Päivitin Firefoxin uuden version, ja sen jälkeen tarkistin liitännäisten ajantasaisuuden. Firefox herjaa Acrobatin olevan turvaton, mutta kun yritän päivittää, linkki johdattaa takaisin Firefoxin liitännäissivulle. Missä vika?
Acrobat ei päivity
7
108
Vastaukset
Poista se ja asenna Sumatra pdf Reader tilille. Se on kevyempi ja turvallisempi.
- sama täälläkin
itselläni ilmeistyi myös tuo ilmoitus firefoxin päivityksen jälkeen sitä ennen acrobat oli liitännäisissä turvallinen , tosin itselläni on acrobatin kohdalla ruksattu kysy ennen käyttöönottoa ?
En halua asentaa muuta pdf kun firefoxilla on omakin käytössä , tai ainakin näin muistelen , miksihän tuo acrobat tuli turvattomaksi firefoxin päivityksessä ?????
En ole edes kokeillut päivittää acrobatia kun yleensä certin sivuilla on ilmoitus kun jokin liitännäinen on turvaton .
Se kannattaa sitten poistaa kokonaan koneelta.
- Missä vika?
Mutta jos Acrobatin poistaa, eikös silloin poistu myös Reader? Ainakin itse tarvitsen Readeria..
Ei ole sama ohjelma: http://fi.wikipedia.org/wiki/Adobe_Acrobat
- Missä vika?
Taisi olla joku Firefoxin kämmi. Ainakin minulla näyttää nyt olevan Acrobat ajan tasalla.
- sama täälläkin
Samoin näyttää myös minulla , ilmeisesti oli jonkin aikaa tuo turvaton ilmoitus firefoxin päivityksen jälkeen ja nyt näyttää vihreätä
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 457402
- 324078
- 573615
- 503130
- 172816
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons512349- 532317
- 372258
- 432258
- 162246