Harrastettiin kundin kanssa anaaliseksiä, jonka jälkeen se tuli "ykköseen". Seuraavana päivänä ihan hillittömät kivut ja pissahätä koko ajan. Gynekologi totesi että virtsarakontulehdus ja antoi antibiootit. Se sanoi ettei ikinä sais tehdä miten me tehtiin. Aina pitäis kuulemma pestä penis ennen kuin tulee perä-aukosta pimperoon. Pepun jotku streptokokki-bakteerit kuulemma aiheuttaa ton tulehduksen.
Joten säästäkää itsenne hillittömältä kivulta ja älkää tehkö samaa virhettä kuin minä & poikaystäväni.
Virtsarakontulehdus
6
846
Vastaukset
- ...
kai nyt toi pitäis tajuta kertomattaki?! :O
- A.II
... mikähän lie jätkäkaverin ikä ja älykkyysosamäärä =)
- asd
Ihme ja kumma kun et ottanut sitä suuhun vielä :-) Eipä taida se välittää pätkääkän susta.
- ...
mulla ottaa ihan älyttömän kipeetä kun käyn kusella.. mut ei olla tehty mitää tommosta mitä te. voisko se kans olla joku tulehdus? tiedätkö?
- sini
Virtsatietulehdus voi tulla ihan itsestäänkin. Tulehduksesta voi yrittää päästä eroon juomalla runsaasti vettä ja syömällä jotain hapanta, esimerkiksi karpaloita tai puolukoita. Happamuus tappaa bakteereita. Noi keinot ei välttämättä kuitenkaan auta, joten antibioottikuuri on silloin tarpeen. Kannattaa kuitenkin ottaa yhteys lääkäriin, sillä tulehdus voi pahentua ja mennä munuaisiin, kuten eräällä kaverillani. Sillon on tosi kyseessä ja joutuu sairaalaan! En halua pelotella, mutta kannattaa siis ottaa yhteys lääkäriin!
- Henna
Voi olla että olet saanut virtsarakontulehduksen. Varmempi merkki on jatkuva pissahätä, vaikka just olet käynyt pissalla. Karpaloiden syönti auttaa, mutta yleensä kivut ovat niin jumalattoman tuskaiset pidemmän päälle, että antibiootit on saatava.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1908617
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k264768- 504238
- 623807
- 513216
- 502990
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262686- 432491
Miten mä olisin
Rohkeampi lähestymään häntä. En tiedä. En osaa nykyään edes tikusta tehdä asiaa vaan käyttäydyn päin vastoin välttelen.442304Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv382213