naisen logiikka! voi perkele....
Minä tykkään naisista ja on ihania naisia,viisaita,kivoja,kauniita yms. MUTTA omat kokemukseni (KAIKKI) ovat/aina olleet et HIRVEET jähinät joka asiasta ja jos ei ole mitään syytä ni sitten se vaan tempastaan jostakin ihan tuulesta! = naisten kans on niin saatanan vaikee olla et ei KIITOS enää ikinä! single 4ever! JOhtopäätös! kun kerta kaikki kokem. ovat aina olleet samanlaisia täytyy syyn olla minussa! tästä syystä en enää anna kenenkään naisen tutustua minuun/itteäni enää aja sellaseen tilanteeseen_ ihan naisten itsensä suojaksi! naiset on sen verta ihania (poikkeuksia lukuun ottamatta) et tämä on minun henk.koht suojaus heille. ELI... Kiitos ja anteeksi. ps. näette kyllä minua lpr:ssa liikkumassa paljonkin mut ette ikinä naisen kans.....;)
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h52742Jos vedetään mutkat suoraksi?
Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar1062571Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv172291Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia
Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.461875- 321453
Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska141443- 1771163
Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1011144Persu ajoi autoa
Ajoi lapsen yli https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/597a7468-3d1d-455e-bed2-21c1efc31ac1201063Oletko tyytyväinen
Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?81948