Käsitöitä tekevät miehet

Vetskari_*

Hei käsitöitä harrastavat pojat ja miehet! Onko täällä sellaisia? Millaisia käsitöitä teette? Onko jotain lempitekniikkaa? Missä olette oppineet taitonne? Ja miksi harrastatte käsitöitä? Mitä läheisenne ovat mieltä harrastuksestanne? Saa ilmiantaa myös muita :)

7

1865

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • hfjkehf

En ole mies, mutta tiedän kaksi joilla käsityöt harrastuksena.

Toinen oli edesmennyt vaarini, joka teki ristipistotauluja. Tehdastyöläinen ja siihen aikaan maailmassa, voit varmasti kuvitella mitä ihmiset siitä olisi sanonut jos olisi tiennyt. Se siis oli enemmän tai vähemmän salattu asia. Harmi sinänsä, koska hän oli taitava.

Toinen on tuttavani joka ompelee ja neuloo melkein kaikki vaattensa, ja tekee myyntiinkin jos ja kun aika riittää. Itseoppinut, tyyli sellainen yksinkertainen unisex mutta silti omaperäinen, materiaalit A ja O. Hän ei ole koskaan kertonut ympäristön suhtautuvan negatiivisesti, mutta hän onkin asunut suurissa kaupungeissa ulkomaillakin ja liikkuu lähinnä suvaitsevissa, luovissa piireissä. Ihan taitava mies, itsepäinen ja peloton :-)

• Anonyymi

Hei; minä olen toisinaan käynyt kansalaisopistoilla matonkudonta, neulous ja virkkaus sekä ompelukursseilla. Tekstiilityöt sopivat minulle paremmin kuin puutyöt, koska niissä minulla on "peukalo keskellä kämmentä ". Tekstiilikäsitöiden tekeminen on mielestäni rentouttavaa.

• Anonyymi

Hei!
      Mä olen näkövammainen mies ja harrastan kankaan painantaa tekemilläni sapluunoilla. Tuossa edellisessä viestissä aloitin keskustelun sapluunasta. Mä teen tietokoneella kuvankäsittelyohjelmaöa kuvia ja tekstejä, joita sit painan esim t-paitaan. Leikkaan suurennustelevision avulla niitä.

• Anonyymi

Lol.

• Anonyymi

Vasemman käden tekniikka. Peiton alla iltaisin.

• Anonyymi

Olen hyvä kutomaan. Olisi kiva olla miesten rättikässä facebookryhmä.

• Anonyymi

Runkkareita on ollut kautta mailman sivu, ja tulee olemaan, tekniikat ja tyylit hioutuu tehdessä..

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Minkähän takia ns. persuille ei tunnu työ maistuvan?

Vaikuttavat olevan joutoväkeä syystä tai toisesta  – työttömiä tai työeläkeloisia. Muiden rahoilla pötköttelevää väkeä,
      Maailman menoa
      25
      2084
    2. Suomen veroaste 5 %-yks liian matala

Palauttamalla kokonaisveroaste 1990-luvun tasolle saadaan hyvinvointivaltion palvelut rahoitettua ilman velan ottoa.
      Maailman menoa
      88
      1909
    3. Kolme neljästä suomalaisesta kannattaa miljonääriveroa

Kertoo vasemmistoliiton teettämä kysely. Veron ulkopuolelle jätettäisiin asunto. "Puolet vastaajista oli sitä mieltä, e
      Maailman menoa
      88
      1881
    4. MTV: Harvinainen haastattelu! Vappu Pimiä kommentoi vihdoinkin uutta TTK-juontajaa

TTK-juontajaspekuloinnit käyvät edelleen kuumana. Kenet sinä haluaisit uudeksi TTK-juontajaksi? Kommentoi alle! Lue,
      Suomalaiset julkkikset
      13
      1593
    5. Evoluutioon ja alkuräjähdykseen uskominen vaatii todella vahvaa uskoa

Että tyhjästä syntyi ja kehittyi kaikki se mitä näemme ympärillämme.
      Luterilaisuus
      488
      1456
    6. Yleveron tuotto siirrettävä S-ryhmälle

Yleisradio on mukana kansanmurhassa. Tuollaista ei voi tukea verovaroin. S-ryhmä on ainoa selkärankainen iso toimija S
      Maailman menoa
      1
      1444
    7. Olit ihan

Kiihkona silloin. Sen näki ja lähes tunsi. Ei tainnut olla kaukana et olisit vetänyt lähellesi jos siihen olisi hetki tu
      Ikävä
      24
      1347
    8. Mikä ihme teitä lieksalaisia tuossa

p*rs*reiässä niin kiinnostelee? Että siitä pitää päntönnään huutaa?
      Lieksa
      48
      1247
    9. Mistä juttelit viimeisen kerran

Mistä juttelitte viimeisen kerran ikävöinnin kohteen kanssa? Irl tai viesteillä.
      Ikävä
      73
      1114
    10. Kemet lomautukset

Onkohan tuo oikein lain mukaista toimintaa jatkaa jo lomautettuina olevien uudelleen lomautusta yhdenvertaisuuden ja tas
      Suomussalmi
      35
      1109
    Aihe