Miitistä taas kerran

tiiasaysss

Onko sillon 13.9 ketä tulossa ja onko mitä ohjelmaa tiedossa ? Itse olen ainakin tulossa.

44

304

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Laitettiin hetki sitten postia tulemaan.

      Tulijoista sen verran, että orpoa oloa ei varmaankaan tule,, ;)

      • mielenhäirä

        Onko turvajärjestelyjä jos olemattomien näkijä alakaa riehumaan?


      • mielenhäirä kirjoitti:

        Onko turvajärjestelyjä jos olemattomien näkijä alakaa riehumaan?

        Tätä turvallisuusasiaa on aiemminkin kysytty, joten lainaan…

        ”Jaa. olet sitten paremmin perillä miittiin tulijoista kuin minä… tai sitten et. Olen edelleen siinä käsityksessä, että osa on nähnyt jotain mitä eivät ole tunnistaneet, eivätkä suinkaan nähneet olemattomia. Ja jos jotain yllätyksiä tulee, niin ketjua ja riippulukkoja löytyy kyllä.

        Pihlaja67;

        Turvallisuus on tärkeää, FBI on tarjoutunut huolehtimaan turvallisuudesta mikäli tarvetta ilmenee :)”

        http://keskustelu.suomi24.fi/node/12296944#comment-68443203-view


      • tiiasaysss
        Käpymäki kirjoitti:

        Tätä turvallisuusasiaa on aiemminkin kysytty, joten lainaan…

        ”Jaa. olet sitten paremmin perillä miittiin tulijoista kuin minä… tai sitten et. Olen edelleen siinä käsityksessä, että osa on nähnyt jotain mitä eivät ole tunnistaneet, eivätkä suinkaan nähneet olemattomia. Ja jos jotain yllätyksiä tulee, niin ketjua ja riippulukkoja löytyy kyllä.

        Pihlaja67;

        Turvallisuus on tärkeää, FBI on tarjoutunut huolehtimaan turvallisuudesta mikäli tarvetta ilmenee :)”

        http://keskustelu.suomi24.fi/node/12296944#comment-68443203-view

        Minä jotenkin uskon, että tuskin näitä räyhähenkiä on sinne tulossa. Eiköhän ne käännytetä sieltä takasin tai sitten lamppuauto tulee hakemaan.

        Toivottavasti olisi hyvät säät :).


      • ++++++++++++++++++++
        Käpymäki kirjoitti:

        Tätä turvallisuusasiaa on aiemminkin kysytty, joten lainaan…

        ”Jaa. olet sitten paremmin perillä miittiin tulijoista kuin minä… tai sitten et. Olen edelleen siinä käsityksessä, että osa on nähnyt jotain mitä eivät ole tunnistaneet, eivätkä suinkaan nähneet olemattomia. Ja jos jotain yllätyksiä tulee, niin ketjua ja riippulukkoja löytyy kyllä.

        Pihlaja67;

        Turvallisuus on tärkeää, FBI on tarjoutunut huolehtimaan turvallisuudesta mikäli tarvetta ilmenee :)”

        http://keskustelu.suomi24.fi/node/12296944#comment-68443203-view

        Ufojen näkijä saattaa olla usein ulkopuolisille normaali mutta kun mielenhäiriö iskee, niin sähköpamppu ja pippurisumute voivat olla tarpeen. En ainakaan itse uskaltuisi miittiin.


      • tiiasaysss
        ++++++++++++++++++++ kirjoitti:

        Ufojen näkijä saattaa olla usein ulkopuolisille normaali mutta kun mielenhäiriö iskee, niin sähköpamppu ja pippurisumute voivat olla tarpeen. En ainakaan itse uskaltuisi miittiin.

        Minä uskaltaudun ja toivon ettei tule häiriötä. Ei ole mitään aihetta edes rähinään/muuhun sekoiluun. En ymmärrä miks kukaan mitään häiriötä haluais tahallaan aiheuttaa.


      • tiiasaysss kirjoitti:

        Minä jotenkin uskon, että tuskin näitä räyhähenkiä on sinne tulossa. Eiköhän ne käännytetä sieltä takasin tai sitten lamppuauto tulee hakemaan.

        Toivottavasti olisi hyvät säät :).

        Aivan.

        Lähes kaikki miittiin tulijat ovat enemmän tai vähemmän tuttuja taikka tutun tuttuja.

        Hyvä säätä tosiaankin toivotaan :)


      • trolleja ne on
        tiiasaysss kirjoitti:

        Minä uskaltaudun ja toivon ettei tule häiriötä. Ei ole mitään aihetta edes rähinään/muuhun sekoiluun. En ymmärrä miks kukaan mitään häiriötä haluais tahallaan aiheuttaa.

