Officen asennus

Opiskelijatar

Olen palannut opiskeluelämään, ja nyt olen siinä tilanteessa, että koneelleni (Win 8.1-käyttiksen läppäri) pitäisi asentaa Office.

Koulu suositteli Office 365 Universityä, mutta onko se minulle kuitenkin liikaa.. Olisihan se tietysti halvempi kuin muut..

Onnistuuko asennus ilman Microsoftin käyttäjätunnuksia?

8

126

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Opiskelijatar

      Voisiko joku vastata? Asialla on vähän kiire..

      Asentamisesta vielä; ilmeisesti se pitää tehdä jv-tilin kautta? Miten on sitten maksamisen laita? Sehän pitää myös suorittaa asentamisen yhteydessä jv-tilillä. Onko se turvallista?

      • Jos et luota Microsoftiin, niin miten voisit luottaa johonkin Suomi24 palstan viestiin?


    • office2010

      Kun ostin Office 2010 paketin aikoinaan, niin maksu piti suorittaa etukäteen (meni jonnekkin Saksaan), Ja kun he saivat "rahat käteen" niin sieltä tuli sähköpostilla Product Key-tunnukset ja linkki (tai oikeastaan siinä oli "vihreä nappi") josta voin ladata tuotteen. Annettuani PK-tunnuksen lataus alkoi. Asennus ja se oli siinä. Ja on toiminut moitteetta tähän päivään asti.

      • Opiskelijatar

        Annoitko s-postiosoitteena Microsoftin osoitteen vai jonkun ihan muun?

        Kun nimittäin painan "Asenna Office", sivuilla kysytään Microsoft-tilin tunnuksia, joita minulla ei siis ole..


      • office2010
        Opiskelijatar kirjoitti:

        Annoitko s-postiosoitteena Microsoftin osoitteen vai jonkun ihan muun?

        Kun nimittäin painan "Asenna Office", sivuilla kysytään Microsoft-tilin tunnuksia, joita minulla ei siis ole..

        Kyllä rekisteröidyin tilille jonne tuli oma sähköpostiosoitteeni.
        Kyseessä oli 2010 Home And Student tarjous. 118€ ja 3 lisenssiä.
        Tuossa linkki kuvaan jossa on tilaukseni vastaanottokuittaus ja maksumääräys.

        http://aijaa.com/njaXWa

        Maksoin tuotteen Nordean verkkopankin kautta ja parinpäivän päästä tuli allaoleva sähköposti että ovat saaneet rahani ja siinä oli 25-merkkinen Product Key, ja linkki josta latasin tuotteen.

        http://aijaa.com/qDDIXB


    • ...oooOOOooo...

      Miksi et laittaisi Open Officea tai Libre Officea.
      Teet näillä ohjelmilla varmaankin kaiken mitä tarvitset opiskellessasi.
      Itsellä töissä käytössä vanha versio open officesta ja sillä pärjännyt vuosi kaudet.
      Ja nämähän ovat täysin ilmaisia ohjelmia.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Monenko kanssa olet harrastanut seksiä

      tänä aikana kun olet kaivattuasi kaipaillut?
      Ikävä
      129
      3267
    2. Melkein lähetin viestin.

      Onneksi tulin järkiini. Mukavaa kesää
      Ikävä
      109
      1311
    3. Timo Soini tyrmää Tynkkysen selitykset Venäjän putinistileiristä

      "Soini toimi ulkoministerinä ja puolueen puheenjohtajana vuonna 2016, jolloin silloinen perussuomalaisten varapuheenjoht
      Maailman menoa
      267
      1285
    4. Sulla on nainen muuten näkyvät viiksikarvat naamassa jotka pitää poistaa

      Kannattaa katsoa peilistä lasien kanssa, ettet saa ihmisiltä ikäviä kommentteja.
      Ikävä
      65
      1096
    5. Nainen voi rakastaa

      Ujoakin miestä, mutta jos miestä pelottaa näkeminenkin, niin aika vaikeaa on. Semmoista ei varmaan voi rakastaa. Miehelt
      Ikävä
      79
      1061
    6. Kalateltta fiasko

      Onko Tamperelaisyrittäjälle iskenyt ahneus vai mistä johtuu että tänä vuonna ruuat on surkeita aikaisempiin vuosiin verr
      Kuhmo
      14
      1056
    7. IS Viikonloppu 20.-21.7.2024

      Tällä kertaa Toni Pitkälä esittelee piirrostaitojansa nuorten pimujen, musiikkibändien ja Raamatun Edenin kertomusten ku
      Sanaristikot
      57
      979
    8. Rakastan sinua

      Olen tiennyt sen pitkään mutta nyt ymmärsin että se ei menekään ohi
      Ikävä
      30
      976
    9. Ikävöimäsi henkilön ikä

      Minkä ikäinen kaipauksen kohteenne on? Onko tämä vain plus 50 palsta vai kaivataanko kolme-neljäkymppisiä? Oma kohde mie
      Ikävä
      42
      944
    10. Liikenne onnettomuus

      Annas kun arvaan -Nuoriso -Ajokortti poikkeusluvalla -Ylinopeus
      Orimattila
      46
      854
    Aihe