Hei!
Muutettiin juuri -85 rakennettuun kerrostaloon ja nyt ihmetyttää huoneistoin kylpyhuoneessa leijaileva haju. Koko kämppä on kuurattu lattiasta kattoon, kylpyhuone mukaan luken, eikä haju ole kadonnut mihinkään. Kaikenmaailmann putkenavaajia ja muita mömmöjä on myös esim lattiakaivoon kaadettu. Kylppärin ovea ei voi yhtään pitää auki, muuten on haju kohta koko huushollissa. Asunnon kylppäri ja keittiö on uusittu muutama vuosi sitten.
Hajua on vaikea kuvailla, mutta se on todella epämiellyttävä. Sellainen pistävä, makea/imelä. Rupeaa oikeen etomaan, jos joutuu kylppärissä olemaan yhtään pidempää (ei kuitenkaan suoranaisesti mikään viemärin haju). Haju voi olla ehkä hieman tunkkainenkin, mutta ei kuitenkaan vivahda yhtään sellaiseen kellari/vinttihajuun.
Voiko siis olla, että näinkin hiljattain remontoidussa kerrostalohuoneiston kylppärissä olisi kosteutta? Vai voiko kuitenkin viemäri tai jotkin rakennusmateriaalit haista näin? Emme asu pohjakerroksessa emmekä ylimmässä.
Auttakaa epävoitoista. Huoltoyhtiöön soitettu, mutta sieltä ei tulla katsomaan varmaan viikkoon.. jos senkään jälkeen. huoh..
APUA! Kylpyhuoneen outo haju
5
2657
Vastaukset 5
- ?? ??
onko lattiakaivo ja viemärin vesilukko putsattu muuten kuin avaajilla?
- martta4
Minkälainen pesukoneen poistoputken liitäntä teillä on? Meillä on lattiasta nouseva muoviputki joka alimmaisesta kauluksesta päästi viemärin hajun kylpyhuonetilaan ja varsinkin syksyisin haju vahvistui. Tiivistin sen silikonilla, hajuhaitta hävisi.
Tarttuuko haju tilassa kuivatettuun vaatteeseen? Selviää viemällä vaatekappale hyvin ilmastoituun paikkaan, kotinne ulkopuolelle.
Edellä olevien kirjoittajien vinkkien lisäksi kannattaa haistella käsienpesualtaan ylivuotoaukkoa. Siellä on joskus kunnon mikrobibileet ja alipaine kierrättää hajua viemäriaukon ja ylivuotoaukon välillä.- Meill kans ollu
Mun veikkaus on myös tuo lattiakaivo. Kunnon putsaus kloriitilla.
- hometalo 2014
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Puukotus Kajaanissa
Kuka puukotti ja ketä? https://yle.fi/a/74-20247765 Vähemmän yllättäen päihteet mainittu591511- 261124
- 82982
- 65806
- 36780
Nainen, tässä olen kahden vaiheilla
Toinen pitäisi valita ja kummassakin on hyvät ja huonot puolensa. Toinen olisi sellainen pysyvä mutta työläs. Toinen taa69774- 90723
- 47722
Humalassa autolla ajo.
Tuhti humala hyydytti kuljettajan Suomussalmella -sammui rattiin ,uutisoi Ylä-Kainuu.13710Hyvä on sitten, jos et sitä s*ksiä halua kanssani.
Rakastetaan vaan toisiamme, voin käydä muualla tyydyttämässä fyysisenpuolen tarpeet. Puhumalla tämäkin olisi selvinnyt.131705Tiesitkö? Jorma Uotisen EX-rakas on Helena Lindgren - Nämä ovat välit nyt: "Me ollaan..."
Jorma Uotinen ja Helena Lindgren olivat avoliitossa v. 1982-1999. Pariskunta oli aikansa näyttävä julkkispari, missä i19685- 115666
Suloinen ja herkkä
Toiset huomioiva, räväkkä, yllättävä. Ei sellaisesta voi olla pitämättä.31605- 4592
Jäljitelmä Birginit
Ei jumaleisson, Jeffin vaimo kertoo et nää Hermesit olikin jäljitelmiä ja timangit labrarääsää. Anna mun kaikki kestää �140591- 43571
Minä muistan
Minä muistan sinut nauravana. Sellaisena, joka sai tavallisenkin hetken tuntumaan vähän kevyemmältä, kuin huoneeseen ol45560- 18522
Hyvää yötä hurmuri
Iltaa haaveeni! Kauniita unia😘 Jospa me vielä nähtäis ja juteltais, suukoteltais ja halittais, siliteltäis ja hyväiltä24513- 41508