mitä mieltä xxl naisista.

prinsessa xxl

Olen 115kg nainen tykkään peppu seksistä kunnon käsittelystä olen sieltä posliini D kupin rinnat. Kaunis kasvoilta.

20

3454

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Paljas on paras

      WOW!Ihan kiva tietää,kerrotko vielä ikäsi ja pidätkö nuolemisesta?Xxl naiset on ihania.

    • Niinpä... kovasti tahtoisi isompaa tyttöä.. ehdottomasti parhaita.. ei paljoa aurauskepit kiinnosta... no oon jo 47v

    • yök

      Painu läski hevon vittuun en Panis edes pussi päässä

      • Oot ilmeisesti niitä jotka soittavat ohjelmapäivystykseen jos ohjelma ei miellytä. Vaihtoehto on vaihtaa kanavaa


    • XXLFAN112

      Hei Prinsessa XXL. Itse pidän erityisesti teistä runsaista naisista ja varsinkin peppuseksi teidän kanssa on erityisen nautinnollista sekä kaunista katseltavaa. Urheilullisena herrasmiehenä vain tuntuu, että runsaat naiset vähän karttelavat minua.

      Olet varmasti erittäin haluttava seksikäs nainen, joka varsinkin ilman rihmankiertämää saat miehen himot heräämään.

      • no thanks

        Mikäs siinä jos kiinnostaa panna haisevaa ihrakasaa ei kiihota kun läskit heiluu eestaas


    • xxl naiset kiinnostaa

      Hei onko princes laitatko s postisi niin järkätään aikaa:)

    • 17+4

      pääseekö vielä jonon hännille XD?

      • prinsessa xxl

        Laittakaa s- posti osoittetta tuleen tai numeroita jos uskalisuutta on :}


    • Osoite on laitettu, mutta säponi humisee tyhjyyttään.......

      • the big city

        Jos iso naaras niin minä iso uros 199,99 48 115kgnaaras ois kivaa nähdä.


    • Heräsipähänhousutkin

      Missä päin neiti asuu? Ainakin on naisen koko juuri sopiva josta saa kiinni. Ja peppu seksiäkin tykkäät harrastaa. Oikein kiva pidän siitä itse että naista saa nuolla usean orgasmiin verran. Muodot tekee naisesta himottavan ja myös pillukin on paljon herkullisenman näköinen. Asun länsi helsingissä. Ottakaa rohkeasti yht. Ja nautiskellaan! T.jani , 41v

    • missä päin näin uhkea kaunotar asuu voitaiskos tavata itse olen etelä-karjalasta ja haluaisin nussia sua edestä ja takaa..

    • M_47_017

      Hmmm...kuulostat todella ihanalta...pidän kovasti, pusuja!

    • bigwomannn

      Täällä myös rehevämpi nainen 30v, isot kiimaset tissit ja märkä kiimanen pillu. Tykkään ottaa suihin ja että nuollaan ja sormetetaan. tykkään tuhmista, kiimasista jutuista ja mielummin kestävän ja kokeneen kanssa. Naisellinen ja hygieninen. Tykkään kun sidotaan ja pikkupiiskaus, voin runkata itsräni sinulle, varo ettet tule. nuole isoja tiasejäni kunnolla...vanhemmat, isokyrpäset miehet pääkaupunkiseudulta, tulkaa nussii kiimasta naista, ah... pillu märkänä! Kunnon panoa, ei minuuttitoimintaa.

      • mieskysyy

        Tämä on jotenkin vaan niin ihmeellistä kunpyydetään nuolemaan tuntemattoman ihmisen pillua. Ei käy sitten ilmeisesti mielessäkään kenelläkään, että sieltä saa todennäköisesti taudin suuhunsa. En ymmärrä tätä nuolemistouhua sitten ollenkaan tuntemattomien kanssa. Kuuluu ehdottomasti ainoastaan parisuhteeseen.
        Tosin tämä aloitus nyt muutenkin on miehen jättämä, mutta olis mukava kuulla muidenkin mielipiteitä, että ihanko te oikeasti jotkut etitte jostain iskurista naisen ja menette nuolemaan koko ikänsä kullikarusellissa pyörineen ihmisen vittua?


      • Mitäidioottejaa

        Sitähän ne puutteessa elävät epätoivoiset aasit tekee sieltä otetaan mistä saadaan. Sitten vaikka sen uhalla jotta saat jonkun kupan herpeksen hivin.. Kyllä näitä tuliaisia riittää..


    • M47-017

      oispa mukava tutustua...:)

    • NaisetOnIhania

      Normaalikokoisena bi-naisena myönnän että mulla on myös haaveita isompiin naisiin. Haaveissani tuo upea nainen on jalat kiinnitettynä levälleen ja saisin ihaillen pitkään ja ihanasti helliä ja hyväillä häntä käsin ja leluin pillusta ja pepusta.

      • NaisetOnIhania

        Njääh, miehet on yleensä tiellä kun naiset pääsee vauhtiin...


    Ketjusta on poistettu 18 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Miksi jollain jää "talvi päälle"

      Huvittaa kastoa ullkona jotain vahempaa äijää joka pukeutuu edelleen kun olisi +5 astetta lämmittä vaikka on helle keli
      Maailman menoa
      338
      3418
    2. Mitä et hyväksy miehessä/naisessa josta olet kiinnostunut?

      Itse en halua, että miehellä olisi lapsia!
      Ikävä
      227
      2098
    3. Se katse silloin

      Oli hetki, jolloin katseemme kohtasivat. Oli talvi vielä. Kerta toisensa jälkeen palaan tuohon jaettuun katseeseen. Tunt
      Ikävä
      59
      1662
    4. Tiesitkö? Farmi Suomi Kirsikka Simberg on tämän julkkisnaisen tytär - Katso tyrmäävät mallikuvat!

      Oho, aikamoinen ylläri. Tiesitkö?! Kirsikka Simberg on yksi tämän kauden Farmi Suomi -kisaajista. Hänellä ei ole tuttu t
      Suomalaiset julkkikset
      5
      1517
    5. Kaipaaville

      Kerro sun tunteesi ja ajatukset tähän jos et uskalla irl!
      Ikävä
      83
      1376
    6. Tuhdit oluet kauppoihin. Miksi vastustaa?

      8% oluet kauppoihin mutta mikä siinä on että osa politikoista vstustaa ? Kauppa kuitenkin hinnoittelee vahvan oluen ni
      Maailman menoa
      288
      1271
    7. Miten haluaisit

      Että reagoisin jos näkisin sinut nyt?
      Ikävä
      83
      1111
    8. Sinua tulen kyllä ikävöimään pitkään nainen

      mutta oli pakko tehdä päätös oman mielenrauhan vuoksi. Toivottavasti saat elämältä kaiken mitä haluat.
      Ikävä
      52
      1111
    9. Tärkeä kysymys!

      Haluatko sinä, mies, minut?
      Ikävä
      86
      1097
    10. Asiallinen lähestyminen

      Mitä on asiallinen lähestyminen?? Tietääkö tai tajuaako kukaan, varsinkaan miehet??? Eilen NELJÄNNEN kerran jouduin isk
      Sinkut
      150
      933
    Aihe