        En minäkään tiedä mistä noita trolleja tänne sikiää. Veikkaan, että joku on miitistä kateellinen ja yrittää vesittää sitä levittämällä tuollaista moskaa. Eipä noissa tietääkseni koskaan ole mitään ongelmia ollut vaikka erilaisia parapäiviä ja muita vastaavia tapahtumia on järjestetty ympäri maailmaa jo vuosikymmeniä. Ultra-päivät esimerkiksi on muutamaa keraluokkaa suurempi tapahtuna ja sujuu aina rauhallisissa merkeissä.


      • mustasilmä
        trolleja ne on kirjoitti:

        En minäkään tiedä mistä noita trolleja tänne sikiää. Veikkaan, että joku on miitistä kateellinen ja yrittää vesittää sitä levittämällä tuollaista moskaa. Eipä noissa tietääkseni koskaan ole mitään ongelmia ollut vaikka erilaisia parapäiviä ja muita vastaavia tapahtumia on järjestetty ympäri maailmaa jo vuosikymmeniä. Ultra-päivät esimerkiksi on muutamaa keraluokkaa suurempi tapahtuna ja sujuu aina rauhallisissa merkeissä.

        Eikö koskaan mitään kärhämää?


      • punasilmä
        mustasilmä kirjoitti:

        Eikö koskaan mitään kärhämää?

        Erääseen SUTin kokoukseen jouduttiin kutsumaan poliisit paikalle kun oli vähän epäselvyyttä kuka on kokouksen puheenjohtaja. Myöhemmin sitten mentiin ihan oikeuteen asti tappelemaan asioista. Vaan jos SUT unohdetaan, niin muista kärhämistä minulla ei ole mitään tietoa. Kerro toki jos itselläsi on parempaa tietoa.


      • jatkakaa
        punasilmä kirjoitti:

        Erääseen SUTin kokoukseen jouduttiin kutsumaan poliisit paikalle kun oli vähän epäselvyyttä kuka on kokouksen puheenjohtaja. Myöhemmin sitten mentiin ihan oikeuteen asti tappelemaan asioista. Vaan jos SUT unohdetaan, niin muista kärhämistä minulla ei ole mitään tietoa. Kerro toki jos itselläsi on parempaa tietoa.

        "Erääseen SUTin kokoukseen" Mitä h.e.l.v.ettiä joku sutturan kokous liittyy tähän miittiin.Eihän tämä mikään johtokunnan kokous ole vaan samanhenkisten ihmisten tapaaminen.Ihme pelottelua ja jäljet taitavat johtavat sylttytehtaalle.


      • punasilmä
        jatkakaa kirjoitti:

        "Erääseen SUTin kokoukseen" Mitä h.e.l.v.ettiä joku sutturan kokous liittyy tähän miittiin.Eihän tämä mikään johtokunnan kokous ole vaan samanhenkisten ihmisten tapaaminen.Ihme pelottelua ja jäljet taitavat johtavat sylttytehtaalle.

        Luetun ymmärtämisessä jotain vikaa?


      • ei toimi -Tommi
        Käpymäki kirjoitti:

        Tätä turvallisuusasiaa on aiemminkin kysytty, joten lainaan…

        ”Jaa. olet sitten paremmin perillä miittiin tulijoista kuin minä… tai sitten et. Olen edelleen siinä käsityksessä, että osa on nähnyt jotain mitä eivät ole tunnistaneet, eivätkä suinkaan nähneet olemattomia. Ja jos jotain yllätyksiä tulee, niin ketjua ja riippulukkoja löytyy kyllä.

        Pihlaja67;

        Turvallisuus on tärkeää, FBI on tarjoutunut huolehtimaan turvallisuudesta mikäli tarvetta ilmenee :)”

        http://keskustelu.suomi24.fi/node/12296944#comment-68443203-view

        aika tiukkaa tuntuu olevan, ehkä tun toisena vuotena sitten. Pitää scrambletettaa adhd-, md5- , sha1-, ja crc32-, tääkin message... tai muuten tiiätte... outoja tyyppejä.


      • Harmaamies
        ei toimi -Tommi kirjoitti:

        aika tiukkaa tuntuu olevan, ehkä tun toisena vuotena sitten. Pitää scrambletettaa adhd-, md5- , sha1-, ja crc32-, tääkin message... tai muuten tiiätte... outoja tyyppejä.

        Ketkä niitä outoja tyyppejä ovat?


