Mikä olisi hyvä 2- tai 3-tie erillissarja hintaluokassa n.100-200€??
Niitähän ei pelkällä soittimella kannata pyörittää, eli minkälainen 4-kanavainen vahvistin olisi hyvä hinta/laatu suhteeltaan??
Erillissarja/Vahvistin
4
497
Vastaukset
- pikkuasentaja
spl dynamicsilta saat tosi hyvät erillis sarjat ja saman merkkinen vahvistin. myöskin autostudion uudet black crome 4-kanavaiset olen havainnu oikein laadukkaiksi hinta-laatu suhteelta..suosittelen, ääntä lähtee ja lujaa ja laadukkaasti!!!
- jeps
Dynamicsin sitä halvempaa sarjaa ei kannata laittaa. Mutta se extreme on ihan jees.. tosin hinta taitaa mennä yli 200€. Alle 200 esim. peerless D.6, focalin 165A. Pikkusen yli budjetin olis sitten DLS MS6.
Vahvistimeks vaikkapa spl-dynamicsin S-2604 tai hieman halvempi tc-704- TTT
Miksei spl dynamicsin S-erillissarjaa??
Toinen mikä tuli mieleen et jos ostan 3-tiesarjan niin miten noi johto hommat menee jakosuotimelta kaiuttimille??
- Novi
Halpojen parasta antia ovat AudioDesign PTX sarja, ja hieman lisää sijoittamalla aiemmin mainittu Peerlesin D5 tai D6, riippuen tarvitko 6,5" vai 5,25".
200 ? saisi valmiina Hifitalon 3-tiesarjan, joka on ihan soiva peli.
SPL kaiuttimet kannattaa jättää kyllä kauppaan, DLS löytyy hyviä sarjoja >200 ?.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Natomaa hyökkäsi Iraniin
Näemme nyt tällä hetkellä Natomaan nimeltä Yhdysvallat, joka toimii aika pitkälti perinteisen kansainvälisen lain ulkopu7242431Trump aloitti III maailmansodan tänään.
Narsisti ja mielipuoli Trump pitäisi saada pois, miten se onnistuisi parhaiten?3462038Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä261902Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki
Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o101713Rakas tiedät, että toivoisin
Kuulevani sinusta. Tiedät, että viestisi tekisi minut ihan onnelliseksi. Että äänesi kuuleminen saisi minut leijumaan ja581498Viesti miehelle
Nyt vastaa oikea taa´app. Ainoastaan puhelimitse voidaan selvittää asioita, mutta tuskin sitä haluat kaiken halveeramise121042Nyt on sanottava että sattuu kipeästi
Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu181029- 55880
- 63875
Jussi "Mestari" Halal-ahon sotilasarvo?
Minä vuonna Jussille myönnettiin sotilasansiomitali? Vai myönnettiinkö Jussille sotilasansiomitalia lainkaan?2828