Unennäkiä
Onkohan muita ihmisiä sellaisia kuin minä olen, kun minä olen satoja kertoja nähnyt unen joka tapahtuu minulle sitten valve tilassa samanlaisena kuin sen olen unessa jo kokenut ja nähnyt. Se uni saattaa olla ihan tyypillinen arkipäiväinen tapahtuma joka sitten minulle toistuu valve tilassa. Kun olen pohtinut tätä erikoista kykyäni, niin olen tullut siihen tulokseen, että meillä ihmisillä on jokin kaltaisemme henkipersoona, joka käy edellämme. Suomalainen vanha kansa tiesi tämän asian ja he antoivat tälle henki persoonalle nimenkin, he sanoivat sitä Etiäiseksi ja monikossa etiäisiksi. Moni ihminen on myöskin kuullut vielä tänäkin päivänä jonkin omaisensa pihaan tulon jo ennen kuin hän todellisuudessa on pihaan tullutkaan. Yleensä jokin omainen ja perheen jäsen tuleekin noin 5-10 minuutin kuluttua pihaan.
Aborginaaleilla (Austraaian alkuperäiskasa) on tämä lahja vielä niin voimakas, että jos jonkin aborginaalin perheen jäsen haavoittuu tai muuten loukautuu niin äiti tuntee saman kivun kun lapsi on sen kokenut tahollaan. Äitille on myöskin ilmestynyt haavaa muistuttava jälki samaan kohti kuin haavoittuneelle perheen jäsenelle.
Olen myös joutunut pohtimaan monia asioita, erikoisten lahjojeni tähden. Kaksois olennot on myöskin usein jota pohdin. Näyttäytyykö minun silmissäni joku ihminen jossakin toisessa persoonassa samalta, vai voiko olla kaksi niin saman näköistä ihmistä. Olin äskettäin Espanjassa ja siellä oli yhdessä baarissa tarjoiliana ihminen joka oli juuri sellainen kuin äskettäin kuollut seurakunta tuttavani. Olisin vaikka voinut vannoa, että hän on juuri se seurakuntalainen. Jumassa näin tämän saman tarjoilian ja jotain yhteistä hänkin tunsi minun kanssani, hän tuijotti minua herkeämättä useita minuutteja, katsoen muualle vain silloin kun vuorostani häntä katsoin, hän näytti kuin muistelevan jotakin, kuten minäkin.
Tulkoon mainituksi tässä erikseen, että minua ärssyttää skeptikot, kun ne ovat leimaamassa jokaista joilla on yliluonnollisia kykyjä ja antamassa kaikille hullunleimaa otsaan. Skeptot on mielestäni tyhjempiä olossaan kuin ne joilla näitä rajatieto lahjoja on
Enne unet
Jacop
0
<50
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kiitos nainen
Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik124430MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."
Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar862270Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?
Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun5591744Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin1011471Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja671167- 71121
Yksi syy nainen miksi sinusta pidän
on se, että tykkään luomusta. Olet luonnollinen, ihana ja kaunis. Ja luonne, no, en ole tavannut vielä sellaista, joka s331108Hyödyt Suomelle???
Haluaisin asettaa teille palstalla kirjoittelevat Venäjää puolustelevat ja muut "asiantuntijat" yhden kysymyksen pohditt218971Hyvää Joulua mies!
Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o60913Paljastavat kuvat Selviytyjät Suomi kulisseista - 1 päivä vs 36 päivää viidakossa - Katso tästä!
Ohhoh! Yli kuukausi viidakossa voi muuttaa ulkonäköä perusarkeen aika rajusti. Kuka mielestäsi muuttui eniten: Mia Mill3908