Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

Iskä kuoli..

Poika2005

Sain toissapäivänä tietää että mun isä on löydetty kuolleena asunnostaan... Tosi rankkaa oli kun mäkin oon vasta 10v ja se kuoli 32 vuotiaana.... itkin ja itkin ja itkin tänä yönäkin.. :'( En tiiä koska hautajaiset pidetään mulle ei oo kerrottu mihinkään enkä oo pystyny kysyyn koska se on kuollut ja mihin.. mulla on ihan kamala olo, kurkkukin kipee ja ikävöin iskää kokoajan..

Miten saan sen pois mielestäni ja saan nukkua yöt itkemättä?

27

355

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Poika2005

      MITEN
      PYSTYN
      KESTÄÄN
      TÄMÄN

      • Tyttö

        Paraskaverini kuoli 2012 vuonna tämän viikon sunnuntaina tulee tasan 2vuotta voin sanoa että ekat puoli vuotta on hirveät mutta sitten se alkaa pikku hiljaa toipumaan en itkee enään paljoa jos mietin häntä välillä itken ja välillä en mutta voimia


    • Kiitti :)

      • bepositive1

        Pliis painu vittuun!

        Otan osaa:( pärjäile, isäsi katselee sua nyt pilvien päältä, ja on susta ylpeä.


    • Voi...

      Voi kulta pieni, ihmisiä menee ja tulee sille ei voi mitään. Ihan kuin mun ystäväni sanoi mulle: Se on vaan kestettävä. Se on hankalaa hyväksyä, mutta kunhan vaan osaat päästää irti se menee vuodessa ohi. Jos sä jäät vaan miettimään isääsi ja muuta liikaa alat vaan joka päivä kaivata sitä enemmän. Toivottavasti kestät tän sä oot vielä niin nuori... Voimia sulle kuka ikinä ootkaan:)

    • rip in piece

    • voimia elämään

      Otan osaa. Sinua ei auta nyt tuollaiset, ihmisiä menee ja tulee. Sinulla on ollut yksi ainutlaatuinen isä ja toista samanlaista ei ole ollut eikä tule. Sinun olisi hyvä saada nyt jutella jonkun aikuisen kanssa. Toivon, että pääset myös hautajaisiin. Se on rankkaa, mutta helpottaa surun läpi käymistä. Muisto isästä elää aina sinun sielussasi. Voit myös katsella kuvia ja käydä haudalla.

    • 23204+

      Voi rakas pieni!

      • Poika2005

        No voi sori en kuulu uskontoon.


    • THE MAN!

      Kysy että mihin se kuoli ja millon ! Ja laita se tänne

    • 1.9

    • Älkää uskoko!

      Fail 2005 syntynyt on 9v ei 10v. Tajuatko sä yhtään millaisesta asiasta sä vitsailet?

      • idiot.

        Tiesitkös sitä, että se on voinu täyttää vaik tammikuus 10v ?! Go away..


    • Poika2005

      -.-

      • P2005

        n.10v...?


      • Poika2005
        P2005 kirjoitti:

        n.10v...?

        hautajaiset oli 20.9.


      • ottaa päähä tollaset!
        Poika2005 kirjoitti:

        hautajaiset oli 20.9.

        älä kuseta! 05 tietää jo ikänsä ei 9v mikää pentu oo! että ottaa päähän tällaiset kakarat jotka vitsailee oikeesti vakavalla asialla tajuamatta yhtää mistä puhuu! "n.10v" ? siis mitä helvettiä mun veli on 05 ja kyllä tietää tasan tarkkaan oman ikänsä niinku muutkin tuon ikäiset! jtn en usko että itsekään luulisit itseäsi vuotta vanhemmaksi kuin olet jos oikeasti edes olet 05. en tajua miten joku voi oikeasti tehdä pilaa läheistensä hengestä! mikä teitä vaivaa?!?


      • Hankielämä.fi
        ottaa päähä tollaset! kirjoitti:

        älä kuseta! 05 tietää jo ikänsä ei 9v mikää pentu oo! että ottaa päähän tällaiset kakarat jotka vitsailee oikeesti vakavalla asialla tajuamatta yhtää mistä puhuu! "n.10v" ? siis mitä helvettiä mun veli on 05 ja kyllä tietää tasan tarkkaan oman ikänsä niinku muutkin tuon ikäiset! jtn en usko että itsekään luulisit itseäsi vuotta vanhemmaksi kuin olet jos oikeasti edes olet 05. en tajua miten joku voi oikeasti tehdä pilaa läheistensä hengestä! mikä teitä vaivaa?!?

        VÄHÄN RESPECTII SAATANA! TEE MAAILMALLE PALVELUS JA PAINU HELVETTIIN TÄÄLTÄ VALITTAMASTA ASIASTS JOKA ON TOTTA!


    • Poika2005

      ei ole pilaa!? Isä kuoli oikeesti. Etkö nyt usko kun mä vaan vähän pyörensin ikää.

      • 13+14

        en


      • MMZGames

        Kamalaa , hyvin kamalaa . Rest in pepperooni. otan osaa , vaikkakin aika myöhään.


    • poika 2005

      hei iskä onkin elossa oli ryyppäämässä kavereitten kanssa espanjassa, nyt äiti hävinny varmaan kuollut

      • eisaatana1

        ei saatana :DDDD


      • MMZGames

        Sähän sanoit että hän löytyi kuolleena asunnostaan.


      • ALkuperäne kirjottaja oli poika2005 eikä poika 2005 .....


    • Tytsy2345

      Oikeesti,mä niin tiiän ton tunteen.Multa kuoli veli vasta äskettäin...

    • Kskbdbd

      TROLLLLLLIIIIIIIIIIII xD

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      80
      2005
    2. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      18
      1753
    3. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      16
      1624
    4. 50+ naiset kyl

      Lemottaa sillille mut myös niitte kaka lemottaa pahlle ku kävin naiste veskis nuuhiin
      Ikävä
      21
      1420
    5. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      60
      1327
    6. hieman diabetes...

      Kävin eilen kaverin kanssa keskusapteekissa kun on muutama kuukausi sitten tullut suomesta ja oli diabetes insuliinit lo
      Pattaya
      13
      1285
    7. Välitän sinusta mies

      Kaikki mitä yritin kertoa tänään ei mennyt ihan putkeen..Joka jäi jälkeenpäin ajateltuna suoraan sanottuna harmittaa aiv
      Työpaikkaromanssit
      6
      1282
    8. En voi sille mitään

      Tulen niin pahalle tuulelle tästä paikasta nykyisin. Nähnyt ja lukenut jo kaiken ja teidän juttu on samaa illasta toisee
      Ikävä
      12
      1264
    9. Miten joku voi käyttää koko elämänsä

      siihen että nostelee täällä vanhoja ketjuja ja troIIaa niihin jotain linkkiä mitä kukaan ei avaa? Ihmisellä ei ole mitää
      Tunteet
      10
      1221
    10. Annetaanko olla vaan

      Siinä se, tavallaan kysymys ja toteamuskin. Niin turhaa, niin rikkovaa. On niin äärettömän tärkeä, ja rakas olo.. N
      Ikävä
      29
      1201
    Aihe