Mä olin pari päivää sitten yksin kotona ja katoin telkkuu. Sit mä lähin vessaan ja yhtäkkii mulla alko kuukautiset ja ne levis siihen lattialle! Aloin siivoo niitä ja äiti tuli kotiin ja se kysy et miks luuttuun lattiaa ja mä vaan sanoin sille että halusin siivota... Se veti sen täydestä mut en uskalla kertoo sille että mulla oikeesti alko kuukautiset koska noin vuosi sitten mulla alko valkovuoto ja äiti vaan sano että turha luulla että susta viitosella alkais tulla mikään nainen :(( auttakaa!
kuukautiset
tyttö 12v
2
181
Vastaukset
- äitimyös
Kerro vaan reippaasti äidilles, et kuukautiset alkoi. Nehän alkaa kaikilla tytöillä jossain vaiheessa joka tapauksessa.
- xDD
Mitä pahaa on mutsille kertomisesta? Haloo! Olet itse tullut ulos sieltä mutsis alapäästä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 94934
Tunnusmerkkejä Kaivatulle
Jotain mistä toinen tunnistaa. Täällä vaalea nainen kaipaa miestä jolla vaaleat hiukset ja asuu maalla. Pelataanko kortt54888Oletko nainen enää täällä?
En ole tunnistanut kirjoituksiasi hetkeen. Ainoastaan yhdessä neutraalissa ketjussa, missä ei ollut kyse tunteista. Hyv61798Miehen ja naisen ystävyys
Mitä järkeä on miehen ja naisen ystävyydessä jos toinen ajattelee toisesta enemmän= on rakastunut ja toivoo yhdessä oloa141718- 65675
- 78531
- 39498
- 40486
Pyydetään tiedonantoa "hyvinvointitalo"-hankkeen nykytilanteesta
ja aikataulusta. Odotetaanko uutta hallinto-oikeuden päätöstä. Hallinto-oikeushan antoi teknisenlautakunnan lupajaosto86477Olit kyllä niin
Tunnekylmä lopussa että ei ole paluuta enää niihin rakkaudentunteisiin joita joskus koki44467