Oma ääneni menee siis Amarillolle. Siellä on kaupungin paras sapuska, hinta on kohdallaan ja annokset ovat tarpeeksi suuria. Olen pettynyt moniin muihin ravintoloihin, koska hinnat ovat huikeita ja annokset pieniä tai sitten vaihtoehtoina on vain pizzaa ja kepabia.
Gallup: Vaasan paras ruokaravintola?
10
1769
Vastaukset
- Sepänkylä-M74
Cotton Club
- siel
on gutaaaaahh...
- jepjep
Paljo muissa ookkaan käyny...
Niinno RAX...
- namnam
Parasta ruokaa olen saanut Waildissa. Tai sitten Gustav Wasassa. Minä en noista ketjuravintoloista perusta, ihan syötävää ruokaa, mutta mitään elämää suurempaa kokemusta niistä ei irtoa.
- Home
Koti-ravintelissa eli Kotilassa on kautta aikojen ollut paras ruoka.
- 'merican
Kyllä se 400g pihvi hampurilaisessa tekee gutaa...
- n00b
oho...kerrankin asiallinen viesti eikä mitään haukkumista tai tekemisen puutteessa paskan jauhamista :D
pointsit sulle...
totaa mulla ei oo oikeen kokemusta noista fontanasta, amarillosta jne...
en oo kylläkään ikinä pettynyt mihinkään pizzaan tai muuhunkaan roskaruokaan.
kotipizza on kyllä hyvä paikka mutta pizzaplätyn hinta on vaan liian kova, ainakin mun lompsalle...
eiku hei oonhan mä Silveriassa käyny parikin kertaa syömässä joskus kauan sitten mutta oli ihan hyvät piffit :D
mä annan pointsit kyllä raxille ku siel saa syödä niin paljo ku haluu(kyllä te tiedätte) ja vielä aika sopuhintaan...
ainoa huono Raxin pizzoissa on RASVAISUUS, saa jumalauta kaataa kupin täyteen rasvaa yhestä pizzan palasta...no ei ny sentään...
MAKUASIOISTA EI SOVI KIISTELLÄ
kiitos! - Humma
vaasasta on erittäin vaikea löytää hyvää ruokapaikkaa, amarillonkin safkat tökkii jo aika reippaasti, varsinkin kun poistivat lempparini Chimichangan listalta :( jos nyt joku pitää nimetä niin pääpostin Amigalla on hyvät ruoat ja palvelukin on vielä ok.
- ulkona ruokailija
ehdottomasti paras on fransmanni!hyvä palvelu,kohtuulliset hinnat ja ruoka..oikee makuelämys!!!
- yrittäjä vaasa
Vien asiakkaani syömään Amarilloon, kun haluan kunnon ruokaa.
Rosso on muissa kaupungeissa hyvä, mutta Vaasassa
olen pettynyt useamman kerran, eli en sinne mene
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Persujen vaalilupaus oli euron bensa
Nyt puhutaan jo kolmen euron bensasta. Kyseessä on Suomen historian törkein vaalipetos.1212243Vain vasemmistohallitus saa minut menemään töihin
Änkyräkapitalistien sortaessa kansaa en laita rikkaakaan ristiin. Elän mielummin Kelan tuilla, ja jos niitä leikataan, n562176Maataloustuet perittävä korkojen kera takaisin
Yrittäjiltä jotka ovat myyneet tuotantoaan ulkomaille. Veronmaksajan kustantama tuki on tarkoitettu elintarvikkeiden hi501865EK: Suomi tarvitsee vuosittain 45 000 maahanmuuttajaa
Senpä takia Riikkakin laulaa sen lauluja kenen leipää syö. Viime vuonnahan Suomeen muutti 50 tuhatta ulkomaalaista. htt71407Topi osti Askon
Hieno mies. Pelastaa työpaikkoja. Kiitokset myös emännälleen, joka pitää isännän virkeänä. https://www.is.fi/taloussan771395- 941377
Kastaa ja upottaa on eri sanat
Kastaa ja upottaa on eri sanat ja niillä on eri merkitys. Eikä Jeesusta haudattu upottamalla maahan kaivettuun kuoppaan2191161Uskomatonta touhua!
Ei olis uskonut että kateus yrittäjää kohtaan menee noin pitkälle. TTP:ssa irrotettu sähköjohto jäätelöaltaasta. Kaikki311150Oliko se oikeasti epäselvää
sinulle että olin ihastunut sinuun? (Ymmärrän että siitä on aikaa, eikä voi olettaa että kaikkea muistaisi tai että men621123- 68989