Hei käsitöitä harrastavat pojat ja miehet! Onko täällä sellaisia? Millaisia käsitöitä teette? Onko jotain lempitekniikkaa? Missä olette oppineet taitonne? Ja miksi harrastatte käsitöitä? Mitä läheisenne ovat mieltä harrastuksestanne? Saa ilmiantaa myös muita :)
Käsitöitä tekevät miehet
7
1860
Vastaukset
- hfjkehf
En ole mies, mutta tiedän kaksi joilla käsityöt harrastuksena.
Toinen oli edesmennyt vaarini, joka teki ristipistotauluja. Tehdastyöläinen ja siihen aikaan maailmassa, voit varmasti kuvitella mitä ihmiset siitä olisi sanonut jos olisi tiennyt. Se siis oli enemmän tai vähemmän salattu asia. Harmi sinänsä, koska hän oli taitava.
Toinen on tuttavani joka ompelee ja neuloo melkein kaikki vaattensa, ja tekee myyntiinkin jos ja kun aika riittää. Itseoppinut, tyyli sellainen yksinkertainen unisex mutta silti omaperäinen, materiaalit A ja O. Hän ei ole koskaan kertonut ympäristön suhtautuvan negatiivisesti, mutta hän onkin asunut suurissa kaupungeissa ulkomaillakin ja liikkuu lähinnä suvaitsevissa, luovissa piireissä. Ihan taitava mies, itsepäinen ja peloton :-) - Anonyymi
Hei; minä olen toisinaan käynyt kansalaisopistoilla matonkudonta, neulous ja virkkaus sekä ompelukursseilla. Tekstiilityöt sopivat minulle paremmin kuin puutyöt, koska niissä minulla on "peukalo keskellä kämmentä ". Tekstiilikäsitöiden tekeminen on mielestäni rentouttavaa.
- Anonyymi
Hei!
Mä olen näkövammainen mies ja harrastan kankaan painantaa tekemilläni sapluunoilla. Tuossa edellisessä viestissä aloitin keskustelun sapluunasta. Mä teen tietokoneella kuvankäsittelyohjelmaöa kuvia ja tekstejä, joita sit painan esim t-paitaan. Leikkaan suurennustelevision avulla niitä. - Anonyymi
Lol.
- Anonyymi
Vasemman käden tekniikka. Peiton alla iltaisin.
- Anonyymi
Olen hyvä kutomaan. Olisi kiva olla miesten rättikässä facebookryhmä.
- Anonyymi
Runkkareita on ollut kautta mailman sivu, ja tulee olemaan, tekniikat ja tyylit hioutuu tehdessä..
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nyt se on selvitetty: Sanna Marinin hallitus lisäsi menoja 41 miljardilla
”vasemmistohallitus oli katastrofaalisen huono”, sanoo kokoomus. Sanna Marinin (sd.) hallituksen tekemät menolisäykset22717163Purra sössi kaiken 2 vuodessa, itkee nyt Marinin perään
Nyt on taas sama vanha itkuvirsi, kun ei omat taidot riittänee. Kaikki on taas muiden syytä. No miten sen "Tunnin juna"16912194Eli persujen rääkyminen Marinin hallituksen velanotosta oli sitä itseään
"Valtiovarainministeriön mukaan Marinin hallitus lisäsi valtion pysyviä menoja 3 miljardia eikä 11 miljardia euroa." El445994Orpon hallitus runnoi Tunnin junan ilman tarvetta
Näinkö valtiontaloutta hoidetaan? Siis asiantuntijoidenkin aikoja sitten kannattamattomaksi laskema Tunnin juna tehdään644862MTV3 - Auerin poika todistaa videolla, miten Anneli pahoinpiteli lapsia!
Kello 10.04 – Ainakin kerran viikossa se löi. Löi muitakin sisaruksia, mutta ei isosiskoa. Nuorinta siskoa en ole nähny144795Orpon hallitus paskoi kaikki hommat
ja "yllätäen" ilmestyi raportti Marinin hallituksen tuhlailusta, raportti tuli kuin TILAUKSESTA.193957Lindtman ylivoimainen suosikki pääministeriksi
Lindtmania kannattaa pääministeriksi peräti 50 prosenttia useampi kuin toiseksi suosituinta Kaikkosta. https://www.ilta843585Sanna Marin - Maailman paras talousasiantuntija?
PersKeKoa pukkaa? https://www.hs.fi/politiikka/art-2000011636623.html1363017S- ryhmän Israel boikotti sai Päivi Räsäsen repimään pelihousunsa?
Räsänen vertaa S- ryhmää natseihin.2581425- 851021