Käsitöitä tekevät miehet

Vetskari_*

Hei käsitöitä harrastavat pojat ja miehet! Onko täällä sellaisia? Millaisia käsitöitä teette? Onko jotain lempitekniikkaa? Missä olette oppineet taitonne? Ja miksi harrastatte käsitöitä? Mitä läheisenne ovat mieltä harrastuksestanne? Saa ilmiantaa myös muita :)

7

1582

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • hfjkehf

En ole mies, mutta tiedän kaksi joilla käsityöt harrastuksena.

Toinen oli edesmennyt vaarini, joka teki ristipistotauluja. Tehdastyöläinen ja siihen aikaan maailmassa, voit varmasti kuvitella mitä ihmiset siitä olisi sanonut jos olisi tiennyt. Se siis oli enemmän tai vähemmän salattu asia. Harmi sinänsä, koska hän oli taitava.

Toinen on tuttavani joka ompelee ja neuloo melkein kaikki vaattensa, ja tekee myyntiinkin jos ja kun aika riittää. Itseoppinut, tyyli sellainen yksinkertainen unisex mutta silti omaperäinen, materiaalit A ja O. Hän ei ole koskaan kertonut ympäristön suhtautuvan negatiivisesti, mutta hän onkin asunut suurissa kaupungeissa ulkomaillakin ja liikkuu lähinnä suvaitsevissa, luovissa piireissä. Ihan taitava mies, itsepäinen ja peloton :-)

• Anonyymi

Hei; minä olen toisinaan käynyt kansalaisopistoilla matonkudonta, neulous ja virkkaus sekä ompelukursseilla. Tekstiilityöt sopivat minulle paremmin kuin puutyöt, koska niissä minulla on "peukalo keskellä kämmentä ". Tekstiilikäsitöiden tekeminen on mielestäni rentouttavaa.

• Anonyymi

Hei!
      Mä olen näkövammainen mies ja harrastan kankaan painantaa tekemilläni sapluunoilla. Tuossa edellisessä viestissä aloitin keskustelun sapluunasta. Mä teen tietokoneella kuvankäsittelyohjelmaöa kuvia ja tekstejä, joita sit painan esim t-paitaan. Leikkaan suurennustelevision avulla niitä.

• Anonyymi

Lol.

• Anonyymi

Vasemman käden tekniikka. Peiton alla iltaisin.

• Anonyymi

Olen hyvä kutomaan. Olisi kiva olla miesten rättikässä facebookryhmä.

• Anonyymi

Runkkareita on ollut kautta mailman sivu, ja tulee olemaan, tekniikat ja tyylit hioutuu tehdessä..

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kiitos nainen

Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik
      Tunteet
      12
      4650
    2. MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."

Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar
      Maailman menoa
      93
      2408
    3. Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?

Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun
      Maailman menoa
      571
      1818
    4. Tykkään sinusta ikuisesti

Olet niin mukava ja ihana ihminen rakas. ❤️
      Ikävä
      9
      1573
    5. Kirjoita yhdellä sanalla

Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin
      Ikävä
      101
      1491
    6. Olet hyvin erilainen

Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja
      Ikävä
      67
      1197
    7. Yksi syy nainen miksi sinusta pidän

on se, että tykkään luomusta. Olet luonnollinen, ihana ja kaunis. Ja luonne, no, en ole tavannut vielä sellaista, joka s
      Ikävä
      33
      1128
    8. Hyödyt Suomelle???

Haluaisin asettaa teille palstalla kirjoittelevat Venäjää puolustelevat ja muut "asiantuntijat" yhden kysymyksen pohditt
      Maailman menoa
      219
      1000
    9. Paljastavat kuvat Selviytyjät Suomi kulisseista - 1 päivä vs 36 päivää viidakossa - Katso tästä!

Ohhoh! Yli kuukausi viidakossa voi muuttaa ulkonäköä perusarkeen aika rajusti. Kuka mielestäsi muuttui eniten: Mia Mill
      Suomalaiset julkkikset
      3
      978
    10. Hyvää Joulua mies!

Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o
      Ikävä
      64
      977
    Aihe