Apua Sptifyn käyttöön

musamimmi1

minulla on premium versio ja pitäisi saada tallennetua musaa läppärille ja sieltä Sony walkmanniin . yksinkertaiset ohjeet kiitos etukäteen

12

83

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ohjeet

      Yksinkertaiset ohjeet tiettävästi Spotifysta ei voi kopioida.

      • koot kotkot

        Mikä tahansa ääninauhuri käy, mutta helppouden kannalta joku stream recorder -tyyppinen tallennin joka nimeää biisitkin eikä tallenna vain putkeen.


    • spotifydownloader
      • kaikki huonoa nykyää

        Asentaa mainosohjelman koneelle. Mikä hitto siinä on, että nykyään ilmaisohjelmat eivät ole enää ilmaisohjelmia?


    • On ne ilmaisia. Ilmaisuuden hinta on vain noi lisäohjelmat jotka tosin yleensä voi ruksia pois jo asennusvaiheessa jos vain on tarkkana.

    • Kannattaa suoraan ladata sitten TBP:stä ne musiikit kunnon laadulla, nopeammin, kätevämmin jne.
      Ihan yhtä "laitonta" touhua tuokin on, harvinaisen huonolaatuista säheltämistä vaan.

      • jäseneksi liittynyt

        Komppaan vahvasti. Miksi nähdä noin paljon vaivaa, kun piratebaysta tmv saa samat parempilaatuisena paljon helpommin ja nopeammin?


    • Kiinnijäämisen riski on musiikinlatauksissa kohtuu suuri.

      • No ei todellakaan ole. 1 / 1000000000000000? Onhan se suurempi kuin 1 / 1000000000000000000000000000 tossa rippaamisessa, eli "kohtuu suuri".

        Pari näytösoikeudenkäyntiä, lähinnä USAssa ja näköjään tehoo joihinkin?


    • Suomessa niitä valvotaan aktiivisesti. Moni on jäänyt kiinni ladatessaan uusia levyjä vertaisverkon kautta.

      • No ei todellakaan valvota aktiivisesti. Moni, eli tosiaan alle 10 ihmistä kymmenistä ellei sadoista tuhansista. Pelkkiä pr temppuja ovat olleet.

        Lisäkseen jos menee oikeuteen, voittaa sen varmasti, sillä sitä "valvontaa" tekee yhdistykset laittomasti ja laittomin keinoin. Moni ei ole mennyt kun pelkää häviävänsä, ei tiedä oikeuksiaan ja joutuisi käyttämään omaa rahaa.

        Reactorin tapaus on taas asia erikseen kun pyydettiin rahaa, jolloin sovellettavissa onkin eri lait.


      • 0hm0

        "Suomessa niitä valvotaan aktiivisesti. Moni on jäänyt kiinni ladatessaan uusia levyjä vertaisverkon kautta."

        Onhan se lataaminen laitonta, mutta ei rangaistavaa.


    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Valkeakosken 15-v tapauksessa ihmettelen ??

      On sääli, että pahoja ihmisiä liikkuu aina vapaana eri puolilla Suomea, mutta minkä ihmeen takia 15-vuotiaan nuoren täyt
      Maailman menoa
      414
      8662
    2. Nyt ahdistaa

      Joku nuori tyttö on surmattu Valkeakoskella. En tunne ihmistä, mutta silti se koskettaa. Uutisissa oli hiljattain, että
      Valkeakoski
      239
      6320
    3. Puhuuko Orpo niin totta kuin osaa?

      Vai osaisiko "en muuta keksinyt" -Orpo edes vähän paremmin puhua totta? https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/f8d5241f-
      Maailman menoa
      334
      2295
    4. Valkeakosken tappo

      "Tyttö löytyi poliisin mukaan kuolleena läheisestä metsästä muutaman sadan metrin päässä kotoaan. Uhrin löysivät hänen k
      Henkirikokset
      12
      1816
    5. Salakamera! Kirsikka Simberg julkaisi Farmilla otetut salakuvat: "Paha tapa" paljastuu! Katso kuvat!

      Oho, no nyt on kyllä rikottu sääntöjä… Farmi Suomi -kuvauksista paljastuu yllättävää materiaalia. Lue lisää: https://w
      Tv-sarjat
      9
      1657
    6. Laita viestiä?

      Sitten kun on sinulle hyvä hetki, minä odotan. Jotain jäi kesken ja haluan viedä sen loppuun 😘
      Ikävä
      95
      1623
    7. Olen ollut pois täältä neljä kuukautta

      Neljä kuukautta sitten olin tosiaan psykoottinen, ja jouduinkin osastolle hoidettavaksi kahdeksi kuukaudeksi. Ystävyys-
      Ikävä
      187
      1263
    8. Keski-ikäinen nainen raiskasi miehen

      https://www.hs.fi/helsinki/art-2000010451173.html Ei olisi varmasti kymmenen vuotta nuorempana tarvinnut pakottaa.
      Sinkut
      183
      1255
    9. Olen ollut ikävä, tiedän

      ja myönnän sitten ettei johdu mistään vahvuudesta, vaan siitä, että olen ollut aika loukkaantunut. Voit kerätä siitä pi
      Ikävä
      77
      979
    10. Olet seksikäs nainen

      Olet seksikäs nainen
      Ikävä
      48
      944
    Aihe