      • tiiasaysss kirjoitti:

        Minä jotenkin uskon, että tuskin näitä räyhähenkiä on sinne tulossa. Eiköhän ne käännytetä sieltä takasin tai sitten lamppuauto tulee hakemaan.

        Toivottavasti olisi hyvät säät :).

        Tuo ennuste kun pitäisikin paikkansa vielä lauantainakin, niin säähän olisi mitä mainioin :)

        http://www.iltasanomat.fi/saa/?paikka=Jyväskylä

        Se uskaltautuuko kukaan uimaan siihen jokeen onkin sitten eri juttu :D


    • joku.päivä

      tuleva lauantai sitten... hmm, ihan hyvä, että... harmi, etten pääse tulemaa, mutta komppaa silti. Ei ollu vitsi.

      • -K.


      • Mökki lähellä

    • kyliltä kuultua

      Miitti illaksi on luvassa ufojen lentonäytös.

      • tiiasaysss

        Keneltä kuulit ?


      • Enkelienergiaa.

        Taivashallinnon enkelilentolaivue esittäytyy.


      • Minne päin maailmaa?


    • ehkäpäs

      Voisko olla ne ufo gangsterit?

    • varahärpäke
      • eipä ole ei

        Ei ole varaktori tulossa.


    • jhfhdttrstr
      • Laralla pääsee :D

        Hörhöillä on pupu ehtinyt tulla pöksyyn


      • tiiasayss
        Laralla pääsee :D kirjoitti:

        Hörhöillä on pupu ehtinyt tulla pöksyyn

        Ei mulla ainakaan.
        Btw jos joku tarvitsee kyytiä 13.9 illalla pois Jyväskylään, niin meidän kyydillä pääsee. Kolmelle tilaa takapenkillä.


      • Kyllä se ilmoittautuneiden määrä on miitin lähestyessä lisääntynyt. Tosin muutama on ikävä kyllä joutunut jättäytymään pois tämänkertaisesta miitistä, mutta ehkäpä seuraavalla kerralla sitten..


      • tiiasaysss
        Käpymäki kirjoitti:

        Kyllä se ilmoittautuneiden määrä on miitin lähestyessä lisääntynyt. Tosin muutama on ikävä kyllä joutunut jättäytymään pois tämänkertaisesta miitistä, mutta ehkäpä seuraavalla kerralla sitten..

        Onko kuinka monta tulossa nyt sitten ?


      • tiiasaysss kirjoitti:

        Onko kuinka monta tulossa nyt sitten ?

        Sellaiset viitisentoista. 2-3 kyyti on (kait) vielä hieman avoin, mutta kerta takapenkillä tilaa niin ehkä tämä ratkaisi sen asian kertaheitolla..


      • tiiasaysss
        Käpymäki kirjoitti:

        Sellaiset viitisentoista. 2-3 kyyti on (kait) vielä hieman avoin, mutta kerta takapenkillä tilaa niin ehkä tämä ratkaisi sen asian kertaheitolla..

        Saa nähdä miten mahtuu autolla pihaan :D.


    • paukkuva pakoputki

      Aion ajaa miittipaikan ohi, huomaatte kyllä sitten.

    • tiiasaysss

      Nyt on lauantai/sunnuntai päivinä aurinkomyrskyä luvassa, eli tulee näkymään hienoja revontulia :) !

    • Kaikki minut tietää

      Kivaa oli, kiitokset järjestäjille sekä kanssaufoilijoille.

      Tiedätte kyllä kuka.

    • Sydämelliset kiitokset kaikille miittiläisille!


      M & T

    • mihin hävisi

      Mihin se eilinen ketju miitissä havaitusta ufosta katosi?

      • Selvä peli

        Ufot vei.


    • Poistooko

      Näinkö mä unta vai oliko täällä jossain video miitistä ja juttua siitä muutenkin?

      • sen pituinen SE

        Et nähny unta, video oli niin rankka että se poistettiin.


      • tiiasaysss
        sen pituinen SE kirjoitti:

        Et nähny unta, video oli niin rankka että se poistettiin.

        Mut ei ollu se video miitistä.


      • Poistooko
        sen pituinen SE kirjoitti:

        Et nähny unta, video oli niin rankka että se poistettiin.

        Huumoriahan se taisi olla, ei sitten jonkun mielestä___ Ne miittijutut olisi voinut lukea, muta kun jätin ne paremmalle ajalle.


      • Poistettiin, trolliketju.


    Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      91
      1107
    2. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      125
      886
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      109
      868
    4. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      276
      667
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      73
      633
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      73
      593
    7. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      562
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      546
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      38
      510
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      72
      483
    Aihe