Olen 34v.Olen naimisissa,jo 10 vuotta.Olen 4 lapsen äiti.
Lapseni ovat iältään:Kaksoset(tyttö ja poika)8v,
sekä tyttö 3v ja poika 4kk.Ihmetteln sitä,että lähinnä omat ystävät eivät ymmärrä miksi halusin näin monta lasta.Perheeni suhtautuu hyvin,mutta ystävät ovat sanoneet,että eikö yksi tai kaksi lasta olisi riittänyt.Pahoitin mieleni,joten olen katkaissut välini ns.ystäviin.
Mitä mieltä olette?
Ihana perhe!
5
289
Vastaukset
- Kahvit näytölle...
Miten ystävänne ovat voineet sanoa, että "eikö YKSI tai kaksi lasta olisi riittänyt." , kun esikoisenne ovat kaksoset? :O
Olen sitä mieltä, että olet provo tai olet saanut aivonfarktin, kun kirjoittelet moista soopaa... - Hämmästyttävää
Avaus on niin huonosti tehty, että pidän sitä provona. Olisikohan palstan vakiohäirikkö asialla? Hän haluaa antaa sen kuvan, että suurperheelliset ovat oppimatonta väkeä.
Pisteen ja pilkun jälkeen tulee välilyönti. En todellakaan hauku ketään.Jos jokin kirjoitusvirhe on ei kai se maailmaa kaada!Pidän todella paljon lapsista.
- Kahvit näytölle...
Miten ystävänne ovat voineet sanoa, että "eikö YKSI tai kaksi lasta olisi riittänyt." , kun esikoisenne ovat kaksoset? :O
- thaimaalaiset
Kahvit näytölle... kirjoitti:
Kaksoset on siamilaiset. Yhteen kasvaneet, että menee yhtenä,
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1381319
Kauhavan häiriköijistä
Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä38879Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad30623Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..46597- 14590
Miksi Lapset kiusaa yöllä
Miksi Lapset kiusaa yöllä ihmisiä? Miksi vanhemmat antaa tämän tapahtua? Eikö ne huomaa ettei lapset ole kotona vai eivä26568Ajatteletko ollenkaan minua
Naiselle, jonka kanssa vahva tunne yhteydestä. Jota kipeästi kaipaan, mutta jota ei juuri näe. Onko siitä jo kolme vuott30536- 24531
Sama ransetti taas!
Keikkui tällä kertaa Honkavaaran tien varressa muutaman sadan metrin päässä Louhenkoskelta.. Otin rekisterin ylös ja ver17523Viimeinen lankafest
Käykää viimeisessä lanka festissä. Ensivuonna sitä ei enää ole. Rahat on loppu. Harmi .16502