Olisin ensimmäisen kerran Thaimaaseen lähdössä ja lukemani perusteella uskoisin että Phuket olisi meille sopiva paikka. Mutta minne sinne? Reissuun siis lähdössä mummo 55v., minä 27v. ja tytär 3v. Arvostaisin siistiä rantaa, monipuolista ravintolatarjontaa, ns. sopivasti ihmisiä (mahtuu kaduilla kulkemaan mutta ei tarvitse yksin kulkea). Ja tietysti pitkän lennon jälkeen olisi mukava jos ei tarvitsisi hirveän pitkään hotellille matkata. Paljon vaadittu, onko liikaa? Viime vuosina käyneiltä kokemuksia, kiitos. :)
Minne Phuketiin lapsen kanssa?
7
348
Vastaukset
- Kloo
Me oltiin ekaa kertaa Khao Lakissa,lapset silloin 10 ja 6v.paikka oli upea,hyviä hotelleja,tarpeeksi kaikkea oli ainakin meille.kentältä taisi bussikuljetus kestää n.2h,mutta se meni nukkuessa.sieltä oli myös helppo lähteä erilaisille retkille.ehdottomasti suosittelen!nyt suuntana Bangtao beach :)
- sanoisin että
Karon Beach, Kata Beach, Kamala Beach, Patong Beach ja Bang Tao Beach. Tuossa järjestyksessä noilla kerrotuilla specseillä.
- sbshsrh
No Patong se vasta vilkas paikka onkin ja kaiken yöelämän keskus...
- ei Kata
Kata Beachin meriveden laatu huono,sitä tarkkaillaan jatkuvasti,en suosittele. Bang Tao beach OK.
- onko parantunut tila
http://phuketwan.com/tourism/phuket-pollution-shocks-tourists-beach-19806/
tässä linkki Katalla myös avoviemäri mistä likavesi suoraan laskee mereen
- bachata1
Lapsen kanssa suosittelen joko kataa tai karonia. Siellä ei liikaa tungosta, myös kaikki löytyy läheltä kuten esim. dino-puisto ravintola. Samoin on lapselle tarjolla esim ruotsalaisia lihapulla-ravintoloita : ) Itse olin 4 v pojan kanss aviime talvena ja tykättiin.
Täältä löytyy infopaketti Phuketista lasten kanssa eli mitkä ovat hyviä rantoja lapsiperheille ja mitä lomalla kannattaa tehdä:
http://www.minnethaimaassa.com/blogikirja/phuket-lasten-kanssa/
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1591394Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on491205Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä241159Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?2111090- 1261051
Hyvää huomenta 18. luukku
Hyvää keskiviikkoa. Vielä pari päivää ja sitten on talvipäivänseisokki. 🎄🌌❄️😊❤️223984Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk307957- 42929
- 72895
- 73879