Auttakaa mua yhden tytön kans...

Mies82

Mä en olis ikin uskonu ittestäni et tuun kysyy tälläses asiassa apua, mutta tulinpas kuitenkin...

Eli ok, mä oon ite 19, ja oon erittäin pahasti rakastunut yhteen tyttöön, oon ollu jo noin pari kuukautta. Ennen ku mä tapasin tän tytön(joka oli melkeimpä rakkautta ensisilmäyksellä), en oikeastaan uskonut minkäänlaisiin pidempiin juttuihin, mut musta tuntuu nyt et tää vois todella olla se yks oikea, ja mä todella haluisin jotain paljon suurempaa...

Tää tyttö on vaa 14, mutta todella kehittynyt ikäisekseen! Luulin sitä alkuun ulkonäön perusteella 18 tai 19 vuotiaaksi, ja se on myös henkisesti todella kehittynyt.

Mä juttelen tälle tytölle lähes päivittäin, ja olen sanonut rakastavani häntä, itseasiassa sanon niin nykyään noin 3 kertaa päivässä. Ulkonäöllisesti olen tietääkseni myös ihan sopiva. Tää tyttö kuitenkin valittaa ettei pysty tuntemaan mitään vahvempia tunteita kuten vihaa ja rakkautta... se ei edes ole ihastunut keneenkään vähään aikaan, se oli 2 päivää yhden mun kaverin kanssa(alkoi olemaan samaan aikaan ku mulla ja sillä tytöllä oli yks "pikku" riita joka kuitenkin sovittiin, se tunsi mun kaverin kauan ennen mua), mut sitten tää tyttö tuli puhumaan mulle ja pyytämään apua kun ei kuulemma halunnut ol tän mun kaverin kanssa.

Mä oon antanut tässä asiassa todella jo kaikkeni, oon saanu pari todella pahaa masennusta(varsinkin sillo ku se alko olemaan mun kaverin kanssa) ja pahimmassa multa lähti taju, en siis nukahtanu mihinkää tuolille vaa jalat petti alta ku seisoskelin.

Mä oon koittanu kysyä että kannattaako mun jatkaa, onko mulla mitää toivoa, mutta en ikinä oikeastaan saa mitään kunnon vastausta. oon hyvä ihmistuntija, ja tää tyttö on todella rehellinen, se ei siis oo mitää pelleilyä sen osalta... Se joskus sano ettei alkais olemaa kenenkää kans jota ei kunnol tunne, ja vähän aikaa sitten sano mul ettei oikeastaa tunne mua... ei kuiteskaan sanonu näitä edes samalla viikolla, voisko tää olla joku vinkki siitä et pitäis vaa koittaa antaa sen tutustua muhu?

Pahinta tässä on se että tää tyttö ojonkinasteinen perverssi(mikä on yks syistä miks mä just siihen rakastuin), se sano mulle että jos se löytää jonku mukavan tyypin, se voi hyvin ottaa sen seuraksi yhdeks illaks... ja mä en todellakaan halua et näin kävis koska mä todellakin rakastaan tätä tyttöä enemmän ku mitään muuta... ja en halua et joku dorka koskee siihen

Pohjat tässä jutussa revein ku uutenavuotena aivan sikahumalassa menin suutelemaan yhtä toista muijjaa.... pahoittelin tätä asiaa tälle tytölle ja se sano ettei mulla ole mitään velvollisuuksia sitä kohtaan koska ei olla yhdessä..... se kuiteski lopulta hyväksy anteekspyynnöt...

mitä te neuvoisitte tekemään? mä en itte enää keksi oikeastaan mitään... onko kellää vastaavia kokemuksia, millai kävi?

7

399

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • suzy

Sä oot ihan oikeessa siinä, että sun pitää antaa tän tytön tutustua ensin suhun, ja sun myös siihen.

Sun pitäis ehkä eka yrittää olla sille hyvä ystävä, älä aseta sille liikaa paineita sanomalla kokoaika että rakastat sitä ja haluut olla sen kanssa. Sillon se ehkä alkaa sun kanssa vaan sen takia että se ajattelee että se menettää sut muuten ja sitä ehkä joskus harmittais se.

