Remember

SummerLove

Olin syyskuussa Alanyassa ja siellä kuulin aivan ihanan biisin, SummerLoven Remember. Sen jälkeen en oo kuullu sitä missään, enkä löydä sitä netistäkään. Voisko joku auttaa, mistä sen löytäis? Se soi siellä joka paikassa, soi siellä onneks myös Rasmus...

7

1374

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ani57

Mene tuonne www.beachclub.com niin siellä soi heti kun avaat se Remember jos on kajarit kunnossa.

• ssr

Käväise tässä osoitteessa, siellä se soi taustalla: www.marmarisbeachclub.com
      Jos vain saat sivun toimimaan, omalla koneellani en ole päässyt lataussivua pidemmälle sitten kesän jälkeen.

• ssr

Kävinpä ihan piruuttani pitkästä aikaa kokeilemassa, josko tuo sivu aukeaisi, ja senhän se teki :) pääsen taas fiilistelemään..
        Mutta kerroppa sinä, jos olet enemmän kieli-ihmisiä kuin minä että millä kielellä tuossa biisissä lauletaan englannin lisäksi, kun ei millään sytytä.

• ani57

Kiitos kun laitoit oikean osoitteen! Itselläni kun on tuo suosikeissa niin ei tarvitse osoitetta kirjoitella ja näin jäi vajaaksi. Syyskuussa käydessäni ostin useamman CD:n ja tuo Remember löytyy melkein kaikista niistä niin ei ole tullut käytyä nyt koko sivulla. Kiitos vielä kerran ja nyt vaan odottelemaan ensi kesää ja uutta matkaa.

• SummerLove
        ssr kirjoitti:

Kävinpä ihan piruuttani pitkästä aikaa kokeilemassa, josko tuo sivu aukeaisi, ja senhän se teki :) pääsen taas fiilistelemään..
        Mutta kerroppa sinä, jos olet enemmän kieli-ihmisiä kuin minä että millä kielellä tuossa biisissä lauletaan englannin lisäksi, kun ei millään sytytä.

Mun mielestä siinä on espanjaa tossa välillä. Vähän "tukkoselta" kuulostaa mun kajareista, mutta silti pääsin minäkin fiilistelemään ja hirvee ikävä iski taas Turkkiin. Pakko päästä keväällä...

• Dulce
        SummerLove kirjoitti:

Mun mielestä siinä on espanjaa tossa välillä. Vähän "tukkoselta" kuulostaa mun kajareista, mutta silti pääsin minäkin fiilistelemään ja hirvee ikävä iski taas Turkkiin. Pakko päästä keväällä...

On se espanjaa.

• tyttö

Itse löysin kyseisen biisin winmx:stä!!
      todella hyvä biisi muuten onkin!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Vesikin maksaa, miksei hengitysilma?

Jatkuvasti itketään ettei ole rahaa mihinkään, mutta tilastojen mukaan rahaa on enemmän kuin koskaan, joten miksei asial
      Maailman menoa
      28
      1838
    2. Satuolennoista tarinointi ei kuulu peruskoulun tehtäviin

Opetustunteja on muutenkin käytössä vain rajallinen määrä. Eli nämä satuhommat koulun ulkopuolelle vapaaehtoisiin harras
      Maailman menoa
      157
      1802
    3. Suomalainen perheenisä vaatii Suvivirren esittämisestä hyvityksiä

Itse lapsena uskonnonopetuksesta vissiin traumoja saanut ihka suomalainen (!) perheenisä vaatii Espoon kaupungilta korva
      Maailman menoa
      352
      1565
    4. Mitä haluaisit

Tehdä kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      147
      1181
    5. Mies profiloin sinut

Etsit täysin hallittavaa mutta samalla poikkeuksellista ihmistä. Etsit jotain mitä et koskaan tule saamaan.
      Ikävä
      213
      1164
    6. Lahkokasteen ja kristillisen kasteen erot

Raamatun mukaan Kristillisessä yhdessä kasteessa Jumala pesee ja puhdistaa ihmisen sydämen ja poistaa perisynnin kirouks
      Kaste
      422
      1128
    7. Känsäkoura ja hotelli

Tietoa kuka ostanut?
      Kuhmo
      11
      1014
    8. Salainen kastekoulutus

Millainen on helluntailainen kastekoulutus ja kauanko se kestää ?
      Kaste
      285
      995
    9. Heikki Paasosen Marita-vaimo jätti tunteikkaat jäähyväiset: "Tällä kertaa me..."

Heikki Paasonen on naimisissa Marita Paasosen (os. Alatalo) kanssa ja heillä on kaksi pientä lasta. Nyt koitti aika jätt
      Suomalaiset julkkikset
      4
      989
    10. Pirkanlinna yleisötapahtuma

Oli todella hyvä tilaisuus. Ja EERO. L. Aivan mahtava tyyppi. Veti rennosti ja asiallisesti. Ja yleisöltä hyviä kysymyks
      Ähtäri
      49
      938
    Aihe