Moron! Olin 9.-10.8 Viking Gracella, ja näin siellä sellasen tosi mukavan näkösen valokuvaaja.
No oltiin sitte nyt perjantai-lauantai risteilyllä, ja näin saman miehen.
Sitten kun juttelin Hänen kanssaan, niin lisäsimme toisemme Facebookissa. No nyt maanantaina tämä kyseinen mies sanoi, että ei voi olla mun kaveri, koska mä oon liian nuori (17v), MUTTA kuitenkin haluaa mun 7v pikkusiskon kaverikseen. Onko tässä nyt jotain ihmeellistä?
Ja eilen tämä mies käski minun lähettää jollekin sen kaverille viestiä, ja hymiöitä ja sydämiä. No eipähän oo vastannut.
Ja pahinta tässä on se, että kun mä oikeasti tykästyin siihen ihmiseen. Mä kysyin, että ollaanko me kavereita, no Hän vastas, että: "Yes we are, why not?". Mä oon tullu niin monta kertaa petetyks tässä maailmassa, että ei oo tosikaan. Ja sitte, ku mä vielä rakastan laiva matkustamista, ja tykästyin Graceen. Tää on nyt vähän huononpi homma.
Mitä mun pitäs tehä?
Ja kiitos, asiallisia vastauksia!
Paha maku suuhun Viking Linelta
tbb1997
1
326
Vastaukset
- Vai vielä viiii
Voi sitä viikinkiä, kun tekee tällaista.
Jos/kun olet alaikäinen, etsi joku asiallinen aikuinen (mummo, vaari,kummi, täti, eno...) elämänvalmentajaksesi, ettet ihan hölmöjä tee. Vanhemmat ei näytä oikein onnistuneen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Eläkeläiset siirrettävä muuttotappioalueille
Joutoväki pois ruuhkauttamasta elättäjien arkea. Samalla putoaa jokaisen asumiskulut ja rahaa jää enemmän kuluttamiseen.3632842SDP pelastaa uppoavan Suomen
2027 kun SDP voittaa ylivoimaisesti vaalit alkaa Suomen uusi raju syöksy kohti täystyöllisyyttä ja turvallisempaa yhteis652286Kauppalehti - Törkeä skandaali paljastui: Espanja käytti EU-rahoja ihan muuhun kuin piti
Espanja on käyttänyt miljardeja euroja EU:n elpymisavustuksia eläkkeisiin ja sosiaalimenoihin – ja pyytää lisää. Espanj781959Jopa Espanjassa talous kasvaa, Purra vain irvistelee
Huomaa kuinka Purra on Suomen historian huonoin miniseteri, joka ei ole saanut aikaiseksi kuin tuhoa, Siis jopa vasemmis661592- 1401542
- 691159
Uuden upotuskasteen vaiettu ongelma
Alkuseurakunnan kaste oli useamman vuosisadan upotuskaste, joka toimitettiin joko ulkona luonnon vesistöissä tai kasteki1021019Raiskaukset loppumaan?
Onko kenelläkään tiedossaan tuloksellisia keinoja saada väkisinmakaaminen loppumaan tai edes vähenemään? Lainsäädännön264955Tsemii Pete ja Linda! Tässä tärkeät kellonajat Euroviisut-viikon ohjelmista tv:ssä!
Euroviisut järjestetään Wienissä Itävallassa 12.-16. toukokuuta. Tsemii Pete ja Linda kisaan! Vetäkää Suomelle voitto Li8942- 39821