On hirveä ongelma, kun kevarin osto on tullut vihdoinkin eteen. Uutta olen ostamassa, mutta mitä. Olen kahden vaiheilla: Aprilia RS ja Honda CBR. Aprilian puolesta puhuu ulkonäkö, koko ja tehot. CBRän taas hinta ja 4-tahtimoottori.
Aprilialla on hienoinen luotettavuusongelma, Honda
taas on pieni ja "ruma". Sanokaa ihan rehellinen
mielipiteenne kumpi kannattaisi ostaa. Oon
ajellu nyt 3000 km Aprilia RS50:sellä, ja olen ollut tyytyväinen, erot 125:seen löytyy katteiden
alta. Katselin hieman jopa Derbiä, mutta "tulin järkiini." Kiitos jo etukäteen neuvoista..
Apua valintaan
2
283
Vastaukset
- Kake
Tätä hommaa on syytä vähän kattoa sun koon puolesta. Eli jos oot joku 190cm pitkä, ni älä ees harkitse CBR:ää, sillä se on PIENI. CBR todellakin on ruma ja laiska, mutta samalla kyllä taloudellinen eikä mikään hirveän hintainen. Ja moottorin luonne on varmasti mukava. RS:ssä voi olla kyllä jonkunlaisia kestävyysongelmia, varsinkin jos laitat täysitehoiseksi. Sellasiahan ne italialaispyörät on, että niitä pitää olla varautunut korjaamaan. RS:stä löytyy sitä tehoa kyllä erilailla, mutta kestävyys kärsii. Ja voiko senkään kohdalla nyt tehokkaasta pyörästä puhua :D Itse ostaisin silti mielummin RS:n, koska CBR on todellakin niin pieni. RS tulee kyllä varmasti todella kalliiksi, mutta silti sen ottaisin mielummin.
- kiitos
siinä oli melko lailla sama mielipide kuin oma.
En ole muutakuin 175cm pitkä, joten sen puolesta
CBR:kin kävisi. Pari vuotta vanhan RS:än hinnalla
saa uuden CBR:än, ja Cebarin kulutus on lähes
puolet pienempi kuin Aprilian. Mutta ulkonäkö
merkitsee aika paljon...CBR:än sarvista tulevat
peilit ja polkupyörän takarengas eivät ole mitään
naismagneetteja. Olen siis ajellut Aprilia RS50:sellä, joten siirtymä RS125:seen
ei olisi kovinkaan suuri. Toisaalta, onhan olemassa Honda CBR 600, jonka peilit saisi varmasti sovitettua 125:seenkin, ja takarenkaanki
saa uuden ja isomman. No, onneksi valinnalla ei
ole vielä mikään mahdoton kiire, onhan tässä aikaa
vielä muutama kuukausi..mutta olisi hyvä tietää
etukäteen mitä haluaa, ettei tarvitse jälkeenpäin katua....
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p455000Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?
Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?1121570Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "481129- 131063
81-vuotias Frederik avoimena - Ei omasta mielestä kelpaa tästä syystä realityihin: "Veemäinen..."
Junttidiscon kuninkaana tunnettu Frederik, 81, on esiintymislavoilla suvereeni tekijä. Mies on viihdyttänyt ympäri Suome17987Muusikko yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan
Karu epäily: Muusikko, 32, yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan Oulussa. IS:n selvityksen perusteella miestä ei ole syy75950Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella8947Kulukusuunnat
Eikö kuhmolaiset iha oikiasti tiiä kumpi o vasen ja kumpi oikia? Tuolla ku liikennemerkissä näkyy nuolet ylös ja alas, v2852Tynkä Eläintarha ei ole enää visiitin väärti
Ähtärin MesiZoo on vajonnut alas. Näytillä olevien eläinten määrä on romahtanut lähemmäs -40%. Paikat ovat päässeet pah56751Junan alle
Kuka päätti tai yritti päättää päivänsä jäämällä junan alle ja aiheutti sen takia veturikuskille ja muille traumat..?27713