Onko kukaan ollut vaihto-oppilaana Kanadassa? Mitä tykkäsit? Minkälainen oli isäntäperheesi? Eli kertokaa kaikki mitä mieltä olitte maasta, kannattiko mennä, haittasiko se opiskulanne Suomessa jne. :) Kaikki mikä pulpuhtaa mieleen.
Kiitos!
Vaihto-oppilaaksi Kanadaan?
2
974
Vastaukset
- Salla
Kanadaan on vaikea päästä vaihtariksi, sillä sinne otetaan tasan saman verran suomalaisia vaihtareita kun mitä Kanadasta lähtee Suomeen päin. Voinet kuvitella, että tunku on suurempaa meiltä sinne kuin toisinpäin. ;) Mutta ainahan voi yrittää, kaipa sinne joku pääsee joka vuosi.
- nasu
Olin aikoinani Kanadassa vaihto-oppilaana. Ihan hyvä vuosi oli. Luonto ja ilmasto siellä on tosi samanlaisia kuin Suomessa. Riippuu tietysti minne päin menee. Ihmiset on mukavia ja meno rentoa. Mutta täytyy painottaa sitä, että kyseessä on valtavan kokoinen maa. Sieltä löytyy parin sadan asukkaan preeriakyliä, vuoristoa, pohjoisen lumilakeuksia, saaristoja ja miljoonakaupunkeja. Jos uudelleen nyt lähtisin vaihto-oppilaaksi valitsisin ehkä vähän "eksoottisemman" kohteen, mutta sehän on ihan siitä kiinni mistä tykkää.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?961886- 881340
- 1101143
- 761037
- 1191010
Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘57873- 47791
- 36782
Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis48741- 33693