2010 Honda CBR 125R meni mäntä pamahti, samalla meni kiertokanki, sylinteri, pakoventtiili ym. Uutta konetta olen hakenut. Löysin KAASARIkoneen, onko kellään tietoa passaako se ruiskun kanssa, kuitenkin kaikki ruisku systeemit omassa Hondassa on ihan kunnossa.
Honda CBR koneen vaihto kysymys
4
182
Vastaukset
- vaihtokone?
Ota kaasarit pois ja laita ruiskutuslaitteisto sen tilalle jos identtiset koneet.
Kyllä toimii, vanhasta (ruisku)koneesta piti ottaa vauhtipyörä ja se koppa uuteen koneeseen. Pakoputkeen piti porata reikä ja hitsara kierrenatsa siihen lambda-anturia varten, koska ilman sitä alkoi kone syystä tai toisesta kolisemaan. Mutta toimii nykyään, jostain syystä kulkee uudella koneella vaan sen 110 ja kuluttaa enemmän bensaa (vanhalla koneella maantieajoa tasakaasulla n. 1,7 l/100km, uudella koneella 2,6 l/100km). Mistä lie johtuu
- tuo kulutuslukema
1,7l ei pidä paikkaansa. Mulkku.
- kulutus. mulkku.
tuo kulutuslukema kirjoitti:
1,7l ei pidä paikkaansa. Mulkku.
itelläkin on sama cebari kun ajaa 70-80kmh pintakaasulla niin pääsee kyllä alle 2 litran. mulkku
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?921836- 851282
- 1101133
- 761017
- 105919
Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘57853- 36762
- 47761
Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis48711- 33683