Olen 34v.Olen naimisissa,jo 10 vuotta.Olen 4 lapsen äiti.
Lapseni ovat iältään:Kaksoset(tyttö ja poika)8v,
sekä tyttö 3v ja poika 4kk.Ihmetteln sitä,että lähinnä omat ystävät eivät ymmärrä miksi halusin näin monta lasta.Perheeni suhtautuu hyvin,mutta ystävät ovat sanoneet,että eikö yksi tai kaksi lasta olisi riittänyt.Pahoitin mieleni,joten olen katkaissut välini ns.ystäviin.
Mitä mieltä olette?
Ihana perhe!
5
148
Vastaukset
- Kahvit näytölle...
Miten ystävänne ovat voineet sanoa, että "eikö YKSI tai kaksi lasta olisi riittänyt." , kun esikoisenne ovat kaksoset? :O
Olen sitä mieltä, että olet provo tai olet saanut aivonfarktin, kun kirjoittelet moista soopaa... - Hämmästyttävää
Avaus on niin huonosti tehty, että pidän sitä provona. Olisikohan palstan vakiohäirikkö asialla? Hän haluaa antaa sen kuvan, että suurperheelliset ovat oppimatonta väkeä.
Pisteen ja pilkun jälkeen tulee välilyönti. En todellakaan hauku ketään.Jos jokin kirjoitusvirhe on ei kai se maailmaa kaada!Pidän todella paljon lapsista.
- Kahvit näytölle...
Miten ystävänne ovat voineet sanoa, että "eikö YKSI tai kaksi lasta olisi riittänyt." , kun esikoisenne ovat kaksoset? :O
- thaimaalaiset
Kahvit näytölle... kirjoitti:
Kaksoset on siamilaiset. Yhteen kasvaneet, että menee yhtenä,
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olet minua
vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va1212642Jos tapaisimme uudelleen?
niin luuletko että mikään muuttuisi vai toistuuko meidän historia? Ehkä vähän eri tavalla mutta samoin tuloksin J691094Mies pyysi rahaa
Jälkikäteen kun tarjosi kyydin yhteisestä harrastuksesta kotiini. Mitä vi**... Ei ihastunut mies noin toimi?2101054- 39982
Mites nyt suu pannaan
Kitkiöjoki ja Järvinen solmivat Attendon/Terveystalon kanssa sopimuksen, jonka mukaan sopimuksen irtisanomisoikeus on va38931- 47894
- 36876
Taas Lieksassa tyritty
Suomalaisten kansallismaisemaa juntit pilaamassa. Nuori tyttö kaupunginjohtajana ei ole sen viisaampi. *S-ryhmän hanke123853- 4829
Nähdäänkö ensi viikolla
paikassa joka alkaa samalla kirjaimella kuin etunimesi? Ikävä on sinua. Fyysistä läsnäoloasi.35812