Olen 34v.Olen naimisissa,jo 10 vuotta.Olen 4 lapsen äiti.
Lapseni ovat iältään:Kaksoset(tyttö ja poika)8v,
sekä tyttö 3v ja poika 4kk.Ihmetteln sitä,että lähinnä omat ystävät eivät ymmärrä miksi halusin näin monta lasta.Perheeni suhtautuu hyvin,mutta ystävät ovat sanoneet,että eikö yksi tai kaksi lasta olisi riittänyt.Pahoitin mieleni,joten olen katkaissut välini ns.ystäviin.
Mitä mieltä olette?
Ihana perhe!
5
126
Vastaukset
- Kahvit näytölle...
Miten ystävänne ovat voineet sanoa, että "eikö YKSI tai kaksi lasta olisi riittänyt." , kun esikoisenne ovat kaksoset? :O
Olen sitä mieltä, että olet provo tai olet saanut aivonfarktin, kun kirjoittelet moista soopaa... - Hämmästyttävää
Avaus on niin huonosti tehty, että pidän sitä provona. Olisikohan palstan vakiohäirikkö asialla? Hän haluaa antaa sen kuvan, että suurperheelliset ovat oppimatonta väkeä.
Pisteen ja pilkun jälkeen tulee välilyönti. En todellakaan hauku ketään.Jos jokin kirjoitusvirhe on ei kai se maailmaa kaada!Pidän todella paljon lapsista.
- Kahvit näytölle...
Miten ystävänne ovat voineet sanoa, että "eikö YKSI tai kaksi lasta olisi riittänyt." , kun esikoisenne ovat kaksoset? :O
- thaimaalaiset
Kahvit näytölle... kirjoitti:
Kaksoset on siamilaiset. Yhteen kasvaneet, että menee yhtenä,
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Poliisi tutkii murhaa Paltamossa
Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta445389Jos me voitais puhua
Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä243490Jenna meni seksilakkoon
"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t3012962Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."
Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui582736- 1742411
- 282228
Aku Hirviniemi tekee paluun televisioon Aiemmin hyllytetty ohjelma nähdään nyt tv:ssä.
Hmmm.....Miksi? Onko asiaton käytös nyt yht´äkkiä painettu villaisella ja unohdettu? Kaiken sitä nykyään saakin anteeksi1271919Vielä kerran.
Muista että olet ihan itse aloittanut tämän. En ei silti sinua syyllistä tai muutenkaan koskaan tule mainitsemaan tästä3701902Vain yksi elämä
Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu941829M nainen tiedätkö mitä
Rovaniemellä sataa nyt lunta, just nyt kun lähden pohjoiseen. Älä ota mitään paineita tästä mun ihastumisesta sinuun, ti161421