Hei!
Olen (joo vasta) 12-vuotias ja huomasin että minulla ei ole yhtään "oikeita" ystäviä.
Kaikki ovat joko hyvän päivän tuttavia tai ovat niitä joille olen pelkkä "varakaveri".
Onhan oikeastaan minulla yksi tärkeä ystävä,
Mutta en pääse häntä näkemään kovin usein ja se harmittaa minua kovasti.
Ketään ei kiinnosta tulla puhumaan minulle ja tuntuu vain niin hirveälle,
että kukaan ei vaan välitä.
Olen vasta 12-vuotias minullakin kuuluisi olla ystäviä.
Haluaisin neuvoja ongelmaani kovasti.
En jaksa enää.
Haluan ystäviä ja oikeita semmoisia!
Minulla ei ole oikeita ystäviä
Ei mikään teini-tyttö
4
145
Vastaukset
- 12v poika
Mistä oot??
- ketjun aloittaja
No en oikein halua hirvittävästi asioita kertoa, mutta olen kylä-koulusta ja asun kylässä.
- Et oo
ainut..
Mulla on sama juttu!
Ainoa keino on se että yrität löytää ihmisiä jotka ovat kiinnostunut samoista asioista ja haluavat olla kanssasi paljon.
Älä tyydy varakaverin rooliin koska se on tosi masentavaa...
Mutta ei hätää kyllä sä löydät jonkun joka on sulle tosi ystävä. Mee vaikka puhumaan jollekulle joka on ujo : )
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 864064
Loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä tilassa
Seinäjoella Pohjan valtatiellä perjantaina sattuneessa liikenneonnettomuudessa loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä t353141Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan
Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä1022295Onko jollakin navetassa kuolleita eläimiä
Onko totta mitä facebookissa kirjoitetaan että jonkun navetassa olisi kuolleita eläimiä? Mitä on tapahtunut?312118Miksi olet riittämätön kaivatullesi?
Mistä asioista tunnet riittämättömyyden tunnetta kaipaamaasi ihmistä kohtaan? Miksi koet, että et olisi tarpeeksi hänell821886Tiedän, että emme yritä mitään
Jos kohtaamme joskus ja tilaisuus on sopiva, voimme jutella jne. Mutta kumpikaan ei aio tehdä muuta konkreettista asian281827- 311810
Mitä, kuka, hä .....
Mikähän sota keskustassa on kun poliiseja on liikkeellä kuin vilkkilässä kissoja271567Näin pitkästä aikaa unta sinusta
Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni91527- 281501