Ja sun täytyy ymmärtää se mitä se sano, että se ei osaa tuntea vihaa/rakkautta. Vaikka se on sun mielestä kypsä ikäsekseen, niinku varmaan onki, ni se on silti vielä aika nuori, sun täytyy antaa sille aikaa miettiä.

Tää tyttö ei ehkä vielä eti sitä suurta rakkautta, oo nyt sille ystävä ja odota mitä tapahtuu..

• suzy

Sä oot ihan oikeessa siinä, että sun pitää antaa tän tytön tutustua ensin suhun, ja sun myös siihen.

Sun pitäis ehkä eka yrittää olla sille hyvä ystävä, älä aseta sille liikaa paineita sanomalla kokoaika että rakastat sitä ja haluut olla sen kanssa. Sillon se ehkä alkaa sun kanssa vaan sen takia että se ajattelee että se menettää sut muuten ja sitä ehkä joskus harmittais se.

Ja sun täytyy ymmärtää se mitä se sano, että se ei osaa tuntea vihaa/rakkautta. Vaikka se on sun mielestä kypsä ikäsekseen, niinku varmaan onki, ni se on silti vielä aika nuori, sun täytyy antaa sille aikaa miettiä.

Tää tyttö ei ehkä vielä eti sitä suurta rakkautta, oo nyt sille ystävä ja odota mitä tapahtuu..

• Mies82

No mä oikeastaan tunnen sen jo, mä opin tuntemaan ihmiset erittäin nopeesti, ja siks pystyin rakastumaa tollai nopeasti...

>Sillon se ehkä alkaa sun kanssa vaan sen takia >että se ajattelee että se menettää sut muuten ja >sitä ehkä joskus harmittais se.

tää tyttö ei oo sellanen kuka rupeais olemaan tollasesta syystä kenenkää kans... musta vaa tuntuu että se jopa odottaa melko suuria tunteita omalta osaltaan ennen ku ryhtyy mihinkään.... jos joku on vaikea saatava, tää tyttö on just sitä.

>Ja sun täytyy ymmärtää se mitä se sano, että se >ei osaa tuntea vihaa/rakkautta. Vaikka se on sun >mielestä kypsä ikäsekseen, niinku varmaan onki, >ni se on silti vielä aika nuori, sun täytyy >antaa sille aikaa miettiä.

täl tytöllä loppu vähä reilu vuosi sitten sillä kestänyt 1.5 vuotta kestänyt seurustelusuhde, se sano mulle että vieläkin pelkää kokevansa saman ja että myös pelkää että siitä seurustelusta tulis tylsää... jotenki mua vaa epäilyttää toi ettei se pystyis tuntemaan rakkautta... oon koittanu siltä kysellä sitä että jos se ei vaa olis tavannu sitä oikeaa, mut ei se siihenkää oikeen usko....

>Tää tyttö ei ehkä vielä eti sitä suurta >rakkautta, oo nyt sille ystävä ja odota mitä >tapahtuu..

Mä juttelin just sil tytölle tästä äsken, ja se oikeastaan sano samaa, käski mun olla ystävä asenteella liikkeellä.... ku mun "mahiksista" kyselin(noin 20 kertaa), se viimein sano suoraa ettei tunne ketään jonka kanssa haluis olla, mustakin puuttuu kuulemma se jokin... positiivisena asiana se sano että se ei tiedä ketään jossa olis enempää "sitä jotakin" kuin mussa...

Niinpä tää jatkuu vaa, nyt mä ainakin olen sen verran viisastunut että tiedän paremmin mun tilanteeni sen kanssa...

voiko tästä tulla mitään? siis realisesti ajateltuna... en mä sitä unohtaa halua....

• Nainen82

Täytyy nyt kyllä huomauttaa, että se sun rakastamasi tyttö on tosi nuori SINULLE! 14-vuotias, huh. Voihan toki olla että hän on ikäistään kypsempi tms., mut tietänet että rikkoisit lakia jos aloittaisit suhteen kyseisen tytön kanssa. Ja tytön vanhemmillakin voisi olla sanomista asiaan...

