Olen 34v.Olen naimisissa,jo 10 vuotta.Olen 4 lapsen äiti.
Lapseni ovat iältään:Kaksoset(tyttö ja poika)8v,
sekä tyttö 3v ja poika 4kk.Ihmetteln sitä,että lähinnä omat ystävät eivät ymmärrä miksi halusin näin monta lasta.Perheeni suhtautuu hyvin,mutta ystävät ovat sanoneet,että eikö yksi tai kaksi lasta olisi riittänyt.Pahoitin mieleni,joten olen katkaissut välini ns.ystäviin.
Mitä mieltä olette?
Ihana perhe!
5
236
Vastaukset
- Kahvit näytölle...
Miten ystävänne ovat voineet sanoa, että "eikö YKSI tai kaksi lasta olisi riittänyt." , kun esikoisenne ovat kaksoset? :O
Olen sitä mieltä, että olet provo tai olet saanut aivonfarktin, kun kirjoittelet moista soopaa... - Hämmästyttävää
Avaus on niin huonosti tehty, että pidän sitä provona. Olisikohan palstan vakiohäirikkö asialla? Hän haluaa antaa sen kuvan, että suurperheelliset ovat oppimatonta väkeä.
Pisteen ja pilkun jälkeen tulee välilyönti. En todellakaan hauku ketään.Jos jokin kirjoitusvirhe on ei kai se maailmaa kaada!Pidän todella paljon lapsista.
- Kahvit näytölle...
Miten ystävänne ovat voineet sanoa, että "eikö YKSI tai kaksi lasta olisi riittänyt." , kun esikoisenne ovat kaksoset? :O
- thaimaalaiset
Kahvit näytölle... kirjoitti:
Kaksoset on siamilaiset. Yhteen kasvaneet, että menee yhtenä,
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Lataus pakkaskelissä
En olisi koskaan ostanut sähköautoa jos olisin tajunnut että ne eivät lataa pakkasissa suurteholatauksella vaan istut tu2077460Kun väestö ikääntyy ja veronmaksajat vähenee, mitä sitten vasemmistolaiset?
Maahanmuutto ei vaan ole ratkaisu väestön ikääntymiseen. Maahanmuutto lykkää ja hidastaa väestön ikääntymistä ja työv1413384Miksei Trump ole kiinnostunut Suomen valloittamisesta?
Täällähän on enemmän turvetta kuin Norjalla öljyä. Eikö Ttump ole turvenuija?1181982"Mitä sä nainen tuot sitten pöytään" ?
Jos mies provaidaa ja suojelee... Pitääkö miesten kysyä tuollaisia?671973Minja jytkyttää vas.liiton kannatusta ylöspäin
Alkaa raavaat duunarimiehetkin palaamaan vasemmistoliiton kannattajiksi. Eduskunnassahan on vain kaksi työntekijöiden p641898Aktivistinainen pysäytti ICE-agentin luodin päällään USA:ssa!
Video ampumistilanteesta: https://edition.cnn.com/2026/01/07/us/video/ice-shooting-minneapolis-digvid "Media: ICE:n am871843- 191839
Oikeistopuolueiden kannatus vain 37,8 %, vasemmiston 43,0 %
Keskustaan jää 17,4 prosenttia ja loput ovat sitten mitä ovat. Mutta selvästikin Suomen kansa on vasemmalle kallellaan.91704Ekologinen kommunismi tulee voittamaan fossiilikapitalismin
Kiina on mahtitekijä uusiutuvien energialähteiden kehityksessä, ja Trump osoitus viimeisestä öljyn perään itkemisestä, m171571- 791534