Paha maku suuhun Viking Linelta

Moron! Olin 9.-10.8 Viking Gracella, ja näin siellä sellasen tosi mukavan näkösen valokuvaaja.

No oltiin sitte nyt perjantai-lauantai risteilyllä, ja näin saman miehen.

Sitten kun juttelin Hänen kanssaan, niin lisäsimme toisemme Facebookissa. No nyt maanantaina tämä kyseinen mies sanoi, että ei voi olla mun kaveri, koska mä oon liian nuori (17v), MUTTA kuitenkin haluaa mun 7v pikkusiskon kaverikseen. Onko tässä nyt jotain ihmeellistä?

Ja eilen tämä mies käski minun lähettää jollekin sen kaverille viestiä, ja hymiöitä ja sydämiä. No eipähän oo vastannut.

Ja pahinta tässä on se, että kun mä oikeasti tykästyin siihen ihmiseen. Mä kysyin, että ollaanko me kavereita, no Hän vastas, että: "Yes we are, why not?". Mä oon tullu niin monta kertaa petetyks tässä maailmassa, että ei oo tosikaan. Ja sitte, ku mä vielä rakastan laiva matkustamista, ja tykästyin Graceen. Tää on nyt vähän huononpi homma.

Mitä mun pitäs tehä?

Ja kiitos, asiallisia vastauksia!
1332
Äänestä

Muut lukivat myös

Vastaukset 1

Vanhimmat

Voi sitä viikinkiä, kun tekee tällaista.
Jos/kun olet alaikäinen, etsi joku asiallinen aikuinen (mummo, vaari,kummi, täti, eno...) elämänvalmentajaksesi, ettet ihan hölmöjä tee. Vanhemmat ei näytä oikein onnistuneen.

Äänestä

Kommentoi aloitusta

tbb1997 kirjoitti:

Moron! Olin 9.-10.8 Viking Gracella, ja näin siellä sellasen tosi mukavan näkösen valokuvaaja.

No oltiin sitte nyt perjantai-lauantai risteilyllä, ja näin saman miehen.

Sitten kun juttelin Hänen kanssaan, niin lisäsimme toisemme Facebookissa. No nyt maanantaina tämä kyseinen mies sanoi, että ei voi olla mun kaveri, koska mä oon liian nuori (17v), MUTTA kuitenkin haluaa mun 7v pikkusiskon kaverikseen. Onko tässä nyt jotain ihmeellistä?

Ja eilen tämä mies käski minun lähettää jollekin sen kaverille viestiä, ja hymiöitä ja sydämiä. No eipähän oo vastannut.

Ja pahinta tässä on se, että kun mä oikeasti tykästyin siihen ihmiseen. Mä kysyin, että ollaanko me kavereita, no Hän vastas, että: "Yes we are, why not?". Mä oon tullu niin monta kertaa petetyks tässä maailmassa, että ei oo tosikaan. Ja sitte, ku mä vielä rakastan laiva matkustamista, ja tykästyin Graceen. Tää on nyt vähän huononpi homma.

Mitä mun pitäs tehä?

Ja kiitos, asiallisia vastauksia!

Anonyymi
5000

Ilmoita asiaton sisältö

• Sisältää materiaalia, joka on loukkaavaa, herjaavaa, rasistista, uhkailevaa tai ahdistelevaa.

• Materiaali sisältää nimiä, yhteystietoja tai muita henkilökohtaisia tietoja. Julkisuuden henkilöistä, julkisissa viroissa toimivista ihmisistä sekä yritysten vastuuhenkilöistä saa keskustella työhön liittyen. Myös yksityiselämään liittyvistä asioista voi keskustella siltä osin, kuin niistä on julkisesti kerrottu.

• Sisältää lapsille haitallista tai heiltä kiellettyä materiaalia. Seksuaalinen sisältö on sallittua aiheeseen tarkoitetuilla palstoilla, joiden ikäraja on 18 vuotta.

• Lainvastaista sisältöä voi olla mm. yksityiselämää loukkaavan tiedon levitys, kiihottaminen kansanryhmää vastaan, laiton uhkaaminen, alaikäisiin liittyvä seksuaalinen sisältö/grooming, petokset, identiteettivarkaudet, kunnianloukkaukset ja tekijänoikeusrikkomukset.

• Sisältö ei liity palstan tai keskusteluketjun aiheeseen.

• Viesti ei ole suomea tai ruotsia (pl. International Forums), se sisältää mainontaa, se sisältää tekijänoikeuksin suojattua materiaalia, se on massapostitus tai jokin muu syy.

Jaa keskustelu