Mutta jos fiilikset ovat tosiaan aidot, niin jaksat varmaan odottaa...

• Mies82

Sen eka poikaystävä oli 16 ja niihin aikoihin tää tyttö oli juuri täyttänyt 13. Myönnän kyl et mun tapauksessa ero on kuitenkin melko paljon isompi

Nyt mä saan friikin maineen, mutta mua ei todellakaan seksi kiinnosta, en tiedä mistä johtuu. Mulla oli ennen tajuttoman vapaamielinen asenne seksiin ja suuteluun, ja sen takia jouduin ongelmiin koska en tajunnut vielä että muilla ei ollut yhtä "vapaamielinen" asenne. Nykyään oon kieltänyt kaikki tarjoukset seksistä sen takia että siitä saa vain ongelmia, ihmiset odottaa sen jälkeen ihmeitä.

Mitä tähän tyttöön tulee, jos suhteen nyt saisinkin alkamaan, en edes suostuisi seksiin(humalaa lukuunottamatta jolloin olen pienessäkin humalassa onneksi lähestulkoon impotentti) melkovarmasti ainakaan vuoteen... Niin ainakin nyt ajattelen

Mä rakastan sitä ihmisenä, en kehona(niin kornilta kuin kuulostaakin), vaikka kyllä tää tyttö varsin kaunis onkin.

• 2013

Tulen tulevaisuudesta, vuodesta 2013, ei tämä ei ole vitsi, vaan täyttä totta.

• jätkä hei....

"se oli 2 päivää yhden mun kaverin kanssa(alkoi olemaan samaan aikaan ku mulla ja sillä tytöllä oli yks "pikku" riita joka kuitenkin sovittiin, se tunsi mun kaverin kauan ennen mua), mut sitten tää tyttö tuli puhumaan mulle ja pyytämään apua kun ei kuulemma halunnut ol tän mun kaverin kanssa."

ei todellakaan kuulosta henkisesti kehittyneeltä puuhalta. unohda jo toi peruskoulu buffa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Oliko pakko olla taas tyly?

Miksi oot niin tyly mua kohtaan nykyään? Ei edes tunneta kunnolla. Katseita vaihdettu ja varmasti tunteet molemmin puoli
      Ikävä
      61
      2568
    2. Naisella tisulit, kuin lehemän utarehet

Oli kyllä isot tisulit naisella, kuin lehemän utarehet, vaikka paita oli päällä, niin tisulit erottui.
      Sinkut
      22
      1972
    3. Kemijärven festarit 2025

Onpas taas niin laimea meininki. Eikö tosiaan saada parempia artisteja? ☹️
      Kemijärvi
      13
      1632
    4. Tekikö mieli laittaa viesti?

Miten on? 😌
      Ikävä
      102
      1387
    5. Johanna Tukiainen hakkasi miehen sairaalaan!

Viime päivien tiktok-keskusteluissa on tullut esiin, että Johanna Tukiainen on jatkanut väkivaltaista käytöstään. Hän h
      Kotimaiset julkkisjuorut
      124
      1297
    6. Mitä haluaisit tänään sanoa kaivatullesi?

Onko sydämelläsi jotain?
      Ikävä
      84
      1185
    7. Salilla oli toissapäivänä söpö tumma

Nuori nainen, joka katseli mua. Hymyili kun nähtiin kaupan ovella sen jälkeen
      Ikävä
      41
      1076
    8. Kukapa se Ämmän Kievarissa yöllä riehui?

En ole utelias, mutta haluaisin tietää, kuka riehui Ämmän Kievarissa viime yönä?
      Suomussalmi
      24
      1063
    9. Kalateltta ja Siipiteltta

Siipiteltasta ei saa ruokaa ollenkaan ja ovatko työntekijät ihan selvin päin siellä. Kalateltassa taas lojuu käytetyt la
      Kuhmo
      14
      1043
    10. Jännä tunne kun ekaa kertaa elämässään tuntuu siltä

Että on tarkoitettu jollekin. Saattaahan tuo olla että on sekaisin kuin seinäkello, mutta silti tunne yhteenkuuluvuudest
      Ikävä
      58
      947
    Aihe