Aamulehti tänään: ARA voi tilata puuttuvan energiatodistuksen myyjän kustannuksella. Kauppakirja saattaa olla laiton, kun lain kirjainta ei ole täytetty. Kiinteistönvälittäjä syyllistyy myös, koska tietää että on oltava lainmukainen todistus.
Kovaa tavaraa.
ARA tilaa energiatodistuksen
AL lukia
2
153
Vastaukset
- selvä tapaus
Niin on. Mutta nyt sitten tiedetään mitä tapahtuu.
Suomalainen alistuu niska kyyryssä mihin vain. Etelä-Euroopassa lähdettäisiin kaduille vaatimaan idioottimaisten määräysten poistamista. Meillä vain jupistaan keskenään ja sitten tehdään niinkuin herrat määrää. Ryhtiä!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 925308
- 564141
- 252239
Etsin vastaantulevista sua
Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s282088Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko161815- 151474
Ajatteletko koskaan
Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹321293Tekis mieli lähestyä sua
Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗201076- 211010
T, miten mun pitäis toimia
Olen niin toivottoman ihastunut suhun...ollut jo liian,monta,vuotta. Lähestynkö viestillä? Miten? Sun katse...mä en